Artikels - Pagina 434 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 432 433 434 435 436 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Artikels
AlostanA schreef:
zandbergske schreef:
https://www.gva.be/cnt/dmf20231124_93070216
podcast regi van acker over antwerp maar er komt ook een stuk in over den iendracht.

Ik onthoud "bij Dender komt er dan ook nog geen volk kijken" :D

Iemand die het volledige artikel met Mikulic op website HLN eens kan posten?
En misschien ook dat met Milinceanu van maandag?

30 Nov 2023, 1:35
Reserve

filip.dhose schreef:
AlostanA schreef:
zandbergske schreef:
https://www.gva.be/cnt/dmf20231124_93070216
podcast regi van acker over antwerp maar er komt ook een stuk in over den iendracht.

En ook dit artikel over de open brief aan het stadsbestuur… https://www.hln.be/aalst/eendracht-aals ... ~a2137e32/

30 Nov 2023, 14:07
nieuw in de eerste ploeg

Jules Bocandé schreef:
filip.dhose schreef:
AlostanA schreef:

En ook dit artikel over de open brief aan het stadsbestuur… https://www.hln.be/aalst/eendracht-aals ... ~a2137e32/

Je kan het artikel volledig lezen op de officiële website

30 Nov 2023, 14:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Citeer:
Eendracht Aalst-bestuur in open brief: “Bladzijde omslaan na woelige periode”

In een open brief probeert het clubbestuur van Eendracht Aalst duidelijkheid te verschaffen over de recente woelige periode. “Het bestuur hoopt hiermee onwaarheden over de club en haar werking uit de wereld te helpen. Tegelijk wil het een oproep doen aan iedereen die het Aalsters voetbal een warm hart toedraagt om er mee voor te zorgen dat de sereniteit kan terugkeren, om na deze woelige periode de bladzijde om te slaan”, zo staat te lezen.

Rutger Lievens 30-11-23, 12:49 Laatste update: 13:26

Eendracht Aalst kwam de afgelopen maand in een mediastorm terecht wanneer bleek dat de gastoevoer op Zandberg was afgesloten. Geen warm water of verwarming meer voor de jeugdspelers die er trainen. Het was de druppel voor het jeugdbestuur en tal van trainers, die de werking staakten uit protest tegen de gang van zaken. Het clubbestuur reageerde door ‘hun ontslag’ te aanvaarden. Ondertussen is er weer gas en warm water en keerden enkele trainers terug, maar de jeugdverantwoordelijke en enkele anderen die de ruggengraat vormden van de jeugdwerking zijn ondertussen geen lid meer van de club. En dan waren er nog de verhalen van openstaande schulden. Want als de gasfactuur blijft liggen, wat dan nog? Hotelfacturen, zo bleek, maar ook schulden bij de stad Aalst.

“Foutieve berichten”

Vandaag probeert de club met een open brief een en ander recht te zetten. “Naar aanleiding van verscheidene foutieve berichten over onze club, wil het bestuur van Eendracht Aalst klare wijn schenken. Tegelijk willen we een oproep lanceren aan iedereen die het Aalsters voetbal een warm hart toedraagt om de sereniteit terug te laten keren en op die manier de sportieve en structurele heropbouw te ondersteunen”, zo schrijven de bestuurders Yüksel Demir en Ulas Ortakaya. “Hoewel het onze club sportief voor de wind gaat met het mannenelftal en de damesploeg aan de kop van de rangschikking – en elk van ons duimt dat dit op het seizoenseinde ook het geval is – is onze organisatie de afgelopen tijd in een negatief daglicht gezet door bepaalde berichtgevingen, gestoeld op incorrecte, al dan niet bewust foutieve ‘informatie’. Als overnemers van de club en als nieuw bestuur betreuren we ten zeerste de reputatieschade voor Eendracht Aalst. Daarom zien we ons als club en uithangbord van de stad en voor onze trouwe fans, iedereen die betrokken is bij onze jeugdwerking en onze gerespecteerde medewerkers dusdanig genoodzaakt om hierover klare wijn te schenken.”

In de brief schrijven ze dat ze hebben vastgesteld dat de club in alle geledingen en op alle vlakken ‘een zware erfenis’ uit het verleden met zich meedraagt. “De genomen beslissingen omtrent de interne werking van onze club en onze jeugdwerking zijn het onderwerp geweest van talloze foutieve, onvolledige berichten de afgelopen weken”, zeggen ze. “Een medewerker, die deel uitmaakte van de coachingstaff van het eerste elftal en in dienst was als administratief medewerker, sloot buiten zijn bevoegdheid financiële deals af met bevriende bedrijven of eigen familieleden. Concreet gaat het over sponsordeals of de aankoop van goederen die financieel nadelig zijn voor de club Eendracht Aalst. Daarnaast is gebleken dat deze medewerker spelersovereenkomsten, belangrijke documenten en facturen achterhield voor het nieuwe bestuur en zelfs vernietigd heeft. Diezelfde persoon heeft ook vertrouwelijke informatie en bankafschriften van de club gedocumenteerd en gefragmenteerd doorgespeeld aan de (regionale) media en de stad Aalst om een zeer negatief beeld te creëren over onze werking en het nieuwe bestuur. Daarom is de betrokken persoon, die jarenlang deel uitmaakte van de club, op non-actief gezet en bereiden we verdere juridische stappen voor vanwege de geleden schade”, stelt Eendracht Aalst.

Achterstallige schulden

“De bestuurders van Eendracht Aalst, evenals sportief directeur Kevin Mirallas, beschouwen de jeugdwerking, die jarenlang een sterke reputatie genoot, als een belangrijke prioriteit en een troef in de toekomstige uitbouw van onze club, waar talent van eigen bodem moet kunnen doorgroeien naar het hoogste niveau. Met pijn in het hart hebben we dan ook vastgesteld dat via een gecoördineerde actie door de verantwoordelijke voor onze jeugdwerking, ondersteund door een aantal opleiders en een beperkt aantal leden van de ouderraad, deze reputatie van binnenuit bewust getackeld werd, ten koste van het voetbalplezier van onze jeugdspelers”, zo zegt Eendracht Aalst.

“De ‘informatie’ over achterstallige schulden voor huur van het jeugdcomplex en gas- en elektriciteitsrekeningen die door de verantwoordelijke voor de jeugdwerking verspreid en gebruikt werden om paniek en onrust te creëren, is volledig incorrect”, zegt het clubbestuur. “Bovendien heeft de jeugdverantwoordelijke zonder enige overleg met het bestuur de beslissing genomen om jeugdtrainingen te annuleren en voor alle jeugdwedstrijden forfait te geven via de geijkte kanalen van de KBVB, zonder hierin de gerechtelijk correspondent te betrekken. Als gevolg hiervan zal de club een boete opgelegd krijgen.”

76.000 euro

“Vandaag is voor ons duidelijk geworden dat deze boycot geen noodsignaal was vanuit liefde voor het jeugdvoetbal, maar vooral ingegeven was uit vrees voor geplande interne veranderingen die het persoonlijk financieel gewin van een aantal betrokken personen in het gedrang zou brengen en reeds geruime tijd voorbereid werd. Zeker nu deze groep een collectieve overeenkomst gesloten heeft met een andere club, die ook IP- jeugdvoetbal speelt. Een methodiek die in het verleden door dezelfde groep al gehanteerd is. Gezien de financiële, materiële en morele schade die onze club hierdoor ondervindt, bekijken we ook hier de mogelijke juridische stappen. Daarnaast willen we benadrukken dat we na dit betreurenswaardig incident met een groot deel van de jeugdopleiders een nieuwe overeenkomst hebben afgesloten om de continuïteit van de jeugdwerking te garanderen”, aldus de open brief. Vanuit de zijde van het voormalige jeugdbestuur en -trainers vernemen wij dat de betrokkenen vandaag van geen enkele club lid zijn.

Het bestuur van Eendracht Aalst zegt dat er geen 76.000 euro aan schulden zijn bij de stad, zoals de kranten schreven. “De verschillende juridische structuren die samen de club Eendracht Aalst vormen, zorgden ervoor dat de definitieve afwikkeling van de overname trager verliep dan initieel door het nieuwe bestuur werd ingeschat. Hierdoor wordt jammer genoeg via de media de perceptie gecreëerd dat ondanks het feit dat het volledige overnameproces begin november afgerond werd, de club vandaag nog een miljoenenschuld met zich meedraagt terwijl het tegendeel waar is”, zo staat in de brief. “We stellen jammer genoeg ook vast dat in de media onjuiste bedragen, zijnde 76.000 euro, circuleren die verschuldigd zouden zijn aan de stad Aalst. In realiteit gaat het om 16.000 euro, zoals ons recent bevestigd werd vanuit het stadsbestuur. Op een werkingsbudget van een club als Eendracht Aalst is dit naar ons aanvoelen allerminst een onoverkomelijk bedrag, dat in de nabije toekomst vereffend zal worden net als andere kleine openstaande tegoeden aan leveranciers.”

Al deels betaald

Op de jongste gemeenteraadscommissie Financiën gaf schepen Matthias De Ridder over die schulden een stand van zaken. De situatie is wel wat genuanceerder dan eerst gecommuniceerd door de stad, maar de 76.000 euro schulden zijn er nog altijd. “De club heeft ondertussen een bedrag overgeschreven dat overeenkomt met de openstaande huur van sportcomplex Zandberg. Daar waren achterstallige facturen van begin januari, voor een totaalbedrag van 12.281,95 euro. De club communiceerde dat ze al haar schulden aan de stad had betaald. Dat klopt niet, maar dus wel de huur van de Zandberg. Dat bedrag is gestort”, verduidelijkte De Ridder. “Voor het Pierre Cornelisstadion is er nog altijd een openstaande schuld van 12.715 euro. Daarnaast is er de huur van Zandberg van oktober, 1.716 euro en en openstaande schuld aan het SportAG van 2.666,5 euro”, zegt De Ridder. “Vervolgens is er nog een bedrag van bevroren huurschulden. Daar staat nog 59.527,46 euro aan schulden open. Dat is een schuld van vroeger, maar die schuld is wel van de vzw die de nieuwe overnemers hebben overgepakt. Dat is een bevroren schuld, ze moeten dat niet tegen morgen betalen, maar voor de andere bedragen moet er wel op korte termijn een oplossing worden gevonden. Het gaat dus in totaal over een schuld van 76.626,11 euro.”

Commerciële doorstart

In de open brief staat verder nog dat al de problemen met de jeugd en de verhalen over schulden de reputatie van de club bij het brede publiek en onze trouwe fans hebben geschaad. “Ze dreigen een rem te zetten op de commerciële doorstart van Eendracht Aalst, we hopen nu de sereniteit rond onze club te laten weerkeren”, schrijft het bestuur. “Onze organisatie is in volle transitie. Een dergelijk proces vraagt tijd en verloopt soms met horten en stoten. Al dan niet gevoed door ongefundeerde uitspraken in het publieke forum op basis van gefragmenteerde, foutieve informatie. Daarom hopen we dat de wederopstanding van Eendracht Aalst die wij ambiëren, ook politici tot meer dadendrang aanzet dan in het verleden het geval was en er op basis van het recente overleg in de toekomst een constructieve dialoog kan zijn om samen voor oplossingen te zorgen.”

“Als bestuur willen we korte lijnen behouden met het stadsbestuur en de volledige Aalsterse politiek en hen allemaal betrekken bij ons toekomstproject voor Eendracht Aalst. Daarom hopen we samen met hen in 2024 zowel het stadiondossier als de broodnodige modernisering van het jeugdcomplex voor onze jeugdspelers na jaren van stilstand op het juiste spoor te kunnen zetten. Enkel door constructief samen te werken kunnen we Eendracht Aalst uit het moeras halen.

Bron: HLN

30 Nov 2023, 15:11
forumlegende

Leeftijd: 69
Als je dit artikel leest kan ik hier met volle zekerheid zeggen dat er in het vorige bestuur, jeugdbestuur en technische staf ook een aantal roofdieren en haaien zaten!!!!
Wie zijn wij dan om de nieuwe overnemers te overladen met negatieve en onjuiste berichten die hier dagelijkse kost waren?
Onze zogezegde (clubman) bij uitstek hangt een proces boven zijn been wegens bedrieglijke praktijken, hetzelfde met die bende vanuit het jeugdbestuur!
Dit is een open brief naar het stadsbestuur, pers en supporters, hopelijk lezen alle forumgangers de inhoud van dit schrijven heel aandachtig en kunnen de rangen eindelijk gesloten worden!
Iendracht veroit :EA:

30 Nov 2023, 15:12
Iendracht.be - beheer

Citeer:
“Met minder dan de promotie neem ik geen genoegen”: Zvonimir Mikulic heeft slechts één doel bij Eendracht Aalst

VOETBAL TWEEDE NATIONALE A Zaterdagavond verdedigt Eendracht Aalst op Dikkelvenne de leidersplaats in tweede nationale A. Het wordt een mooie uitdaging, want de tegenstander is dit seizoen een vaste waarde in de subtop. Bij Eendracht maakt doelman Zvonimir Mikulic (33) dit seizoen voor het eerst kennis met West-Europa.

Erik Vandeweyer 29-11-23, 15:16 Laatste update: 29-11-23, 16:23

Het werd een start met hindernissen, maar intussen toonde Zvonimir Mikulic al enkele keren aan dat hij een betrouwbare doelman is. De Kroaat kwam pas op het einde van de voorbereiding in Aalst aan en was ook even geblesseerd. Zijn doel is duidelijk. “Ik ben naar Eendracht Aalst gekomen om te presteren. Met minder dan de promotie neem ik geen genoegen. Je merkt dat deze ploeg nog zoekende is. De match tegen Torhout zondag was illustratief (3-1-winst, red.). Voor de rust liep het niet vlot, na de pauze lukte het wel allemaal.”

Gestraft

Aan ervaring ontbreekt het Zvonimir Mikulic niet. “Ik ben afkomstig uit Slavonië. Dat is een stukje Kroatië tussen Bosnië en Hongarije. Op mijn zesde begon ik met voetballen bij het plaatselijke Osijek. Of ik altijd doelman ben geweest? Eigenlijk wel. (lacht) Ik was de jongste van de ploeg en moest ‘als straf’ in doel staan, omdat niemand dat wou doen. Het beviel me evenwel en ik ben altijd blijven staan. Ik heb dus nooit op een andere positie gespeeld. Van Osijek ging het naar Vukovar, een stadje op dertig kilometer van mijn geboortegrond. Mijn carrière begon pas echt toen ik bij het Moldavische Sheriff Tiraspol tekende.”

Tocht door de Balkan

Meteen brak er voor Zvonimir Mikulic een tocht door de Balkan aan. “Moldavië is een klein land en de competitie haalt niet het allerhoogste niveau, maar Sheriff is wel een begrip in het land. De ploeg speelt Europees en zou later nog stunten in de Champions League tegen Real Madrid. Via Bulgarije belandde ik bij het Turkse Tuzlaspor. Daar leerden de nieuwe Turkse eigenaars van Eendracht Aalst me kennen. Ik was eerst nog even actief in Roemenië, vooraleer ik in Aalst tekende. Kroatië is niet het grootste land in Europa, maar voetbal en zaalvoetbal behoren wel tot ons erfgoed. Die gedachte wil ik in Aalst laten zien.”

30 Nov 2023, 15:14
Iendracht.be - beheer

Citeer:
Nicolae Milinceanu stelt met twee doelpunten orde op zaken tegen Torhout: Eendracht Aalst terug op kop na hard bevochten zege

VOETBAL TWEEDE NATIONALE A Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar Eendracht Aalst heeft een verdiende 3-1-overwinning behaald tegen een verdienstelijk Torhout. Door deze driepunter springen de Aalstenaren over Oostkamp en Oudenaarde terug naar de eerste plaats in tweede nationale A. Nicolae Milincanu (31) werd matchwinnaar.

Erik Vandeweyer 26-11-23, 18:42 Laatste update: 26-11-23, 18:51

Eendracht Aalst had het niet onder de markt met staartploeg Torhout. Andries kon een eerste counter fraai afronden. Daarna speelden de bezoekers goed georganiseerd. Kort na de rust kon Nicolae Milinceanu de ban breken. “Ik kreeg de bal goed toegespeeld in het strafschopgebied. Even moest ik kort draaien. Daarna kon ik hard binnenknallen. Het was een verlossende treffer, want voordien moesten we inderdaad zoeken naar de juiste opening. Eén minuut later kreeg ik trouwens nog een grote kans, maar toen werd mijn schot in extremis nog afgeblokt door een Torhoutse voet. Enkele minuten later was het dan toch een tweede keer prijs. Ik kon me goed doorzetten, maar speelde de bal tijdig af aan Straetman. Die gaf een correcte pass terug en met een hakje maakte ik de ongemakkelijke score helemaal ongedaan.”

Aanpassingsperiode

Plots ging het veel gemakkelijker voor Eendracht. Aanvankelijk werden enkele opgelegde kansen nog gemist, maar De Coninck tekende finaal toch voor de 3-1. Meteen heroverde Eendracht Aalst de leidersplaats. Nicolae Milinceanu zag dat het goed was. “Meer en meer begin ik mijn draai te vinden in Aalst. Het is voor een buitenlander toch altijd even wennen in een nieuwe competitie. Nu begin ik te begrijpen hoe het werkt. Vorige week kon ik tegen Wetteren ook al de netten bol zetten. Je kan mijn persoonlijke situatie wat vergelijken met onze wedstrijd tegen Torhout. Voor de rust was het net niet goed genoeg. We misten de juiste focus. Eendracht botste op een muur en alles bleef gesloten. Na de herneming zagen de supporters een heel ander Aalst. De tegenstander kon de ruimtes niet meer belopen en daar konden we maximaal van profiteren. Met deze ploeg willen we echt hoger, ‘step by step’. Voor de winterstop resten er nog drie matchen. Daarin willen we onze leidersplaats bevestigen.”

30 Nov 2023, 15:16
nieuw in de eerste ploeg

Allesweter schreef:
Jules Bocandé schreef:
filip.dhose schreef:

Je kan het artikel volledig lezen op de officiële website

Wat mij alvast, los van de inhoud, opvalt, het schabouwelijke Nederlands is weg. Applaus op alle banken.
De inhoud stemt tot nadenken, ook op alle banken!!

30 Nov 2023, 15:31
forumlegende

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Als je dit artikel leest kan ik hier met volle zekerheid zeggen dat er in het vorige bestuur, jeugdbestuur en technische staf ook een aantal roofdieren en haaien zaten!!!!
Wie zijn wij dan om de nieuwe overnemers te overladen met negatieve en onjuiste berichten die hier dagelijkse kost waren?
Onze zogezegde (clubman) bij uitstek hangt een proces boven zijn been wegens bedrieglijke praktijken, hetzelfde met die bende vanuit het jeugdbestuur!
Dit is een open brief naar het stadsbestuur, pers en supporters, hopelijk lezen alle forumgangers de inhoud van dit schrijven heel aandachtig en kunnen de rangen eindelijk gesloten worden!

Ik heb hem gelezen maar wordt hier nog steeds niet warm van. Het blijft dezelfde plaat die opstaat: 't is allemaal de schuld van een ander.
Sorry, er zijn nieuwe schulden gemaakt dit seizoen door dit bestuur. Dan moet je het niet op het vorige bestuur steken of op mensen van de jeugd.
Het nieuwe bestuur maakt even goed fouten als de vorige besturen, wees dan tenminste zo eerlijk om dat toe te geven, maar neen, dit nieuwe bestuur heeft volgens sommigen blijkbaar een onberispelijke staat van dienst. We kennen die mensen niet eens, om ze dan meteen 100% vertrouwen te geven is voor mij een brug te ver.
't Feit dat het een brief in correct Nederlands is, is alvast een stapje de goede richting uit en als ze op korte termijn de 'kleine (Aalsterse) leveranciers' (Foncé, traiteur, drankenleverancier, hotel, ...) effectief netjes gaan vergoeden dan krijgen ze van mij weer wat meer respijt.

Als ge naar de match tegen Torhout gaan zien zijt, wat vond gij van de manier hoe de spelers de K begroetten na de match? Sorry, dit was alles behalve One Big Happy Family. 't Was precies een bende geslagen honden die de match verloren hadden ipv gewonnen. Resultaten zijn goed, spelbeeld heel wat minder, en het druipt van hun gezichten dat de ploegsfeer niet goed zit, en alles dat achter de schermen misloopt zal daar een grote rol in spelen. Dat is voor mij ook deels de fout van het nieuwe bestuur (dat ondermeer bij de overname onvoldoende onderzoek heeft gedaan > boeken niet gevraagd/gekregen waardoor ze nu met uit de kast vallende lijken te maken krijgen), dus verwacht niet van alle supporters nu meteen een vreugdedans na de brief op de site. Geef ze gerust het voordeel van de twijfel dat ze het goed menen en de problemen willen aanpakken, maar geloof er niet blind in.

30 Nov 2023, 15:52
Nationale Ploeg

Timoilsjt schreef:

Ik heb hem gelezen maar wordt hier nog steeds niet warm van. Het blijft dezelfde plaat die opstaat: 't is allemaal de schuld van een ander.
Sorry, er zijn nieuwe schulden gemaakt dit seizoen door dit bestuur. Dan moet je het niet op het vorige bestuur steken of op mensen van de jeugd.
Het nieuwe bestuur maakt even goed fouten als de vorige besturen, wees dan tenminste zo eerlijk om dat toe te geven, maar neen, dit nieuwe bestuur heeft volgens sommigen blijkbaar een onberispelijke staat van dienst. We kennen die mensen niet eens, om ze dan meteen 100% vertrouwen te geven is voor mij een brug te ver.
't Feit dat het een brief in correct Nederlands is, is alvast een stapje de goede richting uit en als ze op korte termijn de 'kleine (Aalsterse) leveranciers' (Foncé, traiteur, drankenleverancier, hotel, ...) effectief netjes gaan vergoeden dan krijgen ze van mij weer wat meer respijt.

Als ge naar de match tegen Torhout gaan zien zijt, wat vond gij van de manier hoe de spelers de K begroetten na de match? Sorry, dit was alles behalve One Big Happy Family. 't Was precies een bende geslagen honden die de match verloren hadden ipv gewonnen. Resultaten zijn goed, spelbeeld heel wat minder, en het druipt van hun gezichten dat de ploegsfeer niet goed zit, en alles dat achter de schermen misloopt zal daar een grote rol in spelen. Dat is voor mij ook deels de fout van het nieuwe bestuur (dat ondermeer bij de overname onvoldoende onderzoek heeft gedaan > boeken niet gevraagd/gekregen waardoor ze nu met uit de kast vallende lijken te maken krijgen), dus verwacht niet van alle supporters nu meteen een vreugdedans na de brief op de site. Geef ze gerust het voordeel van de twijfel dat ze het goed menen en de problemen willen aanpakken, maar geloof er niet blind in.

Omdat ik niet op de hoogte ben van de interne keuken ben ik altijd nieuwgierig naar het fundament van dergelijke beweringen. Die bedragen die je noemt, zijn dit schulden die gemaakt werden door het huidige bestuur? Dat hotel, inderdaad, maar daar werd al toelichting bij gegeven. Die andere schulden ook?

30 Nov 2023, 16:06
Ancien

Leeftijd: 47
Timoilsjt schreef:

Veralgemening en stemmingmakerij. Op Wetteren vlogen ze nog in de supporters bij het maken van de 2-3 en plots staan ze als geslagen honden een week later? Alé kom hé zeg.

Geef feiten en geen veronderstellingen. Sluit de rangen of ga petanquen en de licentiecommissie doet de rest.

30 Nov 2023, 18:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231130_95620361

kan iemand het hele artikel posten?

30 Nov 2023, 18:29
Vaste Waarde

Het enige echt heuglijke feit is - zoals iemand hier reeds aanhaalde - dat we voor de allereerste keer een in correct Nederlands opgestelde tekst hebben gekregen.. (y)
Maar voor de rest dus hetzelfde broodje aap gezeik van " 't is moeilijk" - " 'is onze fout niet" - " wij zijn serieuze mensen".. etc..
Awel dan is het héél simpel he jongens :
- Betaal dan nu per direct eens al uw achterstallige facturen om uw goodwill te tonen.
- Maak vanaf nu geen nieuwe schulden meer.
- Laat dan mits officiële en transparante communicatie aan iedereen weten dat er nog ZERO schulden zijn.
- Ga openlijk en per direct in gesprek met het stadsbestuur omtrent jullie plannen op middellange termijn.

Als ze bovenstaand nu eens allemaal DOEN in plaats van het telkenmale alleen maar te beloven dan betaal ik een vat aan mijn collega's op 't forum hier ! :D

30 Nov 2023, 18:36
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
witzwet schreef:
Timoilsjt schreef:

Veralgemening en stemmingmakerij. Op Wetteren vlogen ze nog in de supporters bij het maken van de 2-3 en plots staan ze als geslagen honden een week later? Alé kom hé zeg.

Geef feiten en geen veronderstellingen. Sluit de rangen of ga petanquen en de licentiecommissie doet de rest.

Ik heb de laatste weken toch ook het gevoel dat het groepsgevoel beter aan het worden is. Waar je in het begin duidelijk het verschil tussen de buitenlanders en de Belgen zag is dat nu veel minder. Ik denk dat er na de match een paar spelers niet veel zin hadden om bij de supporters te komen omdat ze een uur eerder nog een licht fluitconcert te horen kregen...

30 Nov 2023, 18:40
forumlegende

elfahem schreef:
Timoilsjt schreef:

Omdat ik niet op de hoogte ben van de interne keuken ben ik altijd nieuwgierig naar het fundament van dergelijke beweringen. Die bedragen die je noemt, zijn dit schulden die gemaakt werden door het huidige bestuur? Dat hotel, inderdaad, maar daar werd al toelichting bij gegeven. Die andere schulden ook?

Ik heb behoudens vergissing geen bedragen genoemd. De bedragen in het artikel moet je aan de journalist of de stad vragen van waar die komen.

30 Nov 2023, 20:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 432 433 434 435 436 497