|
|
| Pagina 41 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Gisteren een artikel in het laatste nieuws van geert de ridder over het scheidsrechterlijk falen op oudenaarde.Aan zo'n reactie kunt ge zien dat onze manager 100% gemotiveerd is om dit seizoen al te promoveren.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 21 Nov 2007, 14:57 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
kan er iemand dat artikel inscannen?
|
| 21 Nov 2007, 14:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
lot schreef: kan er iemand dat artikel inscannen? Ik kan dat vanavond wel doen. Was inderdaad een goed artikel. Toont dat Geert een echte vakman is. |
| 21 Nov 2007, 15:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Tja, het trio wraken kan ook een negatieve invloed hebben bij de rest van die scheidsrechters. Vergeet toch nie dat die mannen elkaar kennen. Met al het tumult en de feiten (penalty niet gegeven, 2 offside goals) zullen ze niet vlug in aalst te zien zijn mss zelfs niet meer in derde nationale!! toch even opvolgen
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Nov 2007, 22:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
de langen schreef: Gisteren een artikel in het laatste nieuws van geert de ridder over het scheidsrechterlijk falen op oudenaarde.Aan zo'n reactie kunt ge zien dat onze manager 100% gemotiveerd is om dit seizoen al te promoveren. Wat zegt hij in dat artikel? Ik ben er heel erg van overtuigd dat er ons zaterdag heel veel onrecht aangedaan is, maar ik hoop maar dat hij in dat artikel niet te veel heeft uitgehaald naar dat trio. Dar koopt ge immers geen fluit meer mee en daarmee jaagt ge er alleen een hoop tegen U in het harnas die op een positie zitten van waaruit ze U het leven nog fameus zuur kunnen maken. Als hij een beetje diplomatisch heeft geantwoord, dan is het een vakman. Anders had hij als clubleider veel beter zijn mond gehouden, hoe dramatisch die arbiters ook waren ... |
| 21 Nov 2007, 23:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
vind wel dat hij na de refs die we dit seizoen al gezien hebben wel eens zijn mond mocht open doen.
Hij probeert fris en dynamisch voetbal te brengen, terug volk naar de stadions te halen met die aanpak. Terwijl de traditionele ploegen met hun afbraakvoetbal krijgen wekelijks het voordeel van de incompetente refs... 't zal eens een en ander van zijn lever gemoeten hebben. Heb het artikel zelf niet gelezen maar 'k kan het mij zo wat voorstellen. _________________ If you never try, you'll never know Laatst gewijzigd door Bram op 21 Nov 2007, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Nov 2007, 23:48 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
inderdaad
niets doen is ook altijd gemakkelijk... als het erover is is het erover... of we 't dan moeilijk gaan krijgen of niet... me dunkt dat we 't zowiezo al moeilijk krijgen als ze ons nog wa van die refs van 't zevenste knoopsgat doorsturen. fris aanvallend voetbal wordt zowiezo afgestrafd door incompetente arbiters, afbraakvoetbal is GEMAAKT om te profiteren van de spelregels en dus de zienswijze van de ref en sorry maar die ramp die thuis tegen couillet floot die hoort niet thuis op een voetbalveld,maar op een vinkenzetting |
| 21 Nov 2007, 23:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Smetje schreef: lot schreef: kan er iemand dat artikel inscannen? Ik kan dat vanavond wel doen. Was inderdaad een goed artikel. Toont dat Geert een echte vakman is. Zoals beloofd... ![]() |
| 22 Nov 2007, 0:09 |
|
|
Vaste Waarde
Schitterend artikel van Geert ...
Het wordt inderdaad hoog tijd dat we niet meer met ons laten sollen. |
| 22 Nov 2007, 0:24 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ajuin schreef: Schitterend artikel van Geert ... Het wordt inderdaad hoog tijd dat we niet meer met ons laten sollen. Inderdaad, ik zou het niet beter kunnen verwoorden dan Geert! Maar wel even goed uiteraard... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Nov 2007, 1:34 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
de nagel op de kop he...
Ne scheidsrechter kan em enkele keren vergissen in iets, maar wat dieje Wille betreft: het is er gewoon over!! achteraf is't extra rot , want inderdaad, we konden al zeker zijn van ons eerste periode, mocht alles eerlijk zijn verlopen. ik zou maar heel hard zwijgen mocht ik van oudenaarde zijn, want die mannen hebben van den arbiter ne chique cadeau gekregen... wij daarentegen... ![]() |
| 22 Nov 2007, 8:16 |
|
|
Nationale Ploeg
het was er ongetwijfeld over wat de scheidsrechter en zijn kompanen flikten, daar in Oudenaarde. Maar om het daar ook in de pers over te hebben, vind ik een klein beetje riskant. Zo iets kan zich nog meer tegen een ploeg keren. Scheidsrechters trekken altijd partie voor mekaar (vroeger vaak gemerkt toen ik over een ref tegen mijn grootvader - die zelf in de scheidsrechterscommissie Oost-Vlaanderen zat - begon te zagen).
|
| 22 Nov 2007, 8:29 |
|
|
forumlegende
en dat is nu net het frustrerende he... wat kan je op den duur nog doen om tenminste een objectieve spelleiding te krijgen?...
ik ga zeker niet veralgemenen, want we hebben de ref soms eens voor (en dan staan we daar nooit bij stil) en soms tegen... maar wat van de jaar al gebeurd is, dat kan gewoon niet... hierop moet je gewoon reageren. het kan best zijn dat scheidsrechters ons gaan "terugpakken" maar dat is dan een schrijnend probleem bij die mensen zelf, en daar is dan vrees ik toch nooit iets aan te doen...maar de objectieve waarheid heeft ook zijn rechten... |
| 22 Nov 2007, 8:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Als je het niveau van de scheidsrechters in eerste klasse ziet, moet je er toch niet van verschieten dat die in derde klasse van een bedroevend niveau zijn? Als er al eens een goede bijzit zal hij rap promotie krijgen naar een hogere afdeling, waar ze hem dringend nodig hebben.
|
| 22 Nov 2007, 9:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Weer een goe artikelken met GDR in HLN:
"De glorieperiode van destijds zit nog in het geheugen gegrift. We hebben dan ook de ambitie om op termijn naar het hoogste niveau terug te keren. Maar dat is toekomstmuziek. Nu telt alleen de bekerconfrontatie met Sint-Truiden." Da's tenminste ne parler waar de supps zich goed van voelen sé. Ambiesje, da moejje emmen. Garré daarentegen was altijd mor bezig over fusioneren, reclameren en ambeteren. |
| 22 Nov 2007, 10:13 |
|
| Pagina 41 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 497 Volgende |