|
|
| Pagina 45 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tympanum2 schreef: En nog een seizoen zonder chips! we zullen versnaperingen en hamburgers zelf moeten meebrengen, maar wel 4x meer zoipen as vroeger, anders ...as den braar nog wil leveren natuurlijk. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 12 Mei 2015, 16:26 |
|
|
Ancien
Jongens wat een klucht, precies of het verslag van BAS een rol speelt in de huidige financïele toestand waarin we geraakt zijn.
Geloven ze nu echt dat ze kans maken voor de rechtbank. Dat ze aan Mister Tan van Kortrijk vragen om effen te stoppen in Oilsjt ._________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Mei 2015, 17:00 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Jongens wat een klucht, precies of het verslag van BAS een rol speelt in de huidige financïele toestand waarin we geraakt zijn. Geloven ze nu echt dat ze kans maken voor de rechtbank. Dat ze aan Mister Tan van Kortrijk vragen om effen te stoppen in Oilsjt .moet de vzw er dan mee stoppen misschien, net zoals jij? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 12 Mei 2015, 17:12 |
|
|
Scholier
Een speler die faalt wordt verkocht...
Een trainer die faalt wordt ontslagen... ... Een voorzitter die faalt wil...... rustig doorgaan met zijn kamikazebeleid en is blind voor de puinhoop die hij er van gemaakt heeft |
| 12 Mei 2015, 17:18 |
|
|
forumlegende
Pietro schreef: Een speler die faalt wordt verkocht... Een trainer die faalt wordt ontslagen... ... Een voorzitter die faalt wil...... rustig doorgaan met zijn kamikazebeleid en is blind voor de puinhoop die hij er van gemaakt heeft en een ex medewerker doet zijn beklag... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 12 Mei 2015, 17:36 |
|
|
Scholier
El Corredor (Light) schreef: Pietro schreef: Een speler die faalt wordt verkocht... Een trainer die faalt wordt ontslagen... ... Een voorzitter die faalt wil...... rustig doorgaan met zijn kamikazebeleid en is blind voor de puinhoop die hij er van gemaakt heeft en een ex medewerker doet zijn beklag... ![]() Beklag doen ? Geen reden toe na al die tijd ... Eerder een supporter die de fratsen van de afgelopen 20 jaar beu aant worden is. Mijn punt is dat je niet gewoon kan zeggen nu: we doen alsof onze neus bloed en gaan rustig door... Ik vind da je als bestuur 1 verantwoordelijkheid hebt :niet het sportieve (das voor de trainer) , wel als een goeie huisvader waken over de financiën van de club.... |
| 12 Mei 2015, 17:43 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Jongens wat een klucht, precies of het verslag van BAS een rol speelt in de huidige financïele toestand waarin we geraakt zijn. Geloven ze nu echt dat ze kans maken voor de rechtbank. Dat ze aan Mister Tan van Kortrijk vragen om effen te stoppen in Oilsjt .moet de vzw er dan mee stoppen misschien, net zoals jij? Van mij moet er niets stoppen, behalve uw commentaar, het enige dat ik zal missen in de toekomst zen men copaings. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Mei 2015, 18:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
kunnen jullie dat mss in een PB'tje verder zetten aub ? hik, pardon ...
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 12 Mei 2015, 19:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: de geplande vergadering met FDR van deze avond is afgelast door de vzw. Onderling is er overleg gepleegd en iedereen is van mening dat het beter is om te wachten op de motivering van het BAS alvorens een gesprek aan te gaan met één van de gesprekspartners, nl. onze huidige voorzitter nog altijd Frank De Roose. Zijn er nog gesprekken met andere partners gepland en zo ja, wie? Valckenier? Burgemeester? Die Guy die hier van de week postte? Andere kandidaat overnemers? Eigenaars van stamnummer die te koop zijn? ... |
| 12 Mei 2015, 19:56 |
|
|
ging bas ni voor 15 mei communiceren (motiveren)?
morgen laatste werkdag, nadien feestdag en waarschijnlijk brugdag ... http://www.bas-cbas.be/ |
| 12 Mei 2015, 22:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: de geplande vergadering met FDR van deze avond is afgelast door de vzw. Onderling is er overleg gepleegd en iedereen is van mening dat het beter is om te wachten op de motivering van het BAS alvorens een gesprek aan te gaan met één van de gesprekspartners, nl. onze huidige voorzitter nog altijd Frank De Roose. Zijn er nog gesprekken met andere partners gepland en zo ja, wie? Valckenier? Burgemeester? Die Guy die hier van de week postte? Andere kandidaat overnemers? Eigenaars van stamnummer die te koop zijn? ... Guy Van Den Broeck heeft asap een gesprek aangevraagd via mijn pb. Er zijn enkele interessante pistes zoals de man zelf aangeeft die we beter op voorhand weten. Ik ga daar op ingaan en dus ga ik een datum met de man pinnen. Mensen die dit gesprek graag bijwonen kunnen me een pb sturen. Ik stuur dan datum, uur en plaats. Voor alle duidelijkheid, dit staat los van de VZW maar ik had er wel graag wat mensen van hen erbij gehad omdat ik toch vind dat ik enerzijds de VZW en hun werk respecteer, ze niet wil passeren en iedereen moet weten waarmee verschillende mensen bezig zijn. Het heeft geen nut als supporter A met meneer x bezig is en supporter B met de voorzitter. Ik wil geen kampen creëren! Ik zei het eerder, met te luisteren misdoe je niets. Als men het heeft over pistes vermoed ik dat de man zelf niet heeft stilgezeten. We moeten er gewoon op ingaan, dat zijn we Eendracht Aalst verschuldigd. En tegen dat de meeting plaatsvindt zal het BAS wel al gecommuniceerd hebben. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Mei 2015, 23:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
witzwet schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: de geplande vergadering met FDR van deze avond is afgelast door de vzw. Onderling is er overleg gepleegd en iedereen is van mening dat het beter is om te wachten op de motivering van het BAS alvorens een gesprek aan te gaan met één van de gesprekspartners, nl. onze huidige voorzitter nog altijd Frank De Roose. Zijn er nog gesprekken met andere partners gepland en zo ja, wie? Valckenier? Burgemeester? Die Guy die hier van de week postte? Andere kandidaat overnemers? Eigenaars van stamnummer die te koop zijn? ... Guy Van Den Broeck heeft asap een gesprek aangevraagd via mijn pb. Er zijn enkele interessante pistes zoals de man zelf aangeeft die we beter op voorhand weten. Ik ga daar op ingaan en dus ga ik een datum met de man pinnen. Mensen die dit gesprek graag bijwonen kunnen me een pb sturen. Ik stuur dan datum, uur en plaats. Voor alle duidelijkheid, dit staat los van de VZW maar ik had er wel graag wat mensen van hen erbij gehad omdat ik toch vind dat ik enerzijds de VZW en hun werk respecteer, ze niet wil passeren en iedereen moet weten waarmee verschillende mensen bezig zijn. Het heeft geen nut als supporter A met meneer x bezig is en supporter B met de voorzitter. Ik wil geen kampen creëren! Ik zei het eerder, met te luisteren misdoe je niets. Als men het heeft over pistes vermoed ik dat de man zelf niet heeft stilgezeten. We moeten er gewoon op ingaan, dat zijn we Eendracht Aalst verschuldigd. En tegen dat de meeting plaatsvindt zal het BAS wel al gecommuniceerd hebben. Lijkt het u nu niet beter om dit met de VZW te coördineren? Enorm vreemd dat die trouwens zo dringend en ineens persé een gesprek met de supporters wenst. |
| 12 Mei 2015, 23:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mij goed hoor Jeroen. Ze kunnen me altijd contacteren in pb. Ik ben vragende partij om dit via VZW te doen! Maar ik wil dit niet uitstellen en zal ingaan op een afgesproken tijdstip wanneer de man zich kan vrijmaken. Aan de VZW om dit bij te wonen. Ik verwacht wel respons hoor. Ik heb Bram en El Corridor gecontacteerd via pb om erbij te zijn. Ik wacht nu op Guy VD Broeck. Desalniettemin zal ik verslag en duiding geven aan de VZW. Sowieso. Van mijn part mag de VZW hem ook uitnodigen nu, maar dan had ik graag aanwezig geweest en meen daarvan de belofte toch al gehad te hebben. (Moest mijn e-mail adres doorgeven en wacht op uitnodiging, via 'anathema')
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Mei 2015, 0:44 |
|
|
forumlegende
witzwet schreef: Mij goed hoor Jeroen. Ze kunnen me altijd contacteren in pb. Ik ben vragende partij om dit via VZW te doen! Maar ik wil dit niet uitstellen en zal ingaan op een afgesproken tijdstip wanneer de man zich kan vrijmaken. Aan de VZW om dit bij te wonen. Ik verwacht wel respons hoor. Ik heb Bram en El Corridor gecontacteerd via pb om erbij te zijn. Ik wacht nu op Guy VD Broeck. Desalniettemin zal ik verslag en duiding geven aan de VZW. Sowieso. Van mijn part mag de VZW hem ook uitnodigen nu, maar dan had ik graag aanwezig geweest en meen daarvan de belofte toch al gehad te hebben. (Moest mijn e-mail adres doorgeven en wacht op uitnodiging, via 'anathema') we verwijten FDR slecht beleid, slecht bestuur maar zelf gaan we allemaal individueel op alles springen als vliegen op ne stront??? Neen toch hé, laat dat allemaal via de vzw passeren en zeker niet allemaal op ons eentje beginnen. voor de rest zie pm _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Mei 2015, 8:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: witzwet schreef: Mij goed hoor Jeroen. Ze kunnen me altijd contacteren in pb. Ik ben vragende partij om dit via VZW te doen! Maar ik wil dit niet uitstellen en zal ingaan op een afgesproken tijdstip wanneer de man zich kan vrijmaken. Aan de VZW om dit bij te wonen. Ik verwacht wel respons hoor. Ik heb Bram en El Corridor gecontacteerd via pb om erbij te zijn. Ik wacht nu op Guy VD Broeck. Desalniettemin zal ik verslag en duiding geven aan de VZW. Sowieso. Van mijn part mag de VZW hem ook uitnodigen nu, maar dan had ik graag aanwezig geweest en meen daarvan de belofte toch al gehad te hebben. (Moest mijn e-mail adres doorgeven en wacht op uitnodiging, via 'anathema') we verwijten FDR slecht beleid, slecht bestuur maar zelf gaan we allemaal individueel op alles springen als vliegen op ne stront??? Neen toch hé, laat dat allemaal via de vzw passeren en zeker niet allemaal op ons eentje beginnen. voor de rest zie pm Ik sluit me aan bij het bovenstaande. @ Smetjen: de vzw zit niet stil wees gerust maar alle zaken op zijn tijd... |
| 13 Mei 2015, 9:07 |
|
| Pagina 45 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 62 Volgende |