versterkingen volgend seizoen - Pagina 42 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 45
ze zouden mathijs beter houden,nen fitte mathijs heeft altijd zijn plaats vind ik

29 Mei 2006, 17:24
Freak

acrid schreef:
ze zouden mathijs beter houden,nen fitte mathijs heeft altijd zijn plaats vind ik

Denk ik ook,maar langs de andere kant kunnen we denk ik wel zeggen dat hij vrij blessuregevoelig is. Hoewel hij ook niveel chance gehad heeft ...

29 Mei 2006, 17:25
forumlegende

das uk just,maar misschien heeft em al zijn ne pech nu wel gehad...

29 Mei 2006, 17:30
Ancien

Leeftijd: 38
Persoonlijk denk ik dat het beter is dat we een volledig nieuwe start nemen, zonder Matthijs, hij heeft nauwelijks een wedstrijd kunnen spelen.
Ik denk dat het tijd is om een nieuwe bladzijde te beginnen en de oude om te slaan.

29 Mei 2006, 17:35
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
s@té schreef:
Persoonlijk denk ik dat het beter is dat we een volledig nieuwe start nemen, zonder Matthijs, hij heeft nauwelijks een wedstrijd kunnen spelen.
Ik denk dat het tijd is om een nieuwe bladzijde te beginnen en de oude om te slaan.

mathys... is enkel een aanwinst als hij blessure vrij is.. ik dnek dat dit momenteel niet geheeld duidelijk is. spijtig want een fitte mathys zou zeker en vast een extra troef zijn!!!! erg jammer, maar ik geef het bestuur gelijk als het niet té emotioneel denkt en handelt.. de weg naar dere zal zo al immens moeilijk genoeg zijn!!! en versterking is hoe dan ook (louter sportief gezien) nog meer dan wenselijk. pas wanneer al onze aanwinsten echt aanwinsten blijken dan heb ik er vertrouwen in, maar dan nog hebben we een redelijk smalle kern.
bovendien missen we nog nen echte nummer tien vind ik, ik vind aelbrecht meer enen die onderteunend is voor de aanval maar genen echte nummer tien
een tyupe vanovertvelt dus met veel ervaring (en een goe schot) én nen afwerker... da's heel wat !!!

misschien eens kijken bij ons collega 4e klassertjes? mij maak je niet wijs dat er niemand uit vierde is geinteresseerd om bij ons te spelen

29 Mei 2006, 19:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht versterkingen
Even een reactie op de reply's van mijn vorige post: mijn pessimisme naar de toekomst is alleen maar een uiting van mijn grote bezorgdheid.  De tijd is voorbij dat men mij als supporter alles kon door mijn strot duwen.
Begrijp me niet verkeerd : ik kritiseer absoluut niet het nieuwe bestuur,  noch hun goeie intenties dat dit bestuur beter wil doen,  - dan die erbarmelijke klungels van het vorig Eendracht-bewind.

Maar de realiteit gebiedt me om niet naief te zijn, en zomaar blindelings te geloven dat we volgend jaar de  promotie zullen vieren omdat we 8 --versterkingen hebben aangetrokken voor een ploeg die nog geen vuist kan maken tegen een middenmoter uit 4de klasse.... Eerst zien! en dan geloven...
En ik hoop uit de grond van mijn hart,  dat het raak is...

Maar vorig jaar was er ook slechts één alternatief,  en dat was in één ruk terugkeren naar tweede klasse,  met kanjers van spitsen... Tja...(hmmm) een anticlimax : degradatie... "zo'n enorme versterkingen" hadden we aangetrokken....  

Nu hoor ik alweer dezelfde refreintjes :  kanjers van spelers,  als we daar geen kampioen mee spelen op ons één been...

Met een ding ben ik het volledig eens op dit forum:  Wij suppporters kunnen naar de toekomst slechts tevreden zijn , met 1 verwachting :
ONMIDDELLIJKE EN RECHTSTREEKSE TERUGKEER ...
...niet (alleen) naar derde!  
Maar in 2 seizoenen naar TWEEDE !
Met minder zijn we NIET tevreden

1) Eendracht heeft de capâciteiten en de uitstraling
2) Eendracht heeft de supporters
3) Eendracht kan het financieel-economisch draagvlak verkrijgen :
zoals geen enkele ploeg in vierde, noch in derde, noch in tweede klasse:  

- BESTUURSLEDEN,  realiseer onze droom: een zeer snelle terugkeer naar tweede klasse waar wij een rol van betekenis moeten spelen.  Bekijk nog maar eens de andere toppers in tweede:  zij krijgen minder supporters dan Eendracht (destijds),  en doen het allemaal, met minder budget dan E.Aalst ...
HET IS DUS ABSOLUUT HAALBAAR !

- WIJ SUPPORTERS : zullen u van onze kant belonen met een massale opkomst, die jullie nodig hebben als financieel-economisch draagvlak voor de sponsors.
Gelooft u ons niet??  Neem dan eens de bezoekerscijfers van het P. Cornelisstadion van enkele jaren terug,  als we de (sub)top speelden in derde, in tweede, in eerste...

Investeer het sponsorgeld in échte talentvolle spelers.  Niet in pseudo-sterren.
De bal ligt in uw kamp...We kijken vol verwachtingen... maar ook kritisch toe...

Het is dit keer aan het huidig bestuur om aan te tonen dat Eendracht aan haar come-back is begonnen !
Meer vragen we niet..

29 Mei 2006, 19:58
Reserve

Leeftijd: 43
Matthijs moet niet blijven. De kans dat hij het niveau haalt van reeds 2 seizoenen geleden is zeer klein, me dunkt.....

Spijtig maar helaas

29 Mei 2006, 20:28
Vaste Waarde

Wij als supporters zouden natuurlijk ook ons steentje kunnen bijdragen om onze club financieel te steunen.Als ge die fanshop van den eendracht bekijkt is het maar pover.Waarom bijvoorbeeld geen volledige uitrusting van den eendracht verkopen aan 25 euro, of nen training van den eendracht aan 35 of 40 euro.
Ge zou deze artikelen moeten kunnen online bestellen , dat zou de verkoop nog vergemakkelijken en bevorderen.
Allez, tis maar een idee van mij om onze club te steunen.

30 Mei 2006, 0:02
Nationale Ploeg

Vandaag in Hn staat dat Gent Dries Mertens verbied om bij Eendracht Aalst te spelen.Volgens de HN zou het best mogelijk zijn dat onze geliefkoosde ex-voorzitter daar voor iets tussen zit.
Maar als Mertens nu ergens anders een contract wil tekenen en bij ons spelen,is dat toch zijn zaak?
Ja,Gent moet zen akkoord wel geven,maar wat zal het hen uitmaken waar hij speelt?Hij is toch geen eigendom meer van Gent als hij hier een contract tekent?

30 Mei 2006, 7:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Gunni schreef:
Maar als Mertens nu ergens anders een contract wil tekenen en bij ons spelen,is dat toch zijn zaak?
Ja,Gent moet zen akkoord wel geven,maar wat zal het hen uitmaken waar hij speelt?Hij is toch geen eigendom meer van Gent als hij hier een contract tekent?

Mertens heeft een contract van 2 seizoenen getekend bij AA Gent.

30 Mei 2006, 8:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Wa?!  :dom:

30 Mei 2006, 8:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Alleszins wel triest dat Dries hier zo graag zelf zou blijven, maar dat AA Gent het hem verbiedt. Verdomme toch, das alleszins ne serieuze klepper die we kwijt zijn.

30 Mei 2006, 8:53
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Idd zeer jammer, maarja wat doe je als kleinere club? Alleszins bedankt voor de schitterende momenten die je ons gegeven hebt. Het ga je goed Dries!

30 Mei 2006, 9:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
De Witte vuile strop  :fy:

30 Mei 2006, 9:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
bart mathijs gaat naar ronse,staat in hln.

30 Mei 2006, 10:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 106