|
|
| Pagina 372 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 370 371 372 373 374 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Stadion
Voorlopig nog niks te zien..
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Jul 2017, 15:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Toen ik daarjuist passeerde, stond er toch een remork van ne camion en lagen er toch al wa houten planken op. Ik zag ook iemand aan het werk en er stond ook zo ne Manitou, of mss staat diene daar al langer? Of mss is da voor de voorbereiding van de fandag zaterdag?
|
| 24 Jul 2017, 17:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: Timoilsjt schreef: Al iemand aan de Bredestraat gepasseerd om te zien of ze de tent aan 't afbreken zijn? Ze zijn begonnen vandaag, zie reportage vandaag op tv oost. Ik reed daarnet langs de Landbouwerstraat om eens te kijken. Om zo in tijdsnood te zitten kan ik nu niet zeggen dat het daar gonsde van de bedrijvigheid. Ik zag welgeteld één iemand aan de tent, maar veel afbraakwerk is daar toch (nog) niet verricht. Maar kom, we hebben nog tijd hé ! |
| 25 Jul 2017, 15:04 |
|
|
forumlegende
Euh...14 dagen om dat gedrocht af te breken???
![]() |
| 25 Jul 2017, 15:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
luque schreef: Ik reed daarnet langs de Landbouwerstraat om eens te kijken. Om zo in tijdsnood te zitten kan ik nu niet zeggen dat het daar gonsde van de bedrijvigheid. Ik zag welgeteld één iemand aan de tent, maar veel afbraakwerk is daar toch (nog) niet verricht. Maar kom, we hebben nog tijd hé !Tgoch ja, of die tent nu na 1 week of na 3 weken afgebroken is, maakt op zich niet veel verschil he als je toch eerst op die vergunning (+uithanging) moet wachten vooraleer je de nieuwe kan zetten... |
| 25 Jul 2017, 17:00 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
luque schreef: iendrachter schreef: Timoilsjt schreef: Al iemand aan de Bredestraat gepasseerd om te zien of ze de tent aan 't afbreken zijn? Ze zijn begonnen vandaag, zie reportage vandaag op tv oost. Ik reed daarnet langs de Landbouwerstraat om eens te kijken. Om zo in tijdsnood te zitten kan ik nu niet zeggen dat het daar gonsde van de bedrijvigheid. Ik zag welgeteld één iemand aan de tent, maar veel afbraakwerk is daar toch (nog) niet verricht. Maar kom, we hebben nog tijd hé !_________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jul 2017, 18:57 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
luque schreef: iendrachter schreef: Timoilsjt schreef: Al iemand aan de Bredestraat gepasseerd om te zien of ze de tent aan 't afbreken zijn? Ze zijn begonnen vandaag, zie reportage vandaag op tv oost. Ik reed daarnet langs de Landbouwerstraat om eens te kijken. Om zo in tijdsnood te zitten kan ik nu niet zeggen dat het daar gonsde van de bedrijvigheid. Ik zag welgeteld één iemand aan de tent, maar veel afbraakwerk is daar toch (nog) niet verricht. Maar kom, we hebben nog tijd hé !_________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jul 2017, 18:57 |
|
|
wat gaat er nu eigenlijk met die tent gebeuren ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Jul 2017, 16:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Had ergens gelezen dat ze mooi gedemonteerd zou worden om ze later terug ergens anders te kunnen gebruiken.
| 26 Jul 2017, 17:05 |
|
|
Ben daarnet ook is gaan kijken. de achterstukken en alle zeilen zijn al verwijdert. Ze gingen net beginnen met die baren te demonteren. Heb ook vernomen dat die kleine van de bezoekers wel zou blijven staan en dat de COS tribune in het midden vant plein zou komen. Zo komt er dus een "groot gat" in de hoek van het scorebord. Met wa geluk kunde dan van in de grijze kantine naar de match zien
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Jul 2017, 17:09 |
|
|
Het veld lag er trouwens piekfijn bij! Je ziet al zo dat het pakken beter is dan vorig seizoen!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Jul 2017, 17:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
hansken schreef: Ben daarnet ook is gaan kijken. de achterstukken en alle zeilen zijn al verwijdert. Ze gingen net beginnen met die baren te demonteren. Heb ook vernomen dat die kleine van de bezoekers wel zou blijven staan en dat de COS tribune in het midden vant plein zou komen. Zo komt er dus een "groot gat" in de hoek van het scorebord. Met wa geluk kunde dan van in de grijze kantine naar de match zien ![]() Beste nieuws in jaren.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Jul 2017, 18:00 |
|
|
forumlegende
jammen schreef: hansken schreef: Ben daarnet ook is gaan kijken. de achterstukken en alle zeilen zijn al verwijdert. Ze gingen net beginnen met die baren te demonteren. Heb ook vernomen dat die kleine van de bezoekers wel zou blijven staan en dat de COS tribune in het midden vant plein zou komen. Zo komt er dus een "groot gat" in de hoek van het scorebord. Met wa geluk kunde dan van in de grijze kantine naar de match zien ![]() Beste nieuws in jaren.... ![]() business seats oon de natten toeig ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Jul 2017, 14:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
zandbergske schreef: Had ergens gelezen dat ze mooi gedemonteerd zou worden om ze later terug ergens anders te kunnen gebruiken. Ze kunnen ze misschien op den Osbroek zetten? |
| 28 Jul 2017, 8:29 |
|
|
forumlegende
Zienaa schreef: zandbergske schreef: Had ergens gelezen dat ze mooi gedemonteerd zou worden om ze later terug ergens anders te kunnen gebruiken. Ze kunnen ze misschien op den Osbroek zetten? Andere optie: in 3 delen opsplitsen (indien mogleijk) en op meerdere locaties een stuk zetten. ZOuden er geen Aalsterse (voetbal)ploegen) geïnteresseerd zijn in zoiets? SK Herdersem bijvoorbeeld heeft geen tribune. Misschien zijn er zo nog ploegen die blij zouden zijn met een stuk overdekte tent/tribune. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Jul 2017, 12:31 |
|
| Pagina 372 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 370 371 372 373 374 … 462 Volgende |