Stadion - Pagina 46 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Stadion
awel,dender word opgeslokt door terjoden welle en gaan in hekelgem spelen en wij veranderen de naam van het stadion van dender in het dirk martensstadion en t is opgelost. :D

26 Apr 2013, 13:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Ik versta eigenlijk niet dat er hier nog zoveel mensen zijn die daar geen probleem van zouden maken om op Dender te gaan shotten. De eigenheid en ziel van een club vertaalt zich niet enkel in de kleuren of de naam van een club, maar ook in de fierheid over de stad die ge als club vertegenwoordigt. Hoe kunt ge nu vol trots pakweg 'Oilsjt stad van men droeimen' (het kippenvelmoment op de grote momenten) zingen, terwijl ge wel loopt te voetballen in Denderleeuw en in het stadion van onze grote rivaal? Sorry, maar daar kan ik echt niet bij. Het mag dan nog geen fusie zijn, maar voor mij is dat evenzeer uw ziel verkopen.

En wie denkt dat we volgende zomer al naar Denderleeuw verhuizen en tegelijkertijd al de harde garanties hebben dat er een nieuw stadion in Aalst komt ... amai, maar dat is wel heel naïef hoor.

Het alternatief is ... juist ja, er is GEEN alternatief...

Ik ga ook enkel akkoord bij een tijdelijke verhuis van max. enkele seizoenen. Dat zal niet plezant zijn, maar als we daarna in een nieuwe infrastructuur kunnen spelen waarmee we de stap naar eerste kunnen maken, dan moet m.i. die zure appel maar doorbeten worden...

Maar een absolute voorwaarde is dan dus wel dat er concrete plannen voor een nieuw stadion gemaakt worden en dat de politiek hun hier achter zet...

Sommigen onderschatten echt wel de toestand van ons stadion.. Enkele extra steunbalken onder de staantribune gaan het probleem écht niet verhelpen deze keer.

26 Apr 2013, 13:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
waly 2 schreef:
awel,dender word opgeslokt door terjoden welle en gaan in hekelgem spelen en wij veranderen de naam van het stadion van dender in het dirk martensstadion en t is opgelost. :D

Dan nog juist wielkes onder da stadion zetten en het naar grondgebied Aalst rijden en tis opgelost :D .

26 Apr 2013, 13:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ja hallo jongens en ik dacht dat ik alleen kon zeveren :hmm: ik werp geen steen naar ons bestuur,de stad is hier inderdaad de grote schuldige,maar er zijn volgens mij andere mogelijkheden om ergens te gaan spelen dan op da fusie gedrocht :fuck:
Als wij dit als supps toelaten,om daar naartoe te gaan dan zal het binnenkort.Eendrachhekelgenfcdenderleeuwterjodenwelleeendrachtaalst zijn of ben ik,nog iemand vergeten.
Ik blijf erbij voetbal op dender :fuck: al spelen we er de halve finale van den beker,dan zien ze mij daar nog niet.

26 Apr 2013, 13:08
Iendracht.be - beheer

Bakkie schreef:
Ja hallo jongens en ik dacht dat ik alleen kon zeveren :hmm: ik werp geen steen naar ons bestuur,de stad is hier inderdaad de grote schuldige,maar er zijn volgens mij andere mogelijkheden om ergens te gaan spelen dan op da fusie gedrocht :fuck:
Als wij dit als supps toelaten dan,om daar naartoe te gaan dan zal het binnenkort.Eendrachhekelgenfcdenderleeuwterjodenwelleeendrachtaalst zijn of ben ik,nog iemand vergeten.
Ik blijf erbij voetbal op dender :fuck: al spelen we er de halve finale van den beker,dan zien ze mij daar nog niet.

Welke dan? Ik zie er met de beste wil géén...

26 Apr 2013, 13:08

Jeroen schreef:
Bakkie schreef:
Als wij dit als supps toelaten dan,om daar naartoe te gaan dan zal het binnenkort.Eendrachhekelgenfcdenderleeuwterjodenwelleeendrachtaalst zijn of ben ik,nog iemand vergeten.

Wetteren bv ;)

26 Apr 2013, 13:09
Iendracht.be - beheer

Dat kunt ge bezwaarlijk een stadion noemen hé, het zou mij verbazen of ge daar mee in tweede gaat mogen spelen. En commercieel helemaal oninteressant, of gaat ge het restaurant laten doorgaan in de plaatselijke kantine daar?

26 Apr 2013, 13:10
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
Bakkie schreef:

Desnoods in het Koning Boudewijnstadion hé :D . Of voor mijn part gaan ze gewoon op de Zandberg of den Osbroek spelen, zo blijven ze nog in Aalst.

Trouwens nogmaals, denkt er nu echt iemand dat we nu al harde garanties gaan krijgen dat we binnen enkele jaren een nieuw stadion hebben :crazy: ? Als we verhuizen naar een ander stadion zullen ze op het stad wel denken dat wij een oplossing gevonden hebben en dit dossier geen prioriteit meer is en voor ge het weet, moogt ge den tiende verjaardag vieren dat ze in Denderleeuw met uw gezicht lachen.

26 Apr 2013, 13:14

Jeroen schreef:
Dat kunt ge bezwaarlijk een stadion noemen hé, het zou mij verbazen of ge daar mee in tweede gaat mogen spelen. En commercieel helemaal oninteressant, of gaat ge het restaurant laten doorgaan in de plaatselijke kantine daar?

Wetteren heeft volgens mij nog niet zolang in tweede gespeeld en ze hebben daar heel wat aanpassingen moeten doen,toen ze van derde naar tweede gingen,dus dat is daar volledig in orde volgens de normen en wat het restaurant betreft,das daar dik in orde,het bestuur moet zelf maar een keuze maken,op dender gaan spelen en heel veel supps verliezen en zich dik betalen aan de huur van het stadion.

26 Apr 2013, 13:15
Vaste Waarde

[quote="Jeroen"]Dat kunt ge bezwaarlijk een stadion noemen hé, het zou mij verbazen of ge daar mee in tweede gaat mogen spelen. En commercieel helemaal oninteressant, of gaat ge het restaurant laten doorgaan in de plaatselijke kantine daar?[/quote

(y) wetteren???amai mijn kloten zeg! Ik zie ons daar al tegen den Antwerp of beerschot sjotten (n)
Straf dat er hier zijn die dat zelfs nog maar willen overwegen !

26 Apr 2013, 13:16

mamananeto schreef:
Jeroen schreef:
Dat kunt ge bezwaarlijk een stadion noemen hé, het zou mij verbazen of ge daar mee in tweede gaat mogen spelen. En commercieel helemaal oninteressant, of gaat ge het restaurant laten doorgaan in de plaatselijke kantine daar?[/quote

(y) wetteren???amai mijn kloten zeg! Ik zie ons daar al tegen den Antwerp of beerschot sjotten (n)

Ja,want Wetteren heeft in tweede waarschijnlijk nooit tegen den Antwerp gespeeld :hmm:
Mij niet gelaten,bol allemaal maar da fusie gedrocht :wave:

26 Apr 2013, 13:18
Iendracht.be - beheer

mamananeto schreef:

Precies wat ik dacht toen het over de mogelijkheid ging om op Dender te spelen ;) .

Soit, ik weet dat er niet veel oplossingen mogelijk zijn, maar ik vrees dat verhuizen sowieso nefaste gevolgen voor de club kan hebben, want een club als Eendracht Aalst die ergens anders nog voor een paar 100 supporters gaat spelen, zal niet bepaald deugd doen voor de uitstraling van de club.

26 Apr 2013, 13:19
Vaste Waarde

Als ons stadion afgekeurd is of zou worden, dan is er weinig keuze dan te kiezen tussen de pest en cholera !

26 Apr 2013, 13:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Als wij dat stadion ginder in Denderleeuw gaan huren dan moet dat gebeuren met de garanties dat het daar in onze clubkleuren zal getooid worden.

Trouwens als er met Dender een commercieel interessante deal kan gesloten worden waar vooral wij beter van worden dan zie ik geen enkel probleem.

Maar sommigen zien de club nog liever regelrecht de afgrond inrijden in plaats van zoals hierboven gezegd even door de zure appel heen te bijten.

Ik ben overigens ook geen dromer, en ik wil ook eerst weten wat de club en het stadsbestuur van plan zijn, maar buiten wat speculaties in de gazet moeten we precies op niet veel informatie rekenen :hmm: .

26 Apr 2013, 13:22
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ik ken de details van het dossier natuurlijk niet, maar misschien is het een optie om enkel de staantribune definitief af te keuren, en e zittribune wel nog op te lappen voor een of enkele seizoenen. Ons daar allemaal opduwen is natuurlijk ook niet ideaal, maar toch nog liever dan naar een ander stadion uit te wijken.

Het allerbelangrijkste is dat er op korte termijn een oplossing komt, die op lange termijn een oplossing is. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, en daarvoor zal veel politieke moed nodig zijn.

26 Apr 2013, 13:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 462