|
|
| Pagina 44 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef: MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() waarom? omdat steurs bovenop zijn fikse kilometervergoeding ook nog een fikse opslag wil? en roel, inderdaad ne voortrekker. Maar voor kampioen te spelen heb je beter nodig dan een geschifte VDB. wete ondertussen al lang da gij ne voortrekker zijt van het nieuwe bestuur, meneer: "ik heb het niet vernomen, maar kheb het mogen lezen" soit, kwil ma zeggen, laat ieder zen gedacht erover hebben. ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Apr 2009, 22:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() De jaren daarvoor was het natuurlijk veel beter, daarmee dat er maar 1 speler meer overblijft van onze kampioenenploeg. |
| 08 Apr 2009, 22:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() Als Steurs echt wou blijven kon hij, zo'n clubliefde heeft hij blijkbaar toch ook niet. Misschien konden ze hem geen beter bod doen omdat ze Van Mieghem nog 4 jaar moeten betalen ? Verder zie je dat Roel een reeks lager moet gaan spelen,zegt eveneens veel... |
| 08 Apr 2009, 22:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Davy schreef: als ze nog ne spits zoeken mogen ze diejen van boussu anders nekeer bellen... wa ne spits!!!!!! voorts graag mathias schamp en euvrard (waregem) (voorzover voornoemde spelers niet aan het shabi-syndroom lijden) Mathias Schamp is eigendom van Lokeren en heeft daar zijn contract verlengd. Ik denk dat het de bedoeling zal zijn om hem daar volgend jaar in de A-kern op te nemen. Zo niet, kan hij misschien nog verhuurd worden. Dienen Amghar van Boussu is inderdaad ne goeie spits, maar lijkt me hetzelfde type als Depoitre. |
| 08 Apr 2009, 22:13 |
|
|
Freak
Gijzegem Vaneigest schreef: MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() Als Steurs echt wou blijven kon hij, zo'n clubliefde heeft hij blijkbaar toch ook niet. Misschien konden ze hem geen beter bod doen omdat ze Van Mieghem nog 4 jaar moeten betalen ? Verder zie je dat Roel een reeks lager moet gaan spelen,zegt eveneens veel... |
| 08 Apr 2009, 22:13 |
|
|
Freak
hansken schreef: El Corredor schreef: MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() waarom? omdat steurs bovenop zijn fikse kilometervergoeding ook nog een fikse opslag wil? en roel, inderdaad ne voortrekker. Maar voor kampioen te spelen heb je beter nodig dan een geschifte VDB. wete ondertussen al lang da gij ne voortrekker zijt van het nieuwe bestuur, meneer: "ik heb het niet vernomen, maar kheb het mogen lezen" soit, kwil ma zeggen, laat ieder zen gedacht erover hebben. ![]() voortrekker nief bestuur? tja ge kent mij dus nie... je citeert mij wel bij iets totaal verkeerd hé. ik had inderdaad iets gelezen. een sms van een ex speler om te polsen hoe het zat met besprekingen... maar soit. dus kom da hier nu mengelen met VDB en dergelijke. |
| 08 Apr 2009, 22:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: toch even melden dat coppens aangeworven is voor de rechtsbackpositie. da schijnt niemand hier door te hebben... Als dit klopt vraag ik mij toch af waar de logic zit. Een (aanvallende) flankmiddenvelder kopen voor de rechtsback Mocht Dillen hier nog trainer zijn, zou ik daar niet van verschieten, maar die tijd ligt toch achter ons... |
| 08 Apr 2009, 22:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Gijzegem Vaneigest schreef: MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() Als Steurs echt wou blijven kon hij, zo'n clubliefde heeft hij blijkbaar toch ook niet. Misschien konden ze hem geen beter bod doen omdat ze Van Mieghem nog 4 jaar moeten betalen ? Verder zie je dat Roel een reeks lager moet gaan spelen,zegt eveneens veel... Euhm, als ze u een bod waarmee je veel minder verdient, terwijl je van heel de kern zowat het best presteerde, ga jij dat dan zomaar aanvaarden ofwat ? Verschrikkelijk dom indien ze Steurs laten gaan. Met OH Leuven gaat die trouwens een flinke stap vooruit hé. |
| 08 Apr 2009, 22:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() Als Steurs echt wou blijven kon hij, zo'n clubliefde heeft hij blijkbaar toch ook niet. Misschien konden ze hem geen beter bod doen omdat ze Van Mieghem nog 4 jaar moeten betalen ? Verder zie je dat Roel een reeks lager moet gaan spelen,zegt eveneens veel... Euhm, als ze u een bod waarmee je veel minder verdient, terwijl je van heel de kern zowat het best presteerde, ga jij dat dan zomaar aanvaarden ofwat ? Verschrikkelijk dom indien ze Steurs laten gaan. Met OH Leuven gaat die trouwens een flinke stap vooruit hé. Je moet nu eenmaal kiezen tussen Lord en Steurs. Beiden houden kan niet volgens mij. Financieel, maar je hebt ook twee spelers die niet met een bankzittersrol tevreden zullen zijn. Er is blijkbaar voor Lord gekozen. Zou ook niet mijn keuze geweest zijn, maar is wel begrijpelijk. |
| 08 Apr 2009, 22:22 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() Als Steurs echt wou blijven kon hij, zo'n clubliefde heeft hij blijkbaar toch ook niet. Misschien konden ze hem geen beter bod doen omdat ze Van Mieghem nog 4 jaar moeten betalen ? Verder zie je dat Roel een reeks lager moet gaan spelen,zegt eveneens veel... Euhm, als ze u een bod waarmee je veel minder verdient, terwijl je van heel de kern zowat het best presteerde, ga jij dat dan zomaar aanvaarden ofwat ? Verschrikkelijk dom indien ze Steurs laten gaan. Met OH Leuven gaat die trouwens een flinke stap vooruit hé. Ik weet niet wat zijn voorwaarden waren. Maar gvd er heeft GEEN enkele speler een recht om na zo een rotseizoen nen geweldige opslag te vragen. En het is nu ook niet dat we met Steurs plots nen 2de Zidane gevonden hadden ook hé. Spijtig dat moet vertrekken, heeft in dit grijze seizoen een paar keer voor wat vreugde gezorgd. Maar dit dan ook in een kern waarin het niet moeilijk was en utieindelijk in een reeks die dit jaar enorm zwak was. Voor volgend seizoen had hij (en ook Steven Van Steenberghe) nog alles te bewijzen. Als er niets van je verwacht wordt is het altijd makkelijker presteren dan wanneer er de verwachtingen torenhoog zijn (zie Franck). Voor de rest hoor ik 2 verschillende versies: een belachelijk laag bod werd voorgelegd aan Steurs en langs de andere kant: te hoge eisen van zijn kant. Ik veronderstel dus dat de waarheid in het midden ligt en ze gewoon alle 2 niet echt veel zin hadden in verdere samenwerking. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Apr 2009, 22:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik had nochtans een betere oplossing hoor. Filipovic weg en Steurs op de linksback. Die is daar minstens evengoed dan Filipovic, die zwaar onder de maat presteert.
|
| 08 Apr 2009, 22:47 |
|
|
Freak
Bram schreef: Jeroen schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Als Steurs echt wou blijven kon hij, zo'n clubliefde heeft hij blijkbaar toch ook niet. Misschien konden ze hem geen beter bod doen omdat ze Van Mieghem nog 4 jaar moeten betalen ? Verder zie je dat Roel een reeks lager moet gaan spelen,zegt eveneens veel... Euhm, als ze u een bod waarmee je veel minder verdient, terwijl je van heel de kern zowat het best presteerde, ga jij dat dan zomaar aanvaarden ofwat ? Verschrikkelijk dom indien ze Steurs laten gaan. Met OH Leuven gaat die trouwens een flinke stap vooruit hé. Ik weet niet wat zijn voorwaarden waren. Maar gvd er heeft GEEN enkele speler een recht om na zo een rotseizoen nen geweldige opslag te vragen. En het is nu ook niet dat we met Steurs plots nen 2de Zidane gevonden hadden ook hé. Spijtig dat moet vertrekken, heeft in dit grijze seizoen een paar keer voor wat vreugde gezorgd. Maar dit dan ook in een kern waarin het niet moeilijk was en utieindelijk in een reeks die dit jaar enorm zwak was. Voor volgend seizoen had hij (en ook Steven Van Steenberghe) nog alles te bewijzen. Als er niets van je verwacht wordt is het altijd makkelijker presteren dan wanneer er de verwachtingen torenhoog zijn (zie Franck). Voor de rest hoor ik 2 verschillende versies: een belachelijk laag bod werd voorgelegd aan Steurs en langs de andere kant: te hoge eisen van zijn kant. Ik veronderstel dus dat de waarheid in het midden ligt en ze gewoon alle 2 niet echt veel zin hadden in verdere samenwerking. ![]() |
| 08 Apr 2009, 22:51 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Ik had nochtans een betere oplossing hoor. Filipovic weg en Steurs op de linksback. Die is daar minstens evengoed dan Filipovic, die zwaar onder de maat presteert. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Apr 2009, 22:57 |
|
|
Freak
Bram schreef: Jeroen schreef: Ik had nochtans een betere oplossing hoor. Filipovic weg en Steurs op de linksback. Die is daar minstens evengoed dan Filipovic, die zwaar onder de maat presteert. degroote zal het wel afbollen zeker? allez da hoop ik toch... |
| 08 Apr 2009, 23:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() Heel erg jammer, er waren dit seizoen maar 2 spelers die iets konden forceren. Lord en Steurs. Alle 2 de spelers houden was moeilijk aangezien ze alle 2 op hun best zijn op de zelfde positie. Als Lord op zen beste niveau speelt schat ik hem toch een stukje hoger in dan Steurs, maar in het jaar en een half dat die hier speelt hebben we toch al ondervonden dat hij moeilijk op niveau kan blijven spelen terwijl Steurs dit wel kan. _________________ Iendracht till i die!! |
| 08 Apr 2009, 23:20 |
|
| Pagina 44 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 280 Volgende |