|
|
| Pagina 472 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 470 471 472 473 474 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef: DDay schreef: Enkel een herstart (al is het in 4de provenciale) is het enige wat mij voeling zal geven met de club. Ik ga niet supporteren voor jong Lede die in ons stadion gaat spelen. Een volledige herstart en nieuwe ploeg in 4de provenciale onder onze naam en met onze kleuren. Met onze aanhang, sponsors, moet je in provenciale elk jaar promoveren dus zijn we op 5j tijd ook in 2de amateur ofzo. Ondertussen hebben we tijd om misschien te denken aan nieuw stadion om hoger te gaan. Dat het project nog Jong Lede zal heten is enkel omdat het niet anders kan het 1ste seizoen. Zelfs al begin je in 4de provinciale ga je ook niet onder de huidige naam kunnen spelen want die bestaat nog. Gaat een faillissement nog voor de seizoenstart uitgesproken worden? Volgens mij ga je enkele bekwame investeerders vinden als er op een niveau van max 3de amateur kan worden gestart. Zo vanzelfsprekend is het niet om van in 4de provinciale elk seizoen kampioen te spelen, zie naar Beveren. Je gaat trouwens voor elk scenario supporters hebben die afhaken. Maar respect voor iedereen zijn mening hierover uiteraard. Minstens 1 of meerdere seizoenen geen voetbal en wachten op een ploeg in de buurt die stopt is ook een optie maar ik zie weinig verschil met wat er nu zou gebeuren, Lede was vragende partij dus het moet zijn dat ze het ginder dan toch ook niet meer zagen zitten om op dat niveau verder te doen? Nu is er mss een optie voor de jeugd en voetbal in het pc stadion. Het beste van het slechtste scenario denk ik dan. Afwachten wat er officieel uit de bus komt. Klopt volledig Is volgens mij ook het best mogelijke scenario dat momenteel mogelijk is. Vind dat we jong Lede mogen bedanken voor de uit gestoken hand. En vanaf volgend seizoen zou er ook wel een naamsverandering komen wat momenteel niet mogelijk was. Als je ziet dat er Belgische ondernemers zoals Valckenier en nog een paar anderen interesse hebben, heb ik hier toch meer vertrouwen in dan De Turken op slagen. En ge gaat altijd voor en tegenstanders hebben maar gezien de mogelijkheden is dit het beste scenario. En onze jeugd niet vergeten die ook terug een toekomst heeft. Kijk naar Lokeren waar je ook voor en tegenstanders voor had met fusie met Temse ,maar kijk waar ze nu staan ,en geen enkele supp die er nog over praat. Succes doet veel vergeten geloof me. |
| 30 Jun 2024, 9:45 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: Timoilsjt schreef: El Corredor (Light) schreef: ik snap jou, maar dit jaar een gans jaar vrolijk met een vlag zwaaien voor malafide Turken, was dan geen probleem voor jou? Ik heb geen gans jaar met een vlag staan zwaaien, 'k heb zelfs geen abo gekocht begin van 't seizoen omdat ik het een verdachte affaire vond. En ik heb nog geen enkel seizoen zoveel thuismatchen gemist als onder het Turkse bewind. Ja, ik was blij dat de titel binnen was, samen met die andere 3.000 aanwezige supporters i nde derby tegen Ninvoe. Neen, ik heb geen traan gelaten bij het niet verkrijgen van de licentie. 'k zou niets liever hebben dat de Turken vertrekken, samen met PLJ en het faillissement aangevraagd wordt opdat een nieuwe start kan genomen worden. Als de turken met stamnummer 90 blijven verder doen, zal dat helaas niet lukken, en neen, ik ga dan ook niet naar stamnummer 90 nog gaan kijken onder Turks-PLJ bewind. Blijft dan nog over: - fusie: zoals geschreven, ik ben tegen een fusie, ook al hebben we nog nooit zo diep gezeten als nu - herstart 4de provinciale: is voor mij een optie MITS je van Voetbal Vlaanderen akkoord krijgt om uw jeugd op IP-niveau te laten sjotten (ondanks je het label nog niet hebt) - overname van stamnummer van ploeg die verdwenen is: Vind ik persoonlijk geen échte fusie omdat er aan dat nummer geen (jeugd)ploegen, supporters, vrijwilligers meer aanhangen die je (tegen hun wil in) overneemt en in iets dwingt waar ze misschien liever niet in tercht komen. Op die manier kan je ook op hoger niveau doorstart maken, want ik heb de indruk dat de meesten graag hebben. Uw punt 3 is net wat er aan het gebeuren is , Voor een fusie moet je met 2 zijn en dat is niet het geval nieuwe investeerders mogen het stamnummer gebruiken en stamnummer 90 blijft alleen achter. Dank aan Lede om hun stamnummer in gebruik te geven en als respect daarvoor blijven mensen en jeugd van hun aan boord als het rond geraakt. Dus ge moet u geen zorgen maken een fusie is het niet volgens uw eigen juiste redenering in punt 3. Wacht nu gewoon de intentieverklaring af en oordeel dan hoe het juist zit. Laat ons hopen dat het kan gebeuren of er is geen voetbal meer in Aalst, nooit meer . Gaat gij da aan de jeugd uitleggen dan dat ze niet meer mogen voetballen omdat het volgens u een fusie is? De stekker kan er ook uitgetrokken worden geen probleem e dan is er niets meer 0. De bedoeling was met de vzw jeugd Ea alleen verder te doen laar dat kan en mag juridisch niet omdat alle vzws van EA aan het stamnummer 90 en bijhorende schulden en rechtszaken hangen. 1000 en uren werk telefoons en juist onderzoek is hier in gekropen en dit is de enige mogelijke oplossing dat overschiet. Wil je dat meteen afschieten geen probleem. Wil niemand mee na het horen van de intentieverklaring ook geen probleem dan stopt het. Iedereen wou lokale verankering met de medewerking van de stad wel dit zou nu eens echt kunnen . Dag Neutralboy, een fusie met Jong Lede is niet 't zelfde als mijn 3de punt. Met Lede samengaan, betreft 2 werkende ploegen met haar eigen spelers, jeugdspelers, supporters, ... dus een zuivere fusie. Mijn 3de punt doelt op overname van een stamnummer van een club die niet meer bestaat: geen spelers, geen bestuur, geen supporters. De manier hoe (dacht ik) destijds RWDM het stamnummer van Wetteren heeft overgenomen. Ik vind het frappant dat supporters nu inzitten met 'die arme jeugdspelers wiens hobby we toch niet mogen ontnemen' maar toen de ene na de andere jeugdtrainer vertrok, toen het jeugdbestuur werd buiten gezet, toen kinderen met onmiddellijke ingang uit de club gezet werden omdat hun ouders de harde waarheid vertelden, toen de Zandberg meer op een stort dan op een voetbalaccomodatie begon te lijken, toen vechten in de jeugdkantine als 'normaal' beschouwd werd, waar waren toen al die supporters die het nu ineens opnemen voor onze jeugd en hier zelfs een fusie voor overhebben? Ik ben blij voor de jeugd, en ik hoop dat de dames ook mogen heropleven en voor de supporters die een fusie-verhaal genegen zijn, ben ik ook zelfs blij. Maar een eerste ploeg die fusioneert zoals wat nu voorligt met Jong Lede is een 100% zuivere fusie en einde eendracht Aalst. Nog een laatste punt: blijkbaar wordt er achter de schermen door een paar individuen veel werk verricht - chapeau daarvoor - maar het is alweer een select clubje. Het bestuur wordt terecht verweten van geen supportersvergadering te beleggen, maar als ge met wat supporters zinnens zijt om iets te ondernemen, hadden jullie ook wel een supportersvergadering mogen houden opdat ALLE supporters hun mening konden geven en ideeën uitgewisseld konder worden. We zien wel wat er uit de bus rolt. Ik ben benieuwd naar de intentieverklaring. Voor de rest: Ieder zijn mening, ieder zijn toekomst. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 30 Jun 2024, 9:46 |
|
|
forumlegende
DDay schreef: Enkel een herstart (al is het in 4de provenciale) is het enige wat mij voeling zal geven met de club. Ik ga niet supporteren voor jong Lede die in ons stadion gaat spelen. Een volledige herstart en nieuwe ploeg in 4de provenciale onder onze naam en met onze kleuren. Met onze aanhang, sponsors, moet je in provenciale elk jaar promoveren dus zijn we op 5j tijd ook in 2de amateur ofzo. Ondertussen hebben we tijd om misschien te denken aan nieuw stadion om hoger te gaan. 100% mee eens! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 30 Jun 2024, 9:48 |
|
|
Freak
Neutralboy schreef: DDay schreef: Enkel een herstart (al is het in 4de provenciale) is het enige wat mij voeling zal geven met de club. Ik ga niet supporteren voor jong Lede die in ons stadion gaat spelen. Een volledige herstart en nieuwe ploeg in 4de provenciale onder onze naam en met onze kleuren. Met onze aanhang, sponsors, moet je in provenciale elk jaar promoveren dus zijn we op 5j tijd ook in 2de amateur ofzo. Ondertussen hebben we tijd om misschien te denken aan nieuw stadion om hoger te gaan. Ok, laat me weten als je dat allemaal kunnen regelen hebt tegen morgen om aan het seizoen te starten. Wij hebben het geprobeerd op die manier maar ons is het niet gelukt daar iemand bereid toe te vinden. Lees anders mijn uitleg hierboven eens goed . Jij lijkt nog stevig in de droom te zitten wij hebben ondervonden dat de realiteit anders is. Laat me weten als uw project rond is he dan kunnen we de vergadering inplannen. als uw project 2x verliest komt er geen kat meer. heb je uw abonnement van jong lede al? ![]() |
| 30 Jun 2024, 9:50 |
|
|
Vaste Waarde
Dag timo,
Geen probleem begin eraan en begin te zoeken hoe je dat kan klaar spelen met alles wat nodig is. Veel succes ik hoop dat het jullie lukt wat ons niet gelukt is. Laat het zeker weten e. |
| 30 Jun 2024, 9:52 |
|
|
Freak
korrozje,binnen een paar jaar kunnen jullie alle 5 mee met valckenier naar dender.
![]() |
| 30 Jun 2024, 9:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neutralboy schreef: Dag timo, Geen probleem begin eraan en begin te zoeken hoe je dat kan klaar spelen met alles wat nodig is. Veel succes ik hoop dat het jullie lukt wat ons niet gelukt is. Laat het zeker weten e. Is het dan toch afgesprongen? |
| 30 Jun 2024, 9:58 |
|
|
Freak
ik hoop het
![]() |
| 30 Jun 2024, 10:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendrachter schreef: Neutralboy schreef: Dag timo, Geen probleem begin eraan en begin te zoeken hoe je dat kan klaar spelen met alles wat nodig is. Veel succes ik hoop dat het jullie lukt wat ons niet gelukt is. Laat het zeker weten e. Is het dan toch afgesprongen? Alles verloopt volgens plan. Misschien ook de naam van het forum laten aanpassen,dan heeft wally en co hier niets meer te zoeken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jun 2024, 10:15 |
|
|
Vaste Waarde
Ja mannekes... 't es ier precies weer de moeite.....
" Oiljst goi stad van men droeimen, stad vol riezje en krakiej l" zongen Odillon & Hendrik en ze zen der bosj op ! Iedereen zijn gedacht hier maar persoonlijk snap ik reacties zoals die van JMs en al zeker Waly2 echt niet ... Wat voor een soort supporters zijn jullie eigenlijk ? Want als ik jullie correct begrijp dan staat of valt jullie zogezegde liefde voor den Iendracht dus de facto bijna alleen met dat stamnummer 90 ??? Sorry heren maar voor mij en nogal wat anderen hier gaat het over meer dan dat stamnummer alleen... Herinneringen & emoties namelijk... Herinneringen aan figuren als Arnolis, Trappeniers, Limpens, Chunga, Zakkas, Arnold, De Bilde, Of nog : Guy Droessaert ( ex Jong Lede ) - Roland De Winne ( ex Jong Lede ) ofte Georges Arts ( ex Jong Lede ) Wedstrijden zoals die op KV Mechelen met een zekere Armand Ancion in de hoofdrol.. Die match tegen Club Brugge met dat iconisch doelpunt van Gilles... Onze eindrondewedstrijd op Walhain ( eerste jaar onder de lul Lejuste ) En ik kan nog even voortdoen. Awel dat verdwijnt dus allemaal NIET met dat stamnummer 90 he..... Misschien zijn jullie te kort supporter om bovenstaand te hebben meegemaakt of zo ???? Maar dus goed - ieder zijn ding du : Als jullie echt zin hebben om MET dat stamnummer 90 en MET de naam " AALST" op een Schaarbeek's pleintje te gaan sjotten in P1... Met een bende Turken die GEEN ENKELE affiniteit hebben met den Iendracht ( maar die dus WEL 7 miljoen poef hebben ) En dat samen met enkele tientalllen Brusselse hangjongeren als supporters.. Wel dan : be my guest mannekes - ik wens jullie veel plezier en niet te veel klop ( van die hangjongeren he )Ik ga alvast vol voor dat eventueel project met Jong Lede indien het van de grond raakt ! ![]() |
| 30 Jun 2024, 10:30 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: Dag timo, Geen probleem begin eraan en begin te zoeken hoe je dat kan klaar spelen met alles wat nodig is. Veel succes ik hoop dat het jullie lukt wat ons niet gelukt is. Laat het zeker weten e. Ik weet niet wat jullie allemaal ondenromen hebben. Aangezien jullie, net als iedereen hier op 't forum een hart voor den iendracht hebben, neem ik aan dat jullie heel veel geprobeerd hebben. Alleen vind ik het spijtig dat jullie geen supportersvergadering hebben gedaan om de supporters te informeren en eventueel extra kennishouders aan boord te halen. Informeren zorgt ervoor dat het project dat uiteindelijk gekozen wordt, op meer draagkracht kan rekenen, en dus meer supporters die zullen komen kijken naar het nieuwe project. Binnenhalen extra hulp en kennishouders kan nooit geen kwaad. Ik zit zelf in het betsuur van een club in 4de provinciale met een jeugdwerking van ca. 170 spelers, dus ik ken het reilen en zeilen op dat niveau. Een herstart op dat niveau is/was volgens mij haalbaar. Ik meen te begrijpen dat je zegt dat jullie het project 4de provinciale ook bekeken hebben maar het dit uiteindelijk niet geworden is wegens niet haalbaar? 'k Ben wel benieuwd waarom? Je had hier eens gepost als antwoord op ... om het tussen pot en pint uit te babbelen. Steeds toe bereid hé ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 30 Jun 2024, 10:53 |
|
|
Freak
vraag u liever zelf af welke supporter jij bent als je kunt aanvaarden dat een andere ploeg op uw plein komt spelen en je er u niets van aantrekt....ik ben 54 jaar supporter van n iendracht en mijn familie is van in t begin verbonden met n iendracht.in de 1e ploeg ooit van n iendracht speelde familie van ons.mijn grootvader ging naar n iendracht ,menne pa ging nor n iendracht .ik ;mijn dochter en kleinkinderen gingen naar n iendracht.stop dus maar met mij de les te willen spellen en ga naar uw projectje zien.
|
| 30 Jun 2024, 10:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: vraag u liever zelf af welke supporter jij bent als je kunt aanvaarden dat een andere ploeg op uw plein komt spelen en je er u niets van aantrekt....ik ben 54 jaar supporter van n iendracht en mijn familie is van in t begin verbonden met n iendracht.in de 1e ploeg ooit van n iendracht speelde familie van ons.mijn grootvader ging naar n iendracht ,menne pa ging nor n iendracht .ik ;mijn dochter en kleinkinderen gingen naar n iendracht.stop dus maar met mij de les te willen spellen en ga naar uw projectje zien. Zou je nu niet gewoon afwachten? Als ze bij jong Lede zelf aangeven dat ze er mee willen stoppen waarom zouden we dan vanaf volgend seizoen niet gebruik maken van hun stamnummer? Denk dat veel mensen afwachten welk soort project het juist zal zijn... |
| 30 Jun 2024, 11:01 |
|
|
Freak
mamananeto schreef: Ja mannekes... 't es ier precies weer de moeite..... " Oiljst goi stad van men droeimen, stad vol riezje en krakiej l" zongen Odillon & Hendrik en ze zen der bosj op ! Iedereen zijn gedacht hier maar persoonlijk snap ik reacties zoals die van JMs en al zeker Waly2 echt niet ... Wat voor een soort supporters zijn jullie eigenlijk ? Want als ik jullie correct begrijp dan staat of valt jullie zogezegde liefde voor den Iendracht dus de facto bijna alleen met dat stamnummer 90 ??? Sorry heren maar voor mij en nogal wat anderen hier gaat het over meer dan dat stamnummer alleen... Herinneringen & emoties namelijk... Herinneringen aan figuren als Arnolis, Trappeniers, Limpens, Chunga, Zakkas, Arnold, De Bilde, Of nog : Guy Droessaert ( ex Jong Lede ) - Roland De Winne ( ex Jong Lede ) ofte Georges Arts ( ex Jong Lede ) Wedstrijden zoals die op KV Mechelen met een zekere Armand Ancion in de hoofdrol.. Die match tegen Club Brugge met dat iconisch doelpunt van Gilles... Onze eindrondewedstrijd op Walhain ( eerste jaar onder de lul Lejuste ) En ik kan nog even voortdoen. Awel dat verdwijnt dus allemaal NIET met dat stamnummer 90 he..... Misschien zijn jullie te kort supporter om bovenstaand te hebben meegemaakt of zo ???? Maar dus goed - ieder zijn ding du : Als jullie echt zin hebben om MET dat stamnummer 90 en MET de naam " AALST" op een Schaarbeek's pleintje te gaan sjotten in P1... Met een bende Turken die GEEN ENKELE affiniteit hebben met den Iendracht ( maar die dus WEL 7 miljoen poef hebben ) En dat samen met enkele tientalllen Brusselse hangjongeren als supporters.. Wel dan : be my guest mannekes - ik wens jullie veel plezier en niet te veel klop ( van die hangjongeren he )Ik ga alvast vol voor dat eventueel project met Jong Lede indien het van de grond raakt ! ![]() ik geloof toch dat jij een denjersupporter bent..dat kan niet anders. . |
| 30 Jun 2024, 11:05 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: mamananeto schreef: Ja mannekes... 't es ier precies weer de moeite..... " Oiljst goi stad van men droeimen, stad vol riezje en krakiej l" zongen Odillon & Hendrik en ze zen der bosj op ! Iedereen zijn gedacht hier maar persoonlijk snap ik reacties zoals die van JMs en al zeker Waly2 echt niet ... Wat voor een soort supporters zijn jullie eigenlijk ? Want als ik jullie correct begrijp dan staat of valt jullie zogezegde liefde voor den Iendracht dus de facto bijna alleen met dat stamnummer 90 ??? Sorry heren maar voor mij en nogal wat anderen hier gaat het over meer dan dat stamnummer alleen... Herinneringen & emoties namelijk... Herinneringen aan figuren als Arnolis, Trappeniers, Limpens, Chunga, Zakkas, Arnold, De Bilde, Of nog : Guy Droessaert ( ex Jong Lede ) - Roland De Winne ( ex Jong Lede ) ofte Georges Arts ( ex Jong Lede ) Wedstrijden zoals die op KV Mechelen met een zekere Armand Ancion in de hoofdrol.. Die match tegen Club Brugge met dat iconisch doelpunt van Gilles... Onze eindrondewedstrijd op Walhain ( eerste jaar onder de lul Lejuste ) En ik kan nog even voortdoen. Awel dat verdwijnt dus allemaal NIET met dat stamnummer 90 he..... Misschien zijn jullie te kort supporter om bovenstaand te hebben meegemaakt of zo ???? Maar dus goed - ieder zijn ding du : Als jullie echt zin hebben om MET dat stamnummer 90 en MET de naam " AALST" op een Schaarbeek's pleintje te gaan sjotten in P1... Met een bende Turken die GEEN ENKELE affiniteit hebben met den Iendracht ( maar die dus WEL 7 miljoen poef hebben ) En dat samen met enkele tientalllen Brusselse hangjongeren als supporters.. Wel dan : be my guest mannekes - ik wens jullie veel plezier en niet te veel klop ( van die hangjongeren he )Ik ga alvast vol voor dat eventueel project met Jong Lede indien het van de grond raakt ! ![]() ik geloof toch dat jij een denjersupporter bent..dat kan niet anders. .Mmmm : Zowat iedereen hier weet dat ik geen Azertysupporter ben maar gij dus blijkbaar niet...? Zijt ge misschien een beetje op uw pik getrapt Waly ? In afwachting dat ge binnenkort naar uw geliefd Iendracht Turk ( stamnummer 90 ! ![]() |
| 30 Jun 2024, 12:45 |
|
| Pagina 472 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 470 471 472 473 474 … 497 Volgende |