|
|
| Pagina 40 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
in 4e provinciale met een ander stamnummer dan?die turken gaan niet zomaar ons stamnummer afgeven denk,ik.waar ga je spelen?wie gaat dat sponsoren?
|
| 02 Feb 2024, 11:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Timoilsjt schreef: En dan spreken we over heropstart in 4de provinciale, en ik geloof wel in dat verhaal. Alleen al aan supportersinkomsten (nog steeds minimum 300man bij start) en drankverbruik heb je genoeg budget om kampioen te spelen, en voor zo 'n nieuw verhaal vind je zeker de nodige (kleinschalige) sponsors. Eigenlijk is er maar 1 "echte" voorwaarde die moet vervuld zijn voor dat heropstartverhaal en dat is dat dat dan de enige ploeg is die er is... Elk initiatief om iets in lagere reeksen op te starten - hoe goed ook bedoeld - terwijl de voorloper - in welke gedaante dan ook of hoe rot ook - nog actief is, is ten dode opgeschreven. Dan concureer je eigenlijk met jezelf en hoe langer dat duurt, hoe sneller het hernieuwd enthousiasme verdampt... Wel nog een reactie op de post van witzwet - zelfs al haal je de licentie - dat geeft u enkel het groene licht om nog een jaar verder te MOGEN klooien, maar ook niks meer dan dat. Dat zegt niets over hoe levensvatbaar een club (nog) is en hoe lang het liedje zal kunnen worden uitgezongen - getuige het jaar na jaar opnieuw behalen van die licentie sinds pakweg 2017... Als het enige resultaat is dat de club er toch nog is, ja dan kan ik daar weinig tegen in brengen... Maar itt anderen vind ik dat dus niet het examen dat extra krediet zou verdienen, maar simpelweg het betalen van uw inschrijvingsgeld voor volgend seizoen... Want meer is het echt niet - het is "bewijzen" dat je pakweg 10% van uw schulden moet kunnen afdekken, over die andere 90% wordt in uw licentie met geen woord gerept... Terwijl daar de drama's gebeuren... En omtrent het volgende: "Als de Turken hier hun schup afkuisen...ja als, maar zijn ze dat van plan? Ze kunnen ook gewoon blijven en willen bevestigen om zo de sponsors te kunnen overtuigen? Misschien als ze merken dat het inderdaad zo slecht gaat dat ze plots met de noorderzon verdwijnen." Als het slecht gaat - wiens fout zal het zijn? Vermoedelijk de fout van die dertig man die hier op het forum niet overeenkomen zeker? Of de media, of het weer, of het feit dat ze het monster van Loch Ness nu nog niet gevonden hebben... En wat is nog het ergste van al? Dat er nog zijn die het zouden geloven ook... Kleine vergelijking: Er zijn in de laatste 5 jaar eenjaarcontracten met Belgische spelers geweigerd over verplaatsingsvergoedingen van EUR 50 in de maand en toch zaten we met een put van miljoenen EUR. Nu gaan we profspelers halen uit elk EU land met langdurige contracten van minstens 1,5 jaar terwijl je het als overnemer niet nodig vond om de financiën even te checken voor je uw krabbel zette... Volledig normaal als we de licentie halen... Moest het van een politieker komen, ze hangen hem aan de hoogsten boom... Laatst gewijzigd door DT op 02 Feb 2024, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Feb 2024, 11:04 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Wie enige toekomst ziet in deze bende ongeregeld ontkent het daglicht vrees ik.
Behalve het opzetten van een spelerscarousel hebben die niks verwezenlijkt alleen de ruïne die er was verder afgebroken. Waar zit dieje hockeyer trouwens? Dit stamnummer is palliatief. Dat is de enige waarheid. Leuk? Neen, wel de realiteit. Hoe rapper deze nachtmerrie over is, hoe rapper we kunnen ooit eens mogen hopen op een alternatief met andere mensen, hopelijk eens met een andere visie, aanpak, wat mij betreft met focus op een sterke opleiding van lokaal talent, een club van en en voor de mensen, een positief verhaal... na de afgelopen 30 jaar, en al zeker na de laatste jaren, en al helemaal na de laatste weken en maanden :welk bedrijf wil zich nog linken aan deze puinhoop? |
| 02 Feb 2024, 11:40 |
|
|
Freak
Supportersclub Eendracht Aalst vraagt rechtzetting: “Willen enkel het beste voor de club”
De Black Side Boys, supportersclub van Eendracht Aalst zijn niet akkoord met de berichtgeving van het eerdere artikel dat vandaag verscheen na de vechtpartij in de jeugdkantine dinsdagavond. In die berichtgeving werd geplaatst dat sommige supporters als knokploeg gebruikt worden om mensen af te dreigen. “Dit bericht is niet de waarheid. Wij willen als supporters enkel het beste voor de club en we zijn gisteren bij de vechtpartij ook meteen tussen beiden gekomen", klinkt het bij de supportersclub. De supporters van de Black Side Boys reageren op de eerdere berichtgeving vandaag en vragen een rechtzetting. “Wij zijn geraakt over dit valse nieuws en dat is niet waar wij voor staan. Wij willen alleen het beste voor de club en doen dit met respect. De berichtgeving klopt helemaal niet en willen dat dan ook graag rechtzetten. Laat ons duidelijk zijn: wij zijn geen knokploeg", klinkt het. “Wij hebben door deze leugens heel wat imagoschade geleden, iets wat wij niet kunnen aanvaarden”, klinkt het. “We hopen dat er dankzij deze rechtzetting duidelijkheid is. We willen ook benadrukken dat wij bij het gevecht gisteren aanwezig waren als voorbereiding op een evenement en zelf zijn tussengekomen. Wij zijn dus geen knokploeg en willen absoluut geen geweld gebruiken.”hln. |
| 02 Feb 2024, 13:24 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
DT schreef: Timoilsjt schreef: En dan spreken we over heropstart in 4de provinciale, en ik geloof wel in dat verhaal. Alleen al aan supportersinkomsten (nog steeds minimum 300man bij start) en drankverbruik heb je genoeg budget om kampioen te spelen, en voor zo 'n nieuw verhaal vind je zeker de nodige (kleinschalige) sponsors. Eigenlijk is er maar 1 "echte" voorwaarde die moet vervuld zijn voor dat heropstartverhaal en dat is dat dat dan de enige ploeg is die er is... Elk initiatief om iets in lagere reeksen op te starten - hoe goed ook bedoeld - terwijl de voorloper - in welke gedaante dan ook of hoe rot ook - nog actief is, is ten dode opgeschreven. Dan concureer je eigenlijk met jezelf en hoe langer dat duurt, hoe sneller het hernieuwd enthousiasme verdampt... Wel nog een reactie op de post van witzwet - zelfs al haal je de licentie - dat geeft u enkel het groene licht om nog een jaar verder te MOGEN klooien, maar ook niks meer dan dat. Dat zegt niets over hoe levensvatbaar een club (nog) is en hoe lang het liedje zal kunnen worden uitgezongen - getuige het jaar na jaar opnieuw behalen van die licentie sinds pakweg 2017... Als het enige resultaat is dat de club er toch nog is, ja dan kan ik daar weinig tegen in brengen... Maar itt anderen vind ik dat dus niet het examen dat extra krediet zou verdienen, maar simpelweg het betalen van uw inschrijvingsgeld voor volgend seizoen... Want meer is het echt niet - het is "bewijzen" dat je pakweg 10% van uw schulden moet kunnen afdekken, over die andere 90% wordt in uw licentie met geen woord gerept... Terwijl daar de drama's gebeuren... En omtrent het volgende: "Als de Turken hier hun schup afkuisen...ja als, maar zijn ze dat van plan? Ze kunnen ook gewoon blijven en willen bevestigen om zo de sponsors te kunnen overtuigen? Misschien als ze merken dat het inderdaad zo slecht gaat dat ze plots met de noorderzon verdwijnen." Als het slecht gaat - wiens fout zal het zijn? Vermoedelijk de fout van die dertig man die hier op het forum niet overeenkomen zeker? Of de media, of het weer, of het feit dat ze het monster van Loch Ness nu nog niet gevonden hebben... En wat is nog het ergste van al? Dat er nog zijn die het zouden geloven ook... Kleine vergelijking: Er zijn in de laatste 5 jaar eenjaarcontracten met Belgische spelers geweigerd over verplaatsingsvergoedingen van EUR 50 in de maand en toch zaten we met een put van miljoenen EUR. Nu gaan we profspelers halen uit elk EU land met langdurige contracten van minstens 1,5 jaar terwijl je het als overnemer niet nodig vond om de financiën even te checken voor je uw krabbel zette... Volledig normaal als we de licentie halen... Moest het van een politieker komen, ze hangen hem aan de hoogsten boom... Op die manier heb je altijd gelijk. Stel dat ze de licentie halen en kampioen worden. En het jaar nadien ook of net niet maar toch licenties halen. Als ze in pakweg 2028 toch opnieuw failliet zijn kan je opnieuw naar alle berichten grijpen. Zoals iemand al hier zei: de doemdenker krijgt op termijn altijd gelijk. Het mag 2 jaar duren, 5 jaar of 20 jaar... Oostende is het schoonste voorbeeld. In de jaren van Coucke zou iedere kvo supporter je uitgelachen hebben mocht je toen gezegd hebben dat de club niet levensvatbaar is en dit zou ontploffen. Je doet hetzelfde nu. Hoe levensvatbaar zijn we? Hoe levensvatbaar zijn we al de laatse 15 jaar? Met de hakken over de sloot en doelloos in 4de klasse. Wat is levensvatbaar? Zoals Oostkamp de pannen van het dak spelen en niet willen overgaan? Zoals Petegem paar jaar kampioen worden en niet overgaan? En toch hebben ze allemaal supporters en sponsors. Wat willen we? A la RWDM? Herstarteb in de krochten van 4de provinciale en dezelfde fouten maken ? Daar moet ik ferm mee lachen. Er moet dan toch een Turk zot genoeg zijn om de lonen te betalen. Dat geld komt nooit meer terug. Hoe doen ze het en wat drijft hen om verder re doen? Ik blijf mijn ploeg steunen omdat ik het niet anders over mijn hart krijg. Er zijn er die even gemakkelijk kunnen thuisblijven of naar een ander gaan zien. Hun goed recht. Maar dit forum, ongezien toxisch en dat al vanaf dag 1 van de overname! Dan hadden ze zelfs nog alles te bewijzen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Feb 2024, 17:27 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: DT schreef: Timoilsjt schreef: En dan spreken we over heropstart in 4de provinciale, en ik geloof wel in dat verhaal. Alleen al aan supportersinkomsten (nog steeds minimum 300man bij start) en drankverbruik heb je genoeg budget om kampioen te spelen, en voor zo 'n nieuw verhaal vind je zeker de nodige (kleinschalige) sponsors. Eigenlijk is er maar 1 "echte" voorwaarde die moet vervuld zijn voor dat heropstartverhaal en dat is dat dat dan de enige ploeg is die er is... Elk initiatief om iets in lagere reeksen op te starten - hoe goed ook bedoeld - terwijl de voorloper - in welke gedaante dan ook of hoe rot ook - nog actief is, is ten dode opgeschreven. Dan concureer je eigenlijk met jezelf en hoe langer dat duurt, hoe sneller het hernieuwd enthousiasme verdampt... Wel nog een reactie op de post van witzwet - zelfs al haal je de licentie - dat geeft u enkel het groene licht om nog een jaar verder te MOGEN klooien, maar ook niks meer dan dat. Dat zegt niets over hoe levensvatbaar een club (nog) is en hoe lang het liedje zal kunnen worden uitgezongen - getuige het jaar na jaar opnieuw behalen van die licentie sinds pakweg 2017... Als het enige resultaat is dat de club er toch nog is, ja dan kan ik daar weinig tegen in brengen... Maar itt anderen vind ik dat dus niet het examen dat extra krediet zou verdienen, maar simpelweg het betalen van uw inschrijvingsgeld voor volgend seizoen... Want meer is het echt niet - het is "bewijzen" dat je pakweg 10% van uw schulden moet kunnen afdekken, over die andere 90% wordt in uw licentie met geen woord gerept... Terwijl daar de drama's gebeuren... En omtrent het volgende: "Als de Turken hier hun schup afkuisen...ja als, maar zijn ze dat van plan? Ze kunnen ook gewoon blijven en willen bevestigen om zo de sponsors te kunnen overtuigen? Misschien als ze merken dat het inderdaad zo slecht gaat dat ze plots met de noorderzon verdwijnen." Als het slecht gaat - wiens fout zal het zijn? Vermoedelijk de fout van die dertig man die hier op het forum niet overeenkomen zeker? Of de media, of het weer, of het feit dat ze het monster van Loch Ness nu nog niet gevonden hebben... En wat is nog het ergste van al? Dat er nog zijn die het zouden geloven ook... Kleine vergelijking: Er zijn in de laatste 5 jaar eenjaarcontracten met Belgische spelers geweigerd over verplaatsingsvergoedingen van EUR 50 in de maand en toch zaten we met een put van miljoenen EUR. Nu gaan we profspelers halen uit elk EU land met langdurige contracten van minstens 1,5 jaar terwijl je het als overnemer niet nodig vond om de financiën even te checken voor je uw krabbel zette... Volledig normaal als we de licentie halen... Moest het van een politieker komen, ze hangen hem aan de hoogsten boom... Op die manier heb je altijd gelijk. Stel dat ze de licentie halen en kampioen worden. En het jaar nadien ook of net niet maar toch licenties halen. Als ze in pakweg 2028 toch opnieuw failliet zijn kan je opnieuw naar alle berichten grijpen. Zoals iemand al hier zei: de doemdenker krijgt op termijn altijd gelijk. Het mag 2 jaar duren, 5 jaar of 20 jaar... Oostende is het schoonste voorbeeld. In de jaren van Coucke zou iedere kvo supporter je uitgelachen hebben mocht je toen gezegd hebben dat de club niet levensvatbaar is en dit zou ontploffen. Je doet hetzelfde nu. Hoe levensvatbaar zijn we? Hoe levensvatbaar zijn we al de laatse 15 jaar? Met de hakken over de sloot en doelloos in 4de klasse. Wat is levensvatbaar? Zoals Oostkamp de pannen van het dak spelen en niet willen overgaan? Zoals Petegem paar jaar kampioen worden en niet overgaan? En toch hebben ze allemaal supporters en sponsors. Wat willen we? A la RWDM? Herstarteb in de krochten van 4de provinciale en dezelfde fouten maken ? Daar moet ik ferm mee lachen. Er moet dan toch een Turk zot genoeg zijn om de lonen te betalen. Dat geld komt nooit meer terug. Hoe doen ze het en wat drijft hen om verder re doen? Ik blijf mijn ploeg steunen omdat ik het niet anders over mijn hart krijg. Er zijn er die even gemakkelijk kunnen thuisblijven of naar een ander gaan zien. Hun goed recht. Maar dit forum, ongezien toxisch en dat al vanaf dag 1 van de overname! Dan hadden ze zelfs nog alles te bewijzen. Eigenlijk pijnlijk grappig jouw twee zinnetjes in vetjes hierboven... Dus jij denkt dat je je club steunt op deze manier ? Je praat dit ergens nog goed ? Zelfs nu ? Denk toch even na man ... En dan die toxiciteit die je aanhaalt : Kan het dat die te maken heeft met het feit dat eender welk normaal functionerend mens die iets van zaken weet ( of zelf in de zakenwereld zit cfr.bibi ) vanaf dag één kon zien dat dit overnameverhaal te gek was voor woorden ?? ![]() |
| 02 Feb 2024, 18:16 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: in 4e provinciale met een ander stamnummer dan?die turken gaan niet zomaar ons stamnummer afgeven denk,ik.waar ga je spelen?wie gaat dat sponsoren? Inderdaad compleet nieuw stamnummer. Spelen moet bekeken worden, maar samenwerking met plaatselijke ploegen uit de deelgemeenten zijn volgens mij best mogelijk. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Feb 2024, 18:33 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Timoilsjt schreef: En dan spreken we over heropstart in 4de provinciale, en ik geloof wel in dat verhaal. Alleen al aan supportersinkomsten (nog steeds minimum 300man bij start) en drankverbruik heb je genoeg budget om kampioen te spelen, en voor zo 'n nieuw verhaal vind je zeker de nodige (kleinschalige) sponsors. Eigenlijk is er maar 1 "echte" voorwaarde die moet vervuld zijn voor dat heropstartverhaal en dat is dat dat dan de enige ploeg is die er is... Elk initiatief om iets in lagere reeksen op te starten - hoe goed ook bedoeld - terwijl de voorloper - in welke gedaante dan ook of hoe rot ook - nog actief is, is ten dode opgeschreven. Dan concureer je eigenlijk met jezelf en hoe langer dat duurt, hoe sneller het hernieuwd enthousiasme verdampt... Wel nog een reactie op de post van witzwet - zelfs al haal je de licentie - dat geeft u enkel het groene licht om nog een jaar verder te MOGEN klooien, maar ook niks meer dan dat. Dat zegt niets over hoe levensvatbaar een club (nog) is en hoe lang het liedje zal kunnen worden uitgezongen - getuige het jaar na jaar opnieuw behalen van die licentie sinds pakweg 2017... Als het enige resultaat is dat de club er toch nog is, ja dan kan ik daar weinig tegen in brengen... Maar itt anderen vind ik dat dus niet het examen dat extra krediet zou verdienen, maar simpelweg het betalen van uw inschrijvingsgeld voor volgend seizoen... Want meer is het echt niet - het is "bewijzen" dat je pakweg 10% van uw schulden moet kunnen afdekken, over die andere 90% wordt in uw licentie met geen woord gerept... Terwijl daar de drama's gebeuren... En omtrent het volgende: "Als de Turken hier hun schup afkuisen...ja als, maar zijn ze dat van plan? Ze kunnen ook gewoon blijven en willen bevestigen om zo de sponsors te kunnen overtuigen? Misschien als ze merken dat het inderdaad zo slecht gaat dat ze plots met de noorderzon verdwijnen." Als het slecht gaat - wiens fout zal het zijn? Vermoedelijk de fout van die dertig man die hier op het forum niet overeenkomen zeker? Of de media, of het weer, of het feit dat ze het monster van Loch Ness nu nog niet gevonden hebben... En wat is nog het ergste van al? Dat er nog zijn die het zouden geloven ook... Kleine vergelijking: Er zijn in de laatste 5 jaar eenjaarcontracten met Belgische spelers geweigerd over verplaatsingsvergoedingen van EUR 50 in de maand en toch zaten we met een put van miljoenen EUR. Nu gaan we profspelers halen uit elk EU land met langdurige contracten van minstens 1,5 jaar terwijl je het als overnemer niet nodig vond om de financiën even te checken voor je uw krabbel zette... Volledig normaal als we de licentie halen... Moest het van een politieker komen, ze hangen hem aan de hoogsten boom... DT, ik ga ervan uit dat je na een eventueel vertrek van de Turken geen overnemer meer vindt. De schuldenberg van vorig seizoen is er nog steeds en als toetje krijg je er loodzware, onbetaalbare contracten bij. Er zijn veel supporters die open staan voor een nieuw, financieel gezond(er) verhaal en die de 'nieuwe' club zullen steunen. Ik geef U wel gelijk, als er toch ne zot is die onze club in die omstandigheden wilt overnemen, dat een nieuwe ploeg in 4de provinciale ten dode is opgeschreven. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Feb 2024, 18:43 |
|
|
Vaste Waarde
Timoilsjt schreef: DT schreef: Timoilsjt schreef: En dan spreken we over heropstart in 4de provinciale, en ik geloof wel in dat verhaal. Alleen al aan supportersinkomsten (nog steeds minimum 300man bij start) en drankverbruik heb je genoeg budget om kampioen te spelen, en voor zo 'n nieuw verhaal vind je zeker de nodige (kleinschalige) sponsors. Eigenlijk is er maar 1 "echte" voorwaarde die moet vervuld zijn voor dat heropstartverhaal en dat is dat dat dan de enige ploeg is die er is... Elk initiatief om iets in lagere reeksen op te starten - hoe goed ook bedoeld - terwijl de voorloper - in welke gedaante dan ook of hoe rot ook - nog actief is, is ten dode opgeschreven. Dan concureer je eigenlijk met jezelf en hoe langer dat duurt, hoe sneller het hernieuwd enthousiasme verdampt... Wel nog een reactie op de post van witzwet - zelfs al haal je de licentie - dat geeft u enkel het groene licht om nog een jaar verder te MOGEN klooien, maar ook niks meer dan dat. Dat zegt niets over hoe levensvatbaar een club (nog) is en hoe lang het liedje zal kunnen worden uitgezongen - getuige het jaar na jaar opnieuw behalen van die licentie sinds pakweg 2017... Als het enige resultaat is dat de club er toch nog is, ja dan kan ik daar weinig tegen in brengen... Maar itt anderen vind ik dat dus niet het examen dat extra krediet zou verdienen, maar simpelweg het betalen van uw inschrijvingsgeld voor volgend seizoen... Want meer is het echt niet - het is "bewijzen" dat je pakweg 10% van uw schulden moet kunnen afdekken, over die andere 90% wordt in uw licentie met geen woord gerept... Terwijl daar de drama's gebeuren... En omtrent het volgende: "Als de Turken hier hun schup afkuisen...ja als, maar zijn ze dat van plan? Ze kunnen ook gewoon blijven en willen bevestigen om zo de sponsors te kunnen overtuigen? Misschien als ze merken dat het inderdaad zo slecht gaat dat ze plots met de noorderzon verdwijnen." Als het slecht gaat - wiens fout zal het zijn? Vermoedelijk de fout van die dertig man die hier op het forum niet overeenkomen zeker? Of de media, of het weer, of het feit dat ze het monster van Loch Ness nu nog niet gevonden hebben... En wat is nog het ergste van al? Dat er nog zijn die het zouden geloven ook... Kleine vergelijking: Er zijn in de laatste 5 jaar eenjaarcontracten met Belgische spelers geweigerd over verplaatsingsvergoedingen van EUR 50 in de maand en toch zaten we met een put van miljoenen EUR. Nu gaan we profspelers halen uit elk EU land met langdurige contracten van minstens 1,5 jaar terwijl je het als overnemer niet nodig vond om de financiën even te checken voor je uw krabbel zette... Volledig normaal als we de licentie halen... Moest het van een politieker komen, ze hangen hem aan de hoogsten boom... DT, ik ga ervan uit dat je na een eventueel vertrek van de Turken geen overnemer meer vindt. De schuldenberg van vorig seizoen is er nog steeds en als toetje krijg je er loodzware, onbetaalbare contracten bij. Er zijn veel supporters die open staan voor een nieuw, financieel gezond(er) verhaal en die de 'nieuwe' club zullen steunen. Ik geef U wel gelijk, als er toch ne zot is die onze club in die omstandigheden wilt overnemen, dat een nieuwe ploeg in 4de provinciale ten dode is opgeschreven. Er gaat nooit een zot zijn die hierna whatever nog zal willen overnemen .. Dus per definitie eerst failliet voor er überhaupt nog iets kan en hopelijk rekken die Turken het niet te lang meer ! En nadien spreek je dus inderdaad over herstarten in P4 ( tenzij hier iemand nog een andere piste ziet ? Iets in de trend van overname van een bestaand stamnummer indien dat nog kan ? I don't know want ik volg het allemaal niet meer ) MAAR : Ik ben het dus eens met Timoiljst. Gewoon al omdat ik er in zo'n geval 150% zeker van dat je - mits steun van stad Aalst wel degelijk sponsors gaat vinden voor het opstarten van zo'n project. ( zelfs in de media mannekes..wer zen Beveren ni he... )Ik ben alvast zo iemand - en ik kan hier per direct nog wel enkele andere die hard EA supps/zelfstandigen opnoemen die dit ook zouden zien zitten... En meer nog : indien EA ooit in godverbetert P4 dient te starten dan ben ik er zeker van dat als we per direct de top spelen - er nog serieus wat volk op afkomt ook ! En al zeker als we on 't Oijleg Hert mogen blijven sjotten ! Allez mannekes ... stel u effekes voor : PC Stadion op Zondag 11 Mei 2025 : Iendracht - Schroevers Mooijrsel !! Miejr moe da ni zen ! ![]() |
| 02 Feb 2024, 20:32 |
|
|
Freak
da zal zonder ons zen
![]() |
| 02 Feb 2024, 21:00 |
|
|
Vaste Waarde
mamananeto schreef: Timoilsjt schreef: DT schreef: Eigenlijk is er maar 1 "echte" voorwaarde die moet vervuld zijn voor dat heropstartverhaal en dat is dat dat dan de enige ploeg is die er is... Elk initiatief om iets in lagere reeksen op te starten - hoe goed ook bedoeld - terwijl de voorloper - in welke gedaante dan ook of hoe rot ook - nog actief is, is ten dode opgeschreven. Dan concureer je eigenlijk met jezelf en hoe langer dat duurt, hoe sneller het hernieuwd enthousiasme verdampt... Wel nog een reactie op de post van witzwet - zelfs al haal je de licentie - dat geeft u enkel het groene licht om nog een jaar verder te MOGEN klooien, maar ook niks meer dan dat. Dat zegt niets over hoe levensvatbaar een club (nog) is en hoe lang het liedje zal kunnen worden uitgezongen - getuige het jaar na jaar opnieuw behalen van die licentie sinds pakweg 2017... Als het enige resultaat is dat de club er toch nog is, ja dan kan ik daar weinig tegen in brengen... Maar itt anderen vind ik dat dus niet het examen dat extra krediet zou verdienen, maar simpelweg het betalen van uw inschrijvingsgeld voor volgend seizoen... Want meer is het echt niet - het is "bewijzen" dat je pakweg 10% van uw schulden moet kunnen afdekken, over die andere 90% wordt in uw licentie met geen woord gerept... Terwijl daar de drama's gebeuren... En omtrent het volgende: "Als de Turken hier hun schup afkuisen...ja als, maar zijn ze dat van plan? Ze kunnen ook gewoon blijven en willen bevestigen om zo de sponsors te kunnen overtuigen? Misschien als ze merken dat het inderdaad zo slecht gaat dat ze plots met de noorderzon verdwijnen." Als het slecht gaat - wiens fout zal het zijn? Vermoedelijk de fout van die dertig man die hier op het forum niet overeenkomen zeker? Of de media, of het weer, of het feit dat ze het monster van Loch Ness nu nog niet gevonden hebben... En wat is nog het ergste van al? Dat er nog zijn die het zouden geloven ook... Kleine vergelijking: Er zijn in de laatste 5 jaar eenjaarcontracten met Belgische spelers geweigerd over verplaatsingsvergoedingen van EUR 50 in de maand en toch zaten we met een put van miljoenen EUR. Nu gaan we profspelers halen uit elk EU land met langdurige contracten van minstens 1,5 jaar terwijl je het als overnemer niet nodig vond om de financiën even te checken voor je uw krabbel zette... Volledig normaal als we de licentie halen... Moest het van een politieker komen, ze hangen hem aan de hoogsten boom... DT, ik ga ervan uit dat je na een eventueel vertrek van de Turken geen overnemer meer vindt. De schuldenberg van vorig seizoen is er nog steeds en als toetje krijg je er loodzware, onbetaalbare contracten bij. Er zijn veel supporters die open staan voor een nieuw, financieel gezond(er) verhaal en die de 'nieuwe' club zullen steunen. Ik geef U wel gelijk, als er toch ne zot is die onze club in die omstandigheden wilt overnemen, dat een nieuwe ploeg in 4de provinciale ten dode is opgeschreven. Er gaat nooit een zot zijn die hierna whatever nog zal willen overnemen .. En nadien spreek je dus inderdaad over herstarten in P4 ( tenzij hier iemand nog een andere piste ziet ? Iets in de trend van overname van een bestaand stamnummer indien dat nog kan ? I don't know want ik volg het allemaal niet meer ) MAAR : Ik ben het dus eens met Timoiljst. Gewoon al omdat ik er in zo'n geval 150% zeker van dat je - mits steun van stad Aalst wel degelijk sponsors gaat vinden voor het opstarten van zo'n project. ( zelfs in de media mannekes..wer zen Beveren ni he... )Ik ben alvast zo iemand - en ik kan hier per direct nog wel enkele andere die hard EA supps/zelfstandigen opnoemen die dit ook zouden zien zitten... En meer nog : indien EA ooit in godverbetert P4 dient te starten dan ben ik er zeker van dat als we per direct de top spelen - er nog serieus wat volk op afkomt ook ! En al zeker als we on 't Oijleg Hert mogen blijven sjotten ! Allez mannekes ... stel u effekes voor : PC Stadion op Zondag 11 Mei 2025 : Iendracht - Schroevers Mooijrsel !! Miejr moe da ni zen ! ![]() Is Mandel united naar provinviale moeten gaan, hebben die een ander stamnummer? Ik en nog een paar anderen hebben al onder lejuste laatste seizoen gezegd dat alleen een failissement EAkon redden en dit inderdaad met kennis en een realistische kijk op de zaken. Ook toen werden we weggelachen en kwaad bekeken, nochtans was dat de enige realistische piste. Een doorstart na faillissement moet altijd voor 15 maart gebeuren, alleen is zelfs die optie nu niet meer haalbaar want dankzij de megacontracten niet meer te overbruggen. Veel plezier op de carnavalsmatch, hopeliijk gaat het geld naar een deel van de schuldeisers |
| 02 Feb 2024, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: mamananeto schreef: Timoilsjt schreef: DT, ik ga ervan uit dat je na een eventueel vertrek van de Turken geen overnemer meer vindt. De schuldenberg van vorig seizoen is er nog steeds en als toetje krijg je er loodzware, onbetaalbare contracten bij. Er zijn veel supporters die open staan voor een nieuw, financieel gezond(er) verhaal en die de 'nieuwe' club zullen steunen. Ik geef U wel gelijk, als er toch ne zot is die onze club in die omstandigheden wilt overnemen, dat een nieuwe ploeg in 4de provinciale ten dode is opgeschreven. Er gaat nooit een zot zijn die hierna whatever nog zal willen overnemen .. En nadien spreek je dus inderdaad over herstarten in P4 ( tenzij hier iemand nog een andere piste ziet ? Iets in de trend van overname van een bestaand stamnummer indien dat nog kan ? I don't know want ik volg het allemaal niet meer ) MAAR : Ik ben het dus eens met Timoiljst. Gewoon al omdat ik er in zo'n geval 150% zeker van dat je - mits steun van stad Aalst wel degelijk sponsors gaat vinden voor het opstarten van zo'n project. ( zelfs in de media mannekes..wer zen Beveren ni he... )Ik ben alvast zo iemand - en ik kan hier per direct nog wel enkele andere die hard EA supps/zelfstandigen opnoemen die dit ook zouden zien zitten... En meer nog : indien EA ooit in godverbetert P4 dient te starten dan ben ik er zeker van dat als we per direct de top spelen - er nog serieus wat volk op afkomt ook ! En al zeker als we on 't Oijleg Hert mogen blijven sjotten ! Allez mannekes ... stel u effekes voor : PC Stadion op Zondag 11 Mei 2025 : Iendracht - Schroevers Mooijrsel !! Miejr moe da ni zen ! ![]() Is Mandel united naar provinviale moeten gaan, hebben die een ander stamnummer? Ik en nog een paar anderen hebben al onder lejuste laatste seizoen gezegd dat alleen een failissement EAkon redden en dit inderdaad met kennis en een realistische kijk op de zaken. Ook toen werden we weggelachen en kwaad bekeken, nochtans was dat de enige realistische piste. Een doorstart na faillissement moet altijd voor 15 maart gebeuren, alleen is zelfs die optie nu niet meer haalbaar want dankzij de megacontracten niet meer te overbruggen. Veel plezier op de carnavalsmatch, hopeliijk gaat het geld naar een deel van de schuldeisers Awel, ik durf er vergif op innemen dat zowel de BBI of SZ ( again.. ) - alsook enkele deurwaarders vrijdag met veel plezier de carnavalmatch zullen bijwonen.. ![]() |
| 02 Feb 2024, 22:27 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Vak H is blijkbaar opengesteld voor tickets dus achter het doel de Europa tribune.
1. Dat betekent dat ze ofwel gewoon denken we doen ons goesting en doen het open 2 Of Den Dozje en de brandweer heeft akkoord gegeven om dit eenmalig open te doen |
| 03 Feb 2024, 11:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
tigers schreef: Vak H is blijkbaar opengesteld voor tickets dus achter het doel de Europa tribune. 1. Dat betekent dat ze ofwel gewoon denken we doen ons goesting en doen het open 2 Of Den Dozje en de brandweer heeft akkoord gegeven om dit eenmalig open te doen Als ze daarmee een gedeelte van hun schuld aan de stad kunnen betalen zullen ze wel toestemming gekregen hebben. Btw er zou reeds een gedeelte van de schuld gestort zijn! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 03 Feb 2024, 12:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Euh… wat heeft de Zwawi gedaan ? https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240202_97132344
Hoogdagen voor RWD alleszins. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Feb 2024, 13:11 |
|
| Pagina 40 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 57 Volgende |