|
|
| Pagina 465 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 463 464 465 466 467 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Artikels
Steek heel da bendeke hun verstand in e veirken en het beest begint te miauwen peizek.
Enfin, benieuwd naar het vervolg de komende dagen. |
| 26 Jun 2024, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde
Misschien moet er hen iemand eens uitleggen dat:
1) weigering licentie NIETS te maken heeft met relatie stad/club; 2) dat het niet de stad is die de licenties toekent! Wat een inhoudelijk debiele tekst die bovendien alweer vol taalfouten zit. ![]() Ik zou als stad ook klacht neerleggen wegens laster en eerroof. Racisme is in België een strafbaar misdrijf. Bijgevolg zijn ongefundeerde beschuldigingen op dat vlak ook strafbaar! |
| 26 Jun 2024, 11:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
"Hoe moet het nu verder met Eendracht Aalst? “De schuld loopt op tot 7 miljoen euro, faillissement is een noodzaak”"
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240626_95693897 Iemand die dit hier volledig kan posten? Bedankt |
| 27 Jun 2024, 7:56 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: "Hoe moet het nu verder met Eendracht Aalst? “De schuld loopt op tot 7 miljoen euro, faillissement is een noodzaak”" https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240626_95693897 Iemand die dit hier volledig kan posten? Bedankt Hoe moet het nu verder met Eendracht Aalst? “De schuld loopt op tot 7 miljoen euro, faillissement is een noodzaak” © Gregory Van Gansen AALST - Hoe moet het nu verder met Eendracht Aalst? De Turkse investeerders mogen dan weg zijn, verder zijn er nog vraagtekens genoeg. Stamnummer 90 lijkt nog altijd ten dode opgeschreven, waardoor vierde provinciale of een jaar zonder voetbal dreigt. Ook de clubs uit de buurt lijken niet te staan springen om nog een reddingsboei toe te gooien. Wim Redant Gisteren om 17:51 Eerst en vooral: op papier kan Eendracht Aalst in beroep bij het BAS nog altijd zijn licentie voor tweede afdeling bekomen. Maar goed, zelfs de huidige clubeigenaars geloven daar niet echt meer in, dat lijkt dus een utopie. Zeker omdat we vernamen dat de spelers nog wachten op hun salaris voor de maand mei en dat ook het vakantiegeld nog gestort moet worden. “De vzw Eendracht Aalst en het stamnummer 90 zijn reddeloos verloren met een schuld die oploopt tot zeven miljoen euro”, verduidelijkt schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA). “We hebben geprobeerd Vlaamse investeerders warm te maken om de club over te nemen, maar die willen met een propere lei starten. Het faillissement van de vzw Eendracht Aalst is dus een noodzaak.” Geen Mannaert De Ridder wil de namen van die Vlaamse investeerders nog niet prijsgeven. De naam van Guy Valckenier, de ex-voorzitter van Terjoden-Welle, circuleert, maar de garagehouder vertelde vorig jaar al dat hij nooit meer wil onderhandelen met de Turkse investeerders en Patrick Le Juste. Valckenier is volgend seizoen trouwens shirtsponsor bij FCV Dender. “We zitten verankerd in de Denderstreek, maar hebben garages tot in Oostende. Via voetbal op het hoogste vlak (bij Dender dus, red.) bereik je nationale publiciteit”, stelt Valckenier, die dus net als andere ondernemers aan de zijlijn blijft staan zolang de vzw Eendracht Aalst niet wordt ontbonden. Ook Vincent Mannaert, jarenlang CEO bij Club Brugge, wordt gelinkt aan den Eendracht, maar “dat is niet aan de orde” was zijn korte maar duidelijk antwoord op ons berichtje. Doorgaan via een ander stamnummer dan? Ook dat lijkt een scenario dat nog weinig waarschijnlijk is. Jens Podevijn, sportief manager van Voorde-Appelterre en een gewezen Eendracht-coryfee, is formeel. “Aalst kan zich de moeite besparen om het bij ons te komen vragen”, zegt Podevijn. “We zijn een stabiele club, terwijl te veel vraagtekens rond Aalst dwalen. Hopelijk heeft de club nu eindelijk zijn lesje geleerd. Ik denk niet dat spelers snel nog geneigd zijn om daar te gaan voetballen.” Schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA). “Als stadsbestuur zetten we ons beste beentje voor om de velden in het jeugdcomplex op de Zandberg nu speelklaar te maken.” Schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA). “Als stadsbestuur zetten we ons beste beentje voor om de velden in het jeugdcomplex op de Zandberg nu speelklaar te maken.” — © IF Ook bij Jong Lede lijken ze niet meteen een reddingsboei toe te gooien. “Ik word in Lede dagelijks aangeklampt met de vraag of Jong Lede effectief Eendracht Aalst gaat overnemen”, zegt gerechtigd correspondent Roland Creuts. “Bovendien is de tijdsdruk, met 30 juni als deadline, redelijk groot. Met vijf bestuursleden zouden we dan ook de drie vzw’s van Eendracht Aalst moeten overnemen. Daar zet ik grote vraagtekens bij.” LEES OOK. Turkse bestuur stapt op, stad Aalst in de bres voor doorstart: “Eendracht Aalst kan in eerste provinciale aan de slag met Vlaamse investeerders” Kevin Tinmarche, voorzitter van TK Meldert, werd nog niet gepolst. “Schepen van Sport Matthias De Ridder ziet in ons blijkbaar geen geschikte partner voor Eendracht Aalst na onze gemiste promotie naar eerste provinciale. Als we alsnog de vraag zouden krijgen, is het antwoord simpel: TK Meldert zich zal nooit storten in het huidige Aalsterse wespennest. Bij een fusie moet je sportief en qua omkadering een stap voorwaarts zetten.” Jeugd eerste bekommernis Een faillissement van de vzw en de duik naar vierde provinciale lijken op dit moment dan de meest realistische optie. Op dat niveau moet Eendracht tegen de start van het seizoen nog wel een ploeg in elkaar kunnen timmeren. Het laatste scenario is dat er volgend seizoen gewoon niet wordt gevoetbald in het Pierre Cornelisstadion. Matthias De Ridder: “Als stadsbestuur zetten we ons beste beentje voor om de velden in het jeugdcomplex op de Zandberg nu speelklaar te maken. De jeugd is onze eerste bekommernis. We zoeken oplossingen voor de eerste ploeg.” _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Jun 2024, 9:09 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Misschien moet er hen iemand eens uitleggen dat: 1) weigering licentie NIETS te maken heeft met relatie stad/club; 2) dat het niet de stad is die de licenties toekent! Wat een inhoudelijk debiele tekst die bovendien alweer vol taalfouten zit. ![]() Ik zou als stad ook klacht neerleggen wegens laster en eerroof. Racisme is in België een strafbaar misdrijf. Bijgevolg zijn ongefundeerde beschuldigingen op dat vlak ook strafbaar! Als ge gelijk hebt zeggen we het ook ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Jun 2024, 9:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Volgens TV Oost samenwerking/fusie? met Lede...
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 27 Jun 2024, 13:03 |
|
|
Freak
![]() |
| 27 Jun 2024, 13:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: :lol: ![]() Toch prachtig dat uw jeugd kan blijven spelen,of gun je hen dat ook niet? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Jun 2024, 13:56 |
|
|
Freak
van mij mogen ze op de zandberg patatten kweken
![]() |
| 27 Jun 2024, 14:10 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: waly 2 schreef: :lol: ![]() Toch prachtig dat uw jeugd kan blijven spelen,of gun je hen dat ook niet? Hoe je het nu draait of keert, dit is een overname. En bij een overname verdwijnt de overgenomene. Eendracht Aalst dus. Of binnen paar jaar dan Jong Lede, wanneer die hun identiteit verdwijnt om supporters te lokken. Niemand die ik ken wil naar Jong Lede gaan kijken. De K mag worden verkocht en de Europatribune afgebroken. Tot 1A zit er NIEMAND in je stadion. Misschien a la limite bij een grote match in de beker of eindronde. Heel uw leven kakken op de RWDM’s, Beerschots en Lokerens van deze wereld om dan zelf 1 te worden. Voor mij is het gedaan. |
| 27 Jun 2024, 14:14 |
|
|
Freak
wat een prachtig nieuw project zeg
![]() |
| 27 Jun 2024, 14:15 |
|
|
Freak
Smeirff schreef: Bakkie schreef: waly 2 schreef: :lol: ![]() Toch prachtig dat uw jeugd kan blijven spelen,of gun je hen dat ook niet? Hoe je het nu draait of keert, dit is een overname. En bij een overname verdwijnt de overgenomene. Eendracht Aalst dus. Of binnen paar jaar dan Jong Lede, wanneer die hun identiteit verdwijnt om supporters te lokken. Niemand die ik ken wil naar Jong Lede gaan kijken. De K mag worden verkocht en de Europatribune afgebroken. Tot 1A zit er NIEMAND in je stadion. Misschien a la limite bij een grote match in de beker of eindronde. Heel uw leven kakken op de RWDM’s, Beerschots en Lokerens van deze wereld om dan zelf 1 te worden. Voor mij is het gedaan. hier ook een stuk of 10 die niet meer gaan |
| 27 Jun 2024, 14:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Smeirff schreef: Bakkie schreef: waly 2 schreef: :lol: ![]() Toch prachtig dat uw jeugd kan blijven spelen,of gun je hen dat ook niet? Hoe je het nu draait of keert, dit is een overname. En bij een overname verdwijnt de overgenomene. Eendracht Aalst dus. Of binnen paar jaar dan Jong Lede, wanneer die hun identiteit verdwijnt om supporters te lokken. Niemand die ik ken wil naar Jong Lede gaan kijken. De K mag worden verkocht en de Europatribune afgebroken. Tot 1A zit er NIEMAND in je stadion. Misschien a la limite bij een grote match in de beker of eindronde. Heel uw leven kakken op de RWDM’s, Beerschots en Lokerens van deze wereld om dan zelf 1 te worden. Voor mij is het gedaan. Als er evenveel volk komt opdagen als die dat van dag een de louche turken hebben gesteund,dan ziet het er toch goed uit. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Jun 2024, 14:56 |
|
|
Vaste Waarde
100% gelijk wat die fusie betreft maar een nieuw stamnummer in 4e provinciale is:
1) Geen investeerder in geïnteresseerd dus wie gaat dat dan doen en oprichten? 2) Het is ook een nieuw nummer waar je dan doet of dat dan Eendracht Aalst is , even fake dus 3) Beveren heeft het ook geprobeerd en ontdekt dat dat niet haalbaar is en uiteindelijk toch terug naar de club SK Beveren-Waasland gegaan. 4) De jeugd was de toekomst toch voor iedereen ? Die kunnen nu op IP niveau verder spelen OF is het toch het eigenbelang dat primeert ? Ik weet al minstens evenveel supporters die hun weg wel opnieuw terug gaan vinden als ze de eigenlijke intentieverklaring te zien en te horen zullen krijgen. Maar als jullie GEEN voetbal meer willen in AALST ook niet voor de jeugd dan geen probleem e, maak er dan een padelclub van met wat petanque terreinen en een kantine. Dit is de enige kans om nog voetbal te hebben in AALST het is kiezen tussen IETS of NIETS maar blijkbaar dringt dat nog altijd niet door. Ik ben alvast blij dat de jeugd verder kan en op een degelijk niveau. George Arts heeft een Eendracht Hart en zal ook blij zijn, daar twijfel ik niet aan. Een louche Turks bestuur krijgt alle steun en vertrouwen en lokale ondernemers zouden dat dan niet krijgen. Niets houdt jullie tegen om er ook duizenden uren tijd en energie in te pompen om een realistische oplossing te zoeken. Bel me gerust op als ze gevonden is, liefst voor 1JULI want dan moeten jullie plannen rond en binnen zijn laat het me weten e. Jullie moeten alleen maar boos zijn op PLJ en de turken en ook eens nadenken waarom de boycot of protest tegen PLJ plots niet meer nodig was om stamnummer 90 te redden. |
| 27 Jun 2024, 15:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
In Lede loopt het blijkbaar ook al efkes mank en dus wordt dit waarschijnlijk als een ideaal middel gezien om niet in 4e provinciale te moeten herbeginnen maar direct in 3e amateur.
Ik schiet dat niet onmiddellijk af maar alles zal afhangen van de groep investeerders die er blijkbaar zou zijn. Hopelijk geen namen uit het verleden die hun kans hier al eens gehad hebben. |
| 27 Jun 2024, 15:11 |
|
| Pagina 465 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 463 464 465 466 467 … 497 Volgende |