Artikels - Pagina 471 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 469 470 471 472 473 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Artikels
jMs schreef:
Komt goed bakkie en neutral zijn de truitjes van jong lede al aant verven in wit zwet :lol: :plat:

Genoeg gezeverd hier.
We spreken er wel eens over tussen pot en pint of watertje.
Zal wel niet in PC stadion zijn want daar kom je niet meer.

Laat weten wanneer je op zondag eens vrij bent als uw club niet moet spelen maar ik vermoed dat dat elke zondag zal zijn.
Groeten

29 Jun 2024, 18:47
Vaste Waarde

jMs schreef:
Komt goed bakkie en neutral zijn de truitjes van jong lede al aant verven in wit zwet :lol: :plat:

Genoeg gezeverd hier.

Laat weten wanneer je op zondag eens vrij bent als uw club niet moet spelen maar ik vermoed dat dat elke zondag zal zijn.
Groeten

29 Jun 2024, 18:47
Ancien

jMs schreef:
Hugo schreef:
Da gedoe van da stamnummer lotj ze mor doen al trekken ze er mee naar Istanbul as we weir mor in het PC-stadion mogen blijven spelen met onzen fanatieke achterban blijft het iendracht DNA toch hier, allez ik hoop da toch. :EA:

Met als naam Jong Lede :crazy: allo kroket zeg

Alles is beiter dan voesj te doeng me deinen hoesjepot, zetj mor gerest dat den echten noam rap zal weerklinken in het PC-stadion toch belangrijk ver moi da ze in Oilsjt bloiven speilen. :EA:

29 Jun 2024, 19:01
Freak

Neutralboy schreef:
jMs schreef:

Genoeg gezeverd hier.

Groeten

nieuwe supportersclub:de fusieboys :lol:

29 Jun 2024, 19:41
forumlegende

anathema76 schreef:
Niet akkoord, Eendracht Aalst, dat zijn WIJ (de supporters) en onze wit/zwarte kleuren.
Stamnummer 90 hoorde daar ook bij, maar dat kan helaas niet meer.
Spelen aan 't Heilig Hart hoort daar voor mij ook bij, maar ook dat kan niemand garanderen dat dat altijd zo zou blijven > zou EA dan ook EA niet meer zijn als we bv. aan de Siesegemlaan gaan spelen? Neen, toch?
Wel, stamnummer houden kan NU niet, misschien in de toekomst opnieuw wel.

Ik volg U deels maar wat ik niet begrijp dat er hier velen op 't forum op de tribunes luidkeels meezongen 'Weir zen anti-fusieclub' en nu we diep in de stront zitten hun kar ineens 180° keren.
Hoe hypocriet kan je dan zijn, dan kan je U zelf toch nooit meer au sérieux nemen?

Ik ga alleszins niet meer kijken naar 'onzen' iendracht als die fusioneert met een andere club. Ik ben en blijf anti-fusie. Ik heb het jaren luidkeels meegezongen en ik meende dat. 't Is niet omdat we nu dreigen kopje onder te gaan dat ik mijn principes aan de kant gooi (in tegenstelling tot anderen) om zo hoog mogelijk opnieuw een doorstart kunnen te maken in de hoop om binnen X-jaar weer in 1ste amateur of hoger te spelen.

Iedereen doet waar hij zich goed bij voelt, maar als ik zie hoe snel velen hun principes over boord gooien hoop ik alleen maar als we fusioneren dat gelijk welke niet-fusieclub waar we tegen spelen 90min lang tegen 'ons' zingt 'weir zen anti-fusieclub' want dat is dan het verdiende loon van de nieuwe club.

Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 29 Jun 2024, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Jun 2024, 20:50
forumlegende

Timoilsjt schreef:
anathema76 schreef:
Niet akkoord, Eendracht Aalst, dat zijn WIJ (de supporters) en onze wit/zwarte kleuren.
Spelen aan 't Heilig Hart hoort daar voor mij ook bij, maar ook dat kan niemand garanderen dat dat altijd zo zou blijven > zou EA dan ook EA niet meer zijn als we bv. aan de Siesegemlaan gaan spelen? Neen, toch?

Ik volg U deels maar wat ik niet begrijp dat er hier velen op 't forum op de tribunes luidkeels meezongen 'Weir zen anti-fusieclub' en nu we diep in de stront zitten hun kar ineens 180° keren.
Hoe hypocriet kan je dan zijn, dan kan je U zelf toch nooit meer au sérieux nemen?

Ik ga alleszins niet meer kijken naar 'onzen' iendracht als die fusioneert met een andere club. Ik ben en blijf anti-fusie. Ik heb het jaren luidkeels meegezongen en ik meende dat. 't Is niet omdat we nu dreigen kopje onder te gaan dat ik mijn principes aan de kant gooi (in tegenstelling tot anderen) om zo hoog mogelijk opnieuw een doorstart kunnen te maken in de hoop om binnen X-jaar weer in 1ste amateur of hoger te spelen.

Iedereen doet waar hij zich goed bij voelt, maar als ik zie hoe snel velen hun principes over boord gooien hoop ik alleen maar als we fusioneren dat gelijk welke niet-fusieclub waar we tegen spelen 90min lang tegen ons zingt 'weir zen anti-fusieclub' want dat is dan het verdiende loon van de nieuwe club.

ik snap jou, maar dit jaar een gans jaar vrolijk met een vlag zwaaien voor malafide Turken, was dan geen probleem voor jou?

29 Jun 2024, 20:52
Freak

nu is het beter.nu kun je met uw vlag zwaaien naar jong lede.

29 Jun 2024, 21:01
forumlegende

waly 2 schreef:
Neutralboy schreef:
Waly 2 en jms maak u geen zorgen jullie kunnen op het plein van Okegem verder gaan kijken.
Regelen jullie de bussen voor het massa volk ?

:wave:

zoals het massa volk dat naar jong lede zal komen zien. :zzz:

Als iedereen die ooit zong 'wij zijn anti-fusieclub' effectief de daad bij het woord voegt zullen er effectief niet veel supporters naar Jong Lede gaan kijken :zzz:

29 Jun 2024, 21:05
Freak

ze willen met ons komen lachen maar gaan ochottekes naar jong lede moeten gaan kijken.

29 Jun 2024, 21:08
forumlegende

El Corredor (Light) schreef:
Timoilsjt schreef:
anathema76 schreef:

Iedereen doet waar hij zich goed bij voelt, maar als ik zie hoe snel velen hun principes over boord gooien hoop ik alleen maar als we fusioneren dat gelijk welke niet-fusieclub waar we tegen spelen 90min lang tegen ons zingt 'weir zen anti-fusieclub' want dat is dan het verdiende loon van de nieuwe club.

ik snap jou, maar dit jaar een gans jaar vrolijk met een vlag zwaaien voor malafide Turken, was dan geen probleem voor jou?

Ik heb geen gans jaar met een vlag staan zwaaien, 'k heb zelfs geen abo gekocht begin van 't seizoen omdat ik het een verdachte affaire vond. En ik heb nog geen enkel seizoen zoveel thuismatchen gemist als onder het Turkse bewind. Ja, ik was blij dat de titel binnen was, samen met die andere 3.000 aanwezige supporters i nde derby tegen Ninvoe. Neen, ik heb geen traan gelaten bij het niet verkrijgen van de licentie.

'k zou niets liever hebben dat de Turken vertrekken, samen met PLJ en het faillissement aangevraagd wordt opdat een nieuwe start kan genomen worden. Als de turken met stamnummer 90 blijven verder doen, zal dat helaas niet lukken, en neen, ik ga dan ook niet naar stamnummer 90 nog gaan kijken onder Turks-PLJ bewind.

Blijft dan nog over:
- fusie: zoals geschreven, ik ben tegen een fusie, ook al hebben we nog nooit zo diep gezeten als nu
- herstart 4de provinciale: is voor mij een optie MITS je van Voetbal Vlaanderen akkoord krijgt om uw jeugd op IP-niveau te laten sjotten (ondanks je het label nog niet hebt)
- overname van stamnummer van ploeg die verdwenen is: Vind ik persoonlijk geen échte fusie omdat er aan dat nummer geen (jeugd)ploegen, supporters, vrijwilligers meer aanhangen die je (tegen hun wil in) overneemt en in iets dwingt waar ze misschien liever niet in tercht komen. Op die manier kan je ook op hoger niveau doorstart maken, want ik heb de indruk dat de meesten graag hebben.

29 Jun 2024, 21:19
Vaste Waarde

Timoilsjt schreef:
Timoilsjt schreef:

Ik heb geen gans jaar met een vlag staan zwaaien, 'k heb zelfs geen abo gekocht begin van 't seizoen omdat ik het een verdachte affaire vond. En ik heb nog geen enkel seizoen zoveel thuismatchen gemist als onder het Turkse bewind. Ja, ik was blij dat de titel binnen was, samen met die andere 3.000 aanwezige supporters i nde derby tegen Ninvoe. Neen, ik heb geen traan gelaten bij het niet verkrijgen van de licentie.

'k zou niets liever hebben dat de Turken vertrekken, samen met PLJ en het faillissement aangevraagd wordt opdat een nieuwe start kan genomen worden. Als de turken met stamnummer 90 blijven verder doen, zal dat helaas niet lukken, en neen, ik ga dan ook niet naar stamnummer 90 nog gaan kijken onder Turks-PLJ bewind.

Blijft dan nog over:
- fusie: zoals geschreven, ik ben tegen een fusie, ook al hebben we nog nooit zo diep gezeten als nu
- herstart 4de provinciale: is voor mij een optie MITS je van Voetbal Vlaanderen akkoord krijgt om uw jeugd op IP-niveau te laten sjotten (ondanks je het label nog niet hebt)
- overname van stamnummer van ploeg die verdwenen is: Vind ik persoonlijk geen échte fusie omdat er aan dat nummer geen (jeugd)ploegen, supporters, vrijwilligers meer aanhangen die je (tegen hun wil in) overneemt en in iets dwingt waar ze misschien liever niet in tercht komen. Op die manier kan je ook op hoger niveau doorstart maken, want ik heb de indruk dat de meesten graag hebben.

Uw punt 3 is net wat er aan het gebeuren is ,
Voor een fusie moet je met 2 zijn en dat is niet het geval nieuwe investeerders mogen het stamnummer gebruiken en stamnummer 90 blijft alleen achter.

Dank aan Lede om hun stamnummer in gebruik te geven en als respect daarvoor blijven mensen en jeugd van hun aan boord als het rond geraakt.

Dus ge moet u geen zorgen maken een fusie is het niet volgens uw eigen juiste redenering in punt 3.
Wacht nu gewoon de intentieverklaring af en oordeel dan hoe het juist zit.

Laat ons hopen dat het kan gebeuren of er is geen voetbal meer in Aalst, nooit meer .
Gaat gij da aan de jeugd uitleggen dan dat ze niet meer mogen voetballen omdat het volgens u een fusie is?

De stekker kan er ook uitgetrokken worden geen probleem e dan is er niets meer 0.
De bedoeling was met de vzw jeugd Ea alleen verder te doen laar dat kan en mag juridisch niet omdat alle vzws van EA aan het stamnummer 90 en bijhorende schulden en rechtszaken hangen.

1000 en uren werk telefoons en juist onderzoek is hier in gekropen en dit is de enige mogelijke oplossing dat overschiet.

Wil je dat meteen afschieten geen probleem.
Wil niemand mee na het horen van de intentieverklaring ook geen probleem dan stopt het.

Iedereen wou lokale verankering met de medewerking van de stad wel dit zou nu eens echt kunnen .

29 Jun 2024, 21:39
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Neutralboy schreef:
Timoilsjt schreef:

Blijft dan nog over:

Uw punt 3 is net wat er aan het gebeuren is ,
Voor een fusie moet je met 2 zijn en dat is niet het geval nieuwe investeerders mogen het stamnummer gebruiken en stamnummer 90 blijft alleen achter.

Dank aan Lede om hun stamnummer in gebruik te geven en als respect daarvoor blijven mensen en jeugd van hun aan boord als het rond geraakt.

Dus ge moet u geen zorgen maken een fusie is het niet volgens uw eigen juiste redenering in punt 3.
Wacht nu gewoon de intentieverklaring af en oordeel dan hoe het juist zit.

Laat ons hopen dat het kan gebeuren of er is geen voetbal meer in Aalst, nooit meer .
Gaat gij da aan de jeugd uitleggen dan dat ze niet meer mogen voetballen omdat het volgens u een fusie is?

De stekker kan er ook uitgetrokken worden geen probleem e dan is er niets meer 0.
De bedoeling was met de vzw jeugd Ea alleen verder te doen laar dat kan en mag juridisch niet omdat alle vzws van EA aan het stamnummer 90 en bijhorende schulden en rechtszaken hangen.

1000 en uren werk telefoons en juist onderzoek is hier in gekropen en dit is de enige mogelijke oplossing dat overschiet.

Wil je dat meteen afschieten geen probleem.
Wil niemand mee na het horen van de intentieverklaring ook geen probleem dan stopt het.

Iedereen wou lokale verankering met de medewerking van de stad wel dit zou nu eens echt kunnen .

Als ze komend seizoen met dit project willen starten moet dit rond zijn voor 1 juli. Dus moet het morgen rond zijn. Anders een jaar wachten?

29 Jun 2024, 22:29
Miniem

Enkel een herstart (al is het in 4de provenciale) is het enige wat mij voeling zal geven met de club.
Ik ga niet supporteren voor jong Lede die in ons stadion gaat spelen.
Een volledige herstart en nieuwe ploeg in 4de provenciale onder onze naam en met onze kleuren.
Met onze aanhang, sponsors, moet je in provenciale elk jaar promoveren dus zijn we op 5j tijd ook in 2de amateur ofzo.
Ondertussen hebben we tijd om misschien te denken aan nieuw stadion om hoger te gaan.

29 Jun 2024, 23:32
Vaste Waarde

DDay schreef:
Enkel een herstart (al is het in 4de provenciale) is het enige wat mij voeling zal geven met de club.
Een volledige herstart en nieuwe ploeg in 4de provenciale onder onze naam en met onze kleuren.
Met onze aanhang, sponsors, moet je in provenciale elk jaar promoveren dus zijn we op 5j tijd ook in 2de amateur ofzo.
Ondertussen hebben we tijd om misschien te denken aan nieuw stadion om hoger te gaan.

Ok, laat me weten als je dat allemaal kunnen regelen hebt tegen morgen om aan het seizoen te starten.
Wij hebben het geprobeerd op die manier maar ons is het niet gelukt daar iemand bereid toe te vinden.
Lees anders mijn uitleg hierboven eens goed .

Jij lijkt nog stevig in de droom te zitten wij hebben ondervonden dat de realiteit anders is.

Laat me weten als uw project rond is he dan kunnen we de vergadering inplannen.

30 Jun 2024, 8:12
nieuw in de eerste ploeg

DDay schreef:

Dat het project nog Jong Lede zal heten is enkel omdat het niet anders kan het 1ste seizoen.
Zelfs al begin je in 4de provinciale ga je ook niet onder de huidige naam kunnen spelen want die bestaat nog.
Gaat een faillissement nog voor de seizoenstart uitgesproken worden?
Volgens mij ga je enkele bekwame investeerders vinden als er op een niveau van max 3de amateur kan worden gestart.
Zo vanzelfsprekend is het niet om van in 4de provinciale elk seizoen kampioen te spelen, zie naar Beveren.
Je gaat trouwens voor elk scenario supporters hebben die afhaken.
Maar respect voor iedereen zijn mening hierover uiteraard.
Minstens 1 of meerdere seizoenen geen voetbal en wachten op een ploeg in de buurt die stopt is ook een optie maar ik zie weinig verschil met wat er nu zou gebeuren, Lede was vragende partij dus het moet zijn dat ze het ginder dan toch ook niet meer zagen zitten om op dat niveau verder te doen?
Nu is er mss een optie voor de jeugd en voetbal in het pc stadion.
Het beste van het slechtste scenario denk ik dan.
Afwachten wat er officieel uit de bus komt.

30 Jun 2024, 8:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 469 470 471 472 473 497