|
|
| Pagina 41 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
zandbergske schreef: Een aanvaller die je misschien zou kunnen overtuigen om op uitleenbasis(met optie tot kopen)te komen spelen is Ivan Yagan 21j vorig jaar bij WS Woluwe en dit jaar toch tamelijk vlot scorend bij de beloften van Lokeren.Ook had ik gedacht aan Kurt Weuts van OH Leuven dit jaar invaller en vorig jaar in 2de toch 21 wedstrijden meegespeeld en een 6tal doelpunten gemaakt.Verder voor de linksback misschien eens kijken om Zinou Chergui los te weken bij KV Mechelen, zou wegmogen en vorig jaar toch basisspeler bij KSK United weet natuurlijk niet of deze spelers financieel haalbaar zijn voor onzen iendracht maar toch maar eens nakijken zou ik zeggen ![]() Yagan wordt de laatste weken geselecteerd voor de A-ploeg en heeft een contract voor 2 of 3 jaar dacht ik, dus het zal me benieuwen of hij na 6 maand al wil uitgeleend worden. Is inderdaad wel geen slechte speler en kan ook uitgespeeld worden op de flanken. Boven Yagan zie ik toch nog grotere talenten bij Lokeren hoor die ons nog meer zouden kunnen bijbrengen. OHL doet het goed in tweede, dus Kevin Weuts losweken, zal ook niet simpel zijn. Chergui is inderdaad op overschot bij Mechelen. |
| 07 Dec 2010, 18:38 |
|
|
Vaste Waarde
Ik ontken het probleem niet op de LB positie.
Maar ik haal alleen maar aan dat een vervanger aantrekken gedurende halverwege het seizoen geen garantie is op succes. |
| 07 Dec 2010, 18:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Veldeman ken ik persoonlijk heel goed,die zou zelfs te voet komen als het moet
wou dit vorig jaar ook al woont niet ver(Berlare) en als ik mij niet vergis heeft zijn pa nog bij ons gespeeld alleen is hij ook blessuregevoelig en niet van de goedkoopste |
| 07 Dec 2010, 18:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: Ik ontken het probleem niet op de LB positie. Maar ik haal alleen maar aan dat een vervanger aantrekken gedurende halverwege het seizoen geen garantie is op succes. Coppens linksback zetten,maar dan hebt ge met de gusseme maar 1echte vervanger voor cousin en galucci.Dusja de problemen verschuiven zich naar andere positie's dus er zal toch iemand moeten gehaald worden. Voor in de spits laten we daar maar afwachten. |
| 07 Dec 2010, 18:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
acrid schreef: Veldeman ken ik persoonlijk heel goed,die zou zelfs te voet komen als het moet wou dit vorig jaar ook al woont niet ver(Berlare) en als ik mij niet vergis heeft zijn pa nog bij ons gespeeld alleen is hij ook blessuregevoelig en niet van de goedkoopste Eerst van in Berlare te voet komen, en dan matchke spelen met ons lijkt me er toch iets over. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Dec 2010, 18:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
DavidSeal schreef: acrid schreef: Veldeman ken ik persoonlijk heel goed,die zou zelfs te voet komen als het moet wou dit vorig jaar ook al woont niet ver(Berlare) en als ik mij niet vergis heeft zijn pa nog bij ons gespeeld alleen is hij ook blessuregevoelig en niet van de goedkoopste Eerst van in Berlare te voet komen, en dan matchke spelen met ons lijkt me er toch iets over. ![]() da nie,maar wel om zijn contract te tekenen |
| 07 Dec 2010, 18:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
acrid schreef: DavidSeal schreef: acrid schreef: Veldeman ken ik persoonlijk heel goed,die zou zelfs te voet komen als het moet wou dit vorig jaar ook al woont niet ver(Berlare) en als ik mij niet vergis heeft zijn pa nog bij ons gespeeld alleen is hij ook blessuregevoelig en niet van de goedkoopste Eerst van in Berlare te voet komen, en dan matchke spelen met ons lijkt me er toch iets over. ![]() da nie,maar wel om zijn contract te tekenen Maarja,gezegd het zelf:blessuregevoelig.Zo'n spelers hebben we al genoeg zeker? ![]() |
| 07 Dec 2010, 18:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik zou graag Jerry Poorters zien komen en de Flippen om den back links
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Dec 2010, 19:02 |
|
|
Bakkie schreef: Ik zou graag Jerry Poorters zien komen en de Flippen om den back links Alsge filipovic op links wilt,dan kan evengoed brecht moreels centraal starten naast de schutter.Daarvoor moet ge geen nieuwe speler halen. |
| 07 Dec 2010, 19:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bakkie schreef: Ik zou graag Jerry Poorters zien komen en de Flippen om den back links dan hebt ge een ploeg voor eindronde 2de klasse te ambiëren ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Dec 2010, 19:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Ik zou graag Jerry Poorters zien komen en de Flippen om den back links Alsge filipovic op links wilt,dan kan evengoed brecht moreels centraal starten naast de schutter.Daarvoor moet ge geen nieuwe speler halen. hmmm, is nochtans al gebleken dat dit niet evidend is. Met alle respect maar Moreels is geen Jerry Poorters (nog niet misschien) en ook De Schutter is dat niet. Ook nen Seminck was dat niet.... Jerry is een leider van de verdediging die dan buiten dat ook nog eens zelf goed kan verdedigen en er dan nog eens kan uitkomen ook. Over zijn inworpen spreken we dan zelfs nog niet. Ik ga wel akkoord met Bakkie langs nen kant, waarom persé nen LB ? Nen CV met leiderscapaciteiten en ervaring kan voor mij ook... lijkt mij zelfs een profiel dat makkelijker te vinden is. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Dec 2010, 19:08 |
|
|
Freak
panoleon schreef: Stel, je bent sportief verantwoordelijke op Eendracht Aalst en je mag met nieuwjaar nog 2 transfers doen. Laat het ons erover eens zijn een backlinks en een spits. Weet dat je geen spelers uit 3de klasse kan nemen en dat vaste waardes in 1ste en 2de klasse waarschijnlijk niet gaan komen. Hou er ook rekening mee dat het in wezen echte versterkingen moeten zijn. Eens benieuwd naar mogelijke bankzitters uit 1ste, 2de en of reserven Ik heb alvast 2 namen, wel voor dezelfde plaats: Siani, Mukendi ![]() een beetje vijgen na Pasen deze vraag, maar soit. VOOR het seizoen gezegd om eventueel Van Diepenbeeck en/of Spinelli te halen, twee backs die je ook nog ergens anders kwijt kan, de ene centraal achteraan, de andere op het middenveld. Wat de spits betreft, kan je misschien je licht eens opsteken in Lokeren of Zulte Waregem (Dugardein), of Sakanoko misschien. ik had qua spits graag voor het seizoen NGom zien komen, maar dienen heeft dacht ik nu zelfs geen ploeg meer, werd buitengekuist bij Turnhout Laatst gewijzigd door El Corredor op 07 Dec 2010, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd. |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bram schreef: Bakkie schreef: Ik zou graag Jerry Poorters zien komen en de Flippen om den back links dan hebt ge een ploeg voor eindronde 2de klasse te ambiëren ![]() Daar gaan we toch voor ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: panoleon schreef: Stel, je bent sportief verantwoordelijke op Eendracht Aalst en je mag met nieuwjaar nog 2 transfers doen. Laat het ons erover eens zijn een backlinks en een spits. Weet dat je geen spelers uit 3de klasse kan nemen en dat vaste waardes in 1ste en 2de klasse waarschijnlijk niet gaan komen. Hou er ook rekening mee dat het in wezen echte versterkingen moeten zijn. Eens benieuwd naar mogelijke bankzitters uit 1ste, 2de en of reserven Ik heb alvast 2 namen, wel voor dezelfde plaats: Siani, Mukendi ![]() een beetje vijgen na Pasen deze vraag, maar soit. VOOR het seizoen gezegd om eventueel Van Diepenbeeck en/of Spinelli te halen, twee backs die je ook nog ergens anders kwijt kan, de ene centraal achteraan, de andere op het middenveld. Wat de spits betreft, kan je misschien je licht eens opsteken in Lokeren of Zulte Waregem (Dugardein), of Sakanoko misschien. ik had qua spits graag voor het seizoen NGom zien komen, maar dienen heeft dacht ik nu zelfs geen ploeg meer, werd buitengekuist bij Turnhout Voor het seizoen zat je minstens met Delclef en Ringoot op de backpositie, dus qua dubbele bezetting kon dat wel tellen. Daar nog extra in investeren voor het seizoen had ik zelf nu ook niet gedaan eerlijk gezegd. Ondanks dat Spinelli een steengoede speler is geweest, stagneerde hij de laatste twee jaar wel enorm - anders zou Woluwe hem ook niet zomaar laten gaan hebben. Hij kan ook links op het midden uit de voeten, maar daarvoor had je Cousin en Podevijn al lopen (in mindere mate zelfs Glenn Coppens) dus ja... je kan moeilijk uw seizoen starten met drie linksbacks in je kern. Begrijp ook wel de opmerking van Bakkie en Bram - centrale verdediger kan ook en Flippo op links, maar dan moet je echt wel een leider kunnen strikken. Iemand die zijn mond opentrekt en de rest stuurt, want buiten Flippo doet niemand dat bij ons centraal vanachter (was weer duidelijk in de tweede helft op Dessel), noch Niels, noch Kestens, noch Brecht (ook Seminck deed dat niet) en dat is het gevaar als Flippo terug naar links zou schuiven... |
| 07 Dec 2010, 19:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
van hemert als links back zou ik wel nog zien zitten. maar ja dienen zal ook ewa duur zijn zeker?
|
| 07 Dec 2010, 20:46 |
|
| Pagina 41 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 345 Volgende |