|
|
| Pagina 39 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Minimaliseren van de feiten gaat zeker niets oplossen. Die vechtpartij is net tekenend voor de totaal foute aanpak van de overnemers.
Maar het is waar : de K zit vol. Stel je voor dat men zijn pintje moet missen zo net voor Carnaval! |
| 01 Feb 2024, 10:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Het klopt dat er heel veel fout loopt en lijkt er meer en meer op dat het slecht gaat aflopen.
Maar ik kan totaal niet snappen dat er op een supporters forum zoveel "supporters" zitten die al maanden hopen dat het fout loopt en blijkbaar niet liever hebben dan dat er een einde komt aan onze mooie club. |
| 01 Feb 2024, 11:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Het klopt dat er heel veel fout loopt en lijkt er meer en meer op dat het slecht gaat aflopen. Maar ik kan totaal niet snappen dat er op een supporters forum zoveel "supporters" zitten die al maanden hopen dat het fout loopt en blijkbaar niet liever hebben dan dat er een einde komt aan onze mooie club. Ik denk eerder aan een andere benaming want supporters kan ik dit niet noemen, spijtig genoeg!!!!! Iedereen heeft recht op zijn mening maar laat dit nu toch het meest zelfdestructieve forum zijn van kilometers in het rond! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Feb 2024, 12:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: Minimaliseren van de feiten gaat zeker niets oplossen. Die vechtpartij is net tekenend voor de totaal foute aanpak van de overnemers. Maar het is waar : de K zit vol. Stel je voor dat men zijn pintje moet missen zo net voor Carnaval! Dat is nu net het probleem. Ge kunt niet om bier als de K vol staat. Ik zou er onnozel van worden!! |
| 01 Feb 2024, 14:01 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Het klopt dat er heel veel fout loopt en lijkt er meer en meer op dat het slecht gaat aflopen. Maar ik kan totaal niet snappen dat er op een supporters forum zoveel "supporters" zitten die al maanden hopen dat het fout loopt en blijkbaar niet liever hebben dan dat er een einde komt aan onze mooie club. Er is een zeer groot verschil tussen al maanden waarschuwen dat het volledig gaat foutlopen, ervoor waarschuwen dat deze "overname" niet realistisch is wetende dat de cvba lejuste/ea nog steeds bestaat en de grootste schuldeiser is van de vzw Ea ( turkse overnemers ) EN HET WILLEN DAT EA KAPOT GAAT. Geen zaken veralgemenen aub. Die "supporters" die jij zegt zijn net diegene die al van in het begin hopen dat de anderen inzien dat dit 1 grote luchtbel is en dat ze samen ervoor kunnen zorgen dat deze "overname" in de eerste plaats niet had kunnen plaatsvinden door gezamenlijk geweldloos protest onder de vorm van boycot. Denk je dat wij hopen dat we ons grote gelijk halen tegenover de anderen? Dan ben je verkeerd hoor, wij hopen op een degelijke structuur en een realistische herstart, geen CL verhalen en kampioenstruitjes begin oktober. Begrijp je het nu beter of moet er een tekening bij zijn ? |
| 01 Feb 2024, 14:42 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Smetje schreef: Het klopt dat er heel veel fout loopt en lijkt er meer en meer op dat het slecht gaat aflopen. Maar ik kan totaal niet snappen dat er op een supporters forum zoveel "supporters" zitten die al maanden hopen dat het fout loopt en blijkbaar niet liever hebben dan dat er een einde komt aan onze mooie club. Er is een zeer groot verschil tussen al maanden waarschuwen dat het volledig gaat foutlopen, ervoor waarschuwen dat deze "overname" niet realistisch is wetende dat de cvba lejuste/ea nog steeds bestaat en de grootste schuldeiser is van de vzw Ea ( turkse overnemers ) EN HET WILLEN DAT EA KAPOT GAAT. Geen zaken veralgemenen aub. Die "supporters" die jij zegt zijn net diegene die al van in het begin hopen dat de anderen inzien dat dit 1 grote luchtbel is en dat ze samen ervoor kunnen zorgen dat deze "overname" in de eerste plaats niet had kunnen plaatsvinden door gezamenlijk geweldloos protest onder de vorm van boycot. Denk je dat wij hopen dat we ons grote gelijk halen tegenover de anderen? Dan ben je verkeerd hoor, wij hopen op een degelijke structuur en een realistische herstart, geen CL verhalen en kampioenstruitjes begin oktober. Begrijp je het nu beter of moet er een tekening bij zijn ? Ofschoon wat je hierboven schrijft 200% correct is vrees ik dat sommigen hier het gewoon NOOIT gaan begrijpen... Dus wij zijn geen supporters ? Net omgekeerd denk ik dan... Voor mij en nog anderen hier mag EA nooit een verbasterd en totaal belachelijk gemaakt clubje worden ! En laat dat totaal ongeloofwaardig en belachelijk maken nu net zijn wat dit bestuur aan het doen is. DAT is waar sommigen ( waaronder ook ik inderdaad ) hier op't forum tegen fulmineren ! EN JA, inderdaad - as for me - nog liever de club opdoeken en nadien volledig opnieuw beginnen dan dit ziekelijk en ongeloofwaardig schouwspel te laten voortduren.. @ Smetje en Iendracht Mèn 2de Vraa : voel u zeker WEL aangesproken.... ![]() |
| 01 Feb 2024, 15:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
mamananeto schreef: Neutralboy schreef: Smetje schreef: Het klopt dat er heel veel fout loopt en lijkt er meer en meer op dat het slecht gaat aflopen. Maar ik kan totaal niet snappen dat er op een supporters forum zoveel "supporters" zitten die al maanden hopen dat het fout loopt en blijkbaar niet liever hebben dan dat er een einde komt aan onze mooie club. Er is een zeer groot verschil tussen al maanden waarschuwen dat het volledig gaat foutlopen, ervoor waarschuwen dat deze "overname" niet realistisch is wetende dat de cvba lejuste/ea nog steeds bestaat en de grootste schuldeiser is van de vzw Ea ( turkse overnemers ) EN HET WILLEN DAT EA KAPOT GAAT. Geen zaken veralgemenen aub. Die "supporters" die jij zegt zijn net diegene die al van in het begin hopen dat de anderen inzien dat dit 1 grote luchtbel is en dat ze samen ervoor kunnen zorgen dat deze "overname" in de eerste plaats niet had kunnen plaatsvinden door gezamenlijk geweldloos protest onder de vorm van boycot. Denk je dat wij hopen dat we ons grote gelijk halen tegenover de anderen? Dan ben je verkeerd hoor, wij hopen op een degelijke structuur en een realistische herstart, geen CL verhalen en kampioenstruitjes begin oktober. Begrijp je het nu beter of moet er een tekening bij zijn ? Ofschoon wat je hierboven schrijft 200% correct is vrees ik dat sommigen hier het gewoon NOOIT gaan begrijpen... Dus wij zijn geen supporters ? Net omgekeerd denk ik dan... Voor mij en nog anderen hier mag EA nooit een verbasterd en totaal belachelijk gemaakt clubje worden ! En laat dat totaal ongeloofwaardig en belachelijk maken nu net zijn wat dit bestuur aan het doen is. DAT is waar sommigen ( waaronder ook ik inderdaad ) hier op't forum tegen fulmineren ! EN JA, inderdaad - as for me - nog liever de club opdoeken en nadien volledig opnieuw beginnen dan dit ziekelijk en ongeloofwaardig schouwspel te laten voortduren.. @ Smetje en Iendracht Mèn 2de Vraa : voel u zeker WEL aangesproken.... ![]() Opnieuw beginnen zeg je, in de huidige tijd is dit quasi onmogelijk. Alle voorgaande besturen van de laatste 30jaar zijn met glans gebuisd in het beheren van de club. Veel bla bla, fantasten en leugenaars en vooral schulden opbouwen was hun specialiteit. Maar een echt sportief en financieel beleid op lange termijn, no way! Lejuste ging ons aan de meest geschikte overnemer overlaten en eerlijk gezegd heb ik ook van in het begin getwijfeld of dit wel de juiste personen zijn. Maar ik blijf supporter, ga naar de matchen en blijf hopen op een betere toekomst. Misschien wat naïef van mij maar ik weiger mee te doen aan afbraak en negatieve uitspraken, dit helpt ons geen stap verder. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Feb 2024, 19:53 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
iendracht mèn 2de vraa schreef: mamananeto schreef: Neutralboy schreef: Er is een zeer groot verschil tussen al maanden waarschuwen dat het volledig gaat foutlopen, ervoor waarschuwen dat deze "overname" niet realistisch is wetende dat de cvba lejuste/ea nog steeds bestaat en de grootste schuldeiser is van de vzw Ea ( turkse overnemers ) EN HET WILLEN DAT EA KAPOT GAAT. Geen zaken veralgemenen aub. Die "supporters" die jij zegt zijn net diegene die al van in het begin hopen dat de anderen inzien dat dit 1 grote luchtbel is en dat ze samen ervoor kunnen zorgen dat deze "overname" in de eerste plaats niet had kunnen plaatsvinden door gezamenlijk geweldloos protest onder de vorm van boycot. Denk je dat wij hopen dat we ons grote gelijk halen tegenover de anderen? Dan ben je verkeerd hoor, wij hopen op een degelijke structuur en een realistische herstart, geen CL verhalen en kampioenstruitjes begin oktober. Begrijp je het nu beter of moet er een tekening bij zijn ? Ofschoon wat je hierboven schrijft 200% correct is vrees ik dat sommigen hier het gewoon NOOIT gaan begrijpen... Dus wij zijn geen supporters ? Net omgekeerd denk ik dan... Voor mij en nog anderen hier mag EA nooit een verbasterd en totaal belachelijk gemaakt clubje worden ! En laat dat totaal ongeloofwaardig en belachelijk maken nu net zijn wat dit bestuur aan het doen is. DAT is waar sommigen ( waaronder ook ik inderdaad ) hier op't forum tegen fulmineren ! EN JA, inderdaad - as for me - nog liever de club opdoeken en nadien volledig opnieuw beginnen dan dit ziekelijk en ongeloofwaardig schouwspel te laten voortduren.. @ Smetje en Iendracht Mèn 2de Vraa : voel u zeker WEL aangesproken.... ![]() Opnieuw beginnen zeg je, in de huidige tijd is dit quasi onmogelijk. Alle voorgaande besturen van de laatste 30jaar zijn met glans gebuisd in het beheren van de club. Veel bla bla, fantasten en leugenaars en vooral schulden opbouwen was hun specialiteit. Maar een echt sportief en financieel beleid op lange termijn, no way! Lejuste ging ons aan de meest geschikte overnemer overlaten en eerlijk gezegd heb ik ook van in het begin getwijfeld of dit wel de juiste personen zijn. Maar ik blijf supporter, ga naar de matchen en blijf hopen op een betere toekomst. Misschien wat naïef van mij maar ik weiger mee te doen aan afbraak en negatieve uitspraken, dit helpt ons geen stap verder. Dus je mag niet kritisch zijn en o wee een negatieve uitspraak doen? Je mag geen zaken in vraag stellen? Gewoon braaf in de rij lopen, naar de match gaan kijken en hopen op beter...maar vooral je mond niet open doen. Ieder zijn aanpak, maar ik heb dan toch liever de kritische en realistische aanpak. Zeker in de huidige context. Zonder elkaar in de haren te vliegen. Als er niemand nog weerstand biedt maak je het mensen met minder goede bedoelingen of gewoon incompetenten wel erg makkelijk. Maar iedereen hoopt uiteindelijk ooit eens op beterschap. |
| 01 Feb 2024, 20:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Maar waar wordt er, behalve op het forum en niet naar het stadion gaan, weerstand geboden?
Vroeger was er protest in het stadion, optocht naar het stadhuis, ... Door hier enkel op het forum te klagen en weg te blijven veranderd er niets. Ik vind ook dat er meer druk moet komen van de supportersclubs. Zij hebben blijkbaar nog contact met het bestuur en moeten duidelijke antwoorden (met bewijzen op papier) eisen en een open supportersvergadering. Ik wil ook antwoorden en het beste voor de club. Maar dan moeten de supporters veel beter samenwerken ipv elkaar af te breken. En zeker niet hopen op einde verhaal en opnieuw beginnen. Een herstart in vierde provinciale lukt nooit. |
| 01 Feb 2024, 20:31 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Smetje schreef: Maar waar wordt er, behalve op het forum en niet naar het stadion gaan, weerstand geboden? Vroeger was er protest in het stadion, optocht naar het stadhuis, ... Door hier enkel op het forum te klagen en weg te blijven veranderd er niets. Ik vind ook dat er meer druk moet komen van de supportersclubs. Zij hebben blijkbaar nog contact met het bestuur en moeten duidelijke antwoorden (met bewijzen op papier) eisen en een open supportersvergadering. Ik wil ook antwoorden en het beste voor de club. Maar dan moeten de supporters veel beter samenwerken ipv elkaar af te breken. En zeker niet hopen op einde verhaal en opnieuw beginnen. Een herstart in vierde provinciale lukt nooit. Ik vrees dat er te veel verdeeldheid is onder de supporters en ook een zekere gelatenheid. Het verhaal van herstart in 4de prov zie ik ook niet direct kans op succes maken. |
| 01 Feb 2024, 20:47 |
|
|
Jules Bocandé schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: mamananeto schreef: Ofschoon wat je hierboven schrijft 200% correct is vrees ik dat sommigen hier het gewoon NOOIT gaan begrijpen... Dus wij zijn geen supporters ? Net omgekeerd denk ik dan... Voor mij en nog anderen hier mag EA nooit een verbasterd en totaal belachelijk gemaakt clubje worden ! En laat dat totaal ongeloofwaardig en belachelijk maken nu net zijn wat dit bestuur aan het doen is. DAT is waar sommigen ( waaronder ook ik inderdaad ) hier op't forum tegen fulmineren ! EN JA, inderdaad - as for me - nog liever de club opdoeken en nadien volledig opnieuw beginnen dan dit ziekelijk en ongeloofwaardig schouwspel te laten voortduren.. @ Smetje en Iendracht Mèn 2de Vraa : voel u zeker WEL aangesproken.... ![]() Opnieuw beginnen zeg je, in de huidige tijd is dit quasi onmogelijk. Alle voorgaande besturen van de laatste 30jaar zijn met glans gebuisd in het beheren van de club. Veel bla bla, fantasten en leugenaars en vooral schulden opbouwen was hun specialiteit. Maar een echt sportief en financieel beleid op lange termijn, no way! Lejuste ging ons aan de meest geschikte overnemer overlaten en eerlijk gezegd heb ik ook van in het begin getwijfeld of dit wel de juiste personen zijn. Maar ik blijf supporter, ga naar de matchen en blijf hopen op een betere toekomst. Misschien wat naïef van mij maar ik weiger mee te doen aan afbraak en negatieve uitspraken, dit helpt ons geen stap verder. Dus je mag niet kritisch zijn en o wee een negatieve uitspraak doen? Je mag geen zaken in vraag stellen? Gewoon braaf in de rij lopen, naar de match gaan kijken en hopen op beter...maar vooral je mond niet open doen. Ieder zijn aanpak, maar ik heb dan toch liever de kritische en realistische aanpak. Zeker in de huidige context. Zonder elkaar in de haren te vliegen. Als er niemand nog weerstand biedt maak je het mensen met minder goede bedoelingen of gewoon incompetenten wel erg makkelijk. Maar iedereen hoopt uiteindelijk ooit eens op beterschap. Zeker en vast mag je uw mond open doen dat schrijf ik toch niet, maar op een forum haalt dat weinig uit! Ik was eigenlijk niet akkoord met de vorige boycot onder Lejuste en had liever wekelijks en vooral vocaal protest gehoord in het stadion (remember Garré). Volgens mij had dit meer aandacht getrokken dan thuis te blijven. Nogmaals, ik respecteer ieders mening, maar zoals je post dat iedereen hoopt op betere tijden daar sta ik 200% achter. Iendrachter ben je voor het leven!:EA: _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Feb 2024, 20:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Maar waar wordt er, behalve op het forum en niet naar het stadion gaan, weerstand geboden? Vroeger was er protest in het stadion, optocht naar het stadhuis, ... Door hier enkel op het forum te klagen en weg te blijven veranderd er niets. Ik vind ook dat er meer druk moet komen van de supportersclubs. Zij hebben blijkbaar nog contact met het bestuur en moeten duidelijke antwoorden (met bewijzen op papier) eisen en een open supportersvergadering. Ik wil ook antwoorden en het beste voor de club. Maar dan moeten de supporters veel beter samenwerken ipv elkaar af te breken. En zeker niet hopen op einde verhaal en opnieuw beginnen. Een herstart in vierde provinciale lukt nooit. Zeker waar, maar we moeten ook eerlijk zijn met elkaar - het was vaak grotendeels hetzelfde deel van de supporters dat keer op keer het voortouw moest nemen in dit soort acties... De last ones standing daarvan (toen er al een pak waaronder bibi er al lang de brui aan hadden gegeven), waren bovendien al het laatste anderhalf jaar onder PLJ aan allerhande alarmbellen aan het trekken en dat werd hen - om vriendelijk te blijven - niet in dank afgenomen, noch door vijand (tot daar aan toe) maar ook niet door de medesupporters... Mocht ik in hun plaats zijn, zou ik het treintje om dan nu ook weer eens het voortouw te nemen, toch ook wel laten passeren... Al ben ik zeker dat het heel hard kietelt... En last but not least: de Garrés en De Rooses van deze wereld zijn niet te vergelijken met de kalibers die de laatste jaren en nu de plak zwaaien... En ik heb het niet over de diepte van hun zakken... Bovendien: al eens gezien hoe diep de put was vóór de laatste "overname" en wat er intussen - letterlijk en figuurlijk - is geland hier? We waren al failliet door spelers aan te trekken die kwamen spelen voor een drankbonnetje en een sandwich; nu trekken we elke dag dat we kunnen, een prof aan terwijl we in fucking vierde klasse zitten zonder noemenswaardige sponsors... Daar wil ik zelfs geen tekening bij maken... Om maar te zeggen dat als je nu als supporter gaat "roepen" of actie gaat voeren, je volgens mij werkelijk geen benul WIL hebben welke Doos van Pandora je dan opent... Vind ik dat leuk? Hell no... Verkneukel ik me daarin? Zeker niet... Doet het pijn dat ik niet meer naar het PC-stadion kan afzakken? Absoluut... Maar ook voor een Eendrachter zijn er grenzen en deze bende heeft die al tig keer overschreden op wat is het 6 maand??? |
| 01 Feb 2024, 21:02 |
|
|
forumlegende
Klopt helemaal, DT!
Naïef zijn is mooi, maar er zijn grenzen. Hier wordt bijna wekelijks een profspeler met adelbrieven binnengehaald, en terwijl wordt het water bij de jeugd afgesloten of ontstaan er gevechten om geld waar jonge kinderen bij staan. Dat is gewoon verwerpelijk. Sommigen doen al deze zaken af als normaal of als faits divers. Voor mij mag iedereen gaan kijken of niet, maar wees ook eerlijk en realistisch en doe al wat gebeurd is de laatste maanden niet af alsof het de gewone gang van zaken is. Het wordt wel heel erg als het abnormale de norm wordt. |
| 02 Feb 2024, 10:43 |
|
|
forumlegende
Bestekes, even over een andere boeg gooien; KV Oostende is den dieperik in gegaan toen Coucke vertrok, ten gevolge van alle dure spelerscontracten die op naam van de club waren afgesloten, maar bij vertrek van de geldschieter (Coucke) niet meer konden betaald worden.
Als de Turken hier hun schop afkuisen, dan zitten wij volgens mij volledig in hetzelfde verhaal (met al onze onbetaalbare (semi-)profcontracten, maar wel al met een extra achterliggende schuldenberg (van onder PLJ) van 4.000.000-5.000.000 Euro. Kortom, het einde lijkt nabij. En dan spreken we over heropstart in 4de provinciale, en ik geloof wel in dat verhaal. Alleen al aan supportersinkomsten (nog steeds minimum 300man bij start) en drankverbruik heb je genoeg budget om kampioen te spelen, en voor zo 'n nieuw verhaal vind je zeker de nodige (kleinschalige) sponsors. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Feb 2024, 10:47 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Timoilsjt schreef: Bestekes, even over een andere boeg gooien; KV Oostende is den dieperik in gegaan toen Coucke vertrok, ten gevolge van alle dure spelerscontracten die op naam van de club waren afgesloten, maar bij vertrek van de geldschieter (Coucke) niet meer konden betaald worden. Als de Turken hier hun schop afkuisen, dan zitten wij volgens mij volledig in hetzelfde verhaal (met al onze onbetaalbare (semi-)profcontracten, maar wel al met een extra achterliggende schuldenberg (van onder PLJ) van 4.000.000-5.000.000 Euro. Kortom, het einde lijkt nabij. En dan spreken we over heropstart in 4de provinciale, en ik geloof wel in dat verhaal. Alleen al aan supportersinkomsten (nog steeds minimum 300man bij start) en drankverbruik heb je genoeg budget om kampioen te spelen, en voor zo 'n nieuw verhaal vind je zeker de nodige (kleinschalige) sponsors. Niet alleen dat hé, er is ook het tribuneverhaal. Alle supporters, "komers en thuisblijvers", zullen het verdict afwachten van de licentiecommissie. Ik heb het hier al tot in den treurnis gezegd. Hoe is het toch in godsnaam mogelijk van altijd op mekaars kap te zitten voor iets dat we binnen de 3 maanden echt gaan weten? Als de Turken hier hun schup afkuisen...ja als, maar zijn ze dat van plan? Ze kunnen ook gewoon blijven en willen bevestigen om zo de sponsors te kunnen overtuigen? Misschien als ze merken dat het inderdaad zo slecht gaat dat ze plots met de noorderzon verdwijnen. Het niet behalen van de licentie zal dan hun druppel wel zijn. Zitten we dan in de shit? Tuurlijk...zoals de laatste 30 jaar. Op naar de volgende overnemer en zijn/haar "goede" bedoelingen. Noem mij 1 overnemer die hier al correct heeft afgesloten. Eentje maar...Men geloofde ook al die paljassen hier voor. En men moet toch ook durven toegeven dat vanaf dag 1, DAG 1, hier al stemmen opdoken dat ze deze BUITENLANDSE overname NIET zagen zitten. Om nog maar te zwijgen dat we tegen nieuwjaar al geen ploeg meer gingen hebben, dan was het tegen carnaval, ... Ik kan me toch ook niet van de indruk ontdoen dat er echt zitten te hopen op een foutief einde. Tegen beter weten in? Awel, wacht de licentie af. Dat is het enige objectieve oordeel. Dan zal iedereen wel mee zijn in het verhaal dat het een luchtbel is en dan ga je meer volk kunnen overtuigen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Feb 2024, 11:02 |
|
| Pagina 39 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 57 Volgende |