|
|
| Pagina 40 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ex-spelers
begin er maar aan in een ploeg die slecht draait.
|
| 14 Sep 2009, 15:04 |
|
|
Duivelke
marc2 schreef: Jaat, ze spelen daar allemaal om te beter , wat niveau moet dat zijn jongens? Siereveld kan bij ons in belgie in eerste provinciale nog niet mee ! enige zelfkritiek en zelfkennis is hier niet aanwezig geloof ik. Is het niet eens tijd om er eens over na te denken hoe het zou komen dat spelers die elders excelleren het in Aalst niet goed doen?? Misschien een moeilijk publiek die de druk te veel op de spelers legt, of een technische staf die de spelers op de verkeerde plaats zet of met de verkeerde opdrachten in het veld stuurt? Wat het niveau betreft is de Hoofdklasse in Nederland ongeveer hetzelfde als onderkant 3e nationaal of bovenkant 4e nationaal, dus daar zit het verschil niet zo zeer, dit kan je ook zien aan de oefenmatchen die Hoek vaak in Belgie speelt, de verschillen zijn echt niet zo groot. Het geeft wel te denken dat jongens als Maarten Martens, Gil Swerts, Moussa Dembele, Thomas Vermaelen deze week Champions Leage spelen,en in Belgie niet goed genoeg waren, zo kan ik er nog wel 10 opnoemen die het in Nederland goed doen en in Belgie niet zijn gelukt, maar of dat nu aan het niveau ligt in Nederland betwijfel ik gezien de plaats op de wereldranglijst en het aantal deelnemers in de europese competities. Ook zien we dit bij amateurspelers die naar Hoek komen en daar goed spelen en die in Belgie afgemaakt werden, zie nu bij Hoek Michel Koné spelen die kon er niets van heb ik op dit forum gelezen, nou het zou mij niet verbazen als hij zich zo blijft ontwikkelen dat hij in Nederland nog een profcontract kan afdwingen. Maar goed droom verder en stuur Siereveld a.u.b. snel terug naar ons. |
| 14 Sep 2009, 21:33 |
|
|
forumlegende |
hsvhoek schreef: marc2 schreef: Jaat, ze spelen daar allemaal om te beter , wat niveau moet dat zijn jongens? Siereveld kan bij ons in belgie in eerste provinciale nog niet mee ! enige zelfkritiek en zelfkennis is hier niet aanwezig geloof ik. Is het niet eens tijd om er eens over na te denken hoe het zou komen dat spelers die elders excelleren het in Aalst niet goed doen?? Misschien een moeilijk publiek die de druk te veel op de spelers legt, of een technische staf die de spelers op de verkeerde plaats zet of met de verkeerde opdrachten in het veld stuurt? Wat het niveau betreft is de Hoofdklasse in Nederland ongeveer hetzelfde als onderkant 3e nationaal of bovenkant 4e nationaal, dus daar zit het verschil niet zo zeer, dit kan je ook zien aan de oefenmatchen die Hoek vaak in Belgie speelt, de verschillen zijn echt niet zo groot. Het geeft wel te denken dat jongens als Maarten Martens, Gil Swerts, Moussa Dembele, Thomas Vermaelen deze week Champions Leage spelen,en in Belgie niet goed genoeg waren, zo kan ik er nog wel 10 opnoemen die het in Nederland goed doen en in Belgie niet zijn gelukt, maar of dat nu aan het niveau ligt in Nederland betwijfel ik gezien de plaats op de wereldranglijst en het aantal deelnemers in de europese competities. Ook zien we dit bij amateurspelers die naar Hoek komen en daar goed spelen en die in Belgie afgemaakt werden, zie nu bij Hoek Michel Koné spelen die kon er niets van heb ik op dit forum gelezen, nou het zou mij niet verbazen als hij zich zo blijft ontwikkelen dat hij in Nederland nog een profcontract kan afdwingen. Maar goed droom verder en stuur Siereveld a.u.b. snel terug naar ons. Niet op letten man. Marcske denkt soms gewoon voor ALLES de waarheid in pacht te hebben ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Sep 2009, 21:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dries schreef: hsvhoek schreef: marc2 schreef: Jaat, ze spelen daar allemaal om te beter , wat niveau moet dat zijn jongens? Siereveld kan bij ons in belgie in eerste provinciale nog niet mee ! enige zelfkritiek en zelfkennis is hier niet aanwezig geloof ik. Is het niet eens tijd om er eens over na te denken hoe het zou komen dat spelers die elders excelleren het in Aalst niet goed doen?? Misschien een moeilijk publiek die de druk te veel op de spelers legt, of een technische staf die de spelers op de verkeerde plaats zet of met de verkeerde opdrachten in het veld stuurt? Wat het niveau betreft is de Hoofdklasse in Nederland ongeveer hetzelfde als onderkant 3e nationaal of bovenkant 4e nationaal, dus daar zit het verschil niet zo zeer, dit kan je ook zien aan de oefenmatchen die Hoek vaak in Belgie speelt, de verschillen zijn echt niet zo groot. Het geeft wel te denken dat jongens als Maarten Martens, Gil Swerts, Moussa Dembele, Thomas Vermaelen deze week Champions Leage spelen,en in Belgie niet goed genoeg waren, zo kan ik er nog wel 10 opnoemen die het in Nederland goed doen en in Belgie niet zijn gelukt, maar of dat nu aan het niveau ligt in Nederland betwijfel ik gezien de plaats op de wereldranglijst en het aantal deelnemers in de europese competities. Ook zien we dit bij amateurspelers die naar Hoek komen en daar goed spelen en die in Belgie afgemaakt werden, zie nu bij Hoek Michel Koné spelen die kon er niets van heb ik op dit forum gelezen, nou het zou mij niet verbazen als hij zich zo blijft ontwikkelen dat hij in Nederland nog een profcontract kan afdwingen. Maar goed droom verder en stuur Siereveld a.u.b. snel terug naar ons. Niet op letten man. Marcske denkt soms gewoon voor ALLES de waarheid in pacht te hebben ![]() Inderdaad. Ge moet niet denken dat iedereen er dezelfde ideeën als Marc2 op na houdt. Ik ben trouwens blij te horen dat Lieven het bij jullie goed doet. Ik heb altijd in zijn kunnen geloofd. |
| 14 Sep 2009, 23:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
hsvhoek schreef: marc2 schreef: Jaat, ze spelen daar allemaal om te beter , wat niveau moet dat zijn jongens? Siereveld kan bij ons in belgie in eerste provinciale nog niet mee ! enige zelfkritiek en zelfkennis is hier niet aanwezig geloof ik. Is het niet eens tijd om er eens over na te denken hoe het zou komen dat spelers die elders excelleren het in Aalst niet goed doen?? Misschien een moeilijk publiek die de druk te veel op de spelers legt, of een technische staf die de spelers op de verkeerde plaats zet of met de verkeerde opdrachten in het veld stuurt? Wat het niveau betreft is de Hoofdklasse in Nederland ongeveer hetzelfde als onderkant 3e nationaal of bovenkant 4e nationaal, dus daar zit het verschil niet zo zeer, dit kan je ook zien aan de oefenmatchen die Hoek vaak in Belgie speelt, de verschillen zijn echt niet zo groot. Het geeft wel te denken dat jongens als Maarten Martens, Gil Swerts, Moussa Dembele, Thomas Vermaelen deze week Champions Leage spelen,en in Belgie niet goed genoeg waren, zo kan ik er nog wel 10 opnoemen die het in Nederland goed doen en in Belgie niet zijn gelukt, maar of dat nu aan het niveau ligt in Nederland betwijfel ik gezien de plaats op de wereldranglijst en het aantal deelnemers in de europese competities. Ook zien we dit bij amateurspelers die naar Hoek komen en daar goed spelen en die in Belgie afgemaakt werden, zie nu bij Hoek Michel Koné spelen die kon er niets van heb ik op dit forum gelezen, nou het zou mij niet verbazen als hij zich zo blijft ontwikkelen dat hij in Nederland nog een profcontract kan afdwingen. Maar goed droom verder en stuur Siereveld a.u.b. snel terug naar ons. k vind dit zeer een verstandige en ware post van u....er zit hier een grote waarheid in deze hele omschrijving ( en zeker over siereveld)... laat die gast nu eerst eens zijnen draai vinden ipv hem na ocharme een invalbeurt en een volledige match van hem te hebben gezien hem direct de grond in te boren? aub , laat da gezever nu eindelijk eens achterwege en steun de spelers eens! ( ja,er mocht nog ne spits bij en ik weet ook dat het niet draait zoals verwacht maar aan wie of wat dat ligt spreek ik mij niet uit hoor....) maar aub niet komen zagen dat alles weer is mislukt want iedereen was enkele weken geleden enorm content met de inkomende transfers.... en dat ex-ea spelers het op een ander wel goed doen komt naar mijn gedacht echt wel door het " enorm veeleisend publiek" dat wij zijn...maar dit is ook een groot teken dat ea in ons hart zit en dat we enkel het goede willen voor ons ploeg , wat dan ook.... en dat moeten zowel bestuur,trainer en zeker de spelers goed beseffen! Wij zijn fier op onzen iendracht en willen dan ook hetzelfde bij deze mensen terugzien...dit wil zeggen , hun volledig inspannen altijd en overal....kijk maar naar wat iedere week aan de zijlijn staat , uit en thuis !!!! komt ge bij geen enkele derdeklasser tegen .... in hoogstraten weer nen bus of 10 als ik mij nie vergis plus nog eenparking vol met de auto meegereisde supporters,waaronder ik... maar .... van onze kant moeten wij ook denk ik eens wat geduld beginnen hebben met nieuwe aanwinsten , er zijn meer dan 10 nieuwe spelers bijgekomen die hun draai moeten vinden , elk op hun eigen ritme.... doe het maar eens hé , op enkele oefenmatchkes en trainingen een vloeiende en ondoordringbare ploeg in elkaar steken.... er word hier gekreft op troch en verheyden dat het niet loopt (zoals in vierde) maar toen stond daar ook een hele andere ploeg rond he! niet plezant , maar onvermijdelijk noem ik dat dan wat nu gebeurd.... en het is te hopen dat het rap beter mag gaan ook.... k zou nie liever hebben dan dat we elke week winnen en vooraan staan.... en om te vermijden dat de toekomstige ex-spelers van ea op een ander beter lijken te spelen dan bij ons , laat die als ze hier toekomen niet vallen na een mindere match , kreft er niet op , steun die terwijl ze hier spelen .... en kom nu niet posten dat ze het niet verdienen , omhooggevallen vedetten zijn of dat de supporters dit al doen want dan zouden er geen 25 paginas volgekreft worden op dit forum elke week zoals nu. t is gepasseerd en da kunt ge nie goedmaken , t is nu aan ons als supporter maar in eerste plaats aan de spelers om er weer volledig met het volle gedacht tegenaan te gaan en te laten zien dat ze voor ea en alles wat er mee te maken heeft willen vechten om deze ploeg hogerop te krijgen waar ze thuishoort !! dit is waarschijnlijk serieus maar t kan mij eerlijk gezegd niet veel schelen hoor..... ![]() |
| 14 Sep 2009, 23:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
supersossis schreef: hsvhoek schreef: marc2 schreef: Jaat, ze spelen daar allemaal om te beter , wat niveau moet dat zijn jongens? Siereveld kan bij ons in belgie in eerste provinciale nog niet mee ! enige zelfkritiek en zelfkennis is hier niet aanwezig geloof ik. Is het niet eens tijd om er eens over na te denken hoe het zou komen dat spelers die elders excelleren het in Aalst niet goed doen?? Misschien een moeilijk publiek die de druk te veel op de spelers legt, of een technische staf die de spelers op de verkeerde plaats zet of met de verkeerde opdrachten in het veld stuurt? Wat het niveau betreft is de Hoofdklasse in Nederland ongeveer hetzelfde als onderkant 3e nationaal of bovenkant 4e nationaal, dus daar zit het verschil niet zo zeer, dit kan je ook zien aan de oefenmatchen die Hoek vaak in Belgie speelt, de verschillen zijn echt niet zo groot. Het geeft wel te denken dat jongens als Maarten Martens, Gil Swerts, Moussa Dembele, Thomas Vermaelen deze week Champions Leage spelen,en in Belgie niet goed genoeg waren, zo kan ik er nog wel 10 opnoemen die het in Nederland goed doen en in Belgie niet zijn gelukt, maar of dat nu aan het niveau ligt in Nederland betwijfel ik gezien de plaats op de wereldranglijst en het aantal deelnemers in de europese competities. Ook zien we dit bij amateurspelers die naar Hoek komen en daar goed spelen en die in Belgie afgemaakt werden, zie nu bij Hoek Michel Koné spelen die kon er niets van heb ik op dit forum gelezen, nou het zou mij niet verbazen als hij zich zo blijft ontwikkelen dat hij in Nederland nog een profcontract kan afdwingen. Maar goed droom verder en stuur Siereveld a.u.b. snel terug naar ons. k vind dit zeer een verstandige en ware post van u....er zit hier een grote waarheid in deze hele omschrijving ( en zeker over siereveld)... laat die gast nu eerst eens zijnen draai vinden ipv hem na ocharme een invalbeurt en een volledige match van hem te hebben gezien hem direct de grond in te boren? aub , laat da gezever nu eindelijk eens achterwege en steun de spelers eens! ( ja,er mocht nog ne spits bij en ik weet ook dat het niet draait zoals verwacht maar aan wie of wat dat ligt spreek ik mij niet uit hoor....) maar aub niet komen zagen dat alles weer is mislukt want iedereen was enkele weken geleden enorm content met de inkomende transfers.... en dat ex-ea spelers het op een ander wel goed doen komt naar mijn gedacht echt wel door het " enorm veeleisend publiek" dat wij zijn...maar dit is ook een groot teken dat ea in ons hart zit en dat we enkel het goede willen voor ons ploeg , wat dan ook.... en dat moeten zowel bestuur,trainer en zeker de spelers goed beseffen! Wij zijn fier op onzen iendracht en willen dan ook hetzelfde bij deze mensen terugzien...dit wil zeggen , hun volledig inspannen altijd en overal....kijk maar naar wat iedere week aan de zijlijn staat , uit en thuis !!!! komt ge bij geen enkele derdeklasser tegen .... in hoogstraten weer nen bus of 10 als ik mij nie vergis plus nog eenparking vol met de auto meegereisde supporters,waaronder ik... maar .... van onze kant moeten wij ook denk ik eens wat geduld beginnen hebben met nieuwe aanwinsten , er zijn meer dan 10 nieuwe spelers bijgekomen die hun draai moeten vinden , elk op hun eigen ritme.... doe het maar eens hé , op enkele oefenmatchkes en trainingen een vloeiende en ondoordringbare ploeg in elkaar steken.... er word hier gekreft op troch en verheyden dat het niet loopt (zoals in vierde) maar toen stond daar ook een hele andere ploeg rond he! niet plezant , maar onvermijdelijk noem ik dat dan wat nu gebeurd.... en het is te hopen dat het rap beter mag gaan ook.... k zou nie liever hebben dan dat we elke week winnen en vooraan staan.... en om te vermijden dat de toekomstige ex-spelers van ea op een ander beter lijken te spelen dan bij ons , laat die als ze hier toekomen niet vallen na een mindere match , kreft er niet op , steun die terwijl ze hier spelen .... en kom nu niet posten dat ze het niet verdienen , omhooggevallen vedetten zijn of dat de supporters dit al doen want dan zouden er geen 25 paginas volgekreft worden op dit forum elke week zoals nu. t is gepasseerd en da kunt ge nie goedmaken , t is nu aan ons als supporter maar in eerste plaats aan de spelers om er weer volledig met het volle gedacht tegenaan te gaan en te laten zien dat ze voor ea en alles wat er mee te maken heeft willen vechten om deze ploeg hogerop te krijgen waar ze thuishoort !! dit is waarschijnlijk serieus maar t kan mij eerlijk gezegd niet veel schelen hoor..... ![]() Off topic of niet, er zit veel waarheid in uw post |
| 14 Sep 2009, 23:28 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
kwist niet of ik het bij nooit off topic moest zetten of hier, maar het gaat wel degelijk over een ex speler
Citeer: Verbist bestelt milkshake te veel Bram Verbist zit op de bank bij Cerc- le Brugge. "Het begon in de match te- gen Panionios. Een trap buiten de 16 ging er boven mij onder de lat in", zegt de keeper in S/Voetbalmagazine. Daarna was er een incident in een Quick in Brugge. Verbist wilde er net een milkshake bestellen toen trainer Glen De Boeck in de parlofoon sprak: "Deze bestelling gaat niet door." Verbist: "Het was snikheet. We hadden lang getraind. Ik wou mezelf verwen- nen, maar had de pech dat De Boeck net passeerde en mijn auto zag staan. Niet professioneel van mij, maar ik blijf hard werken en dat zal vroeg of laat wel renderen." ![]() |
| 16 Sep 2009, 21:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Dries Mertens schenkt Utrecht de volle buit.
Dries Mertens blijft het uitstekend doen bij het Nederlandse FC Utrecht. Met de enige treffer van de middag schonk de Belg zijn ploeg de drie punten op het veld ADO Den Haag. Mertens kreeg in de eerste helft al een uitstekende kans om de score te openen, maar de middenvelder knalde een voorzet van Michael Silberbauer van dichtbij hoog over. In de 70ste minuut was Mertens toch trefzeker. Hij schoof het leer beheerst voorbij doelman Ditewig. bron: voetbalkrant _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Sep 2009, 16:32 |
|
|
Duivelke
Lieven de Veirman is nu eerste doelman bij Hoek
Na 4 competitie wedstrijden heeft Lieven de strijd om eerste doelman te worden terecht gewonnen. Hij keept al weken bijna foutloos, organiseert zijn verdediging goed en voetbal uitstekend mee, verder is hij de baas in de 16!!! aldus de trainer van Hoek. Dus jongens waar gaat het bij jullie fout , de spelers die weggaan spelen elders wel goed, en de meeste aankopen mislukken. Ik denk steun jullie mensen meer i.p.v. af te kraken op het forum. Maar wij zijn in ieder geval erg blij met Lieven en ook met zijn aanhang. |
| 26 Sep 2009, 21:28 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bomber schreef: hsvhoek schreef: Lieven de Veirman is nu eerste doelman bij Hoek Na 4 competitie wedstrijden heeft Lieven de strijd om eerste doelman te worden terecht gewonnen. Hij keept al weken bijna foutloos, organiseert zijn verdediging goed en voetbal uitstekend mee, verder is hij de baas in de 16!!! aldus de trainer van Hoek. Dus jongens waar gaat het bij jullie fout , de spelers die weggaan spelen elders wel goed, en de meeste aankopen mislukken. Ik denk steun jullie mensen meer i.p.v. af te kraken op het forum. Maar wij zijn in ieder geval erg blij met Lieven en ook met zijn aanhang. lotj er a isj mee trekken Shht! Sebiet krijgde een obsessie! ![]() |
| 26 Sep 2009, 22:41 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
hsvhoek schreef: Lieven de Veirman is nu eerste doelman bij Hoek Na 4 competitie wedstrijden heeft Lieven de strijd om eerste doelman te worden terecht gewonnen. Hij keept al weken bijna foutloos, organiseert zijn verdediging goed en voetbal uitstekend mee, verder is hij de baas in de 16!!! aldus de trainer van Hoek. Dus jongens waar gaat het bij jullie fout , de spelers die weggaan spelen elders wel goed, en de meeste aankopen mislukken. Ik denk steun jullie mensen meer i.p.v. af te kraken op het forum. Maar wij zijn in ieder geval erg blij met Lieven en ook met zijn aanhang. Heeft Hoek geen eigen forum waar ge wat kunt gaan lullen? Wa komde gij ons hier zeggen wat wij moeten doen? Van ventjes gelijk gij krijg ik het echt op de zenuwen he. |
| 27 Sep 2009, 2:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Wat zegt die jongen nu verkeerd?
Niet overdrijven hé! |
| 27 Sep 2009, 8:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
lot schreef: hsvhoek schreef: Lieven de Veirman is nu eerste doelman bij Hoek Na 4 competitie wedstrijden heeft Lieven de strijd om eerste doelman te worden terecht gewonnen. Hij keept al weken bijna foutloos, organiseert zijn verdediging goed en voetbal uitstekend mee, verder is hij de baas in de 16!!! aldus de trainer van Hoek. Dus jongens waar gaat het bij jullie fout , de spelers die weggaan spelen elders wel goed, en de meeste aankopen mislukken. Ik denk steun jullie mensen meer i.p.v. af te kraken op het forum. Maar wij zijn in ieder geval erg blij met Lieven en ook met zijn aanhang. Heeft Hoek geen eigen forum waar ge wat kunt gaan lullen? Wa komde gij ons hier zeggen wat wij moeten doen? Van ventjes gelijk gij krijg ik het echt op de zenuwen he. Met alle respect want ik weet dat jij een supporter bent,maar diene gast komt hier gewoon posten dat het goed gaat met Lieven en wordt direct afgemaakt!En zulke dingen ondervind ik méér en méér op alle topics dat mensen hun gedacht niet meer mogen zeggen,of ze worden direct getakkeld door enkele van die forumgeleerden,nationale trainers en whise guys. Ook ik was niet bepaald een Lieven-fan maar ik denk dat de meeste ex-spelers bij hun nieuwe ploegen véél beter renderen dan bij ons. Hoe zou dit nu komen???? En voor de rest ga ik zwijgen en hopen dat we met zijn allen een mooie zondag beleven. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Sep 2009, 9:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hsvhoek schreef: Lieven de Veirman is nu eerste doelman bij Hoek Na 4 competitie wedstrijden heeft Lieven de strijd om eerste doelman te worden terecht gewonnen. Hij keept al weken bijna foutloos, organiseert zijn verdediging goed en voetbal uitstekend mee, verder is hij de baas in de 16!!! aldus de trainer van Hoek. Dus jongens waar gaat het bij jullie fout , de spelers die weggaan spelen elders wel goed, en de meeste aankopen mislukken. Ik denk steun jullie mensen meer i.p.v. af te kraken op het forum. Maar wij zijn in ieder geval erg blij met Lieven en ook met zijn aanhang. Een post om even bij stil te staan ! Ook omdat het van iemand komt die er GEEN belang bij heeft om zijn visie verkeerd voor te stellen. Als echte supporter doet dat misschien pijn om zoiets te moeten lezen, maar ik kan er mij in vinden. Stress en faalangst is toch niet te onderschatten. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Sep 2009, 10:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik denk dat je de kritiek niet onmiddellijk moet gaan zoeken bij de supporters op het veld of eventueel op een forum.
Alleen al dat je weet dat het van moetens is als je als speler aan de wedstrijd begint. Zelfs al er nooit iemand een kwaad woord gezegd heeft over de prestaties van de ploeg, blijft die stress steeds bestaan. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Sep 2009, 10:37 |
|
| Pagina 40 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 215 Volgende |