|
|
| Pagina 40 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Ik ben naar Dilbeek gaan kijken samen met Lot en Gaskonijn. Ik denk ni da we daar op iemand zijn tenen getrapt hebben ze. Was trouwens ook moeilijk, want daar was hooguit 100 man. We hebben op ons gemakske naar de match gekeken, nadien wa me Ives gebabbeld en weer vertrokken. Als er dus mannen van Dilbeek hier komen rellen zijn is het zeker ni ons fout ze! Vicky volgens mij was 't vicky haren tegenspeler uit blokken die samen met z'n 'dikken en dunnen fanclub' dieje 15-jarigen afgeklopt heeft, kwestie van wraak te pakken op vicky! _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Mei 2006, 14:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Spees schreef: chunga schreef: met die bezoekjes aan ploegen van ex-spelers zouden we beter stoppen, om weer wat krapuulsupporters van die ploeg te leren kennen die dan eens naar een match van ons kunnen komen om keet te schoppen ( remember dilbeek supp. op denderleeuw) ik ken de mensen dat naar Dilbeek zijn gaan kijken en laat ons zeggen dat zij de laatste zijn da willen dat er gereld wordt op de voetbal en al zeker op een wedstrijd van Eendracht Aalst. Ik denk niet dat die mensen nen hooligan (van Dilbeek dan nog , ze hebben al geen supporters en dan zijn t nog hooligans ook?) gaan uitnodigen voor EA, laat staan om te rellen |
| 27 Mei 2006, 14:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ik ben naar Dilbeek gaan kijken samen met Lot en Gaskonijn. Ik denk ni da we daar op iemand zijn tenen getrapt hebben ze. Was trouwens ook moeilijk, want daar was hooguit 100 man. We hebben op ons gemakske naar de match gekeken, nadien wa me Ives gebabbeld en weer vertrokken. Als er dus mannen van Dilbeek hier komen rellen zijn is het zeker ni ons fout ze! Vicky volgens mij was 't vicky haren tegenspeler uit blokken die samen met z'n 'dikken en dunnen fanclub' dieje 15-jarigen afgeklopt heeft, kwestie van wraak te pakken op vicky! Zou wel kunnen natuurlijk: niet alleen uit wraak op mij, maar zo bezorgt hij ook EA een slechte naam en wsl doet hij dat dus omdat ik hem (subtiel) verweten heb van successupp...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Mei 2006, 14:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
als het over realistische versterkingen gaat: de voeght wil altijd graag eens terugkeren naar ea... maar dit jaar zijn we denk ik te laat, want heeft bijgetekedn bij willebroek. ge kunt daar nu zeggen: hij is daar weer: maar eh, da's tenminste realistischer dan namen als "severeyns", "thiebaut" en dergelijke... en 't frustrerende is.... die wil echt terugkomen he! alli jong zo ne gevaarlijke spits
de voeght glorieux en troch.. dan zitte gebijteld jong (vooraan toch ) |
| 28 Mei 2006, 7:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
2006-05-23 KSV Oudenaarde & Fabio Vergucht
Gisteren besliste de raad van beheer dat KSV Oudenaarde geen beroep meer zal doen op Fabio Vergucht. De club en de speler kwamen tot een besluit dat het beter was voor beide partijen dat Fabio de club verlaat. Wij wensen Fabio Vergucht nog veel succes in zijn verdere sportieve carrière. laat maar.. die is blijkbaar geschorst wegens spuwen of zoiets |
| 28 Mei 2006, 9:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik zou nie zo direct een goede, betaalbare spits kunnen opnoemen. Zeker nie uit 4e omdat ik dat nie gevolgd heb. Maar ik dacht es ergens gelezen te hebben dat onze nieuwe trainer gedurende het afgelopen seizoen heel wat spelers gaan bekijken is. Die zal ons bestuur dan wel een aantal namen kunnen geven zeker? Kheb er alle vertrouwen in.
|
| 28 Mei 2006, 9:46 |
|
|
forumlegende
Jan schreef: Ik zou nie zo direct een goede, betaalbare spits kunnen opnoemen. Zeker nie uit 4e omdat ik dat nie gevolgd heb. Maar ik dacht es ergens gelezen te hebben dat onze nieuwe trainer gedurende het afgelopen seizoen heel wat spelers gaan bekijken is. Die zal ons bestuur dan wel een aantal namen kunnen geven zeker? Kheb er alle vertrouwen in. ik hoop het, echt waar.. want we hebben gezien dat het niveau in vierde toch wel wat meer eens dan we eignelijk hadden verwacht... en eerlijk gezegd denk ik niet dat na de resem transfers er nog veel middelen zijn om extra versterkingen aan te trekken ik hoop dat ik fout ben!!!! |
| 28 Mei 2006, 9:48 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
ik hoop eigenlijk da het niveau van 4de weldegelijk zwak is, maar da het goe leek deur onze zwakte
|
| 28 Mei 2006, 11:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Verbechio schreef: ik hoop eigenlijk da het niveau van 4de weldegelijk zwak is, maar da het goe leek deur onze zwakte Onze kern is niet breed genoeg, twee blessures en ge zit weer in de problemen. |
| 28 Mei 2006, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Titus schreef: Verbechio schreef: ik hoop eigenlijk da het niveau van 4de weldegelijk zwak is, maar da het goe leek deur onze zwakte Onze kern is niet breed genoeg, twee blessures en ge zit weer in de problemen. das just,weir emmen 5 verdedigers ver 4 plaatsen das te weinig. |
| 28 Mei 2006, 12:41 |
|
|
Nationale Ploeg
witteken schreef: Titus schreef: Verbechio schreef: ik hoop eigenlijk da het niveau van 4de weldegelijk zwak is, maar da het goe leek deur onze zwakte Onze kern is niet breed genoeg, twee blessures en ge zit weer in de problemen. das just,weir emmen 5 verdedigers ver 4 plaatsen das te weinig. Ik heb het over het middenveld en meer bepaald de flanken. |
| 28 Mei 2006, 12:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Onze kern is niet breed genoeg, twee blessures en ge zit weer in de problemen.[/quote]
das just,weir emmen 5 verdedigers ver 4 plaatsen das te weinig.[/quote] Ik heb het over het middenveld en meer bepaald de flanken.[/quote] ik denk da we int middenveld wel ewa meer kunnen schuiven dan in ons verdedeging. wambacq,Dugardeyn,Verheyden,Aelbrecht,Lorré, Claessens en zelf Troch speelt regelmatig int midden. der mag er altijd int midden ene bijkomen mor achteraan zitten we toch in groter problemen. |
| 28 Mei 2006, 13:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witteken schreef: ik denk da we int middenveld wel ewa meer kunnen schuiven dan in ons verdedeging. wambacq,Dugardeyn,Verheyden,Aelbrecht,Lorré, Claessens en zelf Troch speelt regelmatig int midden. der mag er altijd int midden ene bijkomen mor achteraan zitten we toch in groter problemen. Het feit is dat we op meerdere posities nog te krap zitten, maar er is nog altijd tijd om nog wa versterkingen in de breedte te halen natuurlijk. Zo hebben we momenteel geen enkele linker- of rechtermiddenvelder, hebben we maar 1 speler die de positie van rechtsback aankan en zit je achterin sowieso op zich redelijk krap. Enkel centrale middenvelders lijken er genoeg te zijn. Volgens mij zou er nog een spits, een polyvalente verdediger en een linkermiddenvelder moeten bijkomen, dan moet je er misschien wel ver zijn zeker. |
| 28 Mei 2006, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: witteken schreef: ik denk da we int middenveld wel ewa meer kunnen schuiven dan in ons verdedeging. wambacq,Dugardeyn,Verheyden,Aelbrecht,Lorré, Claessens en zelf Troch speelt regelmatig int midden. der mag er altijd int midden ene bijkomen mor achteraan zitten we toch in groter problemen. Het feit is dat we op meerdere posities nog te krap zitten, maar er is nog altijd tijd om nog wa versterkingen in de breedte te halen natuurlijk. Zo hebben we momenteel geen enkele linker- of rechtermiddenvelder, hebben we maar 1 speler die de positie van rechtsback aankan en zit je achterin sowieso op zich redelijk krap. Enkel centrale middenvelders lijken er genoeg te zijn. Volgens mij zou er nog een spits, een polyvalente verdediger en een linkermiddenvelder moeten bijkomen, dan moet je er misschien wel ver zijn zeker. Claessens kan linkshalf, dat is eigenlijk zijn positie. De posities die ge zegt zouden idd nog opgevuld moeten worden, maar in de krant wordt gezegd dat ze alleen bezig zijn met nen diepe spits en dat dan het plaatje rond is. |
| 28 Mei 2006, 15:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Claessens kan linkshalf, dat is eigenlijk zijn positie. De posities die ge zegt zouden idd nog opgevuld moeten worden, maar in de krant wordt gezegd dat ze alleen bezig zijn met nen diepe spits en dat dan het plaatje rond is. Mja, Claessens kan inderdaad linkshalf, maar dan heb je met Van Holm ook maar 1 linksback meer natuurlijk. Als er enkel nog een spits bijkomt, zullen we verdomd moeten bidden op weinig blessures en schorsingen hoor volgend seizoen. Want dan heb je wel een mooi elftal, maar kan je met moeite voldoende spelers vinden om op je bank plaats te nemen, laat staan om blessures op te vangen. |
| 28 Mei 2006, 15:04 |
|
| Pagina 40 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 106 Volgende |