|
|
| Pagina 37 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59 Berichten: 81 Locatie: erpe-mere :p |
hansken schreef: typt is int zwart, kmoe aty aan mijn toetse van tschool peize ask u posts lees ![]() plezant vo u zal ik in et zwart type ze :grijns: en zijde weest kijken de dinsdag? ![]() |
| 25 Mei 2006, 19:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
EAPV schreef: hansken schreef: typt is int zwart, kmoe aty aan mijn toetse van tschool peize ask u posts lees ![]() plezant vo u zal ik in et zwart type ze en zijde weest kijken de dinsdag? ![]() vraagt maar enkele forummers ier... den 2ehelft ik kon nemeer kijke, kep ne gansen helft lege bikjes zitte wegsjotte, en na de match wast gedaan me mij :snif: :snif: _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Mei 2006, 19:47 |
|
|
Junior |
inderdaad eel just ! twas gewoon ni te gelove , da valt ni te begrijpe ! PS : seg hans op welkenen bus zatte gij ?
| 25 Mei 2006, 19:54 |
|
|
ik was to ook eel stillekes ze tijdens de rust alle na ik de jerre ad gebeld zeg sven zit jerre ier eigenlijk op? e en oe noemt ij em :grijns:
_________________ EA forever EA alty zingen EA the best
EA rulezz
|
| 25 Mei 2006, 20:01 |
|
|
Junior |
EAPV schreef: ik was to ook eel stillekes ze tijdens de rust alle na ik de jerre ad gebeld zeg sven zit jerre ier eigenlijk op? e en oe noemt ij em ![]() Nee , ni dak weet ( mah vraagt zulken dingen is in PM da's storend voor dandere!) _________________ ![]()
|
| 25 Mei 2006, 20:04 |
|
|
EA!forever!EA schreef: EAPV schreef: ik was to ook eel stillekes ze tijdens de rust alle na ik de jerre ad gebeld zeg sven zit jerre ier eigenlijk op? e en oe noemt ij em ![]() Nee , ni dak weet ( mah vraagt zulken dingen is in PM da's storend voor dandere!) oke srry eb al gezegd ik zen nief en ik moen veel leren oke _________________ EA forever EA alty zingen EA the best ![]() EA rulezz
|
| 25 Mei 2006, 20:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
nief of niet, kijk eerst eens naar de titel van het topic en beperk je daarover ... voor onderling geklets bestaan er zoiets als msn
|
| 25 Mei 2006, 20:28 |
|
|
Junior |
inderdaad ( of PM niet vergeten hein !
)
Mah bon...waar warewen ? _________________ ![]()
|
| 25 Mei 2006, 20:31 |
|
|
EA!forever!EA schreef: inderdaad ( of PM niet vergeten hein ! )Mah bon...waar warewen ? zijn er ondetss al niefe transfers? _________________ EA forever EA alty zingen EA the best ![]() EA rulezz
|
| 25 Mei 2006, 20:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
EAPV schreef: jo gaste ik zen dus nieuf ier en ik zeg u Ea eeft volgend jaar ne niefe supporter erbij namelijk ik en ik moe me dus nog wa aanpassen aan deze site en ik wil meer te wete te komen over EA![]() |
| 25 Mei 2006, 20:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
chunga schreef: EAPV schreef: jo gaste ik zen dus nieuf ier en ik zeg u Ea eeft volgend jaar ne niefe supporter erbij namelijk ik en ik moe me dus nog wa aanpassen aan deze site en ik wil meer te wete te komen over EA![]() :lachen: :grijns:
Hoewel, liever nu supporters bij, hoe raar het ook mag klinken, dan wanneer we enkele reeksen zouden stijgen. Dat is onvermijdelijk dat er dan mensen weerkeren. Maar die bekijk ik niet eens als supporters. Enkel de mensen die ons de laatste jaren steunde _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Mei 2006, 21:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
da vinnekik ook nen echten supporter komt in goede en slechte tijden aja en ni enkel aswen ewa hoger spelen :dom:
_________________ ![]()
|
| 25 Mei 2006, 21:05 |
|
|
weete ze nu al iet over de mogelijke tegenstanders van volgend jaar?
_________________ EA forever EA alty zingen EA the best ![]() EA rulezz
|
| 26 Mei 2006, 10:14 |
|
|
johny schreef: da vinnekik ook nen echten supporter komt in goede en slechte tijden aja en ni enkel aswen ewa hoger spelen ![]() ik vind da je gelijk ebt t'is nie omda je kampioen zijt daje ineens supp zou zijn van EA supp zije gans a leve en nie vo even _________________ EA forever EA alty zingen EA the best ![]() EA rulezz
|
| 26 Mei 2006, 10:15 |
|
|
Junior |
Bestekes , kzou eigenlijk nen oproep willen doen aant bestuur : Kzou wille vrage ofdaze ons zo rap mogelijk duidelijkheid zoude kunne verschaffe omtrent de spelers die komen en gaan.Zodanig dat wij als supporters een beeld krijgen van onze ploeg voor volgend jaar.Zodat we kunnen speculeren of we al dan niet in de bovenste rangen zouden kunnen spelen!
Dank bij voorbaat. _________________ ![]()
|
| 26 Mei 2006, 11:11 |
|
| Pagina 37 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 106 Volgende |