|
|
| Pagina 370 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 368 369 370 371 372 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
kheiremans schreef: DT schreef: pattaboem schreef: *** Eerlijk gezegd, denk ik niet dat een onmiddellijk startschot voor de afbraak, de vergunningverleners voor de nieuwe tribune, hen zou onder druk zetten om de vergunning -sneller af te handelen-. Waarom zouden zij daar van wakker liggen?... Want er is daar niemand die voeling heeft voor onzen Iendracht.... Omdat "zij" uiteraard ook hadden aangegeven dat alles voor de competitie in orde zou komen... En dat zij eerst met geen woord repten over een sloopvergunning, dan plots wel om dan nu af te komen dat het dan toch niet moe(s)t... Of ze er wakker van zouden liggen, dat weet ik niet, maar zijn wel gevoelig voor wat kritiek op sociale media is al gebleken en hebben in dit dossier toch al serieus wat kemels afgeschoten... Op mijn vorig werk hadden ze die ziekte ook en kreeg hen dat maar niet uitgelegd. Als je weet dat je sowieso minder goed nieuws moet brengen doe het dan liefst zo snel mogelijk. Je kan dat uitstellen zoveel je wil maar uiteindelijk moet je het toch zeggen. Een eerlijke en open communicatie valt vaak veel minder zwaar dan last minute ineens te zeggen : oeioei we waren mis. sorry tzal nog wa langer duren. Zeg gewoon vanaf dat je vermoed dat er vertraging zal zijn: "Het spijt ons maar de kans is groot dat er vertraging zal zijn, we doen al het mogelijke om deze te beperken. In tussentijd onderzoeken we de verschillende opties mocht de tribune er niet tijdig staan". *** Zo is het inderdaad. Met open en eerlijke communicatie, kom je het verst; Dit nieuwe bestuur heeft op korte termijn, al héél véél goeds gedaan voor onzen iendracht. ...Waarvoor mijn échte waardering. Maar op gebied van goede communicatie, is er nog een berg aan verbetering mogelijk.... (dat heb ik al eerder op dit forum gezegd...) _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Jul 2017, 12:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
(vervolg aan mijn vorige post)
Ik heb soms de indruk, dat ons bestuur, voor de supporters wil doorgaan als "perfecte bestuurders". Niemand is perfect, dat is een grote illusie, ...toch als men daarvoor wil doorgaan. Ook zij zullen vroeg of laat 'schoonheidsfoutjes' begaan (door anderen soms gedefinieerd als blunders, of kemels). "Missen " is menselijk...Fouten rechtzetten, is anderzijds zeer moedig, en goede communicatie is daarom essentieel. ik ben de eerste om misverstanden, of foute inschattingen te verdedigen, op voorwaarde dat het niet bewust kwaadwillig is gebeurd. ....en als het nieuws negatief overkomt, verwoordt het dan... niét met leugens , ...maar "softy". Maar communiceer het wél degelijk... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Jul 2017, 12:38 |
|
|
Freak
gewoon" dank u wel voor de tribune "zou al moeten volstaan.
|
| 18 Jul 2017, 13:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
pattaboem schreef: (vervolg aan mijn vorige post) Ik heb soms de indruk, dat ons bestuur, voor de supporters wil doorgaan als "perfecte bestuurders". Niemand is perfect, dat is een grote illusie, ...toch als men daarvoor wil doorgaan. Ook zij zullen vroeg of laat 'schoonheidsfoutjes' begaan (door anderen soms gedefinieerd als blunders, of kemels). "Missen " is menselijk...Fouten rechtzetten, is anderzijds zeer moedig, en goede communicatie is daarom essentieel. ik ben de eerste om misverstanden, of foute inschattingen te verdedigen, op voorwaarde dat het niet bewust kwaadwillig is gebeurd. ....en als het nieuws negatief overkomt, verwoordt het dan... niét met leugens , ...maar "softy". Maar communiceer het wél degelijk... amen _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 18 Jul 2017, 13:52 |
|
|
forumlegende
Nog wat info ivm vergunningen:
- sloopvergunning is verplicht als uw condtructie groter is dan 120m2. Dus de tent vd bezoekers is geen probleem, die van ons wel, behoudens je die bschouwt als 2 aparte tenten die tegen elkaar gezet zijn... - bouw nieuwe tribune is vergunningsplichtig. Voordeel spoedpocedure: uw dossier wordt overal voorgenomen, dus dat kan heel snel gaan. Maar uw aanplakking van 35 dagen heb je wel aan uw broek... Daarop heb je 1 uitzondering: werken ikv openbare veiligheid, maar das hier niet echt aan de orde... Eigen ingeving: of t moet zijn dat de match tegen dender als risicomatch beschouwd wordt in t geval de tribune er niet tijdig staat... maar dat lijkt mij al ver gezocht. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Jul 2017, 15:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Jul 2017, 7:05 |
|
|
jammen schreef: https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/3730-afbraak-noodtribune-start-volgende-week --- eindelijk degelijke communicatie... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 19 Jul 2017, 7:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
waly 2 schreef: gewoon" dank u wel voor de tribune "zou al moeten volstaan. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 19 Jul 2017, 9:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Top van ons bestuur !
_________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 19 Jul 2017, 10:06 |
|
|
Vaste Waarde
Voila zoals ik al zei geen sloopvergunning nodig dus zo blijkt:
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/o ... gende-week |
| 19 Jul 2017, 10:46 |
|
|
forumlegende
Alle paniek is dus weeral niet nodig geweest!
|
| 19 Jul 2017, 10:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
En zo ligt de bal weer bij tstad om zo snel mogelijk die vergunning in orde te brengen..
Druk op de ketel houden _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Jul 2017, 11:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: Alle paniek is dus weeral niet nodig geweest! Ge moet eens leren lezen want ik denk dat ge het blijkbaar niet echt begrepen hebt,morja wat ge niet hebt kunde moeilijk gebruiken._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Jul 2017, 12:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De voorzitter sprak van 2 tot 3 weken om de nieuwe tribune te plaatsen. Pakt nu 15 dagen en tel daarbij de 35 dagen aanplaktijd en je zit al aan 50 dagen.
Lijkt me dan ook helemaal geen zekerheid dat de tribune er tijdig zal staan. |
| 19 Jul 2017, 13:42 |
|
|
zwawi schreef: De voorzitter sprak van 2 tot 3 weken om de nieuwe tribune te plaatsen. Pakt nu 15 dagen en tel daarbij de 35 dagen aanplaktijd en je zit al aan 50 dagen. Lijkt me dan ook helemaal geen zekerheid dat de tribune er tijdig zal staan. --- 50 dagen is 7 weken, of rond 3 september... Zekerheid is er niet, dat blijkt uit het communiqué op de website. Wel wordt er alles aan gedaan ...tegen 3 september... Het positieve is de goeie wil en de inspanning.van het bestuur. ...De mentaliteit is ooit anders geweest, ...bij vorige besturen... Liefst natuurlijk : 'klaar tegen dender' . Zo niet..is't heel spijtig dan. Maar neem het aub niemand van het bestuur kwalijk, ...als de deadline ...nét niét gehaald wordt... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 19 Jul 2017, 15:20 |
|
| Pagina 370 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 368 369 370 371 372 … 462 Volgende |