|
|
| Pagina 47 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ja eigenlijk wel. Maar ik denk dat een goede spits zoeken prioriteit moet krijgen. Voor de rest hebben we op elke plaats denk ik wel al iemand. Bijvoorbeeld op de plaats van Mertens heb je met Aelbrecht een uitstekend alternatief (en trouwens meer ervaring)
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 31 Mei 2006, 10:47 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32 Berichten: 153 Locatie: Lennik |
... op aanraden van zijn manager en AA Gent verlaat hij Aalst ... (http://www.eendracht-aalst.be) Nu weten wet zi. Alleszinds ja, good luck in tweede klas Dries! ( Nu benk wel serieus nieuwsgierig wie de gelukkige wordt, de ploeg die ga mogen genieten van zijn prestaties.
|
| 31 Mei 2006, 10:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Starsky schreef: ... op aanraden van zijn manager en AA Gent verlaat hij Aalst ... (http://www.eendracht-aalst.be) Nu weten wet zi. Alleszinds ja, good luck in tweede klas Dries! ( Nu benk wel serieus nieuwsgierig wie de gelukkige wordt, de ploeg die ga mogen genieten van zijn prestaties. Als het FCD is krijg ik iets ... :dom: _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 31 Mei 2006, 10:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Ja eigenlijk wel. Maar ik denk dat een goede spits zoeken prioriteit moet krijgen. Voor de rest hebben we op elke plaats denk ik wel al iemand. Bijvoorbeeld op de plaats van Mertens heb je met Aelbrecht een uitstekend alternatief (en trouwens meer ervaring) Mja, ik vind dat we vooral op de flanken op het middenveld echt wel heel krap zitten. |
| 31 Mei 2006, 10:52 |
|
|
Scholier
Stel u voor bij Fc Dender :lachen:
Ik denk dat er ni veel mensen dan nog zullen zeggen: Dries is nen Ajuin :fluit: Ma da zal ni gebeuren ze. Da zal hij misschien zelfs ni durven. Voor de rest geef ik BArtos gelijk da we op de flanken wel nog een paar evrsterkingen kunnen gebruiken. Vanachter zit alles goed, vooraan denk ik ook, aanvallende middenvelder zou ik Aelbrecht zetten, maar op flanken ... |
| 31 Mei 2006, 11:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Starsky schreef: Stel u voor bij Fc Dender Ik denk dat er ni veel mensen dan nog zullen zeggen: Dries is nen Ajuin Ma da zal ni gebeuren ze. Da zal hij misschien zelfs ni durven.Voor de rest geef ik BArtos gelijk da we op de flanken wel nog een paar evrsterkingen kunnen gebruiken. Vanachter zit alles goed, vooraan denk ik ook, aanvallende middenvelder zou ik Aelbrecht zetten, maar op flanken ... Ik zou alleszins Aelbrecht nu op de plaats van Mertens rekenen. De beste plaats van Aelbrecht (en zijn favoriete) is altijd al achter de spitsen geweest. Omdat ze daar al Mertens hadden, had ik de indruk dat op Aelbrecht eerder gerekend werd als rechtermiddenvelder. Maar nu Mertens niet komt, zou ik eerder Aelbrecht als centrale middenvelder rekenen en op zoek gaan naar nog een rechterflankspeler. Bovendien vind ik dat iemand met de capaciteiten van Aelbrecht (laten we eerlijk zijn, dit is een speler voor tweede klasse en niet voor vierde) in de centrale as moet komen, waar hij veel meer het verschil kan maken. |
| 31 Mei 2006, 11:14 |
|
|
Scholier
Zéér juist ze. Tis zo. Volgens mij gaat hij de man zijn die onze ploeg zal dragen, spel verdelen, dirigeren ... . Tzal van zo iemand zijn dat ook de persoonlijke acties zullen moeten komen.
Maar geef toe: op dit moment in de voorbereiding naar volgend seizoen toe, wie kan je nog vinden als buitenspeler? Ik bedoel maar, de meeste spelers weten toch al waar hun toekomst ligt voor volgend jaar? Ik hoop echt dat ze nog ne goeie vinden (op links mogen ze trouwens ook wel nog ene bijnemen ze) Dju he, ik weet dat het allemaal gemakkelijk klinkt, maar volgend jaar zou ge toch los kampioen moeten spelen ze, eigenlijk zijn er geen excuses. |
| 31 Mei 2006, 11:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Starsky schreef: Zéér juist ze. Tis zo. Volgens mij gaat hij de man zijn die onze ploeg zal dragen, spel verdelen, dirigeren ... . Tzal van zo iemand zijn dat ook de persoonlijke acties zullen moeten komen. Maar geef toe: op dit moment in de voorbereiding naar volgend seizoen toe, wie kan je nog vinden als buitenspeler? Ik bedoel maar, de meeste spelers weten toch al waar hun toekomst ligt voor volgend jaar? Ik hoop echt dat ze nog ne goeie vinden (op links mogen ze trouwens ook wel nog ene bijnemen ze) Dju he, ik weet dat het allemaal gemakkelijk klinkt, maar volgend jaar zou ge toch los kampioen moeten spelen ze, eigenlijk zijn er geen excuses. Past daarmee maar op... los kampioen spelen. Meldert koopt elk jaar een ploeg om los kampioen te spelen maar da heeft nog geen succes gehad, integendeel |
| 31 Mei 2006, 11:43 |
|
|
Scholier
Ik weet het wel ze, tis daarmee dat ik zeg dat het allemaal simpeler klinkt dan het te realiseren. Maar wat ik bedoel is:
spelers met deze capaciteiten, bestuur heeft er precies wel zin in en verstand van, supporters denk ik tbeste wat ze in vierde klas kunnen dromen, ... Ik weet dat het niet gemakkelijk zal zijn, maar vierde is toch kwalitatief nog steeds veel minder dan derde klasse én Aalst is het zichzelf, het bestuur & de supporters verplicht dit jaar direct terug op te gaan naar derde klasse... (alhoewel niet veel clubs het jaar na de degradatie terug opgaan, meestal zit daar een jaar of twee tussen. LAAT ONS HOPEN VAN NIET) |
| 31 Mei 2006, 11:57 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ni vergeten, ook al hebt ge goei spelers, ge hebt nog altijd geen PLOEG. Ge start volledig op nieuw e! Fleus 11 nieuwe basisspelers. Daar een ploeg van vormen zal ff duren!
|
| 31 Mei 2006, 12:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Thomas Troch wordt hier vaak als spits beschouwd, maar in de matchen tegen ons speelde hij nooit in de spits, maar eerder op de positie van Mertens.
Als het moet zal hij wel in de spits ook uit de voeten kunnen, maar dat is zeker zijn vaste positie niet. We zoeken nog een spits (en niet ene om de hoop te vullen), dus dat geeft ook aan dat ze Troch meer als aanvallende middenvelder zien dan als spits. Aelbrecht zal volgens mij wel op de flank worden uitgespeeld. Centraal hebben we er al verschillende (Troch, Dugardein, diejen van Meldert, ...). |
| 31 Mei 2006, 12:43 |
|
|
toevallige voorbijganger
We hebben voor volgend seizoen op papier inderdaad goede spelers, soms hoor ik dan: "zelfs voor 3e". Maar ik vrees dat 4e klasse een volledig andere manier van voetbal is, nl.gevechtsvoetbal. Harde duels en minder ruimte om te voetballen... Maar dan hebben wij misschien een verkeerde TYPE-ploeg met meer technisch onderlegde spelers dan échte vechters. De spelers die we aangetrokken hebben komen hier niet spelen omdat het Eendracht Aalst is (buiten Aelbrecht en Seminck, misschien ben ik nog iemand vergeten... wat échte clubspelers zijn uit de streek) dus komen ze hier niet voor weinig geld voetballen. Zouden we dan niet beter, als we nog spelers aantrekken, vechter-voetballers uit de regio aantrekken die met een groot hart voor de club spelen en er voor willen vechten?
Ik ben in elk geval van mening dat we zo een ploeg moeten proberen op de mat krijgen. De spelers die getekend hadden kwamen met het oog op 3e klasse, dus zullen zeker al teleurgesteld zijn... Aan de trainer om die mannen te motiveren! |
| 31 Mei 2006, 14:19 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
de spelers die al getekend hadden, wisten dat de kans op degradatie groter was dan de kans op behoud
en ik denk wel dat daar wa vechters tussen zitten hoor: dan denk ik aan van holm, landuyt, dugardeyn, troch, aelbrecht... da zijn toch wel jongens die er hunne kop kunnen voor leggen als 't moet _________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mei 2006, 14:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ze zijn nog op zoek naar ne spits, diene federik d'hollander die 2 jaar terug bij zulte-waregem veel scoorde en nu op een zijspoor zit bij dender, zou da geen oplossing zijn?
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 31 Mei 2006, 14:29 |
|
|
de langen schreef: Ze zijn nog op zoek naar ne spits, diene federik d'hollander die 2 jaar terug bij zulte-waregem veel scoorde en nu op een zijspoor zit bij dender, zou da geen oplossing zijn? Mja, ge moet eens in Dender vragen wat ze van hem vinden, ongetwijfeld nen dure vogel, maar het voorbije seizoen genen bal goed geraakt. |
| 31 Mei 2006, 14:47 |
|
| Pagina 47 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 106 Volgende |