|
|
| Pagina 45 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef: Bram schreef: Jeroen schreef: Ik had nochtans een betere oplossing hoor. Filipovic weg en Steurs op de linksback. Die is daar minstens evengoed dan Filipovic, die zwaar onder de maat presteert. degroote zal het wel afbollen zeker? allez da hoop ik toch... Degroote had toch maar een contract voor een half seizoen? Dan zal dit zeker niet verlengd worden he _________________ Iendracht till i die!! |
| 08 Apr 2009, 23:21 |
|
|
Duivelke
josken schreef: MUSSA schreef: Steurs naar OHL Roel naar SK Londerzeel Marcelleke VDS blijkt echt ne "crack" te zijn tijdens de onderhandelingen ![]() Heel erg jammer, er waren dit seizoen maar 2 spelers die iets konden forceren. Lord en Steurs. Alle 2 de spelers houden was moeilijk aangezien ze alle 2 op hun best zijn op de zelfde positie. Als Lord op zen beste niveau speelt schat ik hem toch een stukje hoger in dan Steurs, maar in het jaar en een half dat die hier speelt hebben we toch al ondervonden dat hij moeilijk op niveau kan blijven spelen terwijl Steurs dit wel kan. En met Kris Spartacus als trainer zal deejee Lord rap overtraint zijn terwijl Steurs als een konijn op een plein zal rondlopen in Leuven |
| 08 Apr 2009, 23:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
ale,tijd om even een lijstje te maken wie al komt of me wie ze nog bezig zijn om te(rug) komen,en wie vertrekt.....ik zal er waarschijnlijk wel ergens enn of meerdere vergeten zijn,maar vul da dan maar aan
de vraagtekens ben ik nie zeker (of zijn nog nie zeker....of wel) in: moreels wouter moreels brecht coppens glenn delpoitre laurent troch? verheyden? de vroe? uit: de veirman steurs van den brande boto degroote? franck? dessaer? van mieghem? van dender coulibaly blijven: seminck de schutter spotbeen niels spotbeen thomas filipovic podevijn delie lord van damme iets in deze trend? als er nog iemand iet (zeker) weet over in,uit of blijvers..... Laatst gewijzigd door supersossis op 08 Apr 2009, 23:40, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Apr 2009, 23:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Verheyen effenaf.
![]() |
| 08 Apr 2009, 23:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Gilles schreef: Verheyen effenaf. ![]() ja pardon eh zeg..... t is al opgelost.... |
| 08 Apr 2009, 23:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
supersossis schreef: ale,tijd om even een lijstje te maken wie al komt of me wie ze nog bezig zijn om te(rug) komen,en wie vertrekt.....ik zal er waarschijnlijk wel ergens enn of meerdere vergeten zijn,maar vul da dan maar aan de vraagtekens ben ik nie zeker (of zijn nog nie zeker....of wel) in: moreels wouter moreels brecht coppens glenn delpoitre laurent troch? verheyden? de vroe? uit: de veirman steurs van den brande boto degroote? franck? dessaer? van mieghem? van dender coulibaly blijven: seminck de schutter spotbeen niels spotbeen thomas filipovic podevijn delie lord van damme iets in deze trend? als er nog iemand iet (zeker) weet over in,uit of blijvers..... Zwawi & Den Onderkroiper blijven ook ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Apr 2009, 23:43 |
|
|
Junior
Ja kijk, Steurs naar tweede klasse bij een ploeg die al vier jaar subtop speelt voor nog redelijk wa volk.
Wss een beter contract en hier de concurrentie me Lord. Lijkt mij duidelijk dan. Of dat em der een basisplaats gaat bemachtigen daarentegen? |
| 08 Apr 2009, 23:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Wat Steurs betreft zou ik toch wat willen nuanceren. Die is pas echt goed beginnen draaien met Flipo in zijn rug als aangever. In de periode ervoor als back in de steun van Lord, was Steurs veel minder.
Trouwens met Lord en Steurs heb je twee spelers voor dezelfde positie. Je kunt die niet tegelijkertijd opstellen zonder dat één van de twee moet inboeten qua rendement. Verder zou ik mij niet vastpinnen op namen en adelbrieven van spelers naar volgend seizoen toe. Als je kijkt naar Wetteren en Woluwe Zaventem dit seizoen en Ronse het vorige.... Dan denk ik niet dat men bij de start zou gezegd hebben dat die voor de eerste plaats zouden gaan. Ik kan me vinden in de strategie die nu gevolgd wordt. Spelers die, als je ze evalueert naar prestatie en rendement, niet voldoen in vraag trekken en talentvolle jongeren behouden. Dit aanvullen met talent uit dezelfde reeks en daar nog een paar mensen bij met ervaring (in de veronderstelling dat er twee spelers zoals Arne en Ewen bijkomen). Wat betreft het nummer 10 zou ik Troch en Franck willen in de weegschaal leggen. Ik denk dat Franck met een Ewen en Arne in zijn rug wel eens zou kunnen verbazen. Troch heeft als voordeel zijn scorend vermogen en zijn ervaring op die positie. Maar als je Franck een heel seizoen dezelfde rol laat spelen, met dezelfde spelers in zijn rug als Troch vorig seizoen, denk ik dat ze misschien wel evenwaardig zijn. De tijd zal raad brengen zeker... |
| 08 Apr 2009, 23:56 |
|
|
Onderkroiper schreef: Zwawi & Den Onderkroiper blijven ook ![]() schitterend! contract van 10 of 20 jaar? volledig gearrangeerd combi-abonnement met een minimun van 15 pintjes per thuis en uitmatch zelf te consumeren en te betalen"met optie op meer" en steeds aanhoudende,euforische gezangen in de tribunes? ![]() |
| 08 Apr 2009, 23:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
supersossis schreef: Onderkroiper schreef: Zwawi & Den Onderkroiper blijven ook ![]() Citeer: schitterend! contract van 10 of 20 jaar? volledig gearrangeerd combi-abonnement met een minimun van 15 pintjes per thuis en uitmatch zelf te consumeren en te betalen"met optie op meer" en steeds aanhoudende,euforische gezangen in de tribunes? ![]() Ik hoef géén gratis abonnement. Ik kom reeds kijken sinds 1978 en ononderbroken abonnee sinds 1991. De tijd vliegt snel en hoop dat toch nog een paar jaar te mogen en kunnen doen . Misschien neemt Hansken over van mij als ik dit niet meer kan doen . Moet hem natuurlijk eerst nog leren "onderkroipen" ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Apr 2009, 0:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Vorig jaar werd er nu ook al gezaagd zenne. En eerlijk gezegd na het nieuws dat we ver half 1ste klasse gingen leeg roven had ik toch ook wel al iets anders verwacht dan een half Egmonds army .Volgend jaar ist van moeten (willen of niet), dat ze dus maar spelers aantrekken met stalen zenuwen. Volgend jaar?? Dit jaar had het moeten gebeuren zonder 1 noemenswaardige tegenstander van niveau, dus het nieuwe bestuur volgend jaar afrekenen als het niet lukt, zou eigenlijk niet mogen... Nu al panikeren over de transfers? Ook belachelijk... Hun namen klinken misschien niet bekend in de oren, maar ze hebben wel alle 4 enkele eigenschappen die ons dit seizoen serieus ontbraken: werklust, enthousiasme en vooral PLOEGgeest... Met een coach die spelers kan motiveren, lijkt me alles voor handen om nog eens een ploeg op het veld te zien staan. Plus, je trainer zal kunnen werken met een ploeg waar hij ook zijn zeg heeft in gehad en zal er van bij de voorbereiding een ploeg van kunnen kneden. De laatste die dat heeft kunnen doen was De Wilde... Limpens nam over nadat de hele ploeg al was samengesteld, Dillen idem dito. Daarnaast: pak het lijstje met de namen erbij die dit seizoen in de kern zaten - alle namen hebben ontgoocheld, ja ook Franck. Het is niet omdat hij 1 goei match speelt dat het goed is hé. En dat van dat dieper spelen is ook bullshit - is onder Dillen ook vaak als tweede spits moeten opdraven en viel toen compleet door de mand. Gewoon objectief bekijken.Blijkbaar vonden er veel hier hem de beste man op het plein tegen FCN...gebruik dan liever het predikaat minst slechte want dat was een hele match pottekestamp... De rest van de namen: Van Dender (ramp dit seizoen op elke positie dat hij heeft gespeeld), Degroote, Van Mieghem, Filipovic,... Met de winter, was al duidelijk van bij het begin, is buiten Van Steenberghe op de verkeerde posities ingekocht wat onze ploeg nog meer slecht dan goed heeft gedaan... Steurs en Lord draaide voor de winterstop maar dan moest Filipovic zonodig komen waardoor er onnodig druk werd gelegd op het enige stuk van de puzzel wat werkte, wat later in het nadeel van Lord begon uit te draaien... Die poeha nu rond Steurs - met alle respect, maar ik vind het ongeveer hetzelfde geval als Van Damme... Hij blonk uit omdat het in zijn geheel gewoon heel slappe koffie was bij ons. Maar een Steurs heb ik nooit zien schitteren als een Lord in de terugronde van vorig seizoen hoor. Dus een logische keuze om Lord te verkiezen boven Marijn... En dat gedoe over dat belachelijk laag bod en dat veel minder verdienen... Er al eens bij stilgestaan dat hij misschien afgelopen seizoen veel te veel werd betaald (ik zou er niet van verschieten) en hij misschien nu een loon voorgeschoteld heeft gekregen naar zijn kwaliteiten... Lord werd vorig seizoen ook verkozen boven Davy Claessens...ik vond/vind het nog altijd veel erger dat we die zijn kwijtgespeeld dan dat we nu Steurs zouden verliezen... De eerste vier maanden was Marijn trouwens rotslecht hé mannekes... Dat Filipovic zou blijven, dat is geen verrassing hé... Er komt trouwens een lange voorbereiding aan, dan kan hij het verdedigen weer aanleren... Aanvallend bracht hij immers wel wat bij... De enige die ik echt puur op kwaliteit gezien niet zou laten gaan is Boto van het lijstje dat nog onzeker is of ze blijven. Met alle respect, maar ik vind hem - als je hem op zijn kwaliteiten aanspeeld - nuttiger dan Delie... Als die Depoitre echt zo goed is, als hier wordt geschreven zie ik Delie trouwens niet van de bank afkomen want het zal wel weer een 4-5-1 worden... Ik kijk echter wel uit naar de voorbereiding op het nieuwe seizoen - mannen als Podevijn, Seminck, De Schutter kunnen hopelijk hun beste vorm oppikken - je hebt weer ploegspelers gekocht en mannen die iets extra kunnen brengen zoals een Lord blijven. De keuzes van de Spotbenen kan ik ook begrijpen itt velen hier. Tomas is centraal een goede verdediger, ideale back-up en heeft groeimarge, Niels heeft een ongelooflijke techniek, heeft een cross en zoekt altijd de actie. Het jammere is dat vooral dan Niels heeft moeten presteren in een ploeg die van geen meter draaide en daardoor al wordt afgebroken nog voor zijn carrière eigenlijk zou moeten beginnen. Is nochtans een type speler die in België niet dik gezaaid zijn want kan zonder echt prestatieverlies, door zijn uitstekende techniek, op beide flanken opereren... Maar ik heb de indruk dat het Aalsterse publiek een probleem heeft met pure wingers...Lord krijgt ook vaak die kritiek. Wanneer is Podevijn op zijn sterkst? Als hij het veld breed houdt en de actie buitenom kan maken (en uiteraard zijn momenten kan kiezen om naar binnen te komen) - wat deed Jens dit seizoen - voortdurend naar binnen komend, moet opdracht zijn geweest van de trainer - maar 0% rendement (buiten tegen Wetteren thuis)...Als je buitenspelers hebt, gebruik ze dan ook op hun kwaliteiten... Voor de rest hoop ik alleen dat er wat ruimte wordt vrijgemaakt voor een scorende middenvelder want in dit systeem is dat onontbeerlijk... |
| 09 Apr 2009, 8:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Idd DT, het gezaag over Steurs slaat op niets als je weet dat ze vorig jaar Claessens (een betere speler + een echte Ajoin) op die positie hebben laten vertrekken.
Claessens bewijst trouwens nog elke week dat hij ons nog veel had kunnen bijbrengen dit seizoen. |
| 09 Apr 2009, 8:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Gijzegem Vaneigest schreef: Idd DT, het gezaag over Steurs slaat op niets als je weet dat ze vorig jaar Claessens (een betere speler + een echte Ajoin) op die positie hebben laten vertrekken. Claessens bewijst trouwens nog elke week dat hij ons nog veel had kunnen bijbrengen dit seizoen. Elke keer 240 km rijden om te komen trainen (met een auto van de club hé heren), vorig seizoen tesamen met Alain Van Mieghem, maar nu helemaal alleen. Je zou voor minder 2 keer gaan nadenken om in 3de klasse te komen spelen. En zover ik weet, zitten ze volgende maandag aan de onderhandelingstafel. Steven had gevraagd om deze week hem wat met rust te laten, das nen bouwvakker hé mannekes (zal 's avonds ook graag wat rust hebben of zijn we reeds vergeten dat hij vorige zaterdag gespeeld heeft na een bezoek aan de kraker, respect trouwens voor hem) en zit ook maandag of dinsdag aan de onderhandelingstafel. Dus stop allemaal dat gezever en wacht gewoon af. Of denken jullie nu echt dat men voor deze 2 personen geen inspanning wil doen. Alleen is er deze keer een budgetair plaatje opgemaakt en gaat men geen geld uitgeven wat men niet heeft. En wat Davy betreft, idd makker hij bewijst het ongelijk van wat hiet sommigen nen beeeerengoeien trainer vinden. _________________ geer'n bè |
| 09 Apr 2009, 9:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
supersossis schreef: ale,tijd om even een lijstje te maken wie al komt of me wie ze nog bezig zijn om te(rug) komen,en wie vertrekt.....ik zal er waarschijnlijk wel ergens enn of meerdere vergeten zijn,maar vul da dan maar aan de vraagtekens ben ik nie zeker (of zijn nog nie zeker....of wel) in: moreels wouter moreels brecht coppens glenn delpoitre laurent troch? verheyden? de vroe? uit: de veirman steurs van den brande boto degroote? franck? dessaer? van mieghem? van dender coulibaly van steenberghe? blijven: seminck de schutter spotbeen niels spotbeen thomas filipovic podevijn delie lord van damme iets in deze trend? als er nog iemand iet (zeker) weet over in,uit of blijvers..... Zet bij steurs maar een vraagteken,want die transfer naar leuven is nog niet bevestigd en DT heeft wel ergens gelijk over steurs,maar toch zie ik hem liever blijven als gaan. |
| 09 Apr 2009, 10:50 |
|
|
Junior
panoleon schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Idd DT, het gezaag over Steurs slaat op niets als je weet dat ze vorig jaar Claessens (een betere speler + een echte Ajoin) op die positie hebben laten vertrekken. Claessens bewijst trouwens nog elke week dat hij ons nog veel had kunnen bijbrengen dit seizoen. Elke keer 240 km rijden om te komen trainen (met een auto van de club hé heren), vorig seizoen tesamen met Alain Van Mieghem, maar nu helemaal alleen. Je zou voor minder 2 keer gaan nadenken om in 3de klasse te komen spelen. En zover ik weet, zitten ze volgende maandag aan de onderhandelingstafel. Steven had gevraagd om deze week hem wat met rust te laten, das nen bouwvakker hé mannekes (zal 's avonds ook graag wat rust hebben of zijn we reeds vergeten dat hij vorige zaterdag gespeeld heeft na een bezoek aan de kraker, respect trouwens voor hem) en zit ook maandag of dinsdag aan de onderhandelingstafel. Dus stop allemaal dat gezever en wacht gewoon af. Of denken jullie nu echt dat men voor deze 2 personen geen inspanning wil doen. Alleen is er deze keer een budgetair plaatje opgemaakt en gaat men geen geld uitgeven wat men niet heeft. En wat Davy betreft, idd makker hij bewijst het ongelijk van wat hiet sommigen nen [b]beeeerengoeien [/b]trainer vinden. nen bééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééérengoeien zelfs, ventjen. betwijfel zeer sterk of het Limpens was die daar mee te maken had. eerder een erfenis van GDR. vind idd het erg spijtig dat Davy weg moest gaan en ook al was Marijn ne meevaller Davy was voor ons een betere speler ! |
| 09 Apr 2009, 10:56 |
|
| Pagina 45 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 280 Volgende |