Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst - Pagina 37 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 57
 Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Licentieaanvraag eerste amateur moet volgens mij binnen. Nog steeds geen 3 bestuurders, RSZ hebben we het gissen naar, aangezien de spelers geen loonbriefjes krijgen. En er is nog een schuld aan ‘t stad die afgelost moet worden, ook 1 van de voorwaarden om een licentie te krijgen.

23 Jan 2024, 0:13
Reserve

Smeirff schreef:
Licentieaanvraag eerste amateur moet volgens mij binnen. Nog steeds geen 3 bestuurders, RSZ hebben we het gissen naar, aangezien de spelers geen loonbriefjes krijgen. En er is nog een schuld aan ‘t stad die afgelost moet worden, ook 1 van de voorwaarden om een licentie te krijgen.

Gelukkig is er nog zoiets als het BAS :hmm:

23 Jan 2024, 12:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Ik vind het vooral vreemd dat er nog niets is gecommuniceerd ivm de controle van de sociale inspectie vorige Zondag... Alsof er niets gebeurd is?

Ook vanuit stad of pers niets meer vernomen hier omtrent. Zouden die nog altijd bezig zijn met alles na te kijken?

23 Jan 2024, 13:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Misschien zijn we gewoon met alles in orde, en durven ze dat niet communiceren :D

23 Jan 2024, 13:42
Ancien

Leeftijd: 47
Smeirff schreef:

Staat PLJ niet officieel meer als bestuurder? Er is hier toch al een paar keer geopperd dat hij nog steeds de CVBA heeft?
Betreft de loonfiches: dat kan toch niet kloppen? Is bij wet verplicht...zijn ze echt zo dom? Dan zou het allemaal zwartwerk zijn en zou toch onmiddellijk gestopt moeten worden met voetballen?

Ondertussen wordt er maar gekocht en tekenen die spelers ook. Bizar allemaal. Ik zeg het, de licentie of het BAS gaat hier veel duidelijkheid scheppen, zoniet alles zelfs.

23 Jan 2024, 15:56
Duivelke

Wat met Mirallas indien geen licentie? Ik geloof niet dat hij zijn naam aan dit project zou binden, om dan vervolgens een mal figuur te slaan door de incompetentie van dit bestuur.

23 Jan 2024, 16:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 73
Ik zou het ook raar vinden dat men alles doet om spelers te halen om trachten kampioen te spelen en te promoveren maar dan de belangrijkste eis: in orde zijn met alles om een licentie bekomen voor1° amateur niet in orde brengen

23 Jan 2024, 17:26
nieuw in de eerste ploeg

wevege schreef:
Ik zou het ook raar vinden dat men alles doet om spelers te halen om trachten kampioen te spelen en te promoveren maar dan de belangrijkste eis: in orde zijn met alles om een licentie bekomen voor1° amateur niet in orde brengen

Ik zou dat ook raar vinden, maar om er nu van te verschieten... dat nu ook niet.

24 Jan 2024, 9:00
nieuw in de eerste ploeg

Sponsje teire schreef:
Wat met Mirallas indien geen licentie? Ik geloof niet dat hij zijn naam aan dit project zou binden, om dan vervolgens een mal figuur te slaan door de incompetentie van dit bestuur.

Als de bedragen kloppen wat die hier verdiend, voor geld danst de beer zeker?
Ze blijven ook transfers doen, maar de jeugdtrainers op tijd betalen lukt blijkbaar nog steeds niet, en dat na al de commotie die er al geweest is de afgelopen maanden :stom: .
Dat dit niet gaat blijven duren zie je van ver aankomen….

24 Jan 2024, 13:56
Junior

Een beetje slimme COO, gij dus niet Maxi, zou toch al lang merchandise uitgebracht hebben? Carnaval komt eraan, hoeveel gaan er wel niet lachen met EA? Breng nu een shirt uit en al 200 carnavalisten die doorgaans niet supporteren kopen het.

24 Jan 2024, 16:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
En het charme-offensief van ons schitterend bestuur gaat verder met nieuw nationaal nieuws: een vechtpartij op de zandberg onder het oog van de jeugdspelers, tot bloedens toe waarna ziekenwagen en politie aanrukken.

Welke sponsor wilt zich nog verbinden met dit "merk"?

Maar het is allemaal fout van de put die Le Juste achterliet (zoiets kan je niet onderzoeken hé als je een onderneming overneemt ...) of van de pers, politiek en overheid die iets tegen E.Aalst heeft zeker :crazy:

Ondertussen is transfer 34 een feit.

Hallucinant dit allemaal.

31 Jan 2024, 8:22
nieuw in de eerste ploeg

Wie heeft op wie zijn bakkes gedrisjt?

31 Jan 2024, 8:31
Nationale Ploeg

Moses Chunga schreef:
Wie heeft op wie zijn bakkes gedrisjt?

volgens een artikel (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240130_97584696) zou het over de uitbater en de ex-uitbater (in het Turks, blijkbaar) gaan ? weet niet of dat waar is he.

31 Jan 2024, 9:49
forumlegende

Er circuleren beelden waarop er een deel van de vechtpartij te zien is.
Ik weet niet hoe lang dit nog kan doorgaan. Zijn er echt nog mensen die geloven in een goede afloop van deze absurde overname??

31 Jan 2024, 11:03
Duivelke

De enige constante de afgelopen jaren was de enorme kwaliteitsvolle jeugdwerking. Elite clubs waren jaloers op het niveau dat elke dag vertoond werd op de Zandberg, en kwamen hier maar al te graag shoppen.
Zeer pijnlijk om zien hoe deze prestatie van jarenlange arbeid op 2-3 maand volledig weggespoeld is.
Kwaliteit heeft plaats gemaakt voor marginaliteit :boks: :boks:

Alles wat nog een beetje ruikt naar 'eendracht' en ons typische DNA wordt de kop ingedrukt.
Maar vak K is blijkbaar reeds uitverkocht voor de carnavalsmatch, dus niets aan de hand :EA:

31 Jan 2024, 11:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 57