|
|
| Pagina 46 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
iendracht mèn 2de vraa schreef: 19/12/2015 MEDEDELING RVB De raad van bestuur laat weten dat er momenteel een aantal geruchten zijn rondom onze club maar er op heden nog niets getekend is. Zodra er nieuws is zal dit gecommuniceerd worden. Het begint weer te stinken, nog niets op papier en overal verschijnen er reeds artikelen in de krant enz.. over overnemers en het vertrek van FDR rare gang van zaken. De Valckenierpiste is het in ieder geval niet volgens zijn zeggen.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Dec 2015, 14:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
"Comedy Capers" *, alliejn in Oilsjt
*: de iets ouderen onder ons verstaan dat wel, de jongsten efkes navragen aan oma en opa . ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Dec 2015, 14:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: 19/12/2015 MEDEDELING RVB De raad van bestuur laat weten dat er momenteel een aantal geruchten zijn rondom onze club maar er op heden nog niets getekend is. Zodra er nieuws is zal dit gecommuniceerd worden. Het begint weer te stinken, nog niets op papier en overal verschijnen er reeds artikelen in de krant enz.. over overnemers en het vertrek van FDR rare gang van zaken. De Valckenierpiste is het in ieder geval niet volgens zijn zeggen.. ![]() Ik begrijp dat je zeer kritisch bent tegen de club maar ik hoop dat je wat vertrouwen hebt in de vertegenwoordigers van de supporters. Reacties zoals hierboven helpen ons niks vooruit. Denk daar eens over na. Kenny |
| 19 Dec 2015, 14:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het is inderdaad beter dat er open gecommuniceerd wordt als men 110% zeker is.
Kwakkels en geruchten gaan op den duur een eigen leven leiden. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Dec 2015, 15:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Oilsjt is Oilsjt: 100 roddels, 101 leugens, maar dan heb ik het niet over de VZW!
Wat ons eigen bestuur rondbazuint dat kan ne serieuze mens al lang niet meer als serieus opvatten, maar de mannen van de VZW werken dag & nacht en volledig vrijblijvend aan het voortbestaan van onze club. Het feit dat er lang werd gewacht om te communiceren, duidt voor mij al op enige voorzichtigheid van de VZW uit. Ik heb er alle vertrouwen in dat daar mannen mee bezig zijn die weten wat ze doen, veel beter dan ons nepbestuur. Op goeie hoop en dikke chapeau voor de VZW hun inzet ![]() |
| 19 Dec 2015, 15:42 |
|
|
forumlegende
gweninho schreef: Oilsjt is Oilsjt: 100 roddels, 101 leugens, maar dan heb ik het niet over de VZW! Wat ons eigen bestuur rondbazuint dat kan ne serieuze mens al lang niet meer als serieus opvatten, maar de mannen van de VZW werken dag & nacht en volledig vrijblijvend aan het voortbestaan van onze club. Het feit dat er lang werd gewacht om te communiceren, duidt voor mij al op enige voorzichtigheid van de VZW uit. Ik heb er alle vertrouwen in dat daar mannen mee bezig zijn die weten wat ze doen, veel beter dan ons nepbestuur. Op goeie hoop en dikke chapeau voor de VZW hun inzet ![]() |
| 19 Dec 2015, 15:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
gweninho schreef: Oilsjt is Oilsjt: 100 roddels, 101 leugens, maar dan heb ik het niet over de VZW! Wat ons eigen bestuur rondbazuint dat kan ne serieuze mens al lang niet meer als serieus opvatten, maar de mannen van de VZW werken dag & nacht en volledig vrijblijvend aan het voortbestaan van onze club. Het feit dat er lang werd gewacht om te communiceren, duidt voor mij al op enige voorzichtigheid van de VZW uit. Ik heb er alle vertrouwen in dat daar mannen mee bezig zijn die weten wat ze doen, veel beter dan ons nepbestuur. Op goeie hoop en dikke chapeau voor de VZW hun inzet ![]() ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 19 Dec 2015, 16:21 |
|
|
Ancien
oilsjt schreef: Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: 19/12/2015 MEDEDELING RVB De raad van bestuur laat weten dat er momenteel een aantal geruchten zijn rondom onze club maar er op heden nog niets getekend is. Zodra er nieuws is zal dit gecommuniceerd worden. Het begint weer te stinken, nog niets op papier en overal verschijnen er reeds artikelen in de krant enz.. over overnemers en het vertrek van FDR rare gang van zaken. De Valckenierpiste is het in ieder geval niet volgens zijn zeggen.. ![]() Ik begrijp dat je zeer kritisch bent tegen de club maar ik hoop dat je wat vertrouwen hebt in de vertegenwoordigers van de supporters. Reacties zoals hierboven helpen ons niks vooruit. Denk daar eens over na. Kenny Begrijp me niet verkeerd Kenny, ik heb het over het gedrag van het bestuur, eerst de berichtgeving van hun site constant veranderen en nu spreken ze maar over geruchten en dat er zelfs niets getekend is. Toch vreemd nietwaar en dan begin ik mij daar inderdaad vragen bij te stellen, stel je voor dat ze de deal afblazen wat nog altijd kan in deze situatie, als de FDR-clan de waarheid verkondigen natuurlijk. Enfin of het nu goed komt of niet, ik maak van deze gelegenheid gebruik om langs deze weg alle mensen te bedanken die zich achter de schermen steeds zijn blijven inzetten voor het verder bestaan en de toekomst van onze geliefde club. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Dec 2015, 10:51 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Opmerkelijk: het vermoeden van Valckenier in de pers dat het om een "doorstart" van het huidige bestuur zou zijn...
_________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 20 Dec 2015, 11:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
JohanD schreef: Opmerkelijk: het vermoeden van Valckenier in de pers dat het om een "doorstart" van het huidige bestuur zou zijn... Ook gelezen, het is dus zaak van de VZW om heel deze constructie goed uit te pluizen. Maar er zitten genoeg bekwame mensen in deze VZW, dus heb ik daar alle vertrouwen in. Kijk, ik kom vandaag de eerste keer zien thuis(dit seizoen), hiervoor niet geweest omdat FDR nog aan het roer stond. Ik lees ook die tegenstrijdige berichten, maar nogmaals de VZW heeft openlijk hun wantrouwen in het "vorige" bestuur uitgesproken en zullen dus ongetwijfeld alles goed doorlichten. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Dec 2015, 13:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: We weten weer waar naartoe de zondag Ik kom ook (terug). _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Dec 2015, 13:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: DavidSeal schreef: Bakkie schreef: We weten weer waar naartoe de zondag Ik kom ook (terug). FDR is tot op vandaag wel nog altijd onze voorzitter,spijtig genoeg. Zolang er niks getekend is blijft het afwachten,remember de soap met Valckenier. Goed dat jullie allemaal terugkomen nu en hopelijk komt het deze keer dan ook echt in orde.... Van zodra het bestuur vervangen is en er is weer een toekomst kom ik ook terug. Laat ons hopen dat dat de eerste match na nieuwjaar is... |
| 20 Dec 2015, 13:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: We weten weer waar naartoe de zondag Ik kom ook (terug). Idem, ook nog eens aanwezig met de maten. ![]() |
| 20 Dec 2015, 14:05 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Ik heb vandaag lang getwijfeld om nogis te komen en uiteindelijk toch ma thuis gebleven, maar vanaf er terug een reden is om te supporteren voor een club met een toekomst zennek ook trug van de party
![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 20 Dec 2015, 18:41 |
|
|
Vaste Waarde
Aalst - De bestuursoverdracht bij Aalst is rond, maar verloopt in de grootste verwarring. Voorzitter Frank De Roose zette een stap opzij en crisismanager Sven Van Den Bogaert bevestigde dat de machtswissel binnen de Raad van Bestuur werd afgerond en dat de handtekeningen werden gezet. Het nieuwe bestuur draait rond één sterke man die vooralsnog anoniem wenst te blijven. De gewezen Terjodense preses Guy Valckenier behoort voorlopig niet tot het nieuwe bestuur. Het nieuwe Aalsterse bestuur wil de club herstructureren en Eendracht uitbouwen tot een duurzame en gezonde club. De nieuwe sterke man is een Vlaamse zakenman die graag in de schaduw blijft en geen voorzitter wordt.
Bron: website Het Nieuwsblad, vandaag om 02h55. |
| 21 Dec 2015, 10:31 |
|
| Pagina 46 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 152 Volgende |