Artikels - Pagina 48 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 46 47 48 49 50 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bericht Re: Artikels
In HLN zegt Landuyt dat hij wil spreken over een contractverlenging, maar hij hoopt wel dat er snel duidelijkheid is. Mag van mij direct bijtekenen, dit seizoen zijn prestaties constant en ik vind het toch een degelijke speler.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

08 Dec 2007, 17:58
forumlegende

Leeftijd: 43
Jurgen is inderdaad ne goeie speler met vooral ne schitterende lange pass in de voeten en ook ne goeien trap en dito voorzet. Voor zijn gestalte vind ik zijn kopspel eerder beperkt en soms is hij wa nonchalant bij het inspelen.
Ma kom, ik zou me dus zeker kunnen verzoenen met een contractverlenging voor Jurgen ma durfde wedden da hij zal weg zijn en terug voor Oostende zal gaan spelen?

09 Dec 2007, 7:50
Ancien

Leeftijd: 47
Titus schreef:
In HLN zegt Landuyt dat hij wil spreken over een contractverlenging, maar hij hoopt wel dat er snel duidelijkheid is. Mag van mij direct bijtekenen, dit seizoen zijn prestaties constant en ik vind het toch een degelijke speler.

Als we in derde blijven mag hij wel bijtekenen. Maar voor tweede vind ik hem toch te traag en te onstuimig hoor.

09 Dec 2007, 11:48
Ancien

Leeftijd: 38
Landuyt heeft gisteren alle kleuren van de regenboog gezien tegen zijn rechtstreekse tegenstander. Die werd toch een paar keer serieus in de wind gezet.

09 Dec 2007, 12:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
s@té schreef:
Landuyt heeft gisteren alle kleuren van de regenboog gezien tegen zijn rechtstreekse tegenstander. Die werd toch een paar keer serieus in de wind gezet.

Wij stonden daar ook graalijk in de wind, wat een weer seg :D

09 Dec 2007, 12:53
Ancien

BVW schreef:
s@té schreef:

Wij stonden daar ook graalijk in de wind, wat een weer seg :D

:lol:

09 Dec 2007, 12:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Thomas Troch verwacht veel volk en een plezante wedstrijd
'Zottegem ploeg in vorm'

Thomas Troch kon vorige zaterdag de sputterende Aalsterse motor niet aan de praat krijgen op Tivoli, maar met een brilscore kwamen de ajuinen goed weg. Tegen Zottegem krijgt de nummer tien een nieuwe kans in een bruisend Pierre Cornelisstadion.

Zottegem zit in de lift, maar de Aalsterse fans willen zondag feesten.

'Ik verwacht veel volk en een plezante wedstrijd wordt het uiteraard', voorspelt Thomas Troch.

'We speelden een uitstekende heenronde, maar de twee resterende wedstrijden zouden de kers op de taart kunnen betekenen. Tegen Zottegem kunnen we ons knap seizoen extra in de verf zetten en de week nadien volgt nog een belangrijkere wedstrijd tegen Willebroek. Dan wordt over periodewinst beslist.'

'Met een zes op zes zouden we met een heerlijk gevoel de winterstop induiken. Het kan alle kanten uit, maar ik durf niet aan het doemscenario denken dat we het nu plots zouden laten afweten.'

Op La Louvière haalde Aalst anders wel nooit het niveau van op Staaien?

'De thuisploeg was vinniger en we wonnen een punt na een mindere match. Zelf zat ik niet lekker in de wedstrijd. Voor rust kenden we windnadeel en was het logisch dat we onder druk stonden. Na rust dacht ik dat de wedstrijd zou kantelen, maar de Aalsterse motor sloeg nooit aan. We bleven onder ons niveau, maar dat was ook wel de verdienste van La Louvière, dat niet toevallig derde staat.'

'Met Zottegem treffen we zondag de ploeg in vorm. Ik verwacht een stugge tegenstrever, al is Nouhass de enige speler die ik er ken. Met hem speelde ik nog samen in Roeselare.'

Eendracht overleefde verbazend vlot jouw afwezigheid en die van Nguekam?

'We zitten met een kern van 17 evenwaardige spelers gebeiteld. Bovendien tellen we veel polyvalente spelers en dat is het grote verschil met vorig seizoen. Door de veelzijdigheid van sommige spelers zijn alle posities dubbel bezet. Zo trok Ewen Verheyden zich op mijn plaats goed uit de slag. Cedric Boto en Roel Vandenbrande vervingen dan weer puik Nguekam, maar zijn wel slechts tijdelijke alternatieven, die een kanjer als Arnold op termijn niet kunnen doen vergeten.'

bron:
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... tCode=9300

14 Dec 2007, 20:59
Nationale Ploeg

'Het is dan ook evident dat wanneer de stad Aalst nu een bijkomende bestemmingswijziging vraagt de Vlaamse regering het gehele project zal herbekijken. Waarom zouden we van de gelegenheid geen gebruik maken om Eendracht Aalst op de Siesegemkouter een nieuwe thuis te geven?'

Bron:HNB

Het is natuurlijk verre van zover, maar ik vind het allesinds geen goed idee. Een juichend en zingend stadion en op e paar meter daarvan worden er mensen verbrand. Toch maar rare kwieten ze daar bij de cvp. Waarom zouden we trouwens wegmoeten van ons huidige locatie. Moest het ooit weer zover zijn dat we naar eerste gaan gewoon een nieuwe zittribune zetten ( met als model de tribune van ohl) en de staantribune vervangen door een tribune zoals op dender.

Ik weet dat het toekomstmuziek is, maar er is hier al over gediscuteerd en met dat het nu weer vernoemd wordt...

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

21 Dec 2007, 23:29
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
'Het is dan ook evident dat wanneer de stad Aalst nu een bijkomende bestemmingswijziging vraagt de Vlaamse regering het gehele project zal herbekijken. Waarom zouden we van de gelegenheid geen gebruik maken om Eendracht Aalst op de Siesegemkouter een nieuwe thuis te geven?'

Bron:HNB

Het is natuurlijk verre van zover, maar ik vind het allesinds geen goed idee. Een juichend en zingend stadion en op e paar meter daarvan worden er mensen verbrand. Toch maar rare kwieten ze daar bij de cvp. Waarom zouden we trouwens wegmoeten van ons huidige locatie. Moest het ooit weer zover zijn dat we naar eerste gaan gewoon een nieuwe zittribune zetten ( met als model de tribune van ohl) en de staantribune vervangen door een tribune zoals op dender.

Ik weet dat het toekomstmuziek is, maar er is hier al over gediscuteerd en met dat het nu weer vernoemd wordt...

Ik vind het alvast goed dat ze bezig zijn met de toekomst, zowel bij het bestuur van EA als bij de stad Aalst zelf. Als je ooit naar Eerste wilt moet je weg uit het P.C. stadion, hoe spijtig dat ook is. Je kan er onmogelijk supporters scheiden, en de enige oplossing zou zijn het veld draaien maar dan nog wordt het moeilijk en heb je volgens mij een lelijk stadion..

21 Dec 2007, 23:34
Reserve

Leeftijd: 43
Titus schreef:
Een juichend en zingend stadion en op e paar meter daarvan worden er mensen verbrand. Toch maar rare kwieten ze daar bij de cvp. Waarom zouden we trouwens wegmoeten van ons huidige locatie. Moest het ooit weer zover zijn dat we naar eerste gaan gewoon een nieuwe zittribune zetten ( met als model de tribune van ohl) en de staantribune vervangen door een tribune zoals op dender.

Wa moesten ze tèn zeggen op de vroegeren SK. :hmm: Ik vind het alleszins een goed idee. Een nieuw, modern stadion aan de afrit van de autostrade.
Nieuwe zittribune bijzetten, nieuwe staantribune bijzetten. Dan is ons stadion compleet een blokkendoos van Lego. En daarbij, zo een stadion midden in een woonwijk, der is vroeger al genoeg ambras geweest...En als ge het plein wilt draaien kunt ge evengoed een nieuw stadion zetten
Als het ooit zover komt, ander en beter ! :EA:

22 Dec 2007, 1:46
forumlegende

WLM: [email protected]
Ja, 't zal misschien wel beter zijn, maar 't zal volgens mij toch pijn doen ze als we wegmoeten uit het P.C. stadion... Ge moet dan zelfs eigenlijk "de zwette maan" aanpassen... :p

Natuurlijk ja, we kunnen met het P.C. stadion ni veel doen he, ge zit midden in ne woonwijk, maar das eigenlijk ook een charme vind ik...

Och ja, das toekomstmuziek he...

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

22 Dec 2007, 12:19
forumlegende

Is toch een dossier dat opduikt.
Het PC stadion verlaten is altijd jammer, de historiek
ervan, haar charme en gezelligheid.
Ook haar nadelen : geen/weinig uitbreiding ; de technische
problemen van de staanplaatsen; enz
Sportief kan het echter snel lopen. Hogerop dan
met den iendracht. Dan komt dat dossier toch boven.
Wie gaat dat natuurlijk betalen (voorkeur = het PPS systeem**) ;
wat met het gratis huren tot 2012 van PC stadion, iets wat nu voor het huidige
EA bestuur toch wat financiele ademruimte geeft.
Toch de pro's en contra's goed afwegen.
Maar ik denk eerder sportief. Met EA eerst en vooral
sportief hogerop. Maar liever vroeg ,dan laat, dat die
knoop van een nieuw stadion moet doorgehakt worden.

(**PPS = Privaat en publiekrechterlijke samenwerking)

22 Dec 2007, 12:44
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
het is heel goed dat het bestuur nu al daarover nadenkt, en met het oog op een positief sportief vervolg een hele goeie band met de stad opbouwt. Maar verder heeft het weinig zin om ons daar nu al mee in te laten, denk ik.

Uiteindelijk gaan er jaren over vooraleer waar in Vlaanderen een voetbalploeg erin slaagt om een nieuw stadion te bouwen, of forse uitbreiding te voorzien... en dikwijls is het een soort van prefab-lap-middel met 0,0% toekomst-visie. Als het ooit zo ver is voor den Iendracht dat we 't geluk mogen hebben om naar eeste teug te keren, zal er toch vooral politiek en administratief het één en het ander moeten veranderen, of het zal evengoe een heel gesukkel worden.

in ieder geval.. momenteel is't nog aan 't pc stadion te doen, met heel veel volk, een hele goeie sfeer, alles in opwaartse spiraal, en dat mag in 2008 nog zo zijn... de rest zijn voor ons supporters zorgen voor later.

22 Dec 2007, 14:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Ik denk dat de kosten om ons stadion eersteklassewaardig te maken zeker niet onderschat mogen worden. Telkens als 'al wie da nie springt' wordt ingezet hou ik mijn hart vast en hoop dat de ondersteuning die onder de staantribune is aangebracht van deftige makelij is. Eigenlijk verlies je daar ook al een pak ruimte die veel nuttiger kan worden gebruikt. Die houten chalets die momenteel als kantines doorgaan zijn eigenlijk ook maar een lapmiddel en op termijn niet houdbaar.
Ik ben dus wel voorstander van een nieuw stadion. Ons PC-stadion heeft inderdaad zijn charme maar dat heeft een nieuw gezellig stadion ook.

22 Dec 2007, 15:05
Freak

Laat ons nog maar een tijdje doorgaan in dit stadion. En als we ooit zouden verhuizen hoop ik dat het nieuwe stadion een gezellig stadion is. Geen enorm stadion waar je met 5000 toeschouwers de helft niet kan vullen.

22 Dec 2007, 15:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 46 47 48 49 50 497