|
|
| Pagina 48 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers 2010-2011
chunga schreef: DT schreef: zwawi schreef: Het staat ook op de site van Racing Mechelen zelf. Troch gaat ginder op huurbasis voetballen. Veel succes Thomas!!! Naast heel veel succes, ook nog nen dikke merci aan Thomas hoe hij zich heeft blijven gedragen naar onze beloften toe sinds zijn verwijdering uit de A-kern. Onbetaalbare ervaring voor die gasten om naast zo'n klasbak een tijdje warm te hebben mogen draaien. Heeft ze match na match op sleeptouw genomen en ik hoop dat hij een passend afscheid krijgt van ons bestuur! Naast de voetbalintelligentie zal ik vooral de winnaarsmentaliteit van Troch missen - ongeëvenaard! Dikke chapeau voor die kerel. Ik hoop dat het dan gaat over mentaliteit en inzet naast het veld? Want ik meen mij hier te herinneren dat, vorig jaar, toen hij tussen de lijnen liep, er serieus wat gevloekt en gezaagd is omdat hij geen inzet had en amper vooruit ging. |
| 20 Dec 2010, 12:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
voorbijganger schreef: Ik hoop dat het dan gaat over mentaliteit en inzet naast het veld? Want ik meen mij hier te herinneren dat, vorig jaar, toen hij tussen de lijnen liep, er serieus wat gevloekt en gezaagd is omdat hij geen inzet had en amper vooruit ging. Er is een verschil tussen de perceptie van de mensen en hoe Thomas is/was hé. De mentaliteit en inzet van Thomas is en was er zowel op als naast het veld. Zijn winnaarsmentaliteit heeft er misschien zelfs voor gezorgd dat hij het hier nu zo moet afbollen. De kritiek op Thomas' sportieve prestaties kwam er met name op zijn optredens onder Vanderhaeghe en dan nog vaak door de vergelijkingen die veel fans maakten met zijn eerste passage hier (en vooral zijn topjaar in vierde). Ik heb niemand hier meer horen klagen toen hij ons samen met Coppens erdoor sleepte op Temse, hoe hij scoorde tegen Willebroek en Cappelen, etc. Wat er in de kleedkamer gebeurd is, na die match op Cappellen en de week erop, gaan wij als buitenstaander nooit weten maar ik denk niet dat we Thomas een gebrek aan inzet kunnen verwijten - als je weet hoeveel die vorig jaar individueel gaan trainen is op de Zandberg, buiten de gewone trainingen om, zullen velen hier hun gedacht over Thomas wat moeten bijsturen inzake zijn willen, zijn inzet, etc. Het is hier niet de bedoeling om gans de polemiek van vorig seizoen weer te voeren maar ik verwijs naar hoe Thomas zich - in toch wel ondankbare omstandigheden - heeft gedragen dit seizoen en dat vind ik top. Eruit gezet vorig seizoen, van de ene dag met de beloften op pad gestuurd, de hele voorbereiding meegemaakt met die kerels en een hele heenronde ook, zonder een onvertogen woord en die jonge kerels beter makend... daarvoor dus al mijn respect! Het is immers niet alleen belangrijk dat de eerste ploeg goed draait... En itt wat velen er willen van maken -> is in de kleedkamer door de andere spelers nooit verkeerd bekeken geweest - ook niet omwille van zijn uitlatingen na Cappellen... In onze huidige kern zie ik maar 2 spelers die ongeveer in de buurt komen qua winnaarsmentaliteit en dat zijn Filipovic en Wouter Moreels. Zegt genoeg... |
| 20 Dec 2010, 12:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: voorbijganger schreef: Ik hoop dat het dan gaat over mentaliteit en inzet naast het veld? Want ik meen mij hier te herinneren dat, vorig jaar, toen hij tussen de lijnen liep, er serieus wat gevloekt en gezaagd is omdat hij geen inzet had en amper vooruit ging. Er is een verschil tussen de perceptie van de mensen en hoe Thomas is/was hé. De mentaliteit en inzet van Thomas is en was er zowel op als naast het veld. Zijn winnaarsmentaliteit heeft er misschien zelfs voor gezorgd dat hij het hier nu zo moet afbollen. De kritiek op Thomas' sportieve prestaties kwam er met name op zijn optredens onder Vanderhaeghe en dan nog vaak door de vergelijkingen die veel fans maakten met zijn eerste passage hier (en vooral zijn topjaar in vierde). Ik heb niemand hier meer horen klagen toen hij ons samen met Coppens erdoor sleepte op Temse, hoe hij scoorde tegen Willebroek en Cappelen, etc. Wat er in de kleedkamer gebeurd is, na die match op Cappellen en de week erop, gaan wij als buitenstaander nooit weten maar ik denk niet dat we Thomas een gebrek aan inzet kunnen verwijten - als je weet hoeveel die vorig jaar individueel gaan trainen is op de Zandberg, buiten de gewone trainingen om, zullen velen hier hun gedacht over Thomas wat moeten bijsturen inzake zijn willen, zijn inzet, etc. Het is hier niet de bedoeling om gans de polemiek van vorig seizoen weer te voeren maar ik verwijs naar hoe Thomas zich - in toch wel ondankbare omstandigheden - heeft gedragen dit seizoen en dat vind ik top. Eruit gezet vorig seizoen, van de ene dag met de beloften op pad gestuurd, de hele voorbereiding meegemaakt met die kerels en een hele heenronde ook, zonder een onvertogen woord en die jonge kerels beter makend... daarvoor dus al mijn respect! Het is immers niet alleen belangrijk dat de eerste ploeg goed draait... En itt wat velen er willen van maken -> is in de kleedkamer door de andere spelers nooit verkeerd bekeken geweest - ook niet omwille van zijn uitlatingen na Cappellen... In onze huidige kern zie ik maar 2 spelers die ongeveer in de buurt komen qua winnaarsmentaliteit en dat zijn Filipovic en Wouter Moreels. Zegt genoeg... |
| 20 Dec 2010, 12:52 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
VW Hamme interesse in Flippo
Bron: Speler Hamme Nog al iemand van gehoord ? Lijkt mij alleszins meer Wishful thinking |
| 20 Dec 2010, 12:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
T.Fratelli schreef: VW Hamme interesse in Flippo Bron: Speler Hamme Nog al iemand van gehoord ? Lijkt mij alleszins meer Wishful thinking Flippo zie ik hier nooit meer vertrekken. |
| 20 Dec 2010, 12:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
T.Fratelli schreef: VW Hamme interesse in Flippo Bron: Speler Hamme Nog al iemand van gehoord ? Lijkt mij alleszins meer Wishful thinking Interesse kan goed zijn,maar die gaat hier niet vertrekken. Zoals gezegd er komt niemand en er vertrekt niemand. |
| 20 Dec 2010, 13:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ivm Troch en zijn mentaliteit; tja bij de beloften is er dan ook waarschijnlijk niemand die tegen hem in zal (durft) gaan...... in de grote man uithangen is hij altijd al goed geweest dus in dat opzicht geloof ik het heel goed. De pree dat hij opstrijkt om tussen die mannen te gaan lopen zal ook wel enige motivatie betekenen trouwens.
Neeje, diene weerhalen was de domste transfer die ze al gedaan hebben, en 't is dan eigenlijk geen verwijt naar ons bestuur toe. ivm Flippo: moest diene vertrekken dan hou ik mijn hart vast want dan moet er iets serieus gebeurd zijn. Nu niet dat ik het verhaal geloof maar bon. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Dec 2010, 13:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
[quote="Bram"]ivm Troch en zijn mentaliteit; tja bij de beloften is er dan ook waarschijnlijk niemand die tegen hem in zal (durft) gaan...... in de grote man uithangen is hij altijd al goed geweest dus in dat opzicht geloof ik het heel goed. De pree dat hij opstrijkt om tussen die mannen te gaan lopen zal ook wel enige motivatie betekenen trouwens.
Neeje, diene weerhalen was de domste transfer die ze al gedaan hebben, en 't is dan eigenlijk geen verwijt naar ons bestuur toe. ivm Flippo: moest diene vertrekken dan hou ik mijn hart vast want dan moet er iets serieus gebeurd zijn. Nu niet dat ik het verhaal geloof maar bon.[/quote] Dat hoop ik inderdaad met u mee... Wat Troch betreft -> dat van dat geld zal er ook wel voor iets tussenzitten, maar anderzijds heeft hij natuurlijk wel zelf zijn contract niet opgesteld en moet ge altijd twee (of meerdere) partijen hebben om er de krabbel onder te zetten hé... Als sommige mensen een bepaalde som willen geven... D'er zijn er hier ook geweest die Van Mieghem een contract voor 5 jaar voorschotelden hé.. |
| 20 Dec 2010, 13:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
DT schreef: Bram schreef: ivm Troch en zijn mentaliteit; tja bij de beloften is er dan ook waarschijnlijk niemand die tegen hem in zal (durft) gaan...... in de grote man uithangen is hij altijd al goed geweest dus in dat opzicht geloof ik het heel goed. De pree dat hij opstrijkt om tussen die mannen te gaan lopen zal ook wel enige motivatie betekenen trouwens. Neeje, diene weerhalen was de domste transfer die ze al gedaan hebben, en 't is dan eigenlijk geen verwijt naar ons bestuur toe. ivm Flippo: moest diene vertrekken dan hou ik mijn hart vast want dan moet er iets serieus gebeurd zijn. Nu niet dat ik het verhaal geloof maar bon.[/quote] Dat hoop ik inderdaad met u mee... Wat Troch betreft -> dat van dat geld zal er ook wel voor iets tussenzitten, maar anderzijds heeft hij natuurlijk wel zelf zijn contract niet opgesteld en moet ge altijd twee (of meerdere) partijen hebben om er de krabbel onder te zetten hé... Als sommige mensen een bepaalde som willen geven... D'er zijn er hier ook geweest die Van Mieghem een contract voor 5 jaar voorschotelden hé.. Iets gebeurd?Omdat er interesse is van een club,is er iets gebeurd?Ze zoeken bij hamme gewoon goeie spelers en terwijl proberen ze aalst te destabiliseren,2vliegen in ene klap ![]() |
| 20 Dec 2010, 13:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Het contract van Van Mieghem was dan ook minstens een even zware blunder, wel opmerkelijk dat er toen veel meer poeha over gemaakt werd.
@Iendrachter90 : moest hij effectief vertrekken hé slimmen _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Dec 2010, 13:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
T.Fratelli schreef: VW Hamme interesse in Flippo Bron: Speler Hamme Nog al iemand van gehoord ? Lijkt mij alleszins meer Wishful thinking Luister naar de kerst-CD, de Flippo vertrekken, na nie, nooit nie of vazelevens nie. ![]() _________________ geer'n bè |
| 20 Dec 2010, 14:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
T.Fratelli schreef: VW Hamme interesse in Flippo Bron: Speler Hamme Nog al iemand van gehoord ? Lijkt mij alleszins meer Wishful thinking ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Dec 2010, 14:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
davy1919 schreef: T.Fratelli schreef: VW Hamme interesse in Flippo Bron: Speler Hamme Nog al iemand van gehoord ? Lijkt mij alleszins meer Wishful thinking ![]() Ist just? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Dec 2010, 16:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 44 |
Het heeft rechtstreeks niks met ons te maken maar de transfer van Papa Sene van Coxyde naar Cercle Brugge is definitief rond. Van diene gaan we dus gene last nimmer hebben
|
| 20 Dec 2010, 19:19 |
|
|
Freak
Bram schreef: Het contract van Van Mieghem was dan ook minstens een even zware blunder, wel opmerkelijk dat er toen veel meer poeha over gemaakt werd. @Iendrachter90 : moest hij effectief vertrekken hé slimmen tja ik begrijp de vergelijking niet echt tussen Van Mieghem en Troch moet ik zeggen... ![]() |
| 20 Dec 2010, 19:33 |
|
| Pagina 48 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 345 Volgende |