|
|
| Pagina 366 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 364 365 366 367 368 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef: @iendrachter, ik weet dat hij dat gezegd heeft maar dat hij dit niet zal kunnen realiseren weet iedereen. Hij leidt hierdoor serieus gezichtsverlies maar ik ga hem alleen hiervoor niet afrekenen. Ik denk da den eerste voorzitter die geen loze beloftes maakt wanneer het even warm wordt, nog moet geboren worden. Of denken jullie dat de groep valkenier wel elke belofte zou nakomen? *** Nogmaals, PLJ zet zijn zoektocht naar sponsors écht wel verder hoor. Hij weet verdorie héél goed dat dit héél noodzakekelijk is, als we een sleutelrol willen vervullen in 1ste amateurliga. Als hij bloftes deed, in zijn euforie, dan zal hij al eerder een aantal opties hebben bekeken, maar wellicht te optimistisch geweest, in zijn vooruitzichten. Laten wij daarom zijn menselijk karakter, niet afbreken... Dat hij zijn beloftes nooit zou kunnen verwezenlijken, - dat zou ik ook niet durven zeggen. Toen 'grote onbekende' PLJ ongeveer 2 jaar terug kwam opdagen op de vooravond van ons voorzien faillisement, dan had niemand de situatie van vandaag durven voorspellen. Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd. Laat ons liever afwachten, PLJ zit ook niet stil. .En geef hem denodige tijd. Ook al zijn wij allen zeer ongeduldig. Niemand zegt dat hudige kern in 1te amateur niet zou kunnen meedraaien En qua toekomst: We zijn nu nog maar pas begonnen, aan het herstel van "de ruine" - "eendracht aalst" _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 11 Jul 2017, 14:52 |
|
|
forumlegende
ajoin_bart schreef: Timoilsjt schreef: waly 2 schreef: ons bestuur kon toch moeilijk een vergunning aanvragen voor iets dat nog niet aangekocht was? Dat kon perfect hoor, evenals de anavraag voor de sloop van de tent. 't Is niet omdat ge een vergunning krijgt dat ge die moet uitvoeren. Maar dan had je ze tenminste al in uw schuif liggen. Maar is het niet zo dat als ge een sloop- of bouwvergunning hebt, ge binnen de x termijn wel degelijk moet begonnen zijn? Ik zou al beginnen met afbraak en dienen plateau toch al gieten. Als de mede-financierder dezelfde is als diegene die waken over deze procedures van al dan niet beginnen aan werken zonder vergunning, zullen ze wel niks zeggen zeker... alhoewel ge in Aalst van niks moet verschieten en ze hier wel eens een 'voorbeeld' zullen willen stellen. En nog iets anders, er zijn er hier veel die kritiek geven op PLJ (sommige tot herhalens toe ). Kritiek is goed en moet er zijn zodat er altijd gewaakt wordt over de goede gang van zaken. Maar al bij al heeft PLJ in mijn ogen toch degelijk werk geleverd. De schuldenlast werd verminderd, er werd een competitieve jonge kern neergezet met onverhoopte promotie, jeugdtrainers werden blijkbaar terug netjes betaald, relaties met het stadsbestuur werden enorm verbeterd met de aankoop van de 'nieuwe' tribune als resultaat (uiteraard speelde onze vzw hier ook grote rol in maar toch, onder FDR hadden we nog 10 vzw's mogen hebben denk ik) enz.Dat de samenwerking met de groep Valckenier niet gelukt is, blijft eeuwig jammer. Met hun financiële mogelijkheden erbij konden we pas echt opnieuw naar boven kijken. Jammer genoeg lukte dit niet. Dat PLJ voor evenveel geld aan nieuwe sponsors ging binnenhalen is dikken bullshit en dat weet iedereen. De vzw kan hem hier geregeld nog eens aan herinneren maar toch krijgt hij van mij een dikke voldoende voor zijn eerste 1,5jaar! Als je een vergunning hebt moet je inderdaad binnen de x jaar (waarbij x gelijk is aan 3, dacht ik) starten met de werken. Als je dat niet doet vervalt gewoon uw vergunning en moet je gewoon een nieuwe aanvragen. T feit dat je een vergunning aanvraagt impliceert niet dat je de vergunde werken verplicht moet uitvoeren. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Jul 2017, 15:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
pattaboem schreef: ajoin_bart schreef: @iendrachter, ik weet dat hij dat gezegd heeft maar dat hij dit niet zal kunnen realiseren weet iedereen. Hij leidt hierdoor serieus gezichtsverlies maar ik ga hem alleen hiervoor niet afrekenen. Ik denk da den eerste voorzitter die geen loze beloftes maakt wanneer het even warm wordt, nog moet geboren worden. Of denken jullie dat de groep valkenier wel elke belofte zou nakomen? *** Nogmaals, PLJ zet zijn zoektocht naar sponsors écht wel verder hoor. Hij weet verdorie héél goed dat dit héél noodzakekelijk is, als we een sleutelrol willen vervullen in 1ste amateurliga. Als hij bloftes deed, in zijn euforie, dan zal hij al eerder een aantal opties hebben bekeken, maar wellicht te optimistisch geweest, in zijn vooruitzichten. Laten wij daarom zijn menselijk karakter, niet afbreken... Dat hij zijn beloftes nooit zou kunnen verwezenlijken, - dat zou ik ook niet durven zeggen. Toen 'grote onbekende' PLJ ongeveer 2 jaar terug kwam opdagen op de vooravond van ons voorzien faillisement, dan had niemand de situatie van vandaag durven voorspellen. Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd. Laat ons liever afwachten, PLJ zit ook niet stil. .En geef hem denodige tijd. Ook al zijn wij allen zeer ongeduldig. Niemand zegt dat hudige kern in 1te amateur niet zou kunnen meedraaien En qua toekomst: We zijn nu nog maar pas begonnen, aan het herstel van "de ruine" - "eendracht aalst" Ik blijf er steeds van opkijken hoe onze geschiedenis hier herschreven wordt om het toch maar in een kraam te kunnen laten passen... Zo kom je uiteraard ook nooit een stap verder... Je kan van Bakkie zeggen wat je wil (en tussen ons heeft het ook al wel serieus gekletterd), maar blijft veelal wel rechtlijnig/consequent in zijn standpunt. En in de recent aangehaalde punten is het zaak om de kern van de boodschap mee te nemen en je niet te laten leiden door de toon of de verpakking. Zoals kheiremans zegt: als het goed is, mag het gezegd worden, maar als er iets fout is gedaan, moet het hoofd toch niet in de grond worden gestoken? Blijf het altijd een uitdaging vinden: vervang in de laatste posts (bovenstaande als voorbeeld par excellence) PLJ door eender welke naam van een voorzitter die hier ooit gezeten heeft en bekijk dat tekstje dan door een bril wanneer die voorzitter hier een jaar actief was en dan met een bril wanneer hij hier 4 jaar actief was. Levert verrassende resultaten op hoor... |
| 11 Jul 2017, 18:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
kheiremans schreef: Hoe kunt ge nu die vergunning niet op voorhand aanvragen? Mijn bouwvergunning was er ook al 1 jaar voordat ik eraan begonnen ben. Bestuur levert zeer goed werk, maar als er iets niet goed is mag dat toch ook gezegd worden zeker? Of dat nu vooral het stad is of ons bestuur weet ik niet maar dat mag toch gezegd worden zeker? Het gaat ons immers inkomsten kosten. Zelf dacht ik ook een aantal supporters die al een aantal jaren nog amper komen een ticketje cadeau te doen voor die match en hopelijk blijven er dan een paar plakken. Dat zal nu waarschijnlijk niet het geval zijn. Ook (mogelijke) supporters hier zitten verwijten en zeggen dat ze maar beter wegblijven omdat ze enkel abo nemen indien de tribune er komt: 1) We hebben alle supps nodig. Zowel deze die er altijd zijn als de andere 2) Ik ben zelf hetzelfde van plan. Vorig jaar had ik abo genomen om het nieuwe bestuur te steunen hoewel ik maar den helft van de thuismatchen kan komen. Dit jaar doe ik hetzelfde indien er een nieuwe tribune komt. Als steun voor deze aankoop. Wat is hier mis mee? 3) Wees blij als hier iemand komt zeggen waarom hij wel/niet komt. Er zijn misschien honderden supporters die hetzelfde denken maar het niet zeggen. Alle info is welkom en kan ons alleen maar helpen om vooruitgang te boeken. 4)Ben je niet akkoord met iemand. Zeg dat dan op een normale manier en geef argumenten. Dat gekanker op elkander hier begin ik echt beu te worden. Iets minder ego en ietskes meer empathie graag. Nem Het blijft hier wel opvallend stil(l) (standing)... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Jul 2017, 18:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
die triestige plant die eerlijk zijn beweegredenen kwam geven 3 blz geleden en die daarom volgens sommigen dan maar moet wegblijven wil nog een dingetje meegeven als reactie ... als je alle vroegere supporters die willen terugkeren op die manier gaat verwelkomen kan je als "elitaire maar echte ik sta er altijd supporter" met z'n 1000 gerust rond de omheining gaan staan zoals op FC Luik in de eindronde...dan heb je geen nieuw stadion of zelfs tribune meer nodig maar zal je wel een echte die hard zijn ... wie is dan de triestige plant en wil zijn club niet zien groeien vraag ik me af :-/
|
| 12 Jul 2017, 8:39 |
|
|
forumlegende
kheiremans schreef: Hoe kunt ge nu die vergunning niet op voorhand aanvragen? Mijn bouwvergunning was er ook al 1 jaar voordat ik eraan begonnen ben. Bestuur levert zeer goed werk, maar als er iets niet goed is mag dat toch ook gezegd worden zeker? Of dat nu vooral het stad is of ons bestuur weet ik niet maar dat mag toch gezegd worden zeker? Het gaat ons immers inkomsten kosten. Zelf dacht ik ook een aantal supporters die al een aantal jaren nog amper komen een ticketje cadeau te doen voor die match en hopelijk blijven er dan een paar plakken. Dat zal nu waarschijnlijk niet het geval zijn. Ook (mogelijke) supporters hier zitten verwijten en zeggen dat ze maar beter wegblijven omdat ze enkel abo nemen indien de tribune er komt: 1) We hebben alle supps nodig. Zowel deze die er altijd zijn als de andere 2) Ik ben zelf hetzelfde van plan. Vorig jaar had ik abo genomen om het nieuwe bestuur te steunen hoewel ik maar den helft van de thuismatchen kan komen. Dit jaar doe ik hetzelfde indien er een nieuwe tribune komt. Als steun voor deze aankoop. Wat is hier mis mee? 3) Wees blij als hier iemand komt zeggen waarom hij wel/niet komt. Er zijn misschien honderden supporters die hetzelfde denken maar het niet zeggen. Alle info is welkom en kan ons alleen maar helpen om vooruitgang te boeken. 4)Ben je niet akkoord met iemand. Zeg dat dan op een normale manier en geef argumenten. Dat gekanker op elkander hier begin ik echt beu te worden. Iets minder ego en ietskes meer empathie graag. Nem Mooie post! Ik heb in alle euforie dat de tribune er ging staan tegen Dender, wel al een abo gekocht. Daar de tribune voor mij de trigger is. Als ze er niet tijdig gaat staan, neem ik dit ons bestuur enorm kwalijk. Eerst de abo prijs met 30Euro de hoogte injagen onder het mom dat we een nieuwe tribune krijgen die er zal staan tegen de openingsmatch tegen Dender en uiteindelijk blijkt dat ze er misschien niet tijdig zal staan en wij de eerste X matchen ergens in een hoekske zullen moeten staan. Hopelijk komt het zover niet natuurlijk. Maar eerlijk gezegd vind ik de manier van communiceren van onze club niet correct. Beloftes maken waarvan je niet eens weet of je ze zal kunnen invullen (=nieuwe tribune klaar tegen 03/09) met maar 1 doel voro ogen: zoveel mogelijk abo 's verkopen. Wees verdomme gewoon eerlijk als bestuur. Zeg dat je er alles gaat aan doen om ze tijdig af te hebben, en lukt dat niet, dan krijgen de supporters die reeds een abo hebben gekocht die 30Euro die ze meer hebben betaald dan vorig seizoen, terugbetaald in de vorm van drankbonnekes. Dat is het minste dat je als club kunt doen ter compensatie voor de supporters. Mocht ik nog geen abo hebben, dan zou ik wachten tot als ik zeker was dat de tribune er tijdig staat. En voor de duidelijkheid: dit heeft niets te maken met uw club of zijn bestuur wel of niet steunen! Maar als ge als bestuur beloftes doet moet je die nakomen, point final. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 12 Jul 2017, 9:24 |
|
|
toevallige voorbijganger
Timoilsjt schreef: kheiremans schreef: Hoe kunt ge nu die vergunning niet op voorhand aanvragen? Mijn bouwvergunning was er ook al 1 jaar voordat ik eraan begonnen ben. Bestuur levert zeer goed werk, maar als er iets niet goed is mag dat toch ook gezegd worden zeker? Of dat nu vooral het stad is of ons bestuur weet ik niet maar dat mag toch gezegd worden zeker? Het gaat ons immers inkomsten kosten. Zelf dacht ik ook een aantal supporters die al een aantal jaren nog amper komen een ticketje cadeau te doen voor die match en hopelijk blijven er dan een paar plakken. Dat zal nu waarschijnlijk niet het geval zijn. Ook (mogelijke) supporters hier zitten verwijten en zeggen dat ze maar beter wegblijven omdat ze enkel abo nemen indien de tribune er komt: 1) We hebben alle supps nodig. Zowel deze die er altijd zijn als de andere 2) Ik ben zelf hetzelfde van plan. Vorig jaar had ik abo genomen om het nieuwe bestuur te steunen hoewel ik maar den helft van de thuismatchen kan komen. Dit jaar doe ik hetzelfde indien er een nieuwe tribune komt. Als steun voor deze aankoop. Wat is hier mis mee? 3) Wees blij als hier iemand komt zeggen waarom hij wel/niet komt. Er zijn misschien honderden supporters die hetzelfde denken maar het niet zeggen. Alle info is welkom en kan ons alleen maar helpen om vooruitgang te boeken. 4)Ben je niet akkoord met iemand. Zeg dat dan op een normale manier en geef argumenten. Dat gekanker op elkander hier begin ik echt beu te worden. Iets minder ego en ietskes meer empathie graag. Nem Mooie post! Ik heb in alle euforie dat de tribune er ging staan tegen Dender, wel al een abo gekocht. Daar de tribune voor mij de trigger is. Als ze er niet tijdig gaat staan, neem ik dit ons bestuur enorm kwalijk. Eerst de abo prijs met 30Euro de hoogte injagen onder het mom dat we een nieuwe tribune krijgen die er zal staan tegen de openingsmatch tegen Dender en uiteindelijk blijkt dat ze er misschien niet tijdig zal staan en wij de eerste X matchen ergens in een hoekske zullen moeten staan. Hopelijk komt het zover niet natuurlijk. Maar eerlijk gezegd vind ik de manier van communiceren van onze club niet correct. Beloftes maken waarvan je niet eens weet of je ze zal kunnen invullen (=nieuwe tribune klaar tegen 03/09) met maar 1 doel voro ogen: zoveel mogelijk abo 's verkopen. Wees verdomme gewoon eerlijk als bestuur. Zeg dat je er alles gaat aan doen om ze tijdig af te hebben, en lukt dat niet, dan krijgen de supporters die reeds een abo hebben gekocht die 30Euro die ze meer hebben betaald dan vorig seizoen, terugbetaald in de vorm van drankbonnekes. Dat is het minste dat je als club kunt doen ter compensatie voor de supporters. Mocht ik nog geen abo hebben, dan zou ik wachten tot als ik zeker was dat de tribune er tijdig staat. En voor de duidelijkheid: dit heeft niets te maken met uw club of zijn bestuur wel of niet steunen! Maar als ge als bestuur beloftes doet moet je die nakomen, point final. |
| 12 Jul 2017, 9:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Hebben de leden van de VZW geen nieuws wat betreft de tribune?
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Jul 2017, 10:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: kheiremans schreef: Hoe kunt ge nu die vergunning niet op voorhand aanvragen? Mijn bouwvergunning was er ook al 1 jaar voordat ik eraan begonnen ben. Bestuur levert zeer goed werk, maar als er iets niet goed is mag dat toch ook gezegd worden zeker? Of dat nu vooral het stad is of ons bestuur weet ik niet maar dat mag toch gezegd worden zeker? Het gaat ons immers inkomsten kosten. Zelf dacht ik ook een aantal supporters die al een aantal jaren nog amper komen een ticketje cadeau te doen voor die match en hopelijk blijven er dan een paar plakken. Dat zal nu waarschijnlijk niet het geval zijn. Ook (mogelijke) supporters hier zitten verwijten en zeggen dat ze maar beter wegblijven omdat ze enkel abo nemen indien de tribune er komt: 1) We hebben alle supps nodig. Zowel deze die er altijd zijn als de andere 2) Ik ben zelf hetzelfde van plan. Vorig jaar had ik abo genomen om het nieuwe bestuur te steunen hoewel ik maar den helft van de thuismatchen kan komen. Dit jaar doe ik hetzelfde indien er een nieuwe tribune komt. Als steun voor deze aankoop. Wat is hier mis mee? 3) Wees blij als hier iemand komt zeggen waarom hij wel/niet komt. Er zijn misschien honderden supporters die hetzelfde denken maar het niet zeggen. Alle info is welkom en kan ons alleen maar helpen om vooruitgang te boeken. 4)Ben je niet akkoord met iemand. Zeg dat dan op een normale manier en geef argumenten. Dat gekanker op elkander hier begin ik echt beu te worden. Iets minder ego en ietskes meer empathie graag. Nem Het blijft hier wel opvallend stil(l) (standing)... ![]() --- Ik ben het hiermee volledig eens. We zijn hier op dit forum, allemaal relatief hevige eendrachtsupporters, met éénzelfde algemene visie: " het allerbeste voor eendracht". We moeten de meelezers van concurrerende clubs niet laten honend spotten met onderling geruzie en gekrakeel onder onze supporters.op dit forum. Onze meningen over "het hoe en waarom" kunnen "qua kleur"onderling verschillen, Geargumenteerde kritiek moet zeker kunnen, en is gezond, als een soort "bewakend oog op onze club"". Maar scheldpartijen, belachelijk maken van andere supporters, hun onwetendheid uitlachen ten opzichte van supporters die beter geinformeerd zijn, Het Q-gehalte van supporters verwijten, omdat zij geen "die-hard" zijn;, Dat hoort allemaal niet thuis op dit forum. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 12 Jul 2017, 12:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Timoilsjt schreef: kheiremans schreef: Hoe kunt ge nu die vergunning niet op voorhand aanvragen? Mijn bouwvergunning was er ook al 1 jaar voordat ik eraan begonnen ben. Bestuur levert zeer goed werk, maar als er iets niet goed is mag dat toch ook gezegd worden zeker? Of dat nu vooral het stad is of ons bestuur weet ik niet maar dat mag toch gezegd worden zeker? Het gaat ons immers inkomsten kosten. Zelf dacht ik ook een aantal supporters die al een aantal jaren nog amper komen een ticketje cadeau te doen voor die match en hopelijk blijven er dan een paar plakken. Dat zal nu waarschijnlijk niet het geval zijn. Ook (mogelijke) supporters hier zitten verwijten en zeggen dat ze maar beter wegblijven omdat ze enkel abo nemen indien de tribune er komt: 1) We hebben alle supps nodig. Zowel deze die er altijd zijn als de andere 2) Ik ben zelf hetzelfde van plan. Vorig jaar had ik abo genomen om het nieuwe bestuur te steunen hoewel ik maar den helft van de thuismatchen kan komen. Dit jaar doe ik hetzelfde indien er een nieuwe tribune komt. Als steun voor deze aankoop. Wat is hier mis mee? 3) Wees blij als hier iemand komt zeggen waarom hij wel/niet komt. Er zijn misschien honderden supporters die hetzelfde denken maar het niet zeggen. Alle info is welkom en kan ons alleen maar helpen om vooruitgang te boeken. 4)Ben je niet akkoord met iemand. Zeg dat dan op een normale manier en geef argumenten. Dat gekanker op elkander hier begin ik echt beu te worden. Iets minder ego en ietskes meer empathie graag. Nem Mooie post! Ik heb in alle euforie dat de tribune er ging staan tegen Dender, wel al een abo gekocht. Daar de tribune voor mij de trigger is. Als ze er niet tijdig gaat staan, neem ik dit ons bestuur enorm kwalijk. Eerst de abo prijs met 30Euro de hoogte injagen onder het mom dat we een nieuwe tribune krijgen die er zal staan tegen de openingsmatch tegen Dender en uiteindelijk blijkt dat ze er misschien niet tijdig zal staan en wij de eerste X matchen ergens in een hoekske zullen moeten staan. Hopelijk komt het zover niet natuurlijk. Maar eerlijk gezegd vind ik de manier van communiceren van onze club niet correct. Beloftes maken waarvan je niet eens weet of je ze zal kunnen invullen (=nieuwe tribune klaar tegen 03/09) met maar 1 doel voro ogen: zoveel mogelijk abo 's verkopen. Wees verdomme gewoon eerlijk als bestuur. Zeg dat je er alles gaat aan doen om ze tijdig af te hebben, en lukt dat niet, dan krijgen de supporters die reeds een abo hebben gekocht die 30Euro die ze meer hebben betaald dan vorig seizoen, terugbetaald in de vorm van drankbonnekes. Dat is het minste dat je als club kunt doen ter compensatie voor de supporters. Mocht ik nog geen abo hebben, dan zou ik wachten tot als ik zeker was dat de tribune er tijdig staat. En voor de duidelijkheid: dit heeft niets te maken met uw club of zijn bestuur wel of niet steunen! Maar als ge als bestuur beloftes doet moet je die nakomen, point final. Jup. Indien de tribune er nog niet is en de K is afgebroken wil ik tegen Dender in de tribune zitten da'k toch iets zie. Daar achter de platen gaan staan wringen om toch iets te zien als diene voor mij zo vriendelijk is zich af en toe eens te bukken daarvoor pak ik mij geen abonnement. Nu club zou dit makkelijk kunnen oplossen door te zeggen : Heb je abo voor de nieuwe tribune en geraakt ze niet tijdig af, dan krijg je toegang tot vak X/Y/Z. Dan zou ik mij wel al een abo gaan halen. Maar nu weet je niet wat je koopt en zowel abo als dan een paar matchen ook nog een los ticket kopen. Ik wil veel doen voor den eendracht maar dubbel betalen es ter toch oejk oever |
| 12 Jul 2017, 12:56 |
|
|
kheiremans schreef: Timoilsjt schreef: kheiremans schreef: Hoe kunt ge nu die vergunning niet op voorhand aanvragen? Mijn bouwvergunning was er ook al 1 jaar voordat ik eraan begonnen ben. Bestuur levert zeer goed werk, maar als er iets niet goed is mag dat toch ook gezegd worden zeker? Of dat nu vooral het stad is of ons bestuur weet ik niet maar dat mag toch gezegd worden zeker? Het gaat ons immers inkomsten kosten. Zelf dacht ik ook een aantal supporters die al een aantal jaren nog amper komen een ticketje cadeau te doen voor die match en hopelijk blijven er dan een paar plakken. Dat zal nu waarschijnlijk niet het geval zijn. Ook (mogelijke) supporters hier zitten verwijten en zeggen dat ze maar beter wegblijven omdat ze enkel abo nemen indien de tribune er komt: 1) We hebben alle supps nodig. Zowel deze die er altijd zijn als de andere 2) Ik ben zelf hetzelfde van plan. Vorig jaar had ik abo genomen om het nieuwe bestuur te steunen hoewel ik maar den helft van de thuismatchen kan komen. Dit jaar doe ik hetzelfde indien er een nieuwe tribune komt. Als steun voor deze aankoop. Wat is hier mis mee? 3) Wees blij als hier iemand komt zeggen waarom hij wel/niet komt. Er zijn misschien honderden supporters die hetzelfde denken maar het niet zeggen. Alle info is welkom en kan ons alleen maar helpen om vooruitgang te boeken. 4)Ben je niet akkoord met iemand. Zeg dat dan op een normale manier en geef argumenten. Dat gekanker op elkander hier begin ik echt beu te worden. Iets minder ego en ietskes meer empathie graag. Nem Mooie post! Ik heb in alle euforie dat de tribune er ging staan tegen Dender, wel al een abo gekocht. Daar de tribune voor mij de trigger is. Als ze er niet tijdig gaat staan, neem ik dit ons bestuur enorm kwalijk. Eerst de abo prijs met 30Euro de hoogte injagen onder het mom dat we een nieuwe tribune krijgen die er zal staan tegen de openingsmatch tegen Dender en uiteindelijk blijkt dat ze er misschien niet tijdig zal staan en wij de eerste X matchen ergens in een hoekske zullen moeten staan. Hopelijk komt het zover niet natuurlijk. Maar eerlijk gezegd vind ik de manier van communiceren van onze club niet correct. Beloftes maken waarvan je niet eens weet of je ze zal kunnen invullen (=nieuwe tribune klaar tegen 03/09) met maar 1 doel voro ogen: zoveel mogelijk abo 's verkopen. Wees verdomme gewoon eerlijk als bestuur. Zeg dat je er alles gaat aan doen om ze tijdig af te hebben, en lukt dat niet, dan krijgen de supporters die reeds een abo hebben gekocht die 30Euro die ze meer hebben betaald dan vorig seizoen, terugbetaald in de vorm van drankbonnekes. Dat is het minste dat je als club kunt doen ter compensatie voor de supporters. Mocht ik nog geen abo hebben, dan zou ik wachten tot als ik zeker was dat de tribune er tijdig staat. En voor de duidelijkheid: dit heeft niets te maken met uw club of zijn bestuur wel of niet steunen! Maar als ge als bestuur beloftes doet moet je die nakomen, point final. Jup. Indien de tribune er nog niet is en de K is afgebroken wil ik tegen Dender in de tribune zitten da'k toch iets zie. Daar achter de platen gaan staan wringen om toch iets te zien als diene voor mij zo vriendelijk is zich af en toe eens te bukken daarvoor pak ik mij geen abonnement. Nu club zou dit makkelijk kunnen oplossen door te zeggen : Heb je abo voor de nieuwe tribune en geraakt ze niet tijdig af, dan krijg je toegang tot vak X/Y/Z. Dan zou ik mij wel al een abo gaan halen. Maar nu weet je niet wat je koopt en zowel abo als dan een paar matchen ook nog een los ticket kopen. Ik wil veel doen voor den eendracht maar dubbel betalen es ter toch oejk oever *** Vind ik ook. Of het betuur zich bewust of onbewust heeft misrekend met de paraatheid van de nieuwe tribune, laat ik in het midden. Maar een eerlijke compensatie zou zeerzeker op zijn plaats zijn !_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 12 Jul 2017, 13:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Ze zollen ier beiter nen topic appoort oepenen vér die 4-5 maan ier.
Azoe e gedèster zeg. As die "nieve" tribun der stoot veiren d'iejste match pakkek mè een abonnement. Stoot ze'r ni, pakkek mè oeik iejn. Benje kreften. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 12 Jul 2017, 13:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Misschien kunnen we dan weer onderaan in de zittribune staan. We hebben daar in het verleden ook al eens moeten staan (toen de K dicht moest denk ik)
|
| 12 Jul 2017, 14:04 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: Misschien kunnen we dan weer onderaan in de zittribune staan. We hebben daar in het verleden ook al eens moeten staan (toen de K dicht moest denk ik) En als er nu 1 plosj is waar we ni opnief willen goon stoon... Da was daar toen een platte ramp op alle vlakken: zicht/ambi/drank/... _________________ Iendracht forever mor fusie never! Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 12 Jul 2017, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Jul 2017, 16:04 |
|
|
forumlegende
Schepper schreef: Ze zollen ier beiter nen topic appoort oepenen vér die 4-5 maan ier. Azoe e gedèster zeg. As die "nieve" tribun der stoot veiren d'iejste match pakkek mè een abonnement. Stoot ze'r ni, pakkek mè oeik iejn. Benje kreften. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij/zij wel of ni een abo neemt, op welke tribune en onder welke voorwaarden. Een forum dient om daarover van mening te wisselen. Anderen kreften noemen omdat ze uw mening niet delen, tja... dan hebt ge waarschijnlijk over de constructieve posts van Kheiremans en Pattaboem gelezen... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 12 Jul 2017, 16:08 |
|
| Pagina 366 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 364 365 366 367 368 … 462 Volgende |