versterkingen volgend seizoen - Pagina 44 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

ones fan, always fan schreef:
Starsky schreef:
Als je getekend hebt bij een ploeg ( een definitieve overgang) dan kan Gent u niks meer maken!
Dus tis zijn beslissing dan he, waarschijnlijk stond er een clausule in zijn contract voor een eventuele degradatie; dat hij dan terug naar Gent zou gaan ofzo. Ik denk toch dat Dries te kort zou komen om het te maken in Gent, De Ridder wel.
Let er op: Dries zal wel door Gent uitgeleend worden in het begin van volgend jaar aan een tweede of derde klasser.
Jammer maar helaas, toch een aderlating voor ons ploeg, want het was een heel belangrijke pion.

Volgens zover ik op de hoogte ban (kranten en internet) had dries getekend bij Aalst, maar had hij nog een lopend contract bij gent. Dus moest gent hem vrijgeven voor hij bij aalst volgend seizoen kon spelen. Gent weigerde, dus moet dries terug naar gent. En die ploeg leent hem liever uit aan een 2de of 3de klasser (past beter bij zijn mogelijkheden) dan aan een 4de klasser.

't is in het verleden idd al meermaals gebleken dat kranten en internet ALTIJD JUIST ZIJN. Man toch !!! Als ge niet weet waar ge over spreekt, dan zwijgt ge beter !!! :dom:

30 Mei 2006, 15:11
Reserve

Ajuin schreef:
Starsky schreef:
Als je getekend hebt bij een ploeg ( een definitieve overgang) dan kan Gent u niks meer maken!
Dus tis zijn beslissing dan he, waarschijnlijk stond er een clausule in zijn contract voor een eventuele degradatie; dat hij dan terug naar Gent zou gaan ofzo. Ik denk toch dat Dries te kort zou komen om het te maken in Gent, De Ridder wel.
Let er op: Dries zal wel door Gent uitgeleend worden in het begin van volgend jaar aan een tweede of derde klasser.
Jammer maar helaas, toch een aderlating voor ons ploeg, want het was een heel belangrijke pion.

Volgens zover ik op de hoogte ban (kranten en internet) had dries getekend bij Aalst, maar had hij nog een lopend contract bij gent. Dus moest gent hem vrijgeven voor hij bij aalst volgend seizoen kon spelen. Gent weigerde, dus moet dries terug naar gent. En die ploeg leent hem liever uit aan een 2de of 3de klasser (past beter bij zijn mogelijkheden) dan aan een 4de klasser.

't is in het verleden idd al meermaals gebleken dat kranten en internet ALTIJD JUIST ZIJN. Man toch !!! Als ge niet weet waar ge over spreekt, dan zwijgt ge beter !!! :dom:

Ik heb niet gezegd dat het juist is, gewoon maar voor zover ik weet. Moest er eens iemand duidelijkheid scheppen (alles in 1 post gieten en zeggen wate r echt gebeurd is) zo het veel beter zijn, maar blijkbaar slaagt er niemand om een duidelijk beeld te scheppen.

Laatst gewijzigd door ones fan, always fan op 30 Mei 2006, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Mei 2006, 15:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ajuin schreef:
Starsky schreef:

Dat denk ik er ook over.......

30 Mei 2006, 15:17
Scholier

Pas op, da kan wel zijn ze wat Ones a fan,always a fan zegt. Ik bedoel maar, ik zeg niet dat het zo gelopen is, maar het kan wel zo zijn he!

Alleszinds ik wacht op wat uitleg van Ajuin (Koen) want ik zou echt wel willen weten wat dan de echte reden zou zijn...

30 Mei 2006, 15:23
Freak

Leeftijd: 45
ajuin zou beter eens vertellen wat er echt gebeurd is.  Iedereen kan zeggen da hij vanalles weet hé (met alle respect voor ajuin trouwens)...

30 Mei 2006, 15:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40

dries had ni eens een contract bij gent ... ;)

30 Mei 2006, 15:27
Vaste Waarde

filipeveraert schreef:
ajuin zou beter eens vertellen wat er echt gebeurd is. Iedereen kan zeggen da hij vanalles weet hé (met alle respect voor ajuin trouwens)...

Enigste wat telt is resultaat !!! Dries zal niet spelen voor E. Aalst komend seizoen.

Koen

30 Mei 2006, 15:31
Freak

héééél flauw, misschien weet je gewoon even weinig als ons...

30 Mei 2006, 15:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik vind ook dat we als supporters recht hebben op enige uitleg.

Eerst komt hij, hij wil ook komen en om één of andere reden kan het toch niet.

Ik vind dan ook dat degenen die de echte reden kennen wel enige duidelijkheid mogen scheppen.

30 Mei 2006, 15:54
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
filipeveraert schreef:
héééél flauw, misschien weet je gewoon even weinig als ons...

In de krant staat duidelijk dat Gent Dries enkel wil uitlenen aan een tweede of derde klasser.  
Het staat er zwart op wit.
En dan zijn er hier die beweren dat het Dries zelf is die niet meer bij Aalst wil spelen volgend seizoen.  
Dat is niet flauw zeker?  Of misschien weten die mensen dan zoveel meer dan de rest...

De supporters hebben inderdaad recht op een duidelijke info en ik denk dat die er wel zal komen ook op inside.

30 Mei 2006, 15:58
Freak

als ne speler ECHT wil blijven hé, dan blijft hij.  Remember Seminck - Willebroek.

Allemaal dikke treut

30 Mei 2006, 16:18
Scholier

Kvind ook da Ajuin wel ook mag zeggen wat hij dan weet... (ben benieuwd en snap ni waarom wij da ni zouden mogen weten)

30 Mei 2006, 16:26
forumlegende

Jongens, stop met zeveren. Hij is weg en daarmee is alles gezegd. Hij heeft een aantal goei matchen gespeeld maar hij is nog maar 17. Met broekjes wordt je nooit kampioen, zelfs niet in 4de! We moeten dringend wat regelmatig presterende spelers aantrekken die de reeksen 3de en 4de kennen en dan is het aan de trainer om er een goed geheel van te maken. Pas op , ik wil Dries bedanken voor de geleverde diensten maar hoger dan 2de gaat hij nooit spelen hoor...

Vergeet het dat je kan kampioen of kop spelen met spelers uit de reserven van eerste!

Een nieuwe start, een nieuw begin, een frisse wind...met een nieuwe ploeg aub...

30 Mei 2006, 16:31
Freak

hij is ook een kop te klein om goed te zijn.in 4e hebben we grote beren nodig.mannen waar ge mee naar de oorlog kunt,want dat gaan we in 4e krijgen.

30 Mei 2006, 16:43
Freak

Dani schreef:
Jongens, stop met zeveren. Hij is weg en daarmee is alles gezegd. Hij heeft een aantal goei matchen gespeeld maar hij is nog maar 17. Met broekjes wordt je nooit kampioen, zelfs niet in 4de! We moeten dringend wat regelmatig presterende spelers aantrekken die de reeksen 3de en 4de kennen en dan is het aan de trainer om er een goed geheel van te maken. Pas op , ik wil Dries bedanken voor de geleverde diensten maar hoger dan 2de gaat hij nooit spelen hoor...

Vergeet het dat je kan kampioen of kop spelen met spelers uit de reserven van eerste!

Een nieuwe start, een nieuw begin, een frisse wind...met een nieuwe ploeg aub...

Helemaal juist. Dries komt niet, dat is jammer, maar het is zo. Begin al te bouwen aan een nieuwe ploeg.

Laat het VCEA2002 van de afgelopen 4jaar varen, en kijk vooruit. We moeten hogerop, het enige waar me mogen op terugkijken is het KSC Eendracht Aalst van voor 4jaar geleden, daar moet we terug naartoe ...

Te beginnen vanaf volgend seizoen

30 Mei 2006, 16:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 106