Transfers 2007-2008 - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Jean schreef:
Doorsnee verdedigers voor derde???
Zijn Seminck, Van Dender, Van Den Brande en Shabi doorsnee-verdedigers in derde?
Ik denk dat sommigen hier derde klasse enorm overschatten!!!

t is niet omdat je top bent in 4e dat je dat ook bent in 3e he? De spitsen zijn al wat steviger en sneller + je zal regelmatig onder druk komen want het zullen deze keer ploegen zijn die niet met 8 achter de bal komen te staan zoals het nu het geval was. En Shabi? kan een goeie zijn, maar t is niet omdat hij tegens ons (lees Vanhaegedooren) een goeie match speelde dat die top is voor 3e, met alle respect voor die jongen, hij blijft uit het KVS komen en moet nog heel veel bewijzen (voor mij dan toch althans)

05 Mei 2007, 11:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Jean schreef:
Zijn Seminck, Van Dender, Van Den Brande en Shabi doorsnee-verdedigers in derde?

Ik heb het alleen over de centrale mannen. Van Den Brande en Shabi horen daar dus al zeker niet bij en Van Dender is letterlijk te klein om centraal te spelen. Van Seminck kunt ge misschien nog zeggen: als hij doorgroeit zoals hij dat dit seizoen deed, OK, maar de foliekes van Van Belle kostten ons ook dit seizoen al verscheidene goals. Die is zeker niet meer dan doorsnee in derde, hoe sympathiek die jongen ook mag zijn.
Die De Schutter van Lokeren, dat valt af te wachten. Een reservencompetitie, zelfs in eerste, waar geen fluit van afhangt en die enkel als doel heeft om het wedstrijdritme van de spelers, die om één of andere reden op dat moment niet in aanmerking komen voor de eerste ploeg, enigszins een beetje te onderhouden en waar er doorgaans bij gelijk welke ploeg amper sprake is van een type-elftal, is nog steeds iets totaal anders dan competitievoetbal, zeg maar keiharde competitiederby's in derde ...

Voor de fans overigens: Franck gaat wellicht naar KVSK United ...

05 Mei 2007, 11:41
Nationale Ploeg

Iendracht02 schreef:
Jean schreef:

Ik heb het alleen over de centrale mannen. Van Den Brande en Shabi horen daar dus al zeker niet bij en Van Dender is letterlijk te klein om centraal te spelen. Van Seminck kunt ge misschien nog zeggen: als hij doorgroeit zoals hij dat dit seizoen deed, OK, maar de foliekes van Van Belle kostten ons ook dit seizoen al verscheidene goals. Die is zeker niet meer dan doorsnee in derde, hoe sympathiek die jongen ook mag zijn.
Die De Schutter van Lokeren, dat valt af te wachten. Een reservencompetitie, zelfs in eerste, waar geen fluit van afhangt en die enkel als doel heeft om het wedstrijdritme van de spelers, die om één of andere reden op dat moment niet in aanmerking komen voor de eerste ploeg, enigszins een beetje te onderhouden en waar er doorgaans bij gelijk welke ploeg amper sprake is van een type-elftal, is nog steeds iets totaal anders dan competitievoetbal, zeg maar keiharde competitiederby's in derde ...

kben het echt niet eens met uw post. Van Belle heeft (vooral voor nieuwjaar) een uitstekend seizoen achter de rug. En de reserven van eerste klasse minimaliseren... kdenk dat De Ridder en Mertens nog in de meesten hun geheugen zit. En wat Shabi betreft, kdenk dat sommigen serieus gaan verschieten.

05 Mei 2007, 12:58
Vaste Waarde

AlostanA schreef:
Iendracht02 schreef:
Jean schreef:

kben het echt niet eens met uw post. Van Belle heeft (vooral voor nieuwjaar) een uitstekend seizoen achter de rug. En de reserven van eerste klasse minimaliseren... kdenk dat De Ridder en Mertens nog in de meesten hun geheugen zit. En wat Shabi betreft, kdenk dat sommigen serieus gaan verschieten.

Ik ben het meet laatste post volledig eens !! Ipv direct al vraagtekens en opmerkingen te geven zou iedereen beter de eerste oefenwedstrijden en bekerwedstrijden afwachten ! En als er dan zaken zijn die niet goed zijn, zeg het dan ... maar da moet voor sommige spelers zeker leuk zijn om ondanks een kampioenenjaar en zee goed voetbal constant te worden afgebroken !!!

Koen

05 Mei 2007, 13:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Jan schreef:
placietjen schreef:
van die lijsten mogen ondertussen Deschacht, De Winne en Benjamin De Wilde al beschikken....

De Winne ook? Da heb ik toch nog nergens gelezen. Is nochtans een sterke speler. Stond al meermaals in de basis (oa tegen Brugge en Anderlecht). Die zou van mij direct bij ons mogen tekenen zelle. En bovendien ook een Ledenaar :grijns:

Diens vader was in tweede provinciale nog de sterkhouder van, jawel Bram, Dé Wilskracht

05 Mei 2007, 13:36
Vaste Waarde

Ajuin schreef:
Ik ben het meet laatste post volledig eens !! Ipv direct al vraagtekens en opmerkingen te geven zou iedereen beter de eerste oefenwedstrijden en bekerwedstrijden afwachten ! En als er dan zaken zijn die niet goed zijn, zeg het dan ... maar da moet voor sommige spelers zeker leuk zijn om ondanks een kampioenenjaar en zee goed voetbal constant te worden afgebroken !!!

Koen

Zeg jongens, van een staaltje van overdrijven gesproken ...
Deze reacties zijn inderdaad van één ding nog het beste bewijs: dat in Aalst alles ofwel wit, ofwel zwart moet zijn en dat er niks tussen bestaat. Als ge iets durft zeggen over een speler, hetzij in de ene of in de andere richting, "breekt ge hem direct af" of "prijst ge hem direct de hemel in".
Ge moet allemaal eerst eens goed leren lezen. Ik heb nergens gezegd dat Van Belle niet mee kan in derde, laat staan dat ik zou gezegd hebben dat hij ons nog geen diensten bewezen heeft, dat ik hem afbreek, dat ik vind dat ze hem bij het groot huisvuil moeten zetten of dat ik zeg dat die De Schutter een slechte is. Dat de reservencompetitie van eerste (en eigenlijk van alle reeksen) op zich wel voor verbetering vatbaar is, blijkt overigens uit de héél erg recent berichtgeving in de pers dat de reservencompetitie van eerste hervormd zal worden.
Ik heb wel gezegd dat Van Belle niet boven het gemiddelde van derde zal zitten en dat je met De Schutter hoe dan ook moet afwachten wat het wordt, want dat je daarvan moeilijk van op voorhand kan zeggen dat dàt nu de man is die ons naar de top van derde zal helpen. In plaats van onmiddellijk de vergelijking met Mertens en De Ridder te maken, kan je namelijk ook de vergelijking maken met een handvol andere reserven van AA Gent, waarvan iedreen hier ondertussen wellicht na een jaar al lang de naam vergeten is. Wat De Schutter waard is, weet je dus absoluut niet.
Over Shabi heb ik al helemaal niks gezegd, behalve dat het een flankspeler is.
Om nu over Van Belle nog even verder te gaan, met het risico dat ik hier weer een "afbreker" genoemd wordt, even een voorbeeld (en zo zijn er wel nog): het doelpunt van Kampenhout enkele weken geleden, komt alleen tot stand omdat hij en hij alleen op een cruciale plaats op het veld onnodig zijn bal verliest. Die ene onnozele fase was het verschil tussen een match rustig uitspelen en een match uitspelen met een daverende schrik op uw lijf dat ge, tegen een zwakke ploeg die amper in het spel voorkwam, kostbare punten gaat laten liggen. Omdat Troch er uiteindelijk in de laatste minuten op schitterende wijze toch nog 3-1 van maakt, is 80 procent van het publiek om kwart voor tien die stomme tegengoal vergeten. Als ge echter vooruit wil in het voetbal moogt ge dolblij, zelfs euforisch zijn onder deze omstandigheden, maar moogt ge ook niet uit het oog verliezen wat nog beter kan en mag dat, mijns inziens, ook gezegd worden. Als zoiets als tegen Kampenhout voorvalt tegen een betere derdeklasser, zult ge onder dezelfde omstandigheden bij regelmaat wel eens in het zand bijten en dat zou wel eens het verschil kunnen zijn tussen de top en de buik van derde. Deze centrale verdediging heeft letterlijk in geen enkele match echt eens een periode van de match onder druk gestaan, vergeet dat vooral niet, zelfs niet in die paar matchen die we verloren. Als er (delen van) matchen zijn die ik hierbij vergeet, gelieve het mij dan eens te zeggen.
Dat heeft absoluut niks met spelers afbreken of met een gebrek aan dankbaarheid te maken, want als ze daar nog niet tegen kunnen, moeten ze zich maar een andere (goedbetaalde) hobby zoeken.
De personen in kwestie zullen dit nu overigens niet toegeven, zullen dit nu overigens zelfs ook van zichzelf niet denken, maar diegenen die nu vinden dat er geen bemerkingen mogen gemaakt worden over deze fantastische spelersgroep, zullen volgend seizoen ongetwijfeld de eersten zijn om, indien bv. (en met de nadruk op bv., voor er hier eentje roept dat ik nu al denk dat we onze eerste match zullen verliezen) de eerste match verloren zou worden, te zeggen dat alles slecht is, ook al hoeft een verliesmatch op zich nog niet per se veel te willen zeggen ...
Eigenlijk is het overal hetzelfde, als ge zo de verschillende fora eens afgaat: overal willen ze in de eerste plaats spelers die goals maken en over de verdediging maakt men zich op weinig plaatsen druk. Het is nochthans altijd gemakkelijk als ge er niet elke keer 2 of 3 moet maken om 3 punten te hebben, ge moet eigenlijk alleen maar eens naar de uitslagen van Diegem kijken ...

05 Mei 2007, 13:39
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
of je dat nu op een forum zet of niet
daarmee zal men da niet opvolgen hoor ... en naast diegem zijn er andere voorbeelden van clubs met misschien een andere succesformule

feit is:
we zijn kampioen en de kampioen is, mits het min of meer behouden van zijn kern, altijd wel klaar voor derde, waarom zouden we daar aan twijfelen... en welke rol het daarin zal spelen zal pas volgend jaar blijken...

dus aub een beetje geduld... de club is er inderdaad niet bij gebaat dat er constant twijfels ontstaan over onze huidige spelers/kern.. we spelen verdomme los kampioen en dan is het voor sommigen nog niet genoeg geweest...

dat men zenuwen heeft naar volgend jaar toe, da's ieder zijn zaak maar val er dan niet constant iedereen mee lastig, in plaats van nu al wakker te liggen van volgend jaar zouden we beter toeleven naar morgen... een laatse afsluiter van een bijzonder seizoen

(deze post nogmaar eens tot in den treure en zo onnodig)

05 Mei 2007, 15:39
nieuw in de eerste ploeg

goe gezegd, met al die zagen ier.. zeker thuis niveel te zeggen :mrgreen:

geert de ridder eeft verleden jaar op zo ne korten tijd zo een ploeg neer gezet, ge speelt los kampioen, en nu gade beginnen zagen bij alles wat ze doen, wa voor een bende zemels is da ier in feite :D

05 Mei 2007, 16:26
Vaste Waarde

superjuin schreef:
feit is:
we zijn kampioen en de kampioen is, mits het min of meer behouden van zijn kern, altijd wel klaar voor derde, waarom zouden we daar aan twijfelen... en welke rol het daarin zal spelen zal pas volgend jaar blijken...

dus aub een beetje geduld... de club is er inderdaad niet bij gebaat dat er constant twijfels ontstaan over onze huidige spelers/kern.. we spelen verdomme los kampioen en dan is het voor sommigen nog niet genoeg geweest...

dat men zenuwen heeft naar volgend jaar toe, da's ieder zijn zaak maar val er dan niet constant iedereen mee lastig, in plaats van nu al wakker te liggen van volgend jaar zouden we beter toeleven naar morgen... een laatse afsluiter van een bijzonder seizoen

Dat klopt volledig, maar daar gaat het hier eigenlijk absoluut niet over. Ik heb geen enkele twijfel bij het werk dat het bestuur levert; ik ben er mij terdege van bewust dat het transferseizoen nog een paar maanden loopt en ik lig hoegenaamd nog niet wakker van het volgende seizoen, om de simpele reden dat ik er wel vertrouwen in heb dat de ploeg die er uiteindelijk op 1 september zal staan naar derdeklassenormen wel degelijk een goeie zal zijn. Ik heb ook geen enkele twijfel bij het feit dat ge met de kern die vandaag gekend is in derde nooit in de problemen zult komen en ik heb al zeker nergens gezegd dat het dit jaar voor mij niet goed genoeg was. Ik ben hier, denk ik, trouwens één van de eersten geweest om nogal heftig te reageren toen er hier, enkele dagen na de kampioenstitel, een aantal opdoken die spraken over een "onmenselijke manier van handelen van ons bestuur," bij het om voor ons onbekende redenen niet verlengen van de contracten van Dygardeyn en Van Holm.
Waar het hier echter wel om ging, was over waar ze zich nog zouden moeten versterken als ze volgend seizoen aan de TOP van derde willen meespelen. Blijkkbaar mag je hier echter van sommige euforici naar persoonlijke mening geen namen noemen, zonder onmiddellijk als "kampioenenploegafbreker" bestempeld te worden.

05 Mei 2007, 18:38
forumlegende

Leeftijd: 69
Mannen,wij zijn de enige en terechte kampioenen en daar ben ik verdomme fier op dus stop nu met al da gezaag en zever en wees positief want zulk een bestuur,zulke spelers en zulke supporters daar kunnen ze overal alleen maar van dromen.Ik ben superfier dat ik al 33 jaar een eendracht supporter ben in slechte en goede dagen en hoop dat ik er nog eens 33 kan van genieten. :zat:

05 Mei 2007, 19:58
forumlegende

soms zeggen ze van aa bokken da ze kinnen kreften, mor kreften eit gennen leifted presies.

"wees optimist tot in de kist" :mrgreen:

05 Mei 2007, 21:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Iendracht02 schreef:
superjuin schreef:
feit is:

Dat klopt volledig, maar daar gaat het hier eigenlijk absoluut niet over. Ik heb geen enkele twijfel bij het werk dat het bestuur levert; ik ben er mij terdege van bewust dat het transferseizoen nog een paar maanden loopt en ik lig hoegenaamd nog niet wakker van het volgende seizoen, om de simpele reden dat ik er wel vertrouwen in heb dat de ploeg die er uiteindelijk op 1 september zal staan naar derdeklassenormen wel degelijk een goeie zal zijn. Ik heb ook geen enkele twijfel bij het feit dat ge met de kern die vandaag gekend is in derde nooit in de problemen zult komen en ik heb al zeker nergens gezegd dat het dit jaar voor mij niet goed genoeg was. Ik ben hier, denk ik, trouwens één van de eersten geweest om nogal heftig te reageren toen er hier, enkele dagen na de kampioenstitel, een aantal opdoken die spraken over een "onmenselijke manier van handelen van ons bestuur," bij het om voor ons onbekende redenen niet verlengen van de contracten van Dygardeyn en Van Holm.
Waar het hier echter wel om ging, was over waar ze zich nog zouden moeten versterken als ze volgend seizoen aan de TOP van derde willen meespelen. Blijkkbaar mag je hier echter van sommige euforici naar persoonlijke mening geen namen noemen, zonder onmiddellijk als "kampioenenploegafbreker" bestempeld te worden.

Ik volg u hier volledig in, maar ge moogt hier nog zo u best doen om het uit te leggen ze gaan u nog altijd als zaag beschouwen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

06 Mei 2007, 0:52
Ancien

Zoals hier al zoveel is herhaald: het huidige seizoen zit er nog niet op en er zijn al mensen aan het panikeren voor volgend seizoen... Kijk liever eens terug op een meer dan geslaagd seizoen, met fantastische doelpunten en aanvallend voetbal... EN HET EERSTE KAMPIOENSCHAP IN 30 JAAR! Who cares dat het in vierde is...

Vandaar ook enkele opmerkingen:

1) Derde klasse is sterker dan vierde, ok maar het is ook allesbehalve Champions League hé. Bovendien zullen er alvast een paar ploegen minder met tienen op hun eigen 16m kruipen dan dit seizoen het geval was. En meer ruimte is goed voor onze ploeg die het vooral van zijn voetballend vermogen moet hebben.
2) @ Iendracht02: ik wil er wel even op wijzen dat onze huidige kampioenenploeg initieel eigenlijk was samengesteld om een rol van betekenis te spelen in derde voor aanvang van dit seizoen. Trouwens, zoals ik het nu zie, is het bestuur goed bezig met hun huiswerk naar volgend seizoen toe (vergelijk maar eens met wat er gebeurt in derde - wie heeft zich daar al versterkt? Oudenaarde haalt namen en ervaring, maar we zullen zien of het zal opbrengen).
3) Namen en "kleppers" zijn geen garantie voor succes hoor, getuige Van Rumst, Jan De Langhe en Mr. Middlefinger nog niet zo lang geleden. Ik verkies spelers met potentieel en enthousiasme, dan spelers met naam die komen uitbollen en vooral, die een grote hap uit het budget halen. Niemand verwachtte voor aanvang van het seizoen heel veel van Ewen Verheyden, maar kijk eens wat die ons allemaal heeft bijgebracht en hoe onmisbaar hij nu is (het zou dus met een of meerdere van onze nieuwe transfers ook zo kunnen uitdraaien).
4) Nogmaals @ iendracht 02: ik had graag enkele voorbeelden gezien van die "folliekes" van Van Belle die ons al veel doelpunten hebben gekost dit seizoen... :roll: Klopt totaal niet. Was zeer complementair met Seminck, secuur verdedigend en kan daarnaast ook nog meer dan behoorlijk uitverdedigen/opbouwen (en heeft een degelijke lange bal) En voor de volledigheid: ook je relaas van het tegendoelpunt tegen Kampenhout klopt niet. In die bewuste fase diende Van Belle immers te anticiperen na het balverlies van Verheyden op de helft van Kampenhout (geen verwijt naar deze persoon die een dijk van een seizoen neerzet overigens maar daar startte in die bewuste fase wel de counter), Van Belle wilde doordekken en werd door een mooie schijnbeweging in de wind gezet. Vervolg gekend. Goeie counter, maar fout van Van Belle??

Dus: wat meer krediet en vertrouwen is wel op zijn plaats, zeker ook als je kijkt naar de jonge leeftijd van enkele jongens in onze ploeg (Van Belle, Seminck, Podevijn, Arnold, etc.). Een ervaren klepper als Chris Van Geem in zijn laatste jaar was trouwens ook niet het toonbeeld van enige constante hoor... Zie eerst eens het goede in en wacht de eerste competitiematchen af volgend seizoen... Dan zullen we zien of er reden is tot twijfel

06 Mei 2007, 1:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
DT schreef:
Zoals hier al zoveel is herhaald: het huidige seizoen zit er nog niet op en er zijn al mensen aan het panikeren voor volgend seizoen... Kijk liever eens terug op een meer dan geslaagd seizoen, met fantastische doelpunten en aanvallend voetbal... EN HET EERSTE KAMPIOENSCHAP IN 30 JAAR! Who cares dat het in vierde is...

Vandaar ook enkele opmerkingen:

1) Derde klasse is sterker dan vierde, ok maar het is ook allesbehalve Champions League hé. Bovendien zullen er alvast een paar ploegen minder met tienen op hun eigen 16m kruipen dan dit seizoen het geval was. En meer ruimte is goed voor onze ploeg die het vooral van zijn voetballend vermogen moet hebben.
2) @ Iendracht02: ik wil er wel even op wijzen dat onze huidige kampioenenploeg initieel eigenlijk was samengesteld om een rol van betekenis te spelen in derde voor aanvang van dit seizoen. Trouwens, zoals ik het nu zie, is het bestuur goed bezig met hun huiswerk naar volgend seizoen toe (vergelijk maar eens met wat er gebeurt in derde - wie heeft zich daar al versterkt? Oudenaarde haalt namen en ervaring, maar we zullen zien of het zal opbrengen).
3) Namen en "kleppers" zijn geen garantie voor succes hoor, getuige Van Rumst, Jan De Langhe en Mr. Middlefinger nog niet zo lang geleden. Ik verkies spelers met potentieel en enthousiasme, dan spelers met naam die komen uitbollen en vooral, die een grote hap uit het budget halen. Niemand verwachtte voor aanvang van het seizoen heel veel van Ewen Verheyden, maar kijk eens wat die ons allemaal heeft bijgebracht en hoe onmisbaar hij nu is (het zou dus met een of meerdere van onze nieuwe transfers ook zo kunnen uitdraaien).
4) Nogmaals @ iendracht 02: ik had graag enkele voorbeelden gezien van die "folliekes" van Van Belle die ons al veel doelpunten hebben gekost dit seizoen... :roll: Klopt totaal niet. Was zeer complementair met Seminck, secuur verdedigend en kan daarnaast ook nog meer dan behoorlijk uitverdedigen/opbouwen (en heeft een degelijke lange bal) En voor de volledigheid: ook je relaas van het tegendoelpunt tegen Kampenhout klopt niet. In die bewuste fase diende Van Belle immers te anticiperen na het balverlies van Verheyden op de helft van Kampenhout (geen verwijt naar deze persoon die een dijk van een seizoen neerzet overigens maar daar startte in die bewuste fase wel de counter), Van Belle wilde doordekken en werd door een mooie schijnbeweging in de wind gezet. Vervolg gekend. Goeie counter, maar fout van Van Belle??

Dus: wat meer krediet en vertrouwen is wel op zijn plaats, zeker ook als je kijkt naar de jonge leeftijd van enkele jongens in onze ploeg (Van Belle, Seminck, Podevijn, Arnold, etc.). Een ervaren klepper als Chris Van Geem in zijn laatste jaar was trouwens ook niet het toonbeeld van enige constante hoor... Zie eerst eens het goede in en wacht de eerste competitiematchen af volgend seizoen... Dan zullen we zien of er reden is tot twijfel

Iendracht02 heeft niemand afgebroken. Iedereen mag toch bemerkingen geven en op een speler (zolang het geen regelrechte afbraak is). Het is mooi dat een jeugdproduct zoals Van Belle in het eerste elftal speelt, maar het is algemeen geweten dat hij af en toe een steek laten vallen en dit kan op een hoger niveau afgestraft worden.

Voor de rest is het natuurlijk afwachten en de nieuwe transfers het krediet geven dat ze verdienen. Maar als ge volgend seizoen absolute top wilt spelen moeten er nog een stuk of 2 spelers bijkomen met een pak ervaring.

Niemand wil hier -denk ik- afbreuk doen aan de schitterende prestatie die de spelers dit seizoen hebben neergezet. Iedereen geeft gewoon zijn visie eens op volgend seizoen, dit hoeft niet persé als gezaag worden aanzien.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

06 Mei 2007, 1:18
Ancien

Opnieuw dezelfde reactie als zo vaak hier... Mensen mogen een kritische noot plaatsen (en daar wordt dan een lans voor gebroken dat dat moet kunnen en terecht) maar degenen die een kritische noot plaatsen, moeten ook kunnen tolereren dat die kritische noot af en toe wordt weerlegd of dat mensen tegen hetgene wat wordt aangehaald ook anders kunnen aankijken... Vandaar dat er in mijn posts geen zaken staan zoals gezaag en afbreken, maar feiten en een persoonlijke kijk... Een forum right?

06 Mei 2007, 1:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 149