|
|
| Pagina 456 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 454 455 456 457 458 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
Toch nog nationaal voetbal in Oostende: ploeg van Karl Vannieuwkerke gaat samenwerken met KVO.
Op 3 juni viel het doek over KV Oostende. Bewindvoerder Werner Van Oosterwyck vroeg toen het faillissement aan. Een zwarte dag voor iedereen die KVO een warm hart toedraagt, maar ook volgend jaar zullen ze kunnen genieten van nationaal voetbal. Oostende wil namelijk samenwerken met Diksmuide. Diksmuide werd dit jaar kampioen in eerste provinciale en komt volgend seizoen uit in derde amateurklasse. VRT-schermgezicht Karl Vannieuwkerke is de ondervoorzitter van Diksmuide. De gloednieuwe ploeg zal KSV Oostende-Diksmuide heten. Volgens onze bronnen volgt maandag of dinsdag de officiële communicatie. |
| 10 Jun 2024, 9:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
waly 2 schreef: Toch nog nationaal voetbal in Oostende: ploeg van Karl Vannieuwkerke gaat samenwerken met KVO. Op 3 juni viel het doek over KV Oostende. Bewindvoerder Werner Van Oosterwyck vroeg toen het faillissement aan. Een zwarte dag voor iedereen die KVO een warm hart toedraagt, maar ook volgend jaar zullen ze kunnen genieten van nationaal voetbal. Oostende wil namelijk samenwerken met Diksmuide. Diksmuide werd dit jaar kampioen in eerste provinciale en komt volgend seizoen uit in derde amateurklasse. VRT-schermgezicht Karl Vannieuwkerke is de ondervoorzitter van Diksmuide. De gloednieuwe ploeg zal KSV Oostende-Diksmuide heten. Volgens onze bronnen volgt maandag of dinsdag de officiële communicatie. Mooi voor de supporters van Oostende. Hopelijk kunnen wij ook een goeie doorstart maken. K denk wel dat ze volgend seizoen voor de bond nog gewoon als Diksmuide gaan spelen, aangezien een naamsverandering denk ik voor 1 juni moest doorgegeven worden |
| 10 Jun 2024, 9:56 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: waly 2 schreef: Toch nog nationaal voetbal in Oostende: ploeg van Karl Vannieuwkerke gaat samenwerken met KVO. Op 3 juni viel het doek over KV Oostende. Bewindvoerder Werner Van Oosterwyck vroeg toen het faillissement aan. Een zwarte dag voor iedereen die KVO een warm hart toedraagt, maar ook volgend jaar zullen ze kunnen genieten van nationaal voetbal. Oostende wil namelijk samenwerken met Diksmuide. Diksmuide werd dit jaar kampioen in eerste provinciale en komt volgend seizoen uit in derde amateurklasse. VRT-schermgezicht Karl Vannieuwkerke is de ondervoorzitter van Diksmuide. De gloednieuwe ploeg zal KSV Oostende-Diksmuide heten. Volgens onze bronnen volgt maandag of dinsdag de officiële communicatie. Mooi voor de supporters van Oostende. Hopelijk kunnen wij ook een goeie doorstart maken. K denk wel dat ze volgend seizoen voor de bond nog gewoon als Diksmuide gaan spelen, aangezien een naamsverandering denk ik voor 1 juni moest doorgegeven worden Dat hoopt denk ik iedereen hier met u maar dan moeten we wel DRINGEND failliet worden verklaard eerst hè... |
| 10 Jun 2024, 10:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: Smetje schreef: waly 2 schreef: Toch nog nationaal voetbal in Oostende: ploeg van Karl Vannieuwkerke gaat samenwerken met KVO. Op 3 juni viel het doek over KV Oostende. Bewindvoerder Werner Van Oosterwyck vroeg toen het faillissement aan. Een zwarte dag voor iedereen die KVO een warm hart toedraagt, maar ook volgend jaar zullen ze kunnen genieten van nationaal voetbal. Oostende wil namelijk samenwerken met Diksmuide. Diksmuide werd dit jaar kampioen in eerste provinciale en komt volgend seizoen uit in derde amateurklasse. VRT-schermgezicht Karl Vannieuwkerke is de ondervoorzitter van Diksmuide. De gloednieuwe ploeg zal KSV Oostende-Diksmuide heten. Volgens onze bronnen volgt maandag of dinsdag de officiële communicatie. Mooi voor de supporters van Oostende. Hopelijk kunnen wij ook een goeie doorstart maken. K denk wel dat ze volgend seizoen voor de bond nog gewoon als Diksmuide gaan spelen, aangezien een naamsverandering denk ik voor 1 juni moest doorgegeven worden Dat hoopt denk ik iedereen hier met u maar dan moeten we wel DRINGEND failliet worden verklaard eerst hè... Is een faillissement van het stamnummer 90 nodig als je doorstart wil maken zoals kvo dit wil doen? Kan er niet gestart worden met een nieuw project en de Turken en plj laten zitten met hun miljoenen schulden? |
| 10 Jun 2024, 11:57 |
|
|
Vaste Waarde
Josken11 schreef: mamananeto schreef: Smetje schreef: Mooi voor de supporters van Oostende. Hopelijk kunnen wij ook een goeie doorstart maken. K denk wel dat ze volgend seizoen voor de bond nog gewoon als Diksmuide gaan spelen, aangezien een naamsverandering denk ik voor 1 juni moest doorgegeven worden Dat hoopt denk ik iedereen hier met u maar dan moeten we wel DRINGEND failliet worden verklaard eerst hè... Is een faillissement van het stamnummer 90 nodig als je doorstart wil maken zoals kvo dit wil doen? Kan er niet gestart worden met een nieuw project en de Turken en plj laten zitten met hun miljoenen schulden? Ben geen expert in deze maar volgens mij kan je het stamnummer enkel behouden mits failliet gaan. Maar het kan natuurlijk ook nog altijd dat die Turken met hun 5m€ poef en zonder stadion in 1e provinciale willen starten natuurlijk... ![]() |
| 10 Jun 2024, 12:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: Josken11 schreef: mamananeto schreef: Dat hoopt denk ik iedereen hier met u maar dan moeten we wel DRINGEND failliet worden verklaard eerst hè... Is een faillissement van het stamnummer 90 nodig als je doorstart wil maken zoals kvo dit wil doen? Kan er niet gestart worden met een nieuw project en de Turken en plj laten zitten met hun miljoenen schulden? Ben geen expert in deze maar volgens mij kan je het stamnummer enkel behouden mits failliet gaan. Maar het kan natuurlijk ook nog altijd dat die Turken met hun 5m€ poef en zonder stadion in 1e provinciale willen starten natuurlijk... ![]() Stamnummer 90 behouden is onmogelijk. Een nieuw project opstarten en binnen aantal jaar stamnummer 90 terug kopen is de enige optie vrees ik. Ze kunnen volgend seizoen in Tulin haaren hof gaan sjotten met Mirallas en Peeters in de spits... |
| 10 Jun 2024, 12:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Er is nog steeds geen officieel nieuws van het clubbestuur.
Aanvaarden ze de beslissing en doen ze volgende seizoen verder in 1° provinciale, de vraag is dan op welk terrein? Gaan de Turken de boeken neerleggen of is het Lejuste die dat (moet) gaat doen? Wat gaat de stad Aalst doen voor de jeugdspelers, hebben zij al contact gehad met het clubbestuur? Verleden seizoen was er pas rond 15/8 nieuws dat de Turken Eendracht Aalst hadden overgenomen. Ik vrees dat het nu opnieuw lang zal duren vooraleer er wat duidelijkheid is wat er staat te gebeuren. |
| 10 Jun 2024, 12:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wevege schreef: Er is nog steeds geen officieel nieuws van het clubbestuur. Aanvaarden ze de beslissing en doen ze volgende seizoen verder in 1° provinciale, de vraag is dan op welk terrein? Gaan de Turken de boeken neerleggen of is het Lejuste die dat (moet) gaat doen? Wat gaat de stad Aalst doen voor de jeugdspelers, hebben zij al contact gehad met het clubbestuur? Verleden seizoen was er pas rond 15/8 nieuws dat de Turken Eendracht Aalst hadden overgenomen. Ik vrees dat het nu opnieuw lang zal duren vooraleer er wat duidelijkheid is wat er staat te gebeuren. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog officieel nieuws zal komen zolang de Turken de club nog in handen hebben, die zullen gewoon verdwijnen met de noorderzon en de club laten failliet gaan. Naar het bas trekken is enkel nog 2 weken langer uitstel van executie. Aangezien het stamnummer toch niet meer te redden valt heeft wachten nog weinig zin. MDR had toch gezegd dat ze gesprekken voeren met kandidaat investeerders dus ik denk dat een scenario zoals Oostende met Diksmuide de enige oplossing is, al zal dat voor ons niet meer voor komend seizoen zijn. Erg voor de mensen die opnieuw nog geld van de club te goed hebben maar daarvoor moeten we toch vooral PLJ bedanken die ons ging verkopen aan de beste kandidaat . |
| 10 Jun 2024, 12:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
De meeste supporters hebben meer dan 20 jaar gevochten voor dat stamnummer, ik moet zeggen dat dat nu heel gemakkelijk wordt afgegeven zonder er maar een klein beetje voor te vechten.
Als een investeerder nog de moeite niet doet om het stamnummer proberen te redden (door met PLJ en die turken te praten) ,wat een jaar geleden met die 10-12 potentiële overnemers wel nog kon, zie ik dat nieuw project ook snel ineen stuiken. Als het een beetje minder zal gaan , of van t eerste seizoen geen kampioen spelen , hoeveel supporters zullen er daar dan nog staan in eerste provinciaal , voor zo een ineen gestoken clubje van Erpe-Mere of Wetteren ? Patrick Lejuste heeft gewonnen en voor onze club van 105 jaar oud is het over en uit ![]() Laatst gewijzigd door witteken op 10 Jun 2024, 14:26, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Jun 2024, 14:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Volledig gelijk Iendrachter.
De grote schuldige is PLJ. De Turken hebben het inderdaad overgenomen maar aan welke condities? Bovendien heeft Plj getalmd tot half augustus en hij had beloofd dat de overname snel zou gebeuren. Voor mij heeft hij gewoon REVANCHE genomen omdat de supporters niet meer gingen kijken en gedacht ik zal ze eens goed liggen hebben. Dat is hem gelukt. Of hij er blij mee is en nog zonder schrik rondloopt is een andere vraag. |
| 10 Jun 2024, 14:09 |
|
|
forumlegende
wevege schreef: Volledig gelijk Iendrachter. De grote schuldige is PLJ. De Turken hebben het inderdaad overgenomen maar aan welke condities? Bovendien heeft Plj getalmd tot half augustus en hij had beloofd dat de overname snel zou gebeuren. Voor mij heeft hij gewoon REVANCHE genomen omdat de supporters niet meer gingen kijken en gedacht ik zal ze eens goed liggen hebben. Dat is hem gelukt. Of hij er blij mee is en nog zonder schrik rondloopt is een andere vraag. ja hallo, misschien zegt het veel, of zoniet alles over die Turken, dat ze een blanco overnameblad hebben getekend bij PLJ... Wie neemt er nu iets over zonder te weten wat je overneemt? Medio september 2023 verscheen er een artikel van ons Miss Turkije, waarin ze zei: "onze bedrijfsrevisor (Boumalek kuch) is aan het bekijken hoeveel schulden er zijn. Tja, daar dank je de koekoek toch!" PLJ is uiteraard schuldig, maar die Turken evenzeer. Lees het vonnis van het BAS nog eens goed terug. Dan lees je heel gedetailleerd hoe PLJ de Turken bij hun kl*t*n heeft gehad, en hoe de Turken er vervolgens een puinhoop van gemaakt hebben. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Jun 2024, 14:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witteken schreef: De meeste supporters hebben meer dan 20 jaar gevochten voor dat stamnummer, ik moet zeggen dat dat nu heel gemakkelijk wordt afgegeven zonder er maar een klein beetje voor te vechten. Als een investeerder nog de moeite niet doet om het stamnummer proberen te redden (door met PLJ en die turken te praten) ,wat een jaar geleden met die 10-12 potentiële overnemers wel nog kon, zie ik dat nieuw project ook snel ineen stuiken. Als het een beetje minder zal gaan , of van t eerste seizoen geen kampioen spelen , hoeveel supporters zullen er daar dan nog staan in eerste provinciaal , voor zo een ineen gestoken clubje van Erpe-Mere of Wetteren ? Patrick Lejuste heeft gewonnen en voor onze club van 105 jaar oud is het over en uit ![]() Als je met PLJ al 5 miljoen € in het rood stond en daar de Turken nog achter met contracten voor Mirallas van enkele 100.000€ per jaar en spelers van 8000€/maand denk ik niet dat dit nog te redden valt. Je moet rekenen dat er nog veel achterstallen zijn ook zie uitspraak bas. Je vergeet ook dat het nu ipv 1 reeks omhoog, 3 reeksen naar omlaag is, wie gaat daar nog geld voor geven? Of wil je dat we nogmaals blijven vasthangen aan PLJ en er een nieuwe buitenlander opduikt? PLJ heeft van de Turken het meeste onder tafel gekregen zoveel is duidelijk. Ik wil als supporter van al die maffiatoestanden vanaf en naar een club gaan kijken waar lokale ondernemers achter zitten met realistische doelstellingen en toekomstvisie. En dat er eindelijk eens samengewerkt kan worden met de stad ipv tegengewerkt. |
| 10 Jun 2024, 14:52 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: witteken schreef: De meeste supporters hebben meer dan 20 jaar gevochten voor dat stamnummer, ik moet zeggen dat dat nu heel gemakkelijk wordt afgegeven zonder er maar een klein beetje voor te vechten. Als een investeerder nog de moeite niet doet om het stamnummer proberen te redden (door met PLJ en die turken te praten) ,wat een jaar geleden met die 10-12 potentiële overnemers wel nog kon, zie ik dat nieuw project ook snel ineen stuiken. Als het een beetje minder zal gaan , of van t eerste seizoen geen kampioen spelen , hoeveel supporters zullen er daar dan nog staan in eerste provinciaal , voor zo een ineen gestoken clubje van Erpe-Mere of Wetteren ? Patrick Lejuste heeft gewonnen en voor onze club van 105 jaar oud is het over en uit ![]() Als je met PLJ al 5 miljoen € in het rood stond en daar de Turken nog achter met contracten voor Mirallas van enkele 100.000€ per jaar en spelers van 8000€/maand denk ik niet dat dit nog te redden valt. Je moet rekenen dat er nog veel achterstallen zijn ook zie uitspraak bas. Je vergeet ook dat het nu ipv 1 reeks omhoog, 3 reeksen naar omlaag is, wie gaat daar nog geld voor geven? Of wil je dat we nogmaals blijven vasthangen aan PLJ en er een nieuwe buitenlander opduikt? PLJ heeft van de Turken het meeste onder tafel gekregen zoveel is duidelijk. Ik wil als supporter van al die maffiatoestanden vanaf en naar een club gaan kijken waar lokale ondernemers achter zitten met realistische doelstellingen en toekomstvisie. En dat er eindelijk eens samengewerkt kan worden met de stad ipv tegengewerkt. Waarom moeten dat altijd ondernemers zijn die hun geld in de club stoppen? Investeerders noemt men dat dan, maar investeren impliceert dat er een "return on investment" komt. Waarom nemen heel wat van de criticasters van de voorbije jaren niet zelf het heft in handen? Ze wisten het toch allemaal zo veel beter? |
| 10 Jun 2024, 17:28 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
En hadden ze ongelijk?
Wat is dat toch eigenlijk met u met dit soort commentaar? Het is mislukt en uwe vriend PLJ heeft het vakkundig verkloot. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Jun 2024, 18:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
filip.dhose schreef: iendrachter schreef: witteken schreef: De meeste supporters hebben meer dan 20 jaar gevochten voor dat stamnummer, ik moet zeggen dat dat nu heel gemakkelijk wordt afgegeven zonder er maar een klein beetje voor te vechten. Als een investeerder nog de moeite niet doet om het stamnummer proberen te redden (door met PLJ en die turken te praten) ,wat een jaar geleden met die 10-12 potentiële overnemers wel nog kon, zie ik dat nieuw project ook snel ineen stuiken. Als het een beetje minder zal gaan , of van t eerste seizoen geen kampioen spelen , hoeveel supporters zullen er daar dan nog staan in eerste provinciaal , voor zo een ineen gestoken clubje van Erpe-Mere of Wetteren ? Patrick Lejuste heeft gewonnen en voor onze club van 105 jaar oud is het over en uit ![]() Als je met PLJ al 5 miljoen € in het rood stond en daar de Turken nog achter met contracten voor Mirallas van enkele 100.000€ per jaar en spelers van 8000€/maand denk ik niet dat dit nog te redden valt. Je moet rekenen dat er nog veel achterstallen zijn ook zie uitspraak bas. Je vergeet ook dat het nu ipv 1 reeks omhoog, 3 reeksen naar omlaag is, wie gaat daar nog geld voor geven? Of wil je dat we nogmaals blijven vasthangen aan PLJ en er een nieuwe buitenlander opduikt? PLJ heeft van de Turken het meeste onder tafel gekregen zoveel is duidelijk. Ik wil als supporter van al die maffiatoestanden vanaf en naar een club gaan kijken waar lokale ondernemers achter zitten met realistische doelstellingen en toekomstvisie. En dat er eindelijk eens samengewerkt kan worden met de stad ipv tegengewerkt. Waarom moeten dat altijd ondernemers zijn die hun geld in de club stoppen? Investeerders noemt men dat dan, maar investeren impliceert dat er een "return on investment" komt. Waarom nemen heel wat van de criticasters van de voorbije jaren niet zelf het heft in handen? Ze wisten het toch allemaal zo veel beter? Wat is dat voor een redenering??? Dus diegenen die zich -geheel terecht zo is gebleken- kritisch opstelden ten overstaan van dit immens luchtkasteel zouden de club nu van de ondergang moeten redden omdat... ze gelijk hadden? 2 woorden beste vriend: zoek hulp. |
| 10 Jun 2024, 18:56 |
|
| Pagina 456 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 454 455 456 457 458 … 497 Volgende |