|
|
| Pagina 460 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 458 459 460 461 462 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Artikels
waly 2 schreef: me nen oelefant va cote d or go wandelen es nog slimmer as iendracht stoon roepen nor eirp meer. ![]() Het grote verschil is dat wij met opgeheven hoofd door de Bredestraat kunnen lopen. Ik zou beschaamd zijn in uw plaats dat ge hier nog uw gelijk wil halen. Nogmaals het zijn de mannen die er blindelings zijn ingelopen die nu moeten zien dat ze de zondag weten waar ze naar toe kunnen gaan,of dat nu Erpe of Dender is,dat is uw probleem niet dat van mij. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jun 2024, 19:17 |
|
|
Freak
ge komt al jaren niet meer naar mijn ploeg zien en ik moet beschaamd zijn?
![]() Laatst gewijzigd door waly 2 op 12 Jun 2024, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Jun 2024, 19:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: ge komt al jaren niet meer naar mijn ploeg zien en ik moet beschaamt zijn? ![]() Beschaamd of beschaamt? ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jun 2024, 19:57 |
|
|
Freak
voila
![]() |
| 12 Jun 2024, 20:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Frauderen op grote schaal en toch weer naar het BAS trekken. Ge moet het toch maar durven.
Weer kostbare tijd die verloren gaat ook. Op Mirallas zijne Instagram is wel verdwenen dat hij sportief directeur is. Diene zal er de brui aan geven. |
| 12 Jun 2024, 20:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwawi schreef: Frauderen op grote schaal en toch weer naar het BAS trekken. Ge moet het toch maar durven. Weer kostbare tijd die verloren gaat ook. Op Mirallas zijne Instagram is wel verdwenen dat hij sportief directeur is. Diene zal er de brui aan geven. Idd onbegrijpelijk, moeten die trouwens niet vervolgd worden voor fraude? Straf dat dit eigenlijk allemaal kan en ze nog de kans krijgen om naar het bas te gaan. Hopelijk gaat het bas sneller uitspraak doen dan binnen de 2 weken zodat die Turken zo snel mogelijk kunnen oprotten…. En Mirallas en Max hun naam is hopelijk ook gemaakt ![]() |
| 12 Jun 2024, 21:06 |
|
|
Vaste Waarde
AlostanA schreef: Allez, we gaan nog eens naar het BAS om de doodsstrijd wat te rekken, wat een mafkezen. Het "voordeel" van naar het BAS te trekken is dat je steeds tijd bijkoopt om allerlei zaken die niet in orde zijn toch nog in orde te brengen. Ik zie wel niet goed in hoe ze alles in orde gaan krijgen, want dat is toch wel een hele boterham. Ik denk dat dit hun laatste wanhoopspoging is. Als het P1 wordt, is het volgens mij boeken toe, en zijn ze ongeveer een dik miljoen euro kwijt (650.000 + 450.000, of iets in die orde van grootte). |
| 13 Jun 2024, 7:57 |
|
|
Vaste Waarde
Dit is ongezien toch hoor.. Geen flauw idee wat ze hiermee denken te bereiken.
Hoe achterlijk is die kliek eigenlijk zeg ? Want stel nu eens dat ze hun gelijk zouden halen bij het BAS ( wat ik dus voor de duidelijkheid nooit geloof he ) wat denken ze dan volgend jaar uit te vreten ? Welke achterlijke speler wil bij die gekken nog tekenen ? Welke malloot van een supporter gaat nog gaan zien naar deze zielloze en hopeloze bende ? En hoe hopen ze ooit van die miljoenenschuld af te raken ? |
| 13 Jun 2024, 8:57 |
|
|
forumlegende
Dit zijn gewoon mensen waar niet mee te praten of te handelen valt, en die denken dat de nulmeridiaan door hun gat loopt. Een jeugdtrauma waarschijnlijk.
|
| 13 Jun 2024, 10:01 |
|
|
Ik denk en hoop feitelijk dat ze deze keer de licentie wel halen
Alleen al om te zien hoe de supporters (believers) gaan reageren na dat ze twee transfers hebben gedaan Wedden dat ze zich dan weer massaal achter de turken gaan zetten. Een ding is dan zeker,ze weten weer waar heen te gaan op hun zondag. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Jun 2024, 10:17 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: Dit is ongezien toch hoor.. Geen flauw idee wat ze hiermee denken te bereiken. Hoe achterlijk is die kliek eigenlijk zeg ? Want stel nu eens dat ze hun gelijk zouden halen bij het BAS ( wat ik dus voor de duidelijkheid nooit geloof he ) wat denken ze dan volgend jaar uit te vreten ? Welke achterlijke speler wil bij die gekken nog tekenen ? Welke malloot van een supporter gaat nog gaan zien naar deze zielloze en hopeloze bende ? En hoe hopen ze ooit van die miljoenenschuld af te raken ? Geheel terechte opmerking als voetbalsupporter/eendrachtsupporter. Maar wij weten niet wat het doel van de Turken met onzen Iendracht is hé. Waarom doen ze dit allemaal? Alleszins niet voor de ploeg, de club, de supporters, de jeugd, de dames, de stad, ... Enkel de Turken kunnen antwoorden waarom ze het doen, op basis van hun dubbele agenda, die wij niet kennen. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 13 Jun 2024, 11:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Ik denk en hoop feitelijk dat ze deze keer de licentie wel halen Alleen al om te zien hoe de supporters (believers) gaan reageren na dat ze twee transfers hebben gedaan Wedden dat ze zich dan weer massaal achter de turken gaan zetten. Een ding is dan zeker,ze weten weer waar heen te gaan op hun zondag. Ik kan me toch echt niet inbeelden dat er nu nog supporters zijn die achter dit bestuur blijven staan? ![]() |
| 13 Jun 2024, 11:52 |
|
|
forumlegende
Pas op, de lokroep van het zondagse pintje kan heel sterk zijn!
![]() |
| 13 Jun 2024, 12:39 |
|
|
Vaste Waarde
Timoilsjt schreef: mamananeto schreef: Dit is ongezien toch hoor.. Geen flauw idee wat ze hiermee denken te bereiken. Hoe achterlijk is die kliek eigenlijk zeg ? Want stel nu eens dat ze hun gelijk zouden halen bij het BAS ( wat ik dus voor de duidelijkheid nooit geloof he ) wat denken ze dan volgend jaar uit te vreten ? Welke achterlijke speler wil bij die gekken nog tekenen ? Welke malloot van een supporter gaat nog gaan zien naar deze zielloze en hopeloze bende ? En hoe hopen ze ooit van die miljoenenschuld af te raken ? Geheel terechte opmerking als voetbalsupporter/eendrachtsupporter. Maar wij weten niet wat het doel van de Turken met onzen Iendracht is hé. Waarom doen ze dit allemaal? Alleszins niet voor de ploeg, de club, de supporters, de jeugd, de dames, de stad, ... Enkel de Turken kunnen antwoorden waarom ze het doen, op basis van hun dubbele agenda, die wij niet kennen. ![]() Ik denk nochtans dat hun "business model" vanaf het begin duidelijk was: zo snel mogelijk naar het professionele voetbal, en dan kunnen profiteren van fiscale voordelen, transfergelden en TV-opbrengsten.. Voor alle duidelijkheid: dit is het business model van ALLE professionele voetbalclubs in België. |
| 13 Jun 2024, 13:44 |
|
|
forumlegende
Xander schreef: Bakkie schreef: Ik denk en hoop feitelijk dat ze deze keer de licentie wel halen Alleen al om te zien hoe de supporters (believers) gaan reageren na dat ze twee transfers hebben gedaan Wedden dat ze zich dan weer massaal achter de turken gaan zetten. Een ding is dan zeker,ze weten weer waar heen te gaan op hun zondag. Ik kan me toch echt niet inbeelden dat er nu nog supporters zijn die achter dit bestuur blijven staan? ![]() Als ze voor het BAS hun gelijk halen zou ik de supporters die terug gaan kijken geen eten willen geven. je hebt altijd van die 'simpelen van geest (of naïevelingen)' die dan gaan zeggen dat het bestuur goed bezig is en die arme Turken geviseerd werden ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 13 Jun 2024, 14:34 |
|
| Pagina 460 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 458 459 460 461 462 … 497 Volgende |