|
|
| Pagina 47 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Tweede klasse?De huid niet verkopen voor de beer geschoten is
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Dec 2010, 14:12 |
|
|
Freak
Bartos schreef: witteken schreef: als je eind januari nog moet beginnen zoeken naar een spits , heb alleen nog overschot gelijk een amghar. als je als club nog geen tranfer kunt doen met nieuwjaar ,wat gaan we dan in feite in tweede klasse gaan doen? om zeker te zijn moet er nu een spits bijkomen die in 2 de meekan. er wordt altijd gezegd dat dan één van de 2 spitsen naar de bank moet als er iets bijkomt of dat de nieuwe spits niet zomaar op de bank gaat zitten als depoitre en wouter fit zijn , maar wouter kan zowel op de flank als achter de spitsen spelen.ipv ewen met zijn loopvermogen en techniek zal ons team nog beter worden. stilstaan is achteruitgaan Met alle respect, maar dit vind ik echt nen ongelofelijken hoop zever. Ten eerste omdat ge u bij de winterstop altijd met overschot tevreden moet stellen, al gelijk of het begin of eind januari is. Tenzij ge misschien financiëel enorme risico's pakt. Bovendien zitten we volgens mij nog altijd in derde, een ploeg voor tweede moeten we pas hebben als we in tweede zitten. Misschien hebt ge over het hoofd gezien dat er in de zomer opnieuw een transferperiode aankomt. Trouwens, deze ploeg is anders precies toch goed genoeg voor ons vijf punten voor den tweede te zetten. En ten tweede, gij zou der dan nog gans uw ploeg voor verzwakken ook. Want sorry, maar ne klasbak als Wouter Moreels moet ge op zijn beste positie zetten. En ge gaat echt gene spits binnenhalen die als zwervende spits beter is dan Wouter Moreels hoor. heel verstandige post Bartos, Wouter Moreels moet je laten staan waar hij staat, en nogmaals... Ten anderen, BVR gebruikt Crispyn al niet en zet liever Cruyff dan nen echte spits. Dat ze liever ne goeie linksback halen, veel belangrijker want dat is onze zwakke plek |
| 19 Dec 2010, 14:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 44 |
El Corredor schreef: vandaag in HLN: Thomas Troch naar Racing Mechelen, wat iedereen al anderhalve maand wist, zetten zij nu in hun gazet... Het staat ook op de site van Racing Mechelen zelf. Troch gaat ginder op huurbasis voetballen. Veel succes Thomas!!! |
| 19 Dec 2010, 15:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwawi schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN: Thomas Troch naar Racing Mechelen, wat iedereen al anderhalve maand wist, zetten zij nu in hun gazet... Het staat ook op de site van Racing Mechelen zelf. Troch gaat ginder op huurbasis voetballen. Veel succes Thomas!!! Seminck zal tevreden zijn met zijn komst ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Dec 2010, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: zwawi schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN: Thomas Troch naar Racing Mechelen, wat iedereen al anderhalve maand wist, zetten zij nu in hun gazet... Het staat ook op de site van Racing Mechelen zelf. Troch gaat ginder op huurbasis voetballen. Veel succes Thomas!!! Seminck zal tevreden zijn met zijn komst ![]() Hij niet alleen peizek. Hij komt er ook Lieven De Veirman tegen. 3 ex-eendrachters dus. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 19 Dec 2010, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: witzwet schreef: Nagel op de kop: STILSTAAN IS ACHTERUITGAAN! De Broyer = Financieel risico... En zijn mentaliteit niet te vergeten. Zolang het hem goed gaat valt da mee, maar eens uit de ploeg wilt ge die nie meer in uwe kern! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 19 Dec 2010, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bartos schreef: witteken schreef: als je eind januari nog moet beginnen zoeken naar een spits , heb alleen nog overschot gelijk een amghar. als je als club nog geen tranfer kunt doen met nieuwjaar ,wat gaan we dan in feite in tweede klasse gaan doen? om zeker te zijn moet er nu een spits bijkomen die in 2 de meekan. er wordt altijd gezegd dat dan één van de 2 spitsen naar de bank moet als er iets bijkomt of dat de nieuwe spits niet zomaar op de bank gaat zitten als depoitre en wouter fit zijn , maar wouter kan zowel op de flank als achter de spitsen spelen.ipv ewen met zijn loopvermogen en techniek zal ons team nog beter worden. stilstaan is achteruitgaan Met alle respect, maar dit vind ik echt nen ongelofelijken hoop zever. Ten eerste omdat ge u bij de winterstop altijd met overschot tevreden moet stellen, al gelijk of het begin of eind januari is. Tenzij ge misschien financiëel enorme risico's pakt. Bovendien zitten we volgens mij nog altijd in derde, een ploeg voor tweede moeten we pas hebben als we in tweede zitten. Misschien hebt ge over het hoofd gezien dat er in de zomer opnieuw een transferperiode aankomt. Trouwens, deze ploeg is anders precies toch goed genoeg voor ons vijf punten voor den tweede te zetten. En ten tweede, gij zou der dan nog gans uw ploeg voor verzwakken ook. Want sorry, maar ne klasbak als Wouter Moreels moet ge op zijn beste positie zetten. En ge gaat echt gene spits binnenhalen die als zwervende spits beter is dan Wouter Moreels hoor. dus in de toekomst mag er na nieuwjaar niets meer gekocht worden want het zijn toch allemaal maar overschotten, . ik spreek hier over 1 speler erbij halen die we volgend seizoen kunnen meenemen naar 2de,en jij zit hier te spreken over een volledig nieuwe ploeg,das zacht gezegd iemand zijn woorden verdraaien . moreels zijn beste plaats ,was dat niet midden links ? . |
| 19 Dec 2010, 17:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
BVW schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Nagel op de kop: STILSTAAN IS ACHTERUITGAAN! De Broyer = Financieel risico... En zijn mentaliteit niet te vergeten. Zolang het hem goed gaat valt da mee, maar eens uit de ploeg wilt ge die nie meer in uwe kern! dat werd over cousin ook gezegd |
| 19 Dec 2010, 17:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Smetje schreef: Dani schreef: De Broyer .. b-kern ? Hallo bestuur? Is dit geen "opportuniteit" ? Dat denk ik ook Hallo, bij de Broyer? Ja, daar spreekt u mee. Hier bestuur Eendracht Aalst, kunnen wij het even over transfer hebben? Geen probleem, zeg maar... Ziet u een overstap zitten? Ja, mss wel, krijg ik speelgelegenheid? Alleen, als een van onze 3 spitsen uitvalt natuurlijk... Hallo, hallo, meneer De Broyer, hallo? Tuut tuut tuut... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Dec 2010, 19:00 |
|
|
DavidSeal schreef: Smetje schreef: Dani schreef: De Broyer .. b-kern ? Hallo bestuur? Is dit geen "opportuniteit" ? Dat denk ik ook Hallo, bij de Broyer? Ja, daar spreekt u mee. Hier bestuur Eendracht Aalst, kunnen wij het even over transfer hebben? Geen probleem, zeg maar... Ziet u een overstap zitten? Ja, mss wel, krijg ik speelgelegenheid? Alleen, als een van onze 3 spitsen uitvalt natuurlijk... Hallo, hallo, meneer De Broyer, hallo? Tuut tuut tuut... ![]() ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Dec 2010, 19:06 |
|
|
Nationale Ploeg
witteken schreef: moreels zijn beste plaats ,was dat niet midden links ? .Oei. |
| 19 Dec 2010, 19:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwawi schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN: Thomas Troch naar Racing Mechelen, wat iedereen al anderhalve maand wist, zetten zij nu in hun gazet... Het staat ook op de site van Racing Mechelen zelf. Troch gaat ginder op huurbasis voetballen. Veel succes Thomas!!! Naast heel veel succes, ook nog nen dikke merci aan Thomas hoe hij zich heeft blijven gedragen naar onze beloften toe sinds zijn verwijdering uit de A-kern. Onbetaalbare ervaring voor die gasten om naast zo'n klasbak een tijdje warm te hebben mogen draaien. Heeft ze match na match op sleeptouw genomen en ik hoop dat hij een passend afscheid krijgt van ons bestuur! Naast de voetbalintelligentie zal ik vooral de winnaarsmentaliteit van Troch missen - ongeëvenaard! Dikke chapeau voor die kerel. |
| 20 Dec 2010, 11:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: zwawi schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN: Thomas Troch naar Racing Mechelen, wat iedereen al anderhalve maand wist, zetten zij nu in hun gazet... Het staat ook op de site van Racing Mechelen zelf. Troch gaat ginder op huurbasis voetballen. Veel succes Thomas!!! Naast heel veel succes, ook nog nen dikke merci aan Thomas hoe hij zich heeft blijven gedragen naar onze beloften toe sinds zijn verwijdering uit de A-kern. Onbetaalbare ervaring voor die gasten om naast zo'n klasbak een tijdje warm te hebben mogen draaien. Heeft ze match na match op sleeptouw genomen en ik hoop dat hij een passend afscheid krijgt van ons bestuur! Naast de voetbalintelligentie zal ik vooral de winnaarsmentaliteit van Troch missen - ongeëvenaard! Dikke chapeau voor die kerel. Ik vind het ook spijtig dat Troch hier op zo een manier verdwijnt. Had hem liever door de grote poort zien vertrekken. Veel succes bij RC Mechelen Thomas. |
| 20 Dec 2010, 12:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Smetje schreef: DT schreef: zwawi schreef: Het staat ook op de site van Racing Mechelen zelf. Troch gaat ginder op huurbasis voetballen. Veel succes Thomas!!! Naast heel veel succes, ook nog nen dikke merci aan Thomas hoe hij zich heeft blijven gedragen naar onze beloften toe sinds zijn verwijdering uit de A-kern. Onbetaalbare ervaring voor die gasten om naast zo'n klasbak een tijdje warm te hebben mogen draaien. Heeft ze match na match op sleeptouw genomen en ik hoop dat hij een passend afscheid krijgt van ons bestuur! Naast de voetbalintelligentie zal ik vooral de winnaarsmentaliteit van Troch missen - ongeëvenaard! Dikke chapeau voor die kerel. Ik vind het ook spijtig dat Troch hier op zo een manier verdwijnt. Had hem liever door de grote poort zien vertrekken. Veel succes bij RC Mechelen Thomas. Heeft hij dat zichzelf niet wat aangedaan? Nietemin, wens ik hem ook nog veel succes._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Dec 2010, 12:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 53 Locatie: moorsel |
DT schreef: zwawi schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN: Thomas Troch naar Racing Mechelen, wat iedereen al anderhalve maand wist, zetten zij nu in hun gazet... Het staat ook op de site van Racing Mechelen zelf. Troch gaat ginder op huurbasis voetballen. Veel succes Thomas!!! Naast heel veel succes, ook nog nen dikke merci aan Thomas hoe hij zich heeft blijven gedragen naar onze beloften toe sinds zijn verwijdering uit de A-kern. Onbetaalbare ervaring voor die gasten om naast zo'n klasbak een tijdje warm te hebben mogen draaien. Heeft ze match na match op sleeptouw genomen en ik hoop dat hij een passend afscheid krijgt van ons bestuur! Naast de voetbalintelligentie zal ik vooral de winnaarsmentaliteit van Troch missen - ongeëvenaard! Dikke chapeau voor die kerel. |
| 20 Dec 2010, 12:12 |
|
| Pagina 47 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 345 Volgende |