|
|
| Pagina 44 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bram schreef: En toch volg ik Smetjen, dit jaar is echt een uitgelezen kans, 't zou dom zijn om het (terug) te laten schieten. iedereen herinnert zich nog wel de uitgangpositie over 3 jaar, toen stonden we er op dit ogenblik ook zo goed voor. Ge ziet hoe lang het geduurd heeft (en wat er allemaal kan mis gaan) om terug die competitieve ploeg op de been te brengen. Een ploeg gelijk Lierse of Charleroi moet maar (terug) te boeken neerleggen en herstarten in 3de of ge kunt het al aan uw rekker hebben. Ik geloof ook dat er kwaliteit genoeg in de kern zit, maar bij uitvallen van Depoitre kunt ge toch niet gaan rekenen op Sammy ? Ik geloof in die jongen zijn kwaliteiten maar het zou gewoon niet fair zijn tegenover hem om hem aan zijn lot over te laten. Het zou voor hem een vergiftigd geschenk zijn volgens mij. Volledig akkoord ! |
| 10 Dec 2010, 11:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: En toch volg ik Smetjen, dit jaar is echt een uitgelezen kans, 't zou dom zijn om het (terug) te laten schieten. iedereen herinnert zich nog wel de uitgangpositie over 3 jaar, toen stonden we er op dit ogenblik ook zo goed voor. Ge ziet hoe lang het geduurd heeft (en wat er allemaal kan mis gaan) om terug die competitieve ploeg op de been te brengen. Een ploeg gelijk Lierse of Charleroi moet maar (terug) te boeken neerleggen en herstarten in 3de of ge kunt het al aan uw rekker hebben. Ik geloof ook dat er kwaliteit genoeg in de kern zit, maar bij uitvallen van Depoitre kunt ge toch niet gaan rekenen op Sammy ? Ik geloof in die jongen zijn kwaliteiten maar het zou gewoon niet fair zijn tegenover hem om hem aan zijn lot over te laten. Het zou voor hem een vergiftigd geschenk zijn volgens mij. Pas op, ook volledig akkoord dat het nu de uitgelezen kans is hé. We staan vijf punten los en als we nu gene kampioen worden, weet ik niet wanneer wel nog. Maar ik herinner me ook nog drie seizoenen geleden, en toen haalden we met Lord toch ook bij de winterstop ne klepper binnen voor derde klasse (dat was hij toch toen), maar het heeft ook niet mogen baten. Ik bedoel maar dat ge nooit absolute zekerheid kunt verwerven hé, ook niet met ne nieuwe spits erbij. Bovendien moet ge ook opletten dat ge het evenwicht in uw ploeg niet verstoort. Als ge trouwens wat creatief zijt, hoeft ne goeie aanwinst volgens mij niet perse gelijk te staan aan ne grote en dure naam. Soit, al gelijk of het gebeurt met de huidige kern, met ne nieuwe topspits of met nen onbekende jongere erbij, het enige dat telt, is dat we na 34 matchen nog op kop staan. Trouwens, in de eerste plaats hoop ik vooral dat Depoitre gewoon rap weer fit is. Want met een fit spitsenduo Depoitre - Wouter Moreels hoeven we ons niet teveel zorgen te maken, dan steekt het op geen punt op het einde van de rit. |
| 10 Dec 2010, 12:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bartos schreef: Bram schreef: En toch volg ik Smetjen, dit jaar is echt een uitgelezen kans, 't zou dom zijn om het (terug) te laten schieten. iedereen herinnert zich nog wel de uitgangpositie over 3 jaar, toen stonden we er op dit ogenblik ook zo goed voor. Ge ziet hoe lang het geduurd heeft (en wat er allemaal kan mis gaan) om terug die competitieve ploeg op de been te brengen. Een ploeg gelijk Lierse of Charleroi moet maar (terug) te boeken neerleggen en herstarten in 3de of ge kunt het al aan uw rekker hebben. Ik geloof ook dat er kwaliteit genoeg in de kern zit, maar bij uitvallen van Depoitre kunt ge toch niet gaan rekenen op Sammy ? Ik geloof in die jongen zijn kwaliteiten maar het zou gewoon niet fair zijn tegenover hem om hem aan zijn lot over te laten. Het zou voor hem een vergiftigd geschenk zijn volgens mij. Pas op, ook volledig akkoord dat het nu de uitgelezen kans is hé. We staan vijf punten los en als we nu gene kampioen worden, weet ik niet wanneer wel nog. Maar ik herinner me ook nog drie seizoenen geleden, en toen haalden we met Lord toch ook bij de winterstop ne klepper binnen voor derde klasse (dat was hij toch toen), maar het heeft ook niet mogen baten. Ik bedoel maar dat ge nooit absolute zekerheid kunt verwerven hé, ook niet met ne nieuwe spits erbij. Bovendien moet ge ook opletten dat ge het evenwicht in uw ploeg niet verstoort. Als ge trouwens wat creatief zijt, hoeft ne goeie aanwinst volgens mij niet perse gelijk te staan aan ne grote en dure naam. Soit, al gelijk of het gebeurt met de huidige kern, met ne nieuwe topspits of met nen onbekende jongere erbij, het enige dat telt, is dat we na 34 matchen nog op kop staan. Trouwens, in de eerste plaats hoop ik vooral dat Depoitre gewoon rap weer fit is. Want met een fit spitsenduo Depoitre - Wouter Moreels hoeven we ons niet teveel zorgen te maken, dan steekt het op geen punt op het einde van de rit. Idd, in het seizoen na de vereffening haalden we met winterstop Beerens, Van gheem, en Van Cleemput dacht ik, dat waren stuk voor stuk voltreffers en promoveerden mede dankzij hen. Maar hoeveel keer lukt dat op deze manier? Wat uiteraard niet wegneemt dat ook ik vind, dat er in geval van langere onbeschikbaarheid van Depoitre er zeker iets moet bijkomen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2010, 12:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
DavidSeal schreef: Bartos schreef: Bram schreef: En toch volg ik Smetjen, dit jaar is echt een uitgelezen kans, 't zou dom zijn om het (terug) te laten schieten. iedereen herinnert zich nog wel de uitgangpositie over 3 jaar, toen stonden we er op dit ogenblik ook zo goed voor. Ge ziet hoe lang het geduurd heeft (en wat er allemaal kan mis gaan) om terug die competitieve ploeg op de been te brengen. Een ploeg gelijk Lierse of Charleroi moet maar (terug) te boeken neerleggen en herstarten in 3de of ge kunt het al aan uw rekker hebben. Ik geloof ook dat er kwaliteit genoeg in de kern zit, maar bij uitvallen van Depoitre kunt ge toch niet gaan rekenen op Sammy ? Ik geloof in die jongen zijn kwaliteiten maar het zou gewoon niet fair zijn tegenover hem om hem aan zijn lot over te laten. Het zou voor hem een vergiftigd geschenk zijn volgens mij. Pas op, ook volledig akkoord dat het nu de uitgelezen kans is hé. We staan vijf punten los en als we nu gene kampioen worden, weet ik niet wanneer wel nog. Maar ik herinner me ook nog drie seizoenen geleden, en toen haalden we met Lord toch ook bij de winterstop ne klepper binnen voor derde klasse (dat was hij toch toen), maar het heeft ook niet mogen baten. Ik bedoel maar dat ge nooit absolute zekerheid kunt verwerven hé, ook niet met ne nieuwe spits erbij. Bovendien moet ge ook opletten dat ge het evenwicht in uw ploeg niet verstoort. Als ge trouwens wat creatief zijt, hoeft ne goeie aanwinst volgens mij niet perse gelijk te staan aan ne grote en dure naam. Soit, al gelijk of het gebeurt met de huidige kern, met ne nieuwe topspits of met nen onbekende jongere erbij, het enige dat telt, is dat we na 34 matchen nog op kop staan. Trouwens, in de eerste plaats hoop ik vooral dat Depoitre gewoon rap weer fit is. Want met een fit spitsenduo Depoitre - Wouter Moreels hoeven we ons niet teveel zorgen te maken, dan steekt het op geen punt op het einde van de rit. Idd, in het seizoen na de vereffening haalden we met winterstop Beerens, Van gheem, en Van Cleemput dacht ik, dat waren stuk voor stuk voltreffers en promoveerden mede dankzij hen. Maar hoeveel keer lukt dat op deze manier? Wat uiteraard niet wegneemt dat ook ik vind, dat er in geval van langere onbeschikbaarheid van Depoitre er zeker iets moet bijkomen. Yep die drie zijn er toen bijgekomen, samen met Yvan De Corte. En dat was een verademing want we hadden met De Vlaemynck en Ken Wouters toen al twee keepers opgesteld in de heenronde en geen van de 2 wist te overtuigen... |
| 10 Dec 2010, 12:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
DT schreef: DavidSeal schreef: Bartos schreef: Pas op, ook volledig akkoord dat het nu de uitgelezen kans is hé. We staan vijf punten los en als we nu gene kampioen worden, weet ik niet wanneer wel nog. Maar ik herinner me ook nog drie seizoenen geleden, en toen haalden we met Lord toch ook bij de winterstop ne klepper binnen voor derde klasse (dat was hij toch toen), maar het heeft ook niet mogen baten. Ik bedoel maar dat ge nooit absolute zekerheid kunt verwerven hé, ook niet met ne nieuwe spits erbij. Bovendien moet ge ook opletten dat ge het evenwicht in uw ploeg niet verstoort. Als ge trouwens wat creatief zijt, hoeft ne goeie aanwinst volgens mij niet perse gelijk te staan aan ne grote en dure naam. Soit, al gelijk of het gebeurt met de huidige kern, met ne nieuwe topspits of met nen onbekende jongere erbij, het enige dat telt, is dat we na 34 matchen nog op kop staan. Trouwens, in de eerste plaats hoop ik vooral dat Depoitre gewoon rap weer fit is. Want met een fit spitsenduo Depoitre - Wouter Moreels hoeven we ons niet teveel zorgen te maken, dan steekt het op geen punt op het einde van de rit. Idd, in het seizoen na de vereffening haalden we met winterstop Beerens, Van gheem, en Van Cleemput dacht ik, dat waren stuk voor stuk voltreffers en promoveerden mede dankzij hen. Maar hoeveel keer lukt dat op deze manier? Wat uiteraard niet wegneemt dat ook ik vind, dat er in geval van langere onbeschikbaarheid van Depoitre er zeker iets moet bijkomen. Yep die drie zijn er toen bijgekomen, samen met Yvan De Corte. En dat was een verademing want we hadden met De Vlaemynck en Ken Wouters toen al twee keepers opgesteld in de heenronde en geen van de 2 wist te overtuigen... Yvan De Corte was ik vergeten _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2010, 12:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onze Yvan zijn eerste matchen waren anders ook geen 'verademing' hoor.
Achteraf natuurlijk wel. |
| 10 Dec 2010, 12:39 |
|
|
Ancien
Achteraf natuurlijk wel.
Zoals zijn penaltysave in Mechelen... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2010, 12:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DavidSeal schreef: Achteraf natuurlijk wel. Zoals zijn penaltysave in Mechelen... Die penalty was alvast ook al één en al geluk. Leefde hier eigenlijk een beetje als een cultfiguur vanaf hij die strafschop pakte. Ik herinner mij dat hij dat seizoen eigenlijk op geen enkel moment wist te overtuigen en hij er een hele hoop op zijn naam mocht schrijven. Sinds die penalty - en vooral omdat hij vanaf dan op handen werd gedragen - is die inderdaad wel boven zichzelf uitgestegen.... om dan spijtig genoeg weer te eindigen (toevallig denk ik dan aan de match tegen Deinze ook) op de manier zoals hij hier begonnen was. Keepers en den Eendracht.... 't is ofwel een succesverhaal ofwel een complete ramp een tussenweg hebben we op dat vlak nog niet te veel gehad. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2010, 14:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
DavidSeal schreef: Zoals zijn penaltysave in Mechelen... Ik ga hier even het pad op van Bartos nu, maar het was een atoomkogel van Zvingilas, da klein Jerommeken van Harelbeke. Wedstrijd kantelde nog door goals van Lambo en we wonnen met 3-2. Was een match rond Kerstmis - berekoud! |
| 10 Dec 2010, 14:20 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Met alle respect voor Yvan De Corte, maar eigenlijk zo een groots keeper was dat nu toch ook niet hé ? Die penalty was alvast ook al één en al geluk. Leefde hier eigenlijk een beetje als een cultfiguur vanaf hij die strafschop pakte. Ik herinner mij dat hij dat seizoen eigenlijk op geen enkel moment wist te overtuigen en hij er een hele hoop op zijn naam mocht schrijven. Sinds die penalty - en vooral omdat hij vanaf dan op handen werd gedragen - is die inderdaad wel boven zichzelf uitgestegen.... om dan spijtig genoeg weer te eindigen (toevallig denk ik dan aan de match tegen Deinze ook) op de manier zoals hij hier begonnen was. Keepers en den Eendracht.... 't is ofwel een succesverhaal ofwel een complete ramp een tussenweg hebben we op dat vlak nog niet te veel gehad. Absoluut gelijk. Ik vond hem wel iets meer vertrouwen uitstralen naar zijn verdediging toe en vond hem daarom toendertijd wel een aanwinst. Is nog even heel goed op niveau geweest omdat Baert redelijk aarzelend begon in tweede, maar schoot toch geleidelijkaan veel flochen |
| 10 Dec 2010, 14:27 |
|
|
Ancien
Lees eens goed he
, ik sprak enkel over die penaltysave van Yvan he, ik heb er gene superkeeper van gemaakt, hoewel hij hier een bereseizoen had...En t' was idd Zvingillas die toen met een geweldig schot Vandewalle te grazen nam. Wist wel nog dat het de eerste minuten waren voor onze toenmalige nieuwe keeper._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2010, 14:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DavidSeal schreef: Lees eens goed he , ik sprak enkel over die penaltysave van Yvan he, ik heb er gene superkeeper van gemaakt, hoewel hij hier een bereseizoen had...En t' was idd Zvingillas die toen met een geweldig schot Vandewalle te grazen nam. Wist wel nog dat het de eerste minuten waren voor onze toenmalige nieuwe keeper.Dat was niet op u zenne , maar Yvan was hier op een bepaald moment een ware cultfiguur hé ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2010, 15:13 |
|
|
Ancien
Is waar, je hebt zo van die spelers he waar soms publiek wild van is, ondanks dat ze soms echt niet meer kunnen dan een andere. Jammer genoeg bestaat het omgekeerde ook...
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2010, 15:20 |
|
|
Freak
Er hebben er hier toch een paar een selectief geheugen wat De Corte betreft. Zorgde samen met die drie andere aanwinsten voor promotie naar tweede, speelde vervolgens een dijk van een seizoen in tweede (werd overigens verkozen tot man van het seizoen), alleen zijn laatste halve seizoen was slecht, bokste zoals DT hier al zei alleen de ballen nog maar weg.
Maar wat een kerel die Yvan, de enige voor wie ik ooit een spandoek heb gemaakt...Soms nog contact mee. |
| 10 Dec 2010, 18:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
El Corredor schreef: Er hebben er hier toch een paar een selectief geheugen wat De Corte betreft. Zorgde samen met die drie andere aanwinsten voor promotie naar tweede, speelde vervolgens een dijk van een seizoen in tweede (werd overigens verkozen tot man van het seizoen), alleen zijn laatste halve seizoen was slecht, bokste zoals DT hier al zei alleen de ballen nog maar weg. Maar wat een kerel die Yvan, de enige voor wie ik ooit een spandoek heb gemaakt...Soms nog contact mee. Ik kan doar alliejn mor op zeggen da ge geloik etj. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Dec 2010, 14:23 |
|
| Pagina 44 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 345 Volgende |