|
|
| Pagina 41 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
El Corredor schreef: Hugo schreef: Beste vrienden hier ben ik dan terug, heb nog even rondgebeld of de informatie klopte. Geert De Ridder heeft zijn ontslag aangeboden! vanderidt ook... over Geert De Ridder das aad nies hein ![]() Yes _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Mar 2009, 21:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Corredor schreef: Hugo schreef: Beste vrienden hier ben ik dan terug, heb nog even rondgebeld of de informatie klopte. Geert De Ridder heeft zijn ontslag aangeboden! vanderidt ook... over Geert De Ridder das aad nies hein ![]() Gij zijt gralijk content zeker nu ? ![]() |
| 18 Mar 2009, 21:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
als er mense zijn die spellekes wille spele met de club (al dan niet in eigenbelang) zulle ze toch nog verschiete van wat er hen te wachten staat...
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mar 2009, 21:28 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: El Corredor schreef: Hugo schreef: Beste vrienden hier ben ik dan terug, heb nog even rondgebeld of de informatie klopte. Geert De Ridder heeft zijn ontslag aangeboden! vanderidt ook... over Geert De Ridder das aad nies hein ![]() Gij zijt gralijk content zeker nu ? ![]() content? |
| 18 Mar 2009, 21:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als ge de commentaar van sommigen hier leest op Geert De Ridder zou ge denken dat nu hun geluk niet op kan...
Ik vrees echter nu wel voor de toekomst van de club... |
| 18 Mar 2009, 21:32 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: El Corredor schreef: Hugo schreef: Beste vrienden hier ben ik dan terug, heb nog even rondgebeld of de informatie klopte. Geert De Ridder heeft zijn ontslag aangeboden! vanderidt ook... over Geert De Ridder das aad nies hein ![]() Gij zijt gralijk content zeker nu ? ![]() Besten de bestuursproblemen interesseerden mij juist omdat ik al maanden met Yves aan het werken ben voor onze "Hall of Fame". Zou jij graag al dat werk zien verloren gaan omwille van bestuurproblemen, Ik kom voor mijn zaak op en de rest daar lig ik niet wakker van, OK! Ik heb hier al veel geld ingestoken en zou dit niet graag zien verloren gaan omwille van interne ruzies. En of ik hier blij om ben? Waarom het was beter geweest dat dergelijke zaken niet hoefden te gebeuren. Maar ik vraag me af waarom ik mij hierover moet verantwoorden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Mar 2009, 21:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Als ge de commentaar van sommigen hier leest op Geert De Ridder zou ge denken dat nu hun geluk niet op kan... Ik vrees echter nu wel voor de toekomst van de club... Hier hetzelfde. Ge kunt voor of tegen Geert De Ridder zijn, maar ik denk dat sommigen onderschatten wat voor nefaste gevolgen dit kan hebben voor de toekomst van onze club. |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik ook
|
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Jeroen schreef: Als ge de commentaar van sommigen hier leest op Geert De Ridder zou ge denken dat nu hun geluk niet op kan... Ik vrees echter nu wel voor de toekomst van de club... Ik denk dat ge u over de toekomst nu niet meer zorgen moet maken dan gisteren |
| 18 Mar 2009, 21:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Jeroen schreef: El Corredor schreef: vanderidt ook... over Geert De Ridder das aad nies hein ![]() Gij zijt gralijk content zeker nu ? ![]() Besten de bestuursproblemen interesseerden mij juist omdat ik al maanden met Yves aan het werken ben voor onze "Hall of Fame". Zou jij graag al dat werk zien verloren gaan omwille van bestuurproblemen, Ik kom voor mijn zaak op en de rest daar lig ik niet wakker van, OK! Ik heb hier al veel geld ingestoken en zou dit niet graag zien verloren gaan omwille van interne ruzies. En of ik hier blij om ben? Waarom het was beter geweest dat dergelijke zaken niet hoefden te gebeuren. Maar ik vraag me af waarom ik mij hierover moet verantwoorden. ![]() Gij peist zeker dat elke opmerking hier rond u draait??? Die opmerking van Jeroen was toch wel duidelijk gericht aan El Corredor. |
| 18 Mar 2009, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Hugo schreef: Besten de bestuursproblemen interesseerden mij juist omdat ik al maanden met Yves aan het werken ben voor onze "Hall of Fame". Zou jij graag al dat werk zien verloren gaan omwille van bestuurproblemen, Ik kom voor mijn zaak op en de rest daar lig ik niet wakker van, OK! Ik heb hier al veel geld ingestoken en zou dit niet graag zien verloren gaan omwille van interne ruzies. En of ik hier blij om ben? Waarom het was beter geweest dat dergelijke zaken niet hoefden te gebeuren. Maar ik vraag me af waarom ik mij hierover moet verantwoorden. ![]() De reactie is niet op u denk ik. |
| 18 Mar 2009, 21:38 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
chunga schreef: Jeroen schreef: Als ge de commentaar van sommigen hier leest op Geert De Ridder zou ge denken dat nu hun geluk niet op kan... Ik vrees echter nu wel voor de toekomst van de club... Ik denk dat ge u over de toekomst nu niet meer zorgen moet maken dan gisterenDe mensen die niet gemist kunnen worden liggen onder de grond |
| 18 Mar 2009, 21:39 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Jeroen schreef: Als ge de commentaar van sommigen hier leest op Geert De Ridder zou ge denken dat nu hun geluk niet op kan... Ik vrees echter nu wel voor de toekomst van de club... Hier hetzelfde. Ge kunt voor of tegen Geert De Ridder zijn, maar ik denk dat sommigen onderschatten wat voor nefaste gevolgen dit kan hebben voor de toekomst van onze club. en de financiële shit waar we inzitten is enkel Steven De Cock zijn fout? Sorry maar ge moet van GDR ook nie god de vader maken hé... |
| 18 Mar 2009, 21:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bartos schreef: Hugo schreef: Jeroen schreef: Gij zijt gralijk content zeker nu ? ![]() Besten de bestuursproblemen interesseerden mij juist omdat ik al maanden met Yves aan het werken ben voor onze "Hall of Fame". Zou jij graag al dat werk zien verloren gaan omwille van bestuurproblemen, Ik kom voor mijn zaak op en de rest daar lig ik niet wakker van, OK! Ik heb hier al veel geld ingestoken en zou dit niet graag zien verloren gaan omwille van interne ruzies. En of ik hier blij om ben? Waarom het was beter geweest dat dergelijke zaken niet hoefden te gebeuren. Maar ik vraag me af waarom ik mij hierover moet verantwoorden. ![]() Gij peist zeker dat elke opmerking hier rond u draait??? Die opmerking van Jeroen was toch wel duidelijk gericht aan El Corredor. |
| 18 Mar 2009, 21:40 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
eendrachter'80 schreef: chunga schreef: Jeroen schreef: Als ge de commentaar van sommigen hier leest op Geert De Ridder zou ge denken dat nu hun geluk niet op kan... Ik vrees echter nu wel voor de toekomst van de club... Ik denk dat ge u over de toekomst nu niet meer zorgen moet maken dan gisterenDe mensen die niet gemist kunnen worden liggen onder de grond bij moeskroen denken ze daar inmiddels toch ook al anders over |
| 18 Mar 2009, 21:42 |
|
| Pagina 41 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 289 Volgende |