|
|
| Pagina 44 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Stadion
Ja wie gaat die garantie geven,stadsbestuur?
Ik denk weg is weg,en die zien we nooit meer terug. |
| 26 Apr 2013, 11:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Beetje realistisch blijven ook é. Als die garantie effectief gegeven kan worden dan wil ik gerust gaan kijken op een ander, en ook al is dit op Dender tja, weinig aan te doen dan. Er is in onze streek niet veel ander alternatief, of we moeten al op Meldert gaan shotten.
|
|
|
Reserve
Jeroen schreef: Ik begrijp de emotionele reacties, maar ons bestuur kan daar toch niet veel aan doen hé. De grote fout ligt bij het vorige stadsbestuur (onder leiding van Ilse Uytersprot, onnozel komen doen in de K was het enige wat die echt voor EA heeft gedaan). Als je de komende jaren 4 tot 5 miljoen moet ophoesten om in ons verouderde stadion te spelen (met zijn slechte ligging), dan is dit gewoon onrealistisch en zijn dat kosten op't sterfhuis. Ik heb geen probleem met een tijdelijke verhuis naar een ander stadion (ja, zelfs Dender) zolang het stad / de club zwart op wit de bouw van een nieuwe accommodatie afgesproken heeft en dit op een termijn van max. 5 jaar gerealiseerd kan worden. Bovendien moet er uiteraard de garantie gegeven worden dat er niet wordt gefusioneerd met de twee voetbalgedrochten die momenteel in het Florent Beeckmanstadion... Wat is een garantie? Ze kunnen u wel garantie geven maar kijk naar projecten als crematorium, siesegem industriepark, tunnel,.... zoveel jaar later . Tegen dan denken ze wss al niet meer aan een verhuis. Dan liever een noodoplossing ... |
|
|
Iendracht.be - beheer
DavidSeal schreef: Jeroen schreef: Ik begrijp de emotionele reacties, maar ons bestuur kan daar toch niet veel aan doen hé. De grote fout ligt bij het vorige stadsbestuur (onder leiding van Ilse Uytersprot, onnozel komen doen in de K was het enige wat die echt voor EA heeft gedaan). Als je de komende jaren 4 tot 5 miljoen moet ophoesten om in ons verouderde stadion te spelen (met zijn slechte ligging), dan is dit gewoon onrealistisch en zijn dat kosten op't sterfhuis. Ik heb geen probleem met een tijdelijke verhuis naar een ander stadion (ja, zelfs Dender) zolang het stad / de club zwart op wit de bouw van een nieuwe accommodatie afgesproken heeft en dit op een termijn van max. 5 jaar gerealiseerd kan worden. Bovendien moet er uiteraard de garantie gegeven worden dat er niet wordt gefusioneerd met de twee voetbalgedrochten die momenteel in het Florent Beeckmanstadion... De garantie?! Laat mij niet lachen. Ik denk dat er niet veel alternatieven zijn hoor... Het huidige stadion is langs alle kanten afgekeurd. Wat stelt ge dan voor, er gewoon mee stoppen misschien? |
| 26 Apr 2013, 11:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ik denk dat we vooral moeten denken in het (financiële) belang van de club, met emotionele acties komen we geen stap vooruit.
|
| 26 Apr 2013, 11:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Van het hele seizoen vind ik dit nu es het spannendste ze...Wat een klucht (alweer). Uiteraard zijn de vorige stadsbesturen hier verantwoordelijk voor, VLD, CD&V en Sp.a mogen met schaamrood op de wangen naar de grond kijken, als blijkt dat een stad zoals Aalst moet uitwijken naar Dender(leeuw).
Ten tweede: een nieuw stadion waar het nu is, vergeet het, tegenwoordig wordt er al klacht neergelegd als men ne speeltuin voor ewa kindekes wil neerpoten. Ge kunt proberen, maar zeker dat het klachten zal regenen en jarenlange procedures! Wetteren? Hebben ze dat stadion veranderd of is er daar amper zittribune? Terwijl ge hier toch wel serieus wel publiek hebt voor de zittribune? Wa zou dan een geschikte locatie zijn voor een nieuw stadion? Als er nog maar 1 huis in een redelijke straal ligt, krijgt je scenario van klagen en zagen, klachten en procedures. Iemand die Aalst door en door kent? Waar is er ruimte voor een stadion voor pakweg 10.000man en deftige parkingen er rond? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Apr 2013, 11:47 |
|
|
Freak
witzwet schreef: Van het hele seizoen vind ik dit nu es het spannendste ze...Wat een klucht (alweer). Uiteraard zijn de vorige stadsbesturen hier verantwoordelijk voor, VLD, CD&V en Sp.a mogen met schaamrood op de wangen naar de grond kijken, als blijkt dat een stad zoals Aalst moet uitwijken naar Dender(leeuw). Ten tweede: een nieuw stadion waar het nu is, vergeet het, tegenwoordig wordt er al klacht neergelegd als men ne speeltuin voor ewa kindekes wil neerpoten. Ge kunt proberen, maar zeker dat het klachten zal regenen en jarenlange procedures! Wetteren? Hebben ze dat stadion veranderd of is er daar amper zittribune? Terwijl ge hier toch wel serieus wel publiek hebt voor de zittribune? Wa zou dan een geschikte locatie zijn voor een nieuw stadion? Als er nog maar 1 huis in een redelijke straal ligt, krijgt je scenario van klagen en zagen, klachten en procedures. Iemand die Aalst door en door kent? Waar is er ruimte voor een stadion voor pakweg 10.000man en deftige parkingen er rond? zandberg? |
| 26 Apr 2013, 11:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: witzwet schreef: Van het hele seizoen vind ik dit nu es het spannendste ze...Wat een klucht (alweer). Uiteraard zijn de vorige stadsbesturen hier verantwoordelijk voor, VLD, CD&V en Sp.a mogen met schaamrood op de wangen naar de grond kijken, als blijkt dat een stad zoals Aalst moet uitwijken naar Dender(leeuw). Ten tweede: een nieuw stadion waar het nu is, vergeet het, tegenwoordig wordt er al klacht neergelegd als men ne speeltuin voor ewa kindekes wil neerpoten. Ge kunt proberen, maar zeker dat het klachten zal regenen en jarenlange procedures! Wetteren? Hebben ze dat stadion veranderd of is er daar amper zittribune? Terwijl ge hier toch wel serieus wel publiek hebt voor de zittribune? Wa zou dan een geschikte locatie zijn voor een nieuw stadion? Als er nog maar 1 huis in een redelijke straal ligt, krijgt je scenario van klagen en zagen, klachten en procedures. Iemand die Aalst door en door kent? Waar is er ruimte voor een stadion voor pakweg 10.000man en deftige parkingen er rond? zandberg? Vraag eens na aan de mensen die daar een jumping willen organiseren in de buurt... ![]() |
| 26 Apr 2013, 11:52 |
|
|
Reserve
Ze hebben er in dender ook al weet van op hun forum
Eindelijk zal valckenier zijn grote droom kunnen waarmaken schrijven ze. Ik hoop dat ze geen gelijk krijgen,maar ik vrees er toch een beetje voor |
| 26 Apr 2013, 12:00 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
willempie schreef: Wat ik raar vind is dat plots ook de zit tribune niet meer voldoet,is nooit over gesproken. Denk dat ze ons willen duidelijk maken dat het niet mogelijk meer is om alles te herstellen,en beter is te vertrekken naar ander veld. En ja er zou wat meer info mogen komen van onze supportersafgevaardigde want het meeste is van horen zeggen of komd uit de krant ik kan voorlopig geen info geven omdat ik er geen heb (ik wacht op antwoord mail 22/04 naar openbare werken ; en heden naar EA-voorzitter.). Een tijdelijke verhuis , zie ik eerlijk gezegd niet zitten, de financiele (inkomsten) gevolgen zouden voor onze club dramatisch zijn. |
| 26 Apr 2013, 12:02 |
|
|
Freak
jowwan schreef: willempie schreef: Wat ik raar vind is dat plots ook de zit tribune niet meer voldoet,is nooit over gesproken. Denk dat ze ons willen duidelijk maken dat het niet mogelijk meer is om alles te herstellen,en beter is te vertrekken naar ander veld. En ja er zou wat meer info mogen komen van onze supportersafgevaardigde want het meeste is van horen zeggen of komd uit de krant ik kan voorlopig geen info geven omdat ik er geen heb (ik wacht op antwoord mail 22/04 naar openbare werken ; en heden naar EA-voorzitter.). Een tijdelijke verhuis , zie ik eerlijk gezegd niet zitten, de financiele (inkomsten) gevolgen zouden voor onze club dramatisch zijn. definitief dan ofwa? ![]() |
| 26 Apr 2013, 12:03 |
|
|
Reserve
El Corredor schreef: jowwan schreef: willempie schreef: Wat ik raar vind is dat plots ook de zit tribune niet meer voldoet,is nooit over gesproken. Denk dat ze ons willen duidelijk maken dat het niet mogelijk meer is om alles te herstellen,en beter is te vertrekken naar ander veld. En ja er zou wat meer info mogen komen van onze supportersafgevaardigde want het meeste is van horen zeggen of komd uit de krant ik kan voorlopig geen info geven omdat ik er geen heb (ik wacht op antwoord mail 22/04 naar openbare werken ; en heden naar EA-voorzitter.). Een tijdelijke verhuis , zie ik eerlijk gezegd niet zitten, de financiele (inkomsten) gevolgen zouden voor onze club dramatisch zijn. definitief dan ofwa? ![]() Achter de schermen zal er wel al meer geweten zijn zeker. |
| 26 Apr 2013, 12:05 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
El Corredor schreef: jowwan schreef: willempie schreef: Wat ik raar vind is dat plots ook de zit tribune niet meer voldoet,is nooit over gesproken. Denk dat ze ons willen duidelijk maken dat het niet mogelijk meer is om alles te herstellen,en beter is te vertrekken naar ander veld. En ja er zou wat meer info mogen komen van onze supportersafgevaardigde want het meeste is van horen zeggen of komd uit de krant ik kan voorlopig geen info geven omdat ik er geen heb (ik wacht op antwoord mail 22/04 naar openbare werken ; en heden naar EA-voorzitter.). Een tijdelijke verhuis , zie ik eerlijk gezegd niet zitten, de financiele (inkomsten) gevolgen zouden voor onze club dramatisch zijn. definitief dan ofwa? ![]() Geen van de 2 ; nooit verhuizen |
| 26 Apr 2013, 12:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Ik stem op het Marcel De Kerpel Stadion, dan wordt het pas echt een thuismatch!
Ik hoop echt dat ze een oplossing vinden, ik zie het NIET zitten om naar Dender te gaan! |
| 26 Apr 2013, 12:07 |
|
|
England4ever schreef: Ik stem op het Marcel De Kerpel Stadion, dan wordt het pas echt een thuismatch! Ik hoop echt dat ze een oplossing vinden, ik zie het NIET zitten om naar Dender te gaan! om te blijven in het PC cornelis stadion ; |
| 26 Apr 2013, 12:10 |
|
| Pagina 44 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 462 Volgende |