|
|
| Pagina 473 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 471 472 473 474 475 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
fromfathertoson schreef: filip.dhose schreef: Pas hier mee op. Je mag op dit forum (zelfs al is het besloten cf. Schild en Vrienden) bedenkingen uiten, je mag twijfels hebben, maar je mag niemand zonder bewijzen beschuldigen van strafbare feiten. Dat is laster en eerroof. PLJ, ben jij dat ? Kalamaki2014 zegt toch enkel dat het erop lijkt (en daar heeft hij/zij volkomen gelijk in) zonder iemand bij naam te noemen dan nog wel. Je kunt gelijk hebben met deze nuance. ![]() |
| 25 Aug 2023, 15:11 |
|
|
Freak
over gans de wereld worden buitenlandse spelers aangetrokken maar hier is het de maffia....
![]() |
| 25 Aug 2023, 15:13 |
|
|
forumlegende
Jaren hebben we achter de feiten aan gelopen. De beste spelers uit 1e amateur, 2e amateur, of bankzitters uit 1B konden we financieel niet halen.
Na de overname van onze Turkse vrienden (kuch), is het lek nu helemaal boven. Een Noor, Zweed, Kroaat, Bulgaar, allemaal mannen van wie we niets weten en zonder adelbrieven. "ze hebben ooit in eerste klasse gespeeld" ... Als ik de commentaren lees op de sociale media komt de goegemeente net niet klaar bij deze 4 transfers. Ik word er vooral kwaad van eigenlijk. Je bent 2 weken na een overname, en je weet in de verste verte niet, wie er buiten dat Turks poepken achter zit. Welke sponsors, wie doet het sportieve, het commerciële,... Hoe naïef, of beter dom, kan iemand zijn zeg. Maar ach, het restaurant krijgt een likje verf, ze rijden het gras af op de Zandberg. Driewerf hoera!!! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Aug 2023, 15:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Zouden ze al speelgerechtigd zijn tegen Mons ?
Want het zal nodig zijn. _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Aug 2023, 15:55 |
|
|
Freak
sommigen willen toch dat het hier slecht gaat....
|
| 25 Aug 2023, 16:26 |
|
|
forumlegende
Tja, naiëf zijn is soms mooi maar er zijn grenzen.
|
| 25 Aug 2023, 16:31 |
|
|
Reserve
El Corredor (Light) schreef: Jaren hebben we achter de feiten aan gelopen. De beste spelers uit 1e amateur, 2e amateur, of bankzitters uit 1B konden we financieel niet halen. Na de overname van onze Turkse vrienden (kuch), is het lek nu helemaal boven. Een Noor, Zweed, Kroaat, Bulgaar, allemaal mannen van wie we niets weten en zonder adelbrieven. "ze hebben ooit in eerste klasse gespeeld" ... Als ik de commentaren lees op de sociale media komt de goegemeente net niet klaar bij deze 4 transfers. Ik word er vooral kwaad van eigenlijk. Je bent 2 weken na een overname, en je weet in de verste verte niet, wie er buiten dat Turks poepken achter zit. Welke sponsors, wie doet het sportieve, het commerciële,... Hoe naïef, of beter dom, kan iemand zijn zeg. Maar ach, het restaurant krijgt een likje verf, ze rijden het gras af op de Zandberg. Driewerf hoera!!! Dit is na FDR en PLJ de derde bestuurploeg die bij aanvang meteen werk maakt van het opvrijen van de supporters maar nalaat duidelijkheid te scheppen met een degelijke structuur. En 90% van onze supporters lijkt dat ook weer probleemloos te slikken. |
| 25 Aug 2023, 16:33 |
|
|
Vaste Waarde
fromfathertoson schreef: El Corredor (Light) schreef: Jaren hebben we achter de feiten aan gelopen. De beste spelers uit 1e amateur, 2e amateur, of bankzitters uit 1B konden we financieel niet halen. Na de overname van onze Turkse vrienden (kuch), is het lek nu helemaal boven. Een Noor, Zweed, Kroaat, Bulgaar, allemaal mannen van wie we niets weten en zonder adelbrieven. "ze hebben ooit in eerste klasse gespeeld" ... Als ik de commentaren lees op de sociale media komt de goegemeente net niet klaar bij deze 4 transfers. Ik word er vooral kwaad van eigenlijk. Je bent 2 weken na een overname, en je weet in de verste verte niet, wie er buiten dat Turks poepken achter zit. Welke sponsors, wie doet het sportieve, het commerciële,... Hoe naïef, of beter dom, kan iemand zijn zeg. Maar ach, het restaurant krijgt een likje verf, ze rijden het gras af op de Zandberg. Driewerf hoera!!! Dit is na FDR en PLJ de derde bestuurploeg die bij aanvang meteen werk maakt van het opvrijen van de supporters maar nalaat duidelijkheid te scheppen met een degelijke structuur. En 90% van onze supporters lijkt dat ook weer probleemloos te slikken. Wie niet meehuilt met de wolven in het bos is een randdebiel, daar komt het telkens weer op neer. Eerst wilden jullie PLJ buiten. Wel, hij is buiten. Men was van mening dat niets slechter kon zijn dan PLJ. Daar begint men nu blijkbaar aan te twijfelen. Sorry, hé, de vragen die hier gesteld worden, wij willen daar ook antwoorden op! Maar altijd dat negativisme! Terwijl ik het probeer positief te bekijken vanuit de wetenschap: TINA. Of je het nu graag hebt of niet, there is no alternative. |
| 25 Aug 2023, 16:53 |
|
|
forumlegende
Trek er jullie plan mee, jullie krijgen "het bestuur" dat jullie verdienen...
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Aug 2023, 17:16 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Gohja we zijn nu eenmaal supporter van Iendracht en we hebben al vele waters doorzwommen daarom da we misschien wat pessimistisch zijn ook al heb ik wel een goed gevoel bij de overname ook al weten we nog helemaal niets..
Wel weet ik wel dat ze met het stadsbestuur hebben geklapt , 'goeie' transfer hebben verwezenlijkt en toch de moeite doen om terug de accommodatie in orde te brengen Het enigste wat het minste is is de communicatie.. Mja |
| 25 Aug 2023, 18:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
filip.dhose schreef: fromfathertoson schreef: El Corredor (Light) schreef: Jaren hebben we achter de feiten aan gelopen. De beste spelers uit 1e amateur, 2e amateur, of bankzitters uit 1B konden we financieel niet halen. Na de overname van onze Turkse vrienden (kuch), is het lek nu helemaal boven. Een Noor, Zweed, Kroaat, Bulgaar, allemaal mannen van wie we niets weten en zonder adelbrieven. "ze hebben ooit in eerste klasse gespeeld" ... Als ik de commentaren lees op de sociale media komt de goegemeente net niet klaar bij deze 4 transfers. Ik word er vooral kwaad van eigenlijk. Je bent 2 weken na een overname, en je weet in de verste verte niet, wie er buiten dat Turks poepken achter zit. Welke sponsors, wie doet het sportieve, het commerciële,... Hoe naïef, of beter dom, kan iemand zijn zeg. Maar ach, het restaurant krijgt een likje verf, ze rijden het gras af op de Zandberg. Driewerf hoera!!! Dit is na FDR en PLJ de derde bestuurploeg die bij aanvang meteen werk maakt van het opvrijen van de supporters maar nalaat duidelijkheid te scheppen met een degelijke structuur. En 90% van onze supporters lijkt dat ook weer probleemloos te slikken. Wie niet meehuilt met de wolven in het bos is een randdebiel, daar komt het telkens weer op neer. Eerst wilden jullie PLJ buiten. Wel, hij is buiten. Men was van mening dat niets slechter kon zijn dan PLJ. Daar begint men nu blijkbaar aan te twijfelen. Sorry, hé, de vragen die hier gesteld worden, wij willen daar ook antwoorden op! Maar altijd dat negativisme! Terwijl ik het probeer positief te bekijken vanuit de wetenschap: TINA. Of je het nu graag hebt of niet, there is no alternative. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Aug 2023, 18:28 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: filip.dhose schreef: fromfathertoson schreef: Dit is na FDR en PLJ de derde bestuurploeg die bij aanvang meteen werk maakt van het opvrijen van de supporters maar nalaat duidelijkheid te scheppen met een degelijke structuur. En 90% van onze supporters lijkt dat ook weer probleemloos te slikken. Wie niet meehuilt met de wolven in het bos is een randdebiel, daar komt het telkens weer op neer. Eerst wilden jullie PLJ buiten. Wel, hij is buiten. Men was van mening dat niets slechter kon zijn dan PLJ. Daar begint men nu blijkbaar aan te twijfelen. Sorry, hé, de vragen die hier gesteld worden, wij willen daar ook antwoorden op! Maar altijd dat negativisme! Terwijl ik het probeer positief te bekijken vanuit de wetenschap: TINA. Of je het nu graag hebt of niet, there is no alternative. ![]() Blijkbaar vind je mijn uitspraak belachelijk. Verklaar je nader. Ik ben benieuwd. |
| 25 Aug 2023, 19:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
filip.dhose schreef: Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Wie niet meehuilt met de wolven in het bos is een randdebiel, daar komt het telkens weer op neer. Eerst wilden jullie PLJ buiten. Wel, hij is buiten. Men was van mening dat niets slechter kon zijn dan PLJ. Daar begint men nu blijkbaar aan te twijfelen. Sorry, hé, de vragen die hier gesteld worden, wij willen daar ook antwoorden op! Maar altijd dat negativisme! Terwijl ik het probeer positief te bekijken vanuit de wetenschap: TINA. Of je het nu graag hebt of niet, there is no alternative. ![]() Blijkbaar vind je mijn uitspraak belachelijk. Verklaar je nader. Ik ben benieuwd. Lees het artikel over Hasselt eens,deze mensen waren ook kandidaat overnemers,trouwens snuffel zelf eens op het forum,wat er allemaal geschreven is. Je weet het maar al te goed,dus geen domme vragen stellen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Aug 2023, 20:51 |
|
|
Vaste Waarde
Waar in godsnaam halen jullie dat er een OVERNAME is en dat PLJ buiten is?
Tot op heden is hij nog altijd de grote baas ( staatsblad!!!) alleen zijn er nieuwe poppen naar voor gebracht waarvan 0,0 betteouwbare informatie te vinden is , behalve dat de nieuwe voorzitter veroordeeld is in Gent op een openbare zitting in 2007 en dit voor fraude, witwas. Ongelooflijk dat jullie dit niet willen inzien dat we nu nog verder van huis zijn, nee jullie zijn blij met een likje verf en een paar derderangs transfers. Man hier zitten toch simpele zielen die alles blindelings geloven en slikken wat hun voorgeschoteld wordt. OB ging nog harder boycotten als plj niet weg was, wel hij is NIET weg alleen uit beeld. Maar zoals Elco zegt 90 procent hier verdient het om alweer een louche bestuur te hebben! |
| 25 Aug 2023, 21:11 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Waar in godsnaam halen jullie dat er een OVERNAME is en dat PLJ buiten is? Tot op heden is hij nog altijd de grote baas ( staatsblad!!!) alleen zijn er nieuwe poppen naar voor gebracht waarvan 0,0 betteouwbare informatie te vinden is , behalve dat de nieuwe voorzitter veroordeeld is in Gent op een openbare zitting in 2007 en dit voor fraude, witwas. Ongelooflijk dat jullie dit niet willen inzien dat we nu nog verder van huis zijn, nee jullie zijn blij met een likje verf en een paar derderangs transfers. Man hier zitten toch simpele zielen die alles blindelings geloven en slikken wat hun voorgeschoteld wordt. OB ging nog harder boycotten als plj niet weg was, wel hij is NIET weg alleen uit beeld. Maar zoals Elco zegt 90 procent hier verdient het om alweer een louche bestuur te hebben! Wat is jouw bron hiervoor? |
| 25 Aug 2023, 21:58 |
|
| Pagina 473 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 471 472 473 474 475 … 515 Volgende |