|
|
| Pagina 40 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dani schreef: Nochtans een goede invalbeurt van Shabi gezien afgelopen zondag ! mja, ik vind hem met alle respect toch een beperkte voetballer. Ik heb hem vrijdag met de reserven ook weer zien spelen... hij wisselt redelijke momenten met zwakke af. Een zeer zwakke, of zeg maar geen, rechtervoet, geen kopkracht, positiespel aan de zwakke kant, wel heel veel goeie wil, echt zeer gemotiveerd, maar ik vrees voor hem dat het niveau van de basisploeg van onzen Eendracht te hoog gegrepen is. |
| 06 Nov 2007, 21:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
witzwet schreef: Titus schreef: In HNB stond dat Selemani niet wordt aangenomen. Het zou mij ook verwonderen na zijn niet zo bevredigende test vrijdag (als ik diegene die gaan kijken zijn mag geloven). Plus het feit dat hij niet volledig blessurevrij zou zijn. Beginnen met Boussoufa, tijdens de winterstop nog één bijhalen. as gij geld hebt om er in te pompen, zeker niet twijfelen ! |
| 06 Nov 2007, 21:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Kvind Shabi eerlijk gezegd ook wel tegenvallen en met nieuwjaar zou hij wel eens voorgoed kunnen verdwijnen.
Wat Boussoufa betreft, hoe zit da nu feitelijk want op den officiele site heb ik nog niks zien staan daarvan. |
| 06 Nov 2007, 21:42 |
|
|
toevallige voorbijganger
boussoufa heeft getekend voor 1,5 jaar aldus hel laatste nieuws
|
| 07 Nov 2007, 10:36 |
|
|
Vaste Waarde
big daddy schreef: boussoufa heeft getekend voor 1,5 jaar aldus hel laatste nieuws staat nu ook op officiële site _________________ Broer van ja |
| 07 Nov 2007, 11:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gevonden op een forum. Maar ik heb dit artikel nooit gelezen. Vraag me af of het wel echt een artikel is geweest of gewoon een post van een of andere persoon die ons wil zwartmaken :
De Belgische Voetbalwet bevat een serieuze lacune. De stadionverboden die de Belgische overheid uitvaardigt zijn maar geldig tot derde klasse. Maar als de wethouders denken dat er in de lagere klassen geen hooligans bestaan, hebben ze het goed fout. In vierde klasse B daveren de ploegen voor Eendracht Aalst, en niet alleen omdat ze de huidige leiders zijn. De ex-eersteklasser is na het faillissement en een degradatie veroordeeld tot een jaar in de schemerzone van het nationale voetbal. Haar talrijke publiek is de club echter nog niet kwijt. Bij elke verplaatsing komen er tot 1500 supporters mee. Daarbij is een kleine kern van een tiental geregistreerde hooligans mét stadionverbod. Maar dat stadionverbod telt niet in vierde klasse. In het Brabantse worden daarom overal vergaderingen georganiseerd om de risicomatch tegen Eendracht Aalst voor te bereiden. Verschillende ploegen hebben hun thuisvoordeel al doorverkocht. Ze kunnen een massa volk niet ontvangen én zijn bang voor rellen. Die rellen waren er al toen Eendracht de periodetitel haalde op het veld van Man bijt hond-ploeg Opwijk. Een zucht van opluchting zal door vierde klasse B gaan als ‘den Iendracht’ dit jaar kampioen wordt en naar derde klasse stijgt. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Nov 2007, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Casual1919 schreef: Gevonden op een forum. Maar ik heb dit artikel nooit gelezen. Vraag me af of het wel echt een artikel is geweest of gewoon een post van een of andere persoon die ons wil zwartmaken : De Belgische Voetbalwet bevat een serieuze lacune. De stadionverboden die de Belgische overheid uitvaardigt zijn maar geldig tot derde klasse. Maar als de wethouders denken dat er in de lagere klassen geen hooligans bestaan, hebben ze het goed fout. In vierde klasse B daveren de ploegen voor Eendracht Aalst, en niet alleen omdat ze de huidige leiders zijn. De ex-eersteklasser is na het faillissement en een degradatie veroordeeld tot een jaar in de schemerzone van het nationale voetbal. Haar talrijke publiek is de club echter nog niet kwijt. Bij elke verplaatsing komen er tot 1500 supporters mee. Daarbij is een kleine kern van een tiental geregistreerde hooligans mét stadionverbod. Maar dat stadionverbod telt niet in vierde klasse. In het Brabantse worden daarom overal vergaderingen georganiseerd om de risicomatch tegen Eendracht Aalst voor te bereiden. Verschillende ploegen hebben hun thuisvoordeel al doorverkocht. Ze kunnen een massa volk niet ontvangen én zijn bang voor rellen. Die rellen waren er al toen Eendracht de periodetitel haalde op het veld van Man bijt hond-ploeg Opwijk. Een zucht van opluchting zal door vierde klasse B gaan als ‘den Iendracht’ dit jaar kampioen wordt en naar derde klasse stijgt. |
| 08 Nov 2007, 21:34 |
|
|
Miniem
Dat artikkel is gepost de week na de match op opwijk. Door wie of wat weet ik niet. Ik geloof dat het origneel komt van een artikkel in een plaatselijke krant ergens in brabant. Ik ben het ondertussen al op ettelijke blogs en forums tegen gekomen.
Wss ergens nen dwazen dat hem interessant wou maken... _________________ Probably the best club in the world. |
| 08 Nov 2007, 21:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Zoiets is gewoon één of andere flauwe plezante,ga er ni op in
![]() _________________
|
| 08 Nov 2007, 21:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Casual1919 schreef: Gevonden op een forum. Maar ik heb dit artikel nooit gelezen. Vraag me af of het wel echt een artikel is geweest of gewoon een post van een of andere persoon die ons wil zwartmaken : De Belgische Voetbalwet bevat een serieuze lacune. De stadionverboden die de Belgische overheid uitvaardigt zijn maar geldig tot derde klasse. Maar als de wethouders denken dat er in de lagere klassen geen hooligans bestaan, hebben ze het goed fout. In vierde klasse B daveren de ploegen voor Eendracht Aalst, en niet alleen omdat ze de huidige leiders zijn. De ex-eersteklasser is na het faillissement en een degradatie veroordeeld tot een jaar in de schemerzone van het nationale voetbal. Haar talrijke publiek is de club echter nog niet kwijt. Bij elke verplaatsing komen er tot 1500 supporters mee. Daarbij is een kleine kern van een tiental geregistreerde hooligans mét stadionverbod. Maar dat stadionverbod telt niet in vierde klasse. In het Brabantse worden daarom overal vergaderingen georganiseerd om de risicomatch tegen Eendracht Aalst voor te bereiden. Verschillende ploegen hebben hun thuisvoordeel al doorverkocht. Ze kunnen een massa volk niet ontvangen én zijn bang voor rellen. Die rellen waren er al toen Eendracht de periodetitel haalde op het veld van Man bijt hond-ploeg Opwijk. Een zucht van opluchting zal door vierde klasse B gaan als ‘den Iendracht’ dit jaar kampioen wordt en naar derde klasse stijgt. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Nov 2007, 21:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
honour since 1919 schreef: Dat artikkel is gepost de week na de match op opwijk. Door wie of wat weet ik niet. Ik geloof dat het origneel komt van een artikkel in een plaatselijke krant ergens in brabant. Ik ben het ondertussen al op ettelijke blogs en forums tegen gekomen. Wss ergens nen dwazen dat hem interessant wou maken... sven!!! |
| 08 Nov 2007, 21:39 |
|
|
Freak
Fillou schreef: witzwet schreef: iemand e fotooken?? ![]() ![]() |
| 08 Nov 2007, 21:54 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
69 schreef: honour since 1919 schreef: Dat artikkel is gepost de week na de match op opwijk. Door wie of wat weet ik niet. Ik geloof dat het origneel komt van een artikkel in een plaatselijke krant ergens in brabant. Ik ben het ondertussen al op ettelijke blogs en forums tegen gekomen. Wss ergens nen dwazen dat hem interessant wou maken... sven!!! Hier heb ik niks mee te maken. Rellen? Voor da over en weer geroep na de match? Komaan seg... _________________
|
| 12 Nov 2007, 15:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Citeer: artikel van het nieuwsblad Acht arrestaties na Racing-Aalst Supporters zweren wraak na provocaties in Aalst MECHELEN - Na de voetbalwedstrijd Racing Mechelen-Eendracht Aalst, een topwedstrijd in derde klasse, is het even onrustig geweest in de omgeving van het Oscar Van Kesbeeckstadion. Acht mensen werden opgepakt. De wedstrijd werd als een risicowedstrijd beschouwd omdat eerder deze week (vermoedelijk) supporters van Racing Mechelen de middenstip in het voetbalstadion van Aalst uitgroeven en een kruisteken met doodshoofd en een groen-witte sjaal achterlieten. De harde kern van Aalst kondigde aan dat het wraak zou nemen voor die actie. Daarom stond er zaterdagavond een grote politiemacht in en om het voetbalstadion van Racing Mechelen. Voor en tijdens de wedstrijd verliep alles zeer rustig. Er werden maar drie supporters van Mechelen opgepakt, en dat omdat ze de openbare orde verstoorden en onder invloed van alcohol waren. De politie stelde ook een pv op tegen een aantal Racing-supporters die bommetjes lieten ontploffen en vuurwerk afschoten. Na de wedstrijd ging het er wel even hevig aan toe in de Oscar Van Kesbeeckstraat. Supporters van Eendracht Aalst die teruggingen naar hun bussen, daagden de politie en Mechelen-supporters uit en bleven op straat staan. Uiteindelijk konden ze met behulp van stewards en een politiecordon naar het bussen gedreven worden zodat een confrontatie met de Mechelse supporters uitbleef. Een groep supporters van Racing Mechelen daagde daarop de politie uit. Ze versperden de Oscar Van Kesbeeckstraat. Toen ze weigerden om de straat weer vrij te maken, zette de politie even het waterkanon in. Nadien waren er nog enkele kleine opstootjes ter hoogte van het Total-benzinestation en pakte de politie nog enkele keetschoppers op. Alles samen werden een achttal supporters een tijdje administratief aangehouden. Bij de incidenten raakte één politieman lichtgewond. De wedstrijd zelf eindigde op een 1-1-gelijkspel.
gezworen om wraak te nemen
't was precies of we gingen ze daar allemaal gaan uitmoorden 8 man opgepakt waaronder 3 zatte van de Racing en een aantal kinderen die met bommetjes aant gooien waren... de supportersrellen in Italië zijn er niets tegen waarschijnlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Nov 2007, 15:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: Of hoe maak je je eigen versie van een verhaal gezworen om wraak te nemen 't was precies of we gingen ze daar allemaal gaan uitmoorden 8 man opgepakt waaronder 3 zatte van de Racing en een aantal kinderen die met bommetjes aant gooien waren... de supportersrellen in Italië zijn er niets tegen waarschijnlijk. Ik zat het ook te denken. De eerste arrestaties waren enkele zatte Racing-fans en de arrestaties die na de match gebeurden, vonden blijkbaar plaats toen de Eendracht-fans al op de bussen zaten. We moeten ginder nogal wraak gepakt hebben zeg. |
| 13 Nov 2007, 16:04 |
|
| Pagina 40 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 497 Volgende |