|
|
| Pagina 5 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Iendrachter90 schreef: marc2 schreef: Waar maakt men zich als supporter zorgen om? Iakovlevski begint toch zonder enige druk? Wouter is de tegengestelde versie van lord en speelt als hij meedoet telkens een drama-komediestuk.(proberen maar niet kunnen terwijl lord probeert en WEL kan) Kabongo kan wel wat voetballen maar als spits heb ik hem in ieder geval nog niet gezien. En nuekam verricht nog steeds nuttig werk, weegt op een verdediging en levert wel zijn bijdrage maar is zeker de nuekam nog niet van voor zijn blessure. Om het kort samengevat te zeggen.....minder presteren gaat die "belgische rus " zeker niet doen in de spits. Op zijn beurt kunnen we hem dus zondag het volle krediet geven....alleen al ingegegeven door het feit dat alles wat in de aanval staat op "zijn zachst gezegd" niet veel kan maken.....heden ten dage..... Ze weten nog altijd niet of hij wel dan niet speelgerechtigd is en hij is ook maar 16de man voor morgen(omdat ze niet weten of hij mag spelen)dus ik zou hem nog een week uit de selectie halen,tzou niet de eerste keer zijn dat we zo een 5-0op ons broek krijgen door iemand dat eigelijk niet mocht meedoen. westerlo - e.aalst (imagbudu) ![]() |
| 18 Okt 2008, 14:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
belgianiron schreef: Iendrachter90 schreef: marc2 schreef: Waar maakt men zich als supporter zorgen om? Iakovlevski begint toch zonder enige druk? Wouter is de tegengestelde versie van lord en speelt als hij meedoet telkens een drama-komediestuk.(proberen maar niet kunnen terwijl lord probeert en WEL kan) Kabongo kan wel wat voetballen maar als spits heb ik hem in ieder geval nog niet gezien. En nuekam verricht nog steeds nuttig werk, weegt op een verdediging en levert wel zijn bijdrage maar is zeker de nuekam nog niet van voor zijn blessure. Om het kort samengevat te zeggen.....minder presteren gaat die "belgische rus " zeker niet doen in de spits. Op zijn beurt kunnen we hem dus zondag het volle krediet geven....alleen al ingegegeven door het feit dat alles wat in de aanval staat op "zijn zachst gezegd" niet veel kan maken.....heden ten dage..... Ze weten nog altijd niet of hij wel dan niet speelgerechtigd is en hij is ook maar 16de man voor morgen(omdat ze niet weten of hij mag spelen)dus ik zou hem nog een week uit de selectie halen,tzou niet de eerste keer zijn dat we zo een 5-0op ons broek krijgen door iemand dat eigelijk niet mocht meedoen. westerlo - e.aalst (imagbudu) ![]() Was het niet thuis tegen moeskroen ? Ik dacht idd imagbudu en karel verhulst |
| 18 Okt 2008, 17:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Was inderdaad thuis tegen Moeskroen.
Tegen Westerlo wonnen we één week later, maar voor zover ik weet bleef die uitslag behouden. |
| 18 Okt 2008, 18:43 |
|
|
Ancien
Is naar het schijnt reeds gekwetst jonges jonges 't is toch weer niet het zelfde lolleken als al die vorige zogenaamde vedetten!
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Okt 2008, 22:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Is naar het schijnt reeds gekwetst jonges jonges 't is toch weer niet het zelfde lolleken als al die vorige zogenaamde vedetten! ![]() Hier nog een fotoken van Dimitri Sofialevski ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Okt 2008, 22:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: Hier nog een fotoken van Dimitri Sofialevski 't Is te hopen dat hij beter is dan Sofialevski, hé ![]() |
| 18 Okt 2008, 22:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Vandaag gehoord dat onze nieuwe witte merel meteen out is voor 4 weken met een liesblessure. Klopt dit?
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 19 Okt 2008, 21:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Titus schreef: Vandaag gehoord dat onze nieuwe witte merel meteen out is voor 4 weken met een liesblessure. Klopt dit? Alsook gehoord op café, maar ik hoop dat het deze keer cafépraat is, maar ik vrees ervoor ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Okt 2008, 21:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Titus schreef: Vandaag gehoord dat onze nieuwe witte merel meteen out is voor 4 weken met een liesblessure. Klopt dit? Ik hoorde een contractuur in de bil en ook de onbeschikbaarheid van 4 weken ja... |
| 19 Okt 2008, 23:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
In Het Laatste Nieuws staat dat hij 3 weken out is.
|
| 20 Okt 2008, 9:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Smetje schreef: In Het Laatste Nieuws staat dat hij 3 weken out is. Inderdaad ![]() _________________
|
| 20 Okt 2008, 12:58 |
|
|
Dimitri Sofialevski was aanwezig tijdens de match maar leek me toch géén te grote te zijn .
Foto deze avond op de fotosite . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Okt 2008, 13:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Dimitri Sofialevski was aanwezig tijdens de match maar leek me toch géén te grote te zijn . Foto deze avond op de fotosite . Zou naar 't schijnt toch 1,90m zijn. |
| 20 Okt 2008, 15:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Dimitri Sofialevski was aanwezig tijdens de match maar leek me toch géén te grote te zijn . Foto deze avond op de fotosite . Zou naar 't schijnt toch 1,90m zijn. Vanop den twiejden tree van de tribun. ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 20 Okt 2008, 17:13 |
|
|
Ancien
Koopje van de week voor het EA-opvangcentrum is Frutos ligt ook regelmatig in de lappenmand.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2008, 20:19 |
|
| Pagina 5 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 11 Volgende |