Stadion - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bericht Re: Stadion
El Corredor schreef:
Eens benieuwd hier naar de mening van onzen Bart Van Den Neste omtrent ons stadion. Dienen zijnen uitleg was dat ze in de oppositie zitten en niets kunnen doen, dat ze 20 jaar aan de macht geweest zijn, vergeet die gemakkelijkheidshalve wel. :stom:

(y)

26 Apr 2013, 9:54
Freak

Leeftijd: 42
Mss een protestactietje op Eupen zondag? Hoeft niet veel te zijn aangezien het wel al duidelijk is hoe iedereen erover denkt.

26 Apr 2013, 10:00
Ancien

Leeftijd: 56
Bartos check pm. Bitte :lol:

26 Apr 2013, 10:03
Freak

Leeftijd: 45
waar ze ook spelen, ik ga kijken, desnoods op de Schroevers :D

26 Apr 2013, 10:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
scarfie schreef:
Stijn schreef:
Bartos schreef:
Als het zo ver zou komen dat ze verplicht moeten uitwijken naar een ander stadion, zouden ze dan niet naar het Ottenstadion kunnen uitwijken? Of zijn daar al andere plannen mee voorzien?
Ik zou alleszins nog liever hebben dat ze in Virton gaan shotten dan op Dender. Op Dender zullen ze mij alleszins ook niet zien. Ik heb ooit gezworen dat ik daar enkel en alleen bij de bezoekers naar een match ga zien en daar blijf ik bij. Trouwens, daar gaan spelen, das echt wel met uwe kop laten lachen zeg.

Helemaal dezelfde mening.
Ik weet niet wat de plannen zijn met het Ottenstadion, maar dat zou toch een aangenamere oplossing zijn. Da’s ook helemaal niet zo ver van Aalst.

Het stadsbestuur (en dan vooral de vorige bestuursploeg) slaat hier wel een gigantisch belachelijk figuur. Je kan moeilijk zeggen dat het verval van de tribunes onverwacht is.

Het Ottenstadion is geen optie. Daar komt zoals bij de meeste oude stadions een woonbuurt. Ligt daar ook in een drukke woonbuurt.
http://project9050.wordpress.com/2013/0 ... woonbuurt/

Voor mij is Wetteren de beste optie. Lokeren zou toch ook klote zijn. Emotioneel gezien is alles beter dan Dender maar het moet wel mogelijk zijn natuurlijk. Toch efkes vermelden dat een boycot van eventuele thuiswedstrijden in Dender ons ook wel een financiële kater zou geven. Dan betaal je tonnen huurgeld en heb je nul inkomsten. En dan staan we weer verder van waar we eigenlijk willen staan....
Ik hoop echt dat hier snel duidelijkheid in komt maar vrees ervoor....

Daar zal ons bestuur rekening moeten mee houden,dus moeten ze zelf twee keer nadenken,wat een groot verlies dit zal teweeg brengen,dus zullen ze een andere oplossing moeten zoeken,de bal ligt in hun kamp,want het zijn zij die dit gaan moeten beslissen.
Dan moeten achteraf ook niet komen klagen.

26 Apr 2013, 10:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
El Corredor schreef:

Het zal er koud en kil zijn met al die lege zitjes in de prachtige tempel van Fc Azerty.

26 Apr 2013, 10:18
Freak

Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

Het zal er koud en kil zijn met al die lege zitjes in de prachtige tempel van Fc Azerty.

mja, plezierig is het niet, maar ik wil thuis geen precedent scheppen door maar tweewekelijks naar de voetbal te gaan... ;)

26 Apr 2013, 10:22
forumlegende

Leeftijd: 69
Wat mij enorm stoort is dat wij steeds het (laatste) nieuws moeten verkrijgen via de kranten en via,via terwijl er hier een verkozen communicatieverantwoordelijke voor aangeduid is.
Allerlei zaken zoals de stookinstallatie die afgekeurd is door de keuringsfirma Vinçotte wist ik reeds van vorige zaterdag.Is dit niet belangrijk genoeg om te melden naar de supporters of moeten wij dit niet weten? :(

26 Apr 2013, 10:27
Reserve

Wat ik raar vind is dat plots ook de zit tribune niet meer voldoet,is nooit over gesproken.
Denk dat ze ons willen duidelijk maken dat het niet mogelijk meer is om alles te herstellen,en beter is te vertrekken naar ander veld.
En ja er zou wat meer info mogen komen van onze supportersafgevaardigde want het meeste is van horen zeggen of komd uit de krant

26 Apr 2013, 10:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
in dender spelen is voor mij hetzelfde als in vereffening gaan, eenmaal we daar spelen zie ik ons nooit terug keren.
ze willen geen geld geven voor een noodtribune,weggesmeten geld. maar het stadion van dender afhuren voor 3 seizoene kost geen geld

26 Apr 2013, 10:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Gevonden op Facebook:
https://www.facebook.com/#!/jurgen.wille.9?fref=ts
't Akkoerd!! (n) :fuck:

26 Apr 2013, 10:50
Ancien

Schepper schreef:
Gevonden op Facebook:
https://www.facebook.com/#!/jurgen.wille.9?fref=ts
't Akkoerd!! (n) :fuck:

Stel dat dit doorgaat, en ze spelen tijdelijk (maar ik ken dat :hmm: ) in Denjer, dan spelen ze daar wel met 3! ploegen he. Dus die ene fusie zal er dan wel moeten komen(Denjer-Terjoden) om dat hier anders nogal gesleuteld zal moeten worden. Valckeniers zal rap nog een ander voorstelleke doen dan.

26 Apr 2013, 11:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik begrijp de emotionele reacties, maar ons bestuur kan daar toch niet veel aan doen hé. De grote fout ligt bij het vorige stadsbestuur (onder leiding van Ilse Uytersprot, onnozel komen doen in de K was het enige wat die echt voor EA heeft gedaan).

Als je de komende jaren 4 tot 5 miljoen moet ophoesten om in ons verouderde stadion te spelen (met zijn slechte ligging), dan is dit gewoon onrealistisch en zijn dat kosten op't sterfhuis.

Ik heb geen probleem met een tijdelijke verhuis naar een ander stadion (ja, zelfs Dender) zolang het stad / de club zwart op wit de bouw van een nieuwe accommodatie afgesproken heeft en dit op een termijn van max. 5 jaar gerealiseerd kan worden.

Bovendien moet er uiteraard de garantie gegeven worden dat er niet wordt gefusioneerd met de twee voetbalgedrochten die momenteel in het Florent Beeckmanstadion...

26 Apr 2013, 11:19
Freak

Jeroen schreef:
Ik begrijp de emotionele reacties, maar ons bestuur kan daar toch niet veel aan doen hé. De grote fout ligt bij het vorige stadsbestuur (onder leiding van Ilse Uytersprot, onnozel komen doen in de K was het enige wat die echt voor EA heeft gedaan).

Als je de komende jaren 4 tot 5 miljoen moet ophoesten om in ons verouderde stadion te spelen (met zijn slechte ligging), dan is dit gewoon onrealistisch en zijn dat kosten op't sterfhuis.

Ik heb geen probleem met een tijdelijke verhuis naar een ander stadion (ja, zelfs Dender) zolang het stad / de club zwart op wit de bouw van een nieuwe accommodatie afgesproken heeft en dit op een termijn van max. 5 jaar gerealiseerd kan worden.

Bovendien moet er uiteraard de garantie gegeven worden dat er niet wordt gefusioneerd met de twee voetbalgedrochten die momenteel in het Florent Beeckmanstadion...

(y)

26 Apr 2013, 11:23
Ancien

Jeroen schreef:

De garantie?! Laat mij niet lachen.

26 Apr 2013, 11:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 462