|
|
| Pagina 37 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Ik snap de frustraties maar om nu te zeggen dat het pas van vorige week is dat dit niet meer onze club is, dat is er toch ook over... Er is al heel lange tijd geen club meer, dat is niet van vorige week. Of is het leven in een illusie reden om plots weer te gaan geloven in de club?
Al wie had gedacht dat hier plots een kapitaalkrachtige weldoener alla Coecke ging neerstrijken nadat PLJ de club te koop ging stellen, dat zou pas van naïviteit getuigen, met alles wat we weten over de brave man en het parcours van de laatste jaren... En door gewoon al eens te kijken wat er in het voetballandschap gebeurt... Iemand van 35 jaar die als bediende in een reisbureau werkte, is nu onze voorzitter... Het is gewoon om te wenen, maar had iemand nu echt iets anders verwacht? Trouwens - hoe meer je open staat voor dit soort scenario's, hoe sneller het einde volgt... En was dat niet het gewenste scenario? Dat die "professionele Schotten" en die lokale verankeraars zich maar al klaar houden, zou ik zeggen. En wat mij vooral tegen de borst stoot, zijn volgende uitspraken (voor de duidelijkheid, niet de mensen die ze neerschrijven hier, wel de aard van de boodschap): "Volgens heel wat medewerkers die in contact kwamen met andere mogelijke overnemers, waren deze veel meer georganiseerd en kwamen ze professioneler over dan degene die het zijn geworden." Zolang dat die medewerkers liever vasthouden aan hun postje ipv actie te ondernemen wanneer het nog kan of aan de alarmbellen te trekken (zoals vroeger heel vaak vanuit Zandberg gebeurde) en nadien wel hun mening te ventileren wanneer het te laat is, dan zet je dus effectief geen stap vooruit... En dat maakt voor mij ook, dat er geen club meer is... Laatst gewijzigd door DT op 16 Aug 2023, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Aug 2023, 11:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
DT schreef: Ik snap de frustraties maar om nu te zeggen dat het pas van vorige week is dat dit niet meer onze club is, dat is er toch ook over... Er is al heel lange tijd geen club meer, dat is niet van vorige week. Of is het leven in een illusie reden om plots weer te gaan geloven in de club? Al wie had gedacht dat hier plots een kapitaalkrachtige weldoener alla Coecke ging neerstrijken nadat PLJ de club te koop ging stellen, dat zou pas van naïviteit getuigen, met alles wat we weten over de brave man en het parcours van de laatste jaren... En door gewoon al eens te kijken wat er in het voetballandschap gebeurt... Iemand van 35 jaar die als bediende in een reisbureau werkte, is nu onze voorzitter... Het is gewoon om te wenen, maar had iemand nu echt iets anders verwacht? Trouwens - hoe meer je open staat voor dit soort scenario's, hoe sneller het einde volgt... En was dat niet het gewenste scenario? Dat die "professionele Schotten" en die lokale verankeraars zich maar al klaar houden, zou ik zeggen. En wat mij vooral tegen de borst stoot, zijn volgende uitspraken (voor de duidelijkheid, niet de mensen die ze neerschrijven hier, wel de aard van de boodschap): "Volgens heel wat medewerkers die in contact kwamen met andere mogelijke overnemers, waren deze veel meer georganiseerd en kwamen ze professioneler over." Zolang dat die medewerkers liever vasthouden aan hun postje ipv te mobiliseren of actie te ondernemen wanneer het nog kan, ipv te stoken of hun mening te ventileren wanneer het te laat is, dan zet je dus effectief geen stap vooruit... En dat maakt voor mij ook, dat er geen club meer is... Ik volg je in deze post volledig. Van begin tot eind |
| 16 Aug 2023, 11:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Veel supporters die “de nieuwe overnemers” het voordeel van de twijfel geven terwijl we eigenlijk officieel alleen maar weten dat een Turkse vrouw uit Gent voorzitter zal worden
.PLJ heeft zelf aangegeven geen tijd meer te hebben voor de club dus stelt een nieuwe voorzitter aan en laat het sportieve over aan makelaars die in ruil hun spelers hier komen stallen. Zou er zelf geld betaald zijn voor een overname? Wat doen zijn bedreigde kinderen hier nog tijdens de match? We zijn bijna een week verder en het enige wat onze nieuwe voorzitter al gezegd heeft is dat het doel het kampioenschap is en de vlaggen moeten bovengehaald worden . Je zou denken dat het om een slecht vertaalde tekst gaat maar aangezien ze perfect Nederlands praat kunnen we dat ook uitsluiten…. Maar het is niet allemaal negatief, we hebben een nieuwe grasmat, nieuwe truitjes en wie weet binnen enkele dagen een nieuw (schijn)bestuur en nieuwe spelers . |
| 16 Aug 2023, 12:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Het is hier AKELIG en OORVERDOVEND STIL vanuit het nieuwe bestuur.
Dat is niet goed om het vertrouwen van de supporters te (her)winnen. |
| 16 Aug 2023, 13:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Aug 2023, 17:34 |
|
|
Miniem
|
| 16 Aug 2023, 23:07 |
|
|
Miniem
|
| 16 Aug 2023, 23:16 |
|
|
Vaste Waarde
DDay schreef: https://fb.watch/msZzbirHhj/ Zvonimir Mikulic. Bizar. een keeper die op 09/08 (volgens transfermarkt) getekend heeft bij Hajduk Popovac, in de Kroatische derde klasse. Een keeper is nu niet direct wat we nodig hebben, ik heb vertrouwen in Swinnen. |
| 16 Aug 2023, 23:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Er is een interview op de officiële site met onze voorzitster.
Versterking is prioriteit 1, dat is zeker er resten maar 2 weken tot de start van de competitie. Daarin heeft ze gelijk. Benieuwd wat er zal aangetrokken worden. Als dat al in orde komt, kijken we uit naar het vervolg van de beloftes: voorstelling van de partners en gesprek met supporters. |
| 17 Aug 2023, 4:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wevege schreef: Er is een interview op de officiële site met onze voorzitster. Versterking is prioriteit 1, dat is zeker er resten maar 2 weken tot de start van de competitie. Daarin heeft ze gelijk. Benieuwd wat er zal aangetrokken worden. Als dat al in orde komt, kijken we uit naar het vervolg van de beloftes: voorstelling van de partners en gesprek met supporters. Ik heb toch een beetje de indruk dat ze haar heel goed hebben gezegd wat ze moest/kon zeggen. Maar er is natuurlijk nog het voordeel van de twijfel dat nog steeds van toepassing is... |
| 17 Aug 2023, 8:48 |
|
|
forumlegende
Moses Chunga schreef: wevege schreef: Er is een interview op de officiële site met onze voorzitster. Versterking is prioriteit 1, dat is zeker er resten maar 2 weken tot de start van de competitie. Daarin heeft ze gelijk. Benieuwd wat er zal aangetrokken worden. Als dat al in orde komt, kijken we uit naar het vervolg van de beloftes: voorstelling van de partners en gesprek met supporters. Ik heb toch een beetje de indruk dat ze haar heel goed hebben gezegd wat ze moest/kon zeggen. Maar er is natuurlijk nog het voordeel van de twijfel dat nog steeds van toepassing is... een handpop, niet meer niet minder. Wie iets anders denkt, is ongelooflijk naïef. Niets over structuur, over de mensen die deze structuur gaan opvullen, niks over sponsor(s) die hier achter zitten. Lijkt mij vooral allemaal heel weinig doordacht en schimmig, maar 't zal aan mijn slecht karakter liggen waarschijnlijk... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Aug 2023, 9:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Natuurlijk is dat een handpop, of toch op z'n minst een ceremonieel figuur. Met een Turkse voorzitter die geen woord Nederlands sprak waren we natuurlijk ook niet beter af.
|
| 17 Aug 2023, 9:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DDay schreef: https://eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/voorzitter-tulin-sonmez-versterking-onze-hoogste-prioriteit/?fbclid=IwAR05KiiU69up8xkbk_UdPZY_2tqRk61qDoPggnG44h6K3w0oQr36m5UbHcg Is dat PLJ zijne zoon die daar op de achtergrond nog op den bureau zit ?Een voorstelling van de voorzitter maar wat weten we nu eigenlijk meer? Wie zijn de overnemers, wat is de rol nog van PLJ en waar is zijn RC? Waarom moet er nog een week gewacht worden vooraleer we mogen weten wie die partners zijn? Opmerkelijke 1ste transfer ook, een ervaren keeper is niet slecht want dat hebben we niet maar hij heeft wel al zeer veel ploegen gehad en de laatste seizoenen nauwelijks gespeeld. De volgende transfers zullen denk ik van hetzelfde zijn want welke spelers zijn er nu nog vrij? Namen die we kennen zullen we niet moeten verwachten precies. |
| 17 Aug 2023, 10:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dat die voorzitster een hadpop is, dat is voor iedereen wel duidelijk. Dat is eigenlijk ook niet echt een probleem, zolang die hanpop maar ondersteund wordt door een degelijke structuur met wat geld en vooral ook voetbal know-how. Aan die combinatie heeft het ons de laatste pakweg 20 jaar al wel eens ontbroken.
Of dat allemaal het geval is, zal nog moeten blijken. Al zal er waarschijnlijk niemand slaggelings achteroverslaan van het verschieten als het ook hier mis zal gaan in de toekomst... Zoals bij alle overnames door binnen -en buitenlandse investeerders, is het mij volstrekt onduidelijk wat de beweegreden kan zijn. Ook bij bv Westerlo, OHL, KVM,... en godbetert Dender. Laatst gewijzigd door Moses Chunga op 17 Aug 2023, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Aug 2023, 10:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik heb dat investeren van buitenlanders in clubs uit onze lagere klassen ook nooit begrepen. Dat is zoals Fernand Huts die miljoenen zou pompen in een vierdeklasser uit Slovenië of Peru. Daar zit toch niks van economische return op, tenzij je echt graag een club wil hebben en die naar het hoogste niveau wil brengen. Of het wordt gebruikt als constructie om geld van malafide oorsprong in te laten passeren. Kan je bijvoorbeeld geld witwassen door waardeloze spelers aan een hoge prijs door te verkopen?
|
| 17 Aug 2023, 10:16 |
|
| Pagina 37 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 45 Volgende |