|
|
| Pagina 402 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 400 401 402 403 404 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12 Berichten: 155 |
Bericht Re: Stadion
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Joepie, we hebben een nieuwe sportieve cel... ![]() En hiermee is onze sportieve toekomst, verzekerd, gegarandeerd,uitgestippeld, en nog tiejn en t'ander... ![]() Eila, wat heb ik daarmee te maken ![]() On topic: een plot dat niemand verwachte... Sven gun ik nog een kans maar die mannen dat hem bijstaan is ronduit schandalig! Wel een dikke proficiat aan PLJ want hij is erin geslaagd overal een mannetje(s) te plaatsen als je het zo bekijkt -> Baas kantine zandberg en eetzaal 1ste ploeg: diejen witten da opt veld liep in Oudenaarde, diejen typ organiseert evenementen en trips voor de bewoners van PLJ zijn serviceflats. Doorstroming: Flippo als ik me niet vergis ook een soort supervisor bij de beloften, Cel scouting: Flippo en DA, Bestuur: zijn voltallig kliekje nu just de Goethals nog, Commerciële cel: DA, enz. enz. enz. en wij maar hopen op verandering... Ik heb hun verknipte strategie wel door voor de transfers: we moeten toch besparen en in de Balkan zijn ze goedkoop hé + we gon een paar nieuwe sponsors krijgen waar dat ze die mannen kunnen inschrijven als werknemers: een bouwbedrijf, een transportbedrijd, ne loodgieter Ach ja. Nieuw bestuur, zelfde verhalen... |
| 12 Dec 2017, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Hoe is Flippo hier op enkele jaren tijd eigenlijk afgegleden tot zo een uitgespuwd persoon?
|
| 12 Dec 2017, 12:53 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12 Berichten: 155 |
Zienaa schreef: Hoe is Flippo hier op enkele jaren tijd eigenlijk afgegleden tot zo een uitgespuwd persoon? Door zijn incompetentie, arrogantie en achterbaksheid. Die man zei vlakaf tegen PVDP dat hij hoopte dat we niet zouden promoveren om zijn plaats in te kunnen nemen! Ik zie het hem nog roepen “wacht binnen twee weken, dan ben ik hier de baas... wacht maar!” Respect voor PVDP dat hij in zo’n omstandigheden is blijven werken. |
| 12 Dec 2017, 14:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Tienj en tander schreef: Zienaa schreef: Hoe is Flippo hier op enkele jaren tijd eigenlijk afgegleden tot zo een uitgespuwd persoon? Door zijn incompetentie, arrogantie en achterbaksheid. Die man zei vlakaf tegen PVDP dat hij hoopte dat we niet zouden promoveren om zijn plaats in te kunnen nemen! Ik zie het hem nog roepen “wacht binnen twee weken, dan ben ik hier de baas... wacht maar!” Respect voor PVDP dat hij in zo’n omstandigheden is blijven werken. Bij mij heeft hij al afgedaan sinds hij op die vergadering een kritisch forumlid openlijk begon te schofferen.. Altijd al veel sympathie gehad voor sven vdb, maar ik wist wel niet dat die veel van het sportieve wist.. Laat staan een ruim netwerk hebben om aan goede spelers te geraken. Wss zullen ze verderdoen zoals ervoor, wat namen die hier op het forum gepost worden eens polsen of gewoon oude bekenden terughalen. en als ge dan ziet door welke personen hij omringd wordt.. man man man @DT, waarom word jij hier niet aan toegevoegd? geen interesse of gewoon gepasseerd? Of doe jij de scouting van de tegenstander? |
| 12 Dec 2017, 15:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Edit
Laatst gewijzigd door DT op 12 Dec 2017, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Dec 2017, 15:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
ajoin_bart schreef: @DT, waarom word jij hier niet aan toegevoegd? No idea - met mij is niet gesproken geen interesse of gewoon gepasseerd? Zie hierboven Of doe jij de scouting van de tegenstander? Was sowieso de hoofdmoot ja sinds oktober vorig jaar, maar onder PVDP wel nog deel van de sportieve cel, sinds ontslag PVDP moet ik alles ook in de gazet lezen of hier op het forum |
| 12 Dec 2017, 15:14 |
|
|
Reserve
Tienj en tander schreef: DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Joepie, we hebben een nieuwe sportieve cel... ![]() En hiermee is onze sportieve toekomst, verzekerd, gegarandeerd,uitgestippeld, en nog tiejn en t'ander... ![]() Eila, wat heb ik daarmee te maken ![]() On topic: een plot dat niemand verwachte... Sven gun ik nog een kans maar die mannen dat hem bijstaan is ronduit schandalig! Wel een dikke proficiat aan PLJ want hij is erin geslaagd overal een mannetje(s) te plaatsen als je het zo bekijkt -> Baas kantine zandberg en eetzaal 1ste ploeg: diejen witten da opt veld liep in Oudenaarde, diejen typ organiseert evenementen en trips voor de bewoners van PLJ zijn serviceflats. Doorstroming: Flippo als ik me niet vergis ook een soort supervisor bij de beloften, Cel scouting: Flippo en DA, Bestuur: zijn voltallig kliekje nu just de Goethals nog, Commerciële cel: DA, enz. enz. enz. en wij maar hopen op verandering... Ik heb hun verknipte strategie wel door voor de transfers: we moeten toch besparen en in de Balkan zijn ze goedkoop hé + we gon een paar nieuwe sponsors krijgen waar dat ze die mannen kunnen inschrijven als werknemers: een bouwbedrijf, een transportbedrijd, ne loodgieter Ach ja. Nieuw bestuur, zelfde verhalen... Al die mannen (Sven VDB, Flipo, De Smet, Markey,...) hebben 1 ding gemeen: geen ruggengraat en altijd diegene volgen die aan de "macht" is. Die Sven VDB ook, zijn toneelstukje met PLJ ligt nog vers in het geheugen. Altijd dezelfde vijver waar men in vist. Geen netwerk, geen kennis, niks. |
| 12 Dec 2017, 17:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
DT schreef: ajoin_bart schreef: @DT, waarom word jij hier niet aan toegevoegd? No idea - met mij is niet gesproken geen interesse of gewoon gepasseerd? Zie hierboven Of doe jij de scouting van de tegenstander? Was sowieso de hoofdmoot ja sinds oktober vorig jaar, maar onder PVDP wel nog deel van de sportieve cel, sinds ontslag PVDP moet ik alles ook in de gazet lezen of hier op het forum Thx voor de reply. Pfff zeer triestig hoe alles weer aan het verlopen is hoor Langs den andere kant was het wel te verwachten, de cellen van PLJ bestaan alleen maar uit meelopers of ja-knikkers. Er is daar geen plaats voor ongezond nieuwsgierigen of mensen die eens iets in vraag durven stellen. Als de resultaten de komende maanden tegenvallen, zou het wel eens snel terug naar af kunnen zijn met plj en de zijnen... |
| 12 Dec 2017, 17:36 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Off Topic lads
![]() Komen er nog reclamepanelen naasten op de K tribune? Komt de achterkant (wind) in orde? _________________ Anti fusieclub! |
| 12 Dec 2017, 22:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Voorlopig nog geen veranderingen te zien aan de K. Het is nu ook niet echt het weer geweest daarvoor deze week
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 12 Dec 2017, 23:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Vrijdag derby... Ik hoop echt dat ze tenminste die achter kant nog toewerken zodat het geen tocht gat blijft in die tribune? Iemand die daar meer over weet?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Dec 2017, 22:45 |
|
|
Reserve
hansken schreef: Vrijdag derby... Ik hoop echt dat ze tenminste die achter kant nog toewerken zodat het geen tocht gat blijft in die tribune? Iemand die daar meer over weet? Daar mogen ze inderdaad wel werk van maken. |
| 15 Dec 2017, 23:07 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Tim, die redenering volg ik niet. Grote verschil tussen een RC en aandelen is dat een RC ondeelbaar is. Vanuit die optiek, een voorzitter die halsstarrig vast houdt aan zijn RC is een voorzitter die kan in de broek heeft en alleenheerschappij wenst Iemand die resoluut voor aandelen kiest en nadien ook de juiste ingesteldheid heeft KAN in die structuur makkelijker anderen betrekken. Als je uw RC wilt laten overpakken ga je volgens mij niet gemakkelijk overnemers vinden, want je krijgt een lege doos. Als je aandelen kunt overkopen, kan je deze eventueel later nog proberen opnieuw te versjacheren, of met meerdere investeerders elk een klein stuk aandelen kopen, waardoor uw (financieel) risico kleiner is. Dus de kans dat iemand die 'een financieel gokje wilt wagen' instapt bij aandelen is groter dan bij een RC. In dat opzicht zijn aandelen niet slecht. Maar met aandelen kan je ook de markt op gaan en deze verkopen aan investeringsfondsen die het verschil niet kennen tussen voetbal en waterballet. Dus PLJ kan geld binnenhalen door 49% aandelen te verkopen aan die (buitenlandse) fondsen, en toch alleenheerser blijven. En dat principe ben ik minder genegen. Vanuit zijn oogpunt perfect begrijpbaar, maar voor buitenstaanders wordt het minder transparant om te zien wie nu de effectieve aandeelhouders zijn. Immers, de naam van een fonds zegt dikwijls weinig, laat staan dat je weet wie achter het fonds zit. Nu goed, wemmen er toch niets over te zeggen, dus laten we ons maar focussen op de match van vrijdag, waar we wel een verschil kunnen maken. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Dec 2017, 18:46 |
|
|
Reserve
Timoilsjt schreef: Bram schreef: Tim, die redenering volg ik niet. Grote verschil tussen een RC en aandelen is dat een RC ondeelbaar is. Vanuit die optiek, een voorzitter die halsstarrig vast houdt aan zijn RC is een voorzitter die kan in de broek heeft en alleenheerschappij wenst Iemand die resoluut voor aandelen kiest en nadien ook de juiste ingesteldheid heeft KAN in die structuur makkelijker anderen betrekken. Als je uw RC wilt laten overpakken ga je volgens mij niet gemakkelijk overnemers vinden, want je krijgt een lege doos. Als je aandelen kunt overkopen, kan je deze eventueel later nog proberen opnieuw te versjacheren, of met meerdere investeerders elk een klein stuk aandelen kopen, waardoor uw (financieel) risico kleiner is. Dus de kans dat iemand die 'een financieel gokje wilt wagen' instapt bij aandelen is groter dan bij een RC. In dat opzicht zijn aandelen niet slecht. Maar met aandelen kan je ook de markt op gaan en deze verkopen aan investeringsfondsen die het verschil niet kennen tussen voetbal en waterballet. Dus PLJ kan geld binnenhalen door 49% aandelen te verkopen aan die (buitenlandse) fondsen, en toch alleenheerser blijven. En dat principe ben ik minder genegen. Vanuit zijn oogpunt perfect begrijpbaar, maar voor buitenstaanders wordt het minder transparant om te zien wie nu de effectieve aandeelhouders zijn. Immers, de naam van een fonds zegt dikwijls weinig, laat staan dat je weet wie achter het fonds zit. Nu goed, wemmen er toch niets over te zeggen, dus laten we ons maar focussen op de match van vrijdag, waar we wel een verschil kunnen maken. ![]() Het is twee keer miserie, maar komt bottomline op hetzelfde neer. Je gaat bij een RC nooit iemand vinden die pakweg 1 of 1.5 miljoen euro wil betalen. Bij overname aandelen, moet ik toch eens goed lachen. Wat is EA de dag van vandaag waard? Kijk eens naar ons eigen vermogen zou ik zeggen. (-1.6 miljoen euro, laatste jaarrekening) Dan mag je redenering "aandelen zijn niet slecht" lekker in de vuilbak. En stel dat je ne zot zou vinden die de aandelen zou willen overnemen, is het nog altijd PLJ die de prijs zal bepalen. Je moet overigens de statuten van de nieuwe CVBA eens lezen qua aandelenverdeling en toekomstige bepalingen. Daarmee kan ook je redenering "met een aandelenstructuur KAN je andere betrekken" ook meteen de vuilbak in.De situatie is eigenlijk al jaren dezelfde, zowel onder DDB, FDR of PLJ. Je zit muurvast. En nu breng ik het nog positief. ![]() |
| 18 Dec 2017, 22:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Back on topic nu. Normaal schrijf ik niet in hoofdletters, maar voor één keer maak ik graag een uitzondering:
BESTE BESTUUR, WIL JE GODVERDOMME MAKEN DAT DE K-TRIBUNE WINDDICHT IS TEGEN VRIJDAG!!!!!! |
| 19 Dec 2017, 13:09 |
|
| Pagina 402 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 400 401 402 403 404 … 462 Volgende |