|
|
| Pagina 39 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef: Geen Cerimagic meer volgend seizoen. Geen akkoord met Gent. Aalst zoekt een vervanger. Vind ik zeer jammer! Inderdaad zeer jammer. Al nieuws over de contractverlenging van VDN? _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 10 Mei 2013, 18:06 |
|
|
Freak
witzwet schreef: Geen Cerimagic meer volgend seizoen. Geen akkoord met Gent. Aalst zoekt een vervanger. Vind ik zeer jammer! inderdaad minder nieuws. Cerimagic wierp zich toch wat op als de patron op ons middenveld de laatste weken. |
| 10 Mei 2013, 18:28 |
|
|
Nationale Ploeg
het heeft geen zin om van AA Gent spelers te lenen. die les hadden wel moeten geleerd hebben. die zijn perfect in staat om hem volgende seizoen te laten verrotten bij hun b-kern, zolang een andere oostvlaamse ploeg er maar niets aan heeft.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Mei 2013, 20:17 |
|
|
Reserve
Zouden er nu nog 2 spelers vertrekken,nu de competitie gedaan is kan het toch geen probleem meer zijn om het bekend te maken.
|
| 10 Mei 2013, 20:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Overzicht in- en uitgaande transfers. Ook Di Gregorio staat bij de vertrekkers...
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/575-overzicht-in-en-uitgaande-spelers _________________ MCMXIX |
| 12 Mei 2013, 1:34 |
|
|
Nationale Ploeg
69 schreef: Overzicht in- en uitgaande transfers. Ook Di Gregorio staat bij de vertrekkers... http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/575-overzicht-in-en-uitgaande-spelers en da waaltje da we aan izegem hebben uitgeleend est serieusement disparu. ook doormemont onze enige back up voor back rechts staat bij uitgaand... _________________ may the FORCE be with you. |
| 12 Mei 2013, 2:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Defensief hebben we volgens mij niet genoeg... Khoop dat ze weten waar ze mee bezig zijn
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 12 Mei 2013, 8:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Maandag zou er een nieuwe verdediger tekenen.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Mei 2013, 9:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Maandag zou er een nieuwe verdediger tekenen. Blijkbaar heeft Bakkie een goede bron ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Mei 2013, 9:51 |
|
|
Freak
de prijzen gaan naar omhoog, het budget naar omhoog.
Maar eerlijk gezegd, was dat al nodig om Van Steenbrugghe, Janssens, Vanbelle binnen te halen? dan lijken mij dat dure vissen. Voor de rest worden er mannen uit de bodem in derde aangetrokken, dus dat gaan toch niet de grootverdieners zijn? ik ontbreek een spits en een deftige rechtsback in onze kern. Als Cerimagic weg is en Di Gregorio ontbreek je zelfs op het middenveld iemand die de lijnen uitzet. |
| 12 Mei 2013, 10:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: de prijzen gaan naar omhoog, het budget naar omhoog. Maar eerlijk gezegd, was dat al nodig om Van Steenbrugghe, Janssens, Vanbelle binnen te halen? dan lijken mij dat dure vissen. Voor de rest worden er mannen uit de bodem in derde aangetrokken, dus dat gaan toch niet de grootverdieners zijn? ik ontbreek een spits en een deftige rechtsback in onze kern. Als Cerimagic weg is en Di Gregorio ontbreek je zelfs op het middenveld iemand die de lijnen uitzet. Ik denk dat Janssens dit wel zal doen zeker. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Mei 2013, 11:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: El Corredor schreef: de prijzen gaan naar omhoog, het budget naar omhoog. Maar eerlijk gezegd, was dat al nodig om Van Steenbrugghe, Janssens, Vanbelle binnen te halen? dan lijken mij dat dure vissen. Voor de rest worden er mannen uit de bodem in derde aangetrokken, dus dat gaan toch niet de grootverdieners zijn? ik ontbreek een spits en een deftige rechtsback in onze kern. Als Cerimagic weg is en Di Gregorio ontbreek je zelfs op het middenveld iemand die de lijnen uitzet. Ik denk dat Janssens dit wel zal doen zeker,verdediger zou iemand van Gent zijn,U19. Tes te hopen dat het ne groten is ... minstens 1,90 meter ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Mei 2013, 12:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: El Corredor schreef: de prijzen gaan naar omhoog, het budget naar omhoog. Maar eerlijk gezegd, was dat al nodig om Van Steenbrugghe, Janssens, Vanbelle binnen te halen? dan lijken mij dat dure vissen. Voor de rest worden er mannen uit de bodem in derde aangetrokken, dus dat gaan toch niet de grootverdieners zijn? ik ontbreek een spits en een deftige rechtsback in onze kern. Als Cerimagic weg is en Di Gregorio ontbreek je zelfs op het middenveld iemand die de lijnen uitzet. Ik denk dat Janssens dit wel zal doen zeker,verdediger zou iemand van Gent zijn,U19. Tes te hopen dat het ne groten is ... minstens 1,90 meter ![]() Is dat dan die allerlaatste transfer, ik dacht dat er meteen gezegd was dat er een vervanger voor Cerimagic aangetrokken ging worden, denk dat C. Janssens echt wel als een absolute basisspeler zag. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 12 Mei 2013, 14:55 |
|
|
Reserve
Bakkie schreef: El Corredor schreef: de prijzen gaan naar omhoog, het budget naar omhoog. Maar eerlijk gezegd, was dat al nodig om Van Steenbrugghe, Janssens, Vanbelle binnen te halen? dan lijken mij dat dure vissen. Voor de rest worden er mannen uit de bodem in derde aangetrokken, dus dat gaan toch niet de grootverdieners zijn? ik ontbreek een spits en een deftige rechtsback in onze kern. Als Cerimagic weg is en Di Gregorio ontbreek je zelfs op het middenveld iemand die de lijnen uitzet. Ik denk dat Janssens dit wel zal doen zeker. Of Shkodra ,maar dat is afwachten of hij het niveau van 2e aankan |
| 12 Mei 2013, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Hopelijk nog een spits erbij ook...
Heeft Di Gregorio al een nieuwe ploeg? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 12 Mei 2013, 17:12 |
|
| Pagina 39 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 515 Volgende |