|
|
| Pagina 37 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Ike schreef: zwawi schreef: Ik heb het bewuste artikel niet gelezen, laat mij dat eerst duidelijk stellen. Maar volgens hetgeen ik er uit opmaak is er gewoon geen geld voor een bredere kern. Ik heb al gezegd dat deze kern te smal is om kampioen te spelen en ik blijf daar ook bij maar nu ik weet dat het financieel niet doenbaar is om ne kern van bijvoorbeeld 20 man te hebben, heb ik daar toch al minder problemen mee. Kwaliteit boven kwantiteit wordt er gezegd, ok, maar ge gelooft toch zelf niet da het bestuur geen bredere kern zou willen? Het is dus een puur financiele kwestie maar absoluut respect voor hen dat ze ondanks de brandende ambitie geen zotte dingen doen. Nog iemand erbij dus op de linkerflank en we zitten geloof ik aan 18 man. Mja, het gaat alweer zeer moeilijk worden maar met veel geluk wat betreft kwetsuren en schorsingen kan het misschien toch lukken. En als bepaalde "supporters" zich nu ook een beetje gaan gedragen waardoor boetes enzo achterwege blijven, dan kan de kern met nieuwjaar of volgend seizoen misschien met eentje uitgebreid worden. Jij hebt groot gelijk maar ik vind dat ons bestuur dan maar een tandje moet bijsteken om extra sponsers te vinden wij doen een gans seizoen ons best om thuis en op verplaatsing te gaan . Als je met een gemiddelde van 3000 supporters bent dan zal een sponser veel vlugger van ja zeggen dan bijvoorbeeld 500 man . Want als een een ploeg als onze iendracht nog 2 a 3 jaar in derde blijft steken dan kunnen wij er een kruis over maken. ik hoop alvast van niet. allez met man en macht naar 2é klasse. Inderdaad, met man en macht naar 2de klasse, alleen hoop ik dan dat een "supporter" als jij NIET meegaat ! Mocht je ook nog maar een sikkepit op de hoogte zijn van de inspanningen die ons bestuur levert, da,n zou je nu al beschaamd zijn om je uitspraak ! By the way ... Als ze eens samentellen welke rekeningen er allemaal zijn binnen gekomen omwille van de vernielingen door onze "supporters", hadden ze er waarschijnlijk nog nen extra speler bij kunnen kopen. Ik hoop dan ook dat we hiervan komend seizoen gespaard blijven. Koen |
| 22 Jun 2008, 11:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Groot gelijk, ik heb dat trouwens ook gezegd in mijn vorige post op het einde. Hopelijk krijgen ze eindelijk hun verstand en houden ze zich rustig zodat onze club van nodeloze uitgaven gespaard blijft.
|
| 22 Jun 2008, 12:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Ajuin schreef: Ike schreef: zwawi schreef: Ik heb het bewuste artikel niet gelezen, laat mij dat eerst duidelijk stellen. Maar volgens hetgeen ik er uit opmaak is er gewoon geen geld voor een bredere kern. Ik heb al gezegd dat deze kern te smal is om kampioen te spelen en ik blijf daar ook bij maar nu ik weet dat het financieel niet doenbaar is om ne kern van bijvoorbeeld 20 man te hebben, heb ik daar toch al minder problemen mee. Kwaliteit boven kwantiteit wordt er gezegd, ok, maar ge gelooft toch zelf niet da het bestuur geen bredere kern zou willen? Het is dus een puur financiele kwestie maar absoluut respect voor hen dat ze ondanks de brandende ambitie geen zotte dingen doen. Nog iemand erbij dus op de linkerflank en we zitten geloof ik aan 18 man. Mja, het gaat alweer zeer moeilijk worden maar met veel geluk wat betreft kwetsuren en schorsingen kan het misschien toch lukken. En als bepaalde "supporters" zich nu ook een beetje gaan gedragen waardoor boetes enzo achterwege blijven, dan kan de kern met nieuwjaar of volgend seizoen misschien met eentje uitgebreid worden. Jij hebt groot gelijk maar ik vind dat ons bestuur dan maar een tandje moet bijsteken om extra sponsers te vinden wij doen een gans seizoen ons best om thuis en op verplaatsing te gaan . Als je met een gemiddelde van 3000 supporters bent dan zal een sponser veel vlugger van ja zeggen dan bijvoorbeeld 500 man . Want als een een ploeg als onze iendracht nog 2 a 3 jaar in derde blijft steken dan kunnen wij er een kruis over maken. ik hoop alvast van niet. allez met man en macht naar 2é klasse. Inderdaad, met man en macht naar 2de klasse, alleen hoop ik dan dat een "supporter" als jij NIET meegaat ! Mocht je ook nog maar een sikkepit op de hoogte zijn van de inspanningen die ons bestuur levert, da,n zou je nu al beschaamd zijn om je uitspraak ! By the way ... Als ze eens samentellen welke rekeningen er allemaal zijn binnen gekomen omwille van de vernielingen door onze "supporters", hadden ze er waarschijnlijk nog nen extra speler bij kunnen kopen. Ik hoop dan ook dat we hiervan komend seizoen gespaard blijven. Koen Ik ga al meer dan 30 jaar naar eendracht Aalst en heb nog nooit gevochten laat staan iets vernield, en wat jij hier komt vertellen dat ik zou beschaamd moeten zijn dan zou ik U willen vragen waarom. het is alleen maar door hard te werken dat men er komt en geen rekening te houden met zogezegde vrienden want dan kom je er niet kijk maar naar onze buren hoe ver die al zijn gekomen met hard te werken en zich niet bezig te houden met vriendjespolitiek en dat gevoel heb ik wel . |
| 22 Jun 2008, 22:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ike schreef: Ajuin schreef: Ike schreef: zwawi schreef: Ik heb het bewuste artikel niet gelezen, laat mij dat eerst duidelijk stellen. Maar volgens hetgeen ik er uit opmaak is er gewoon geen geld voor een bredere kern. Ik heb al gezegd dat deze kern te smal is om kampioen te spelen en ik blijf daar ook bij maar nu ik weet dat het financieel niet doenbaar is om ne kern van bijvoorbeeld 20 man te hebben, heb ik daar toch al minder problemen mee. Kwaliteit boven kwantiteit wordt er gezegd, ok, maar ge gelooft toch zelf niet da het bestuur geen bredere kern zou willen? Het is dus een puur financiele kwestie maar absoluut respect voor hen dat ze ondanks de brandende ambitie geen zotte dingen doen. Nog iemand erbij dus op de linkerflank en we zitten geloof ik aan 18 man. Mja, het gaat alweer zeer moeilijk worden maar met veel geluk wat betreft kwetsuren en schorsingen kan het misschien toch lukken. En als bepaalde "supporters" zich nu ook een beetje gaan gedragen waardoor boetes enzo achterwege blijven, dan kan de kern met nieuwjaar of volgend seizoen misschien met eentje uitgebreid worden. Jij hebt groot gelijk maar ik vind dat ons bestuur dan maar een tandje moet bijsteken om extra sponsers te vinden wij doen een gans seizoen ons best om thuis en op verplaatsing te gaan . Als je met een gemiddelde van 3000 supporters bent dan zal een sponser veel vlugger van ja zeggen dan bijvoorbeeld 500 man . Want als een een ploeg als onze iendracht nog 2 a 3 jaar in derde blijft steken dan kunnen wij er een kruis over maken. ik hoop alvast van niet. allez met man en macht naar 2é klasse. Inderdaad, met man en macht naar 2de klasse, alleen hoop ik dan dat een "supporter" als jij NIET meegaat ! Mocht je ook nog maar een sikkepit op de hoogte zijn van de inspanningen die ons bestuur levert, da,n zou je nu al beschaamd zijn om je uitspraak ! By the way ... Als ze eens samentellen welke rekeningen er allemaal zijn binnen gekomen omwille van de vernielingen door onze "supporters", hadden ze er waarschijnlijk nog nen extra speler bij kunnen kopen. Ik hoop dan ook dat we hiervan komend seizoen gespaard blijven. Koen Ik ga al meer dan 30 jaar naar eendracht Aalst en heb nog nooit gevochten laat staan iets vernield, en wat jij hier komt vertellen dat ik zou beschaamd moeten zijn dan zou ik U willen vragen waarom. het is alleen maar door hard te werken dat men er komt en geen rekening te houden met zogezegde vrienden want dan kom je er niet kijk maar naar onze buren hoe ver die al zijn gekomen met hard te werken en zich niet bezig te houden met vriendjespolitiek en dat gevoel heb ik wel . En ik heb het gevoel dat gij niet zonder u dagelijke portie kreften kunt. Triestig is dat. |
| 22 Jun 2008, 22:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ike schreef: Ik ga al meer dan 30 jaar naar eendracht Aalst en heb nog nooit gevochten laat staan iets vernield, en wat jij hier komt vertellen dat ik zou beschaamd moeten zijn dan zou ik U willen vragen waarom. het is alleen maar door hard te werken dat men er komt en geen rekening te houden met zogezegde vrienden want dan kom je er niet kijk maar naar onze buren hoe ver die al zijn gekomen met hard te werken en zich niet bezig te houden met vriendjespolitiek en dat gevoel heb ik wel . [!.?..?!?.,.?.:] [..?.!!.,??,?.?] [---------------] Hier een mandje met leestekens gebruik het volgende keer eens ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 23 Jun 2008, 1:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Jun 2008, 13:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn. Ook onmogelijk,aangezien dattem vandaag zen attest mocht gaan afhalen opt school. |
| 23 Jun 2008, 14:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn. Ook onmogelijk,aangezien dattem vandaag zen attest mocht gaan afhalen opt school. Ik wou gewoon zeggen dat er van die roddels over zijn transfer naar Cercle niet veel zal waar zijn. Dat hij naar tschool moest doet er weinig toe. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Jun 2008, 14:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn. Ook onmogelijk,aangezien dattem vandaag zen attest mocht gaan afhalen opt school. Ik wou gewoon zeggen dat er van die roddels over zijn transfer naar Cercle niet veel zal waar zijn. Dat hij naar tschool moest doet er weinig toe. Das e feit ,ma dattem ni naar cercle ging was ier al duidelijk gezegd geweest. |
| 23 Jun 2008, 14:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn. Ook onmogelijk,aangezien dattem vandaag zen attest mocht gaan afhalen opt school. Ik wou gewoon zeggen dat er van die roddels over zijn transfer naar Cercle niet veel zal waar zijn. Dat hij naar tschool moest doet er weinig toe. Ik vraag me af waar de debielen trouwens zitten die hier den boel wa kwamen opstoken met hun leugens. |
| 23 Jun 2008, 14:33 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Bartos schreef: Titus schreef: Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn. Ook onmogelijk,aangezien dattem vandaag zen attest mocht gaan afhalen opt school. Ik wou gewoon zeggen dat er van die roddels over zijn transfer naar Cercle niet veel zal waar zijn. Dat hij naar tschool moest doet er weinig toe. Ik vraag me af waar de debielen trouwens zitten die hier den boel wa kwamen opstoken met hun leugens. Misschien hebde ze weggejaagd naar onze lieve buren? ![]() |
| 23 Jun 2008, 14:38 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
Heb een tijdje niet komen kijken op het forum en blijkbaar heeft er hier iemand enorme verkeerde informatie gegeven door te zeggen dat Jens naar Cercle gaat.
Tis niet Cercle jongens, en als er iets vast ligt zal da wel officieel bekend gemaakt worden veronderstel ik. Die roddels hier zo altijd, je maakt er u echt niet interessant mee. En de mensen die het echt weten komen het volgens mij zeker en vast hier niet op het forum verkondigen... |
| 23 Jun 2008, 15:16 |
|
|
Bartos schreef: Titus schreef: Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn. Ook onmogelijk,aangezien dattem vandaag zen attest mocht gaan afhalen opt school. Ik wou gewoon zeggen dat er van die roddels over zijn transfer naar Cercle niet veel zal waar zijn. Dat hij naar tschool moest doet er weinig toe. Ik vraag me af waar de debielen trouwens zitten die hier den boel wa kwamen opstoken met hun leugens. |
| 23 Jun 2008, 15:16 |
|
|
Nationale Ploeg
legalyblond schreef: Bartos schreef: Titus schreef: Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn. Ook onmogelijk,aangezien dattem vandaag zen attest mocht gaan afhalen opt school. Ik wou gewoon zeggen dat er van die roddels over zijn transfer naar Cercle niet veel zal waar zijn. Dat hij naar tschool moest doet er weinig toe. Ik vraag me af waar de debielen trouwens zitten die hier den boel wa kwamen opstoken met hun leugens. Wacht gewoon af tot het officieel is als het al zo is. Vorig seizoen hetzelfde meegemaakt met Troch er werd vanalles verteld er was al kritiek op hem en uiteindelijk begon hij weer met Aalst aan het seizoen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Jun 2008, 15:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
legalyblond schreef: Bartos schreef: Titus schreef: Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Toch nog even vermelden: bij de vijf testers bij Cercle geen Jens Podevijn. Ook onmogelijk,aangezien dattem vandaag zen attest mocht gaan afhalen opt school. Ik wou gewoon zeggen dat er van die roddels over zijn transfer naar Cercle niet veel zal waar zijn. Dat hij naar tschool moest doet er weinig toe. Ik vraag me af waar de debielen trouwens zitten die hier den boel wa kwamen opstoken met hun leugens. Ik heb gewoon gezegd dat degenen die hier leugens kwamen verkondigen (want dat zijn het toch) debielen zijn. Als gij dat op u pakt, is dat voor uw rekening . |
| 23 Jun 2008, 15:37 |
|
| Pagina 37 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 130 Volgende |