|
|
| Pagina 474 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 472 473 474 475 476 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Bakkie schreef: ![]() Blijkbaar vind je mijn uitspraak belachelijk. Verklaar je nader. Ik ben benieuwd. Lees het artikel over Hasselt eens,deze mensen waren ook kandidaat overnemers,trouwens snuffel zelf eens op het forum,wat er allemaal geschreven is. Je weet het maar al te goed,dus geen domme vragen stellen. Nee, ik weet het niet. Hoe zou ik dat in godsnaam kunnen weten? Door mij te baseren op wat er hier op het forum geschreven werd? Tja, dit forum is wel geen website voor serieuze onderzoeksjournalistiek, hé. En voor mijn part waren er 87 potentiële overnemers. PLJ heeft de club overgelaten aan een Turkse groep. Of zo lijkt het er momenteel toch sterk op. Dus NU (niet gisteren, niet vorige week of maand) is er geen alternatief meer. Laatst gewijzigd door filip.dhose op 25 Aug 2023, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Aug 2023, 22:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
filip.dhose schreef: Neutralboy schreef: Waar in godsnaam halen jullie dat er een OVERNAME is en dat PLJ buiten is? Tot op heden is hij nog altijd de grote baas ( staatsblad!!!) alleen zijn er nieuwe poppen naar voor gebracht waarvan 0,0 betteouwbare informatie te vinden is , behalve dat de nieuwe voorzitter veroordeeld is in Gent op een openbare zitting in 2007 en dit voor fraude, witwas. Ongelooflijk dat jullie dit niet willen inzien dat we nu nog verder van huis zijn, nee jullie zijn blij met een likje verf en een paar derderangs transfers. Man hier zitten toch simpele zielen die alles blindelings geloven en slikken wat hun voorgeschoteld wordt. OB ging nog harder boycotten als plj niet weg was, wel hij is NIET weg alleen uit beeld. Maar zoals Elco zegt 90 procent hier verdient het om alweer een louche bestuur te hebben! Wat is jouw bron hiervoor? Hij mag niets zeggen,hij heeft een document moeten ondertekenen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Aug 2023, 22:02 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Neutralboy schreef: Waar in godsnaam halen jullie dat er een OVERNAME is en dat PLJ buiten is? Tot op heden is hij nog altijd de grote baas ( staatsblad!!!) alleen zijn er nieuwe poppen naar voor gebracht waarvan 0,0 betteouwbare informatie te vinden is , behalve dat de nieuwe voorzitter veroordeeld is in Gent op een openbare zitting in 2007 en dit voor fraude, witwas. Ongelooflijk dat jullie dit niet willen inzien dat we nu nog verder van huis zijn, nee jullie zijn blij met een likje verf en een paar derderangs transfers. Man hier zitten toch simpele zielen die alles blindelings geloven en slikken wat hun voorgeschoteld wordt. OB ging nog harder boycotten als plj niet weg was, wel hij is NIET weg alleen uit beeld. Maar zoals Elco zegt 90 procent hier verdient het om alweer een louche bestuur te hebben! Mja ik suggereerde dit ook al eens in mijn eerder bericht in Overname topic, en toen wist ik nog niet dat ze hiervoor (blijkbaar) al eens veroordeeld was. "Witwas? Ondermijning... Via sportclubs werken ze zich in de maatschappij, krijgen ze toegang tot het stadsbestuur.. ze investeren in jeugdwerking, gaat er politiek altijd vlotjes in.. het worden koningen en ‘ze doen niemand kwaad’.. begon eerst in Nederland, nu meer en meer hier. Het zou zo maar eens kunnen..." Filip, geen laster en eerroof zoals je eerder voor waarschuwde, ik gebruik de woorden "suggereerde" en "zou zo maar eens kunnen" En waarom wordt er niet meteen duidelijk gecommuniceerd over wie de nieuwe bestuursploeg is? Zoals reeds herhaaldelijk gezegd, inhoudelijk weten we nog niks. |
| 25 Aug 2023, 22:04 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
ER IS IDD GEEN OVERNAME, IK ZIT MIJ TE VERKNEUKELEN HOE ZE DAT WEER GAAN UITLEGGEN
Maar geen nood, koop snel jullie abbo..... Al 2x uitleg beloofd, nog niks gehoord of gelezen Als zij al eens veroordeeld geweest is voor witwas en fraude in 2007 riskeert zij zich toch op glad ijs |
| 26 Aug 2023, 9:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
[quote="Kalamaki2014"]ER IS IDD GEEN OVERNAME, IK ZIT MIJ TE VERKNEUKELEN HOE ZE DAT WEER GAAN UITLEGGEN
Maar geen nood, koop snel jullie abbo..... Al 2x uitleg beloofd, nog niks gehoord of gelezen Als zij al eens veroordeeld geweest is voor witwas en fraude in 2007 riskeert zij zich toch op glad ijs[/quote] Bron ? |
| 26 Aug 2023, 10:58 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Petroe69, kijk 2 berichten hoger
|
| 26 Aug 2023, 11:13 |
|
|
Vaste Waarde
Kalamaki2014 schreef: Petroe69, kijk 2 berichten hoger Maar wat bedoel je daar toch mee? Niemand begrijpt het, hoor! Stop eens met dat sibillijns gedoe! Als hier geschreven wordt dat onze nieuwe voorzitster ooit een veroordeling opgelopen heeft wegens fraude en witwassen, dan zou ik daar graag een bronvermelding bij zien. Ofwel heeft de schrijver het uit eerste hand ervaren als slachtoffer, getuige, mededader ![]() |
| 26 Aug 2023, 12:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
filip.dhose schreef: Kalamaki2014 schreef: Petroe69, kijk 2 berichten hoger Maar wat bedoel je daar toch mee? Niemand begrijpt het, hoor! Stop eens met dat sibillijns gedoe! Als hier geschreven wordt dat onze nieuwe voorzitster ooit een veroordeling opgelopen heeft wegens fraude en witwassen, dan zou ik daar graag een bronvermelding bij zien. Ofwel heeft de schrijver het uit eerste hand ervaren als slachtoffer, getuige, mededader ![]() Top bronnen Brusselsestraat 100, 9660 Brakel _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Aug 2023, 12:24 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Kalamaki2014 schreef: Petroe69, kijk 2 berichten hoger Maar wat bedoel je daar toch mee? Niemand begrijpt het, hoor! Stop eens met dat sibillijns gedoe! Als hier geschreven wordt dat onze nieuwe voorzitster ooit een veroordeling opgelopen heeft wegens fraude en witwassen, dan zou ik daar graag een bronvermelding bij zien. Ofwel heeft de schrijver het uit eerste hand ervaren als slachtoffer, getuige, mededader ![]() Top bronnen Brusselsestraat 100, 9660 Brakel Niet lachen met de Top Bronnen! Ik heb daar 5 zomers lang gewerkt als jobstudent! |
| 26 Aug 2023, 12:39 |
|
|
Junior
filip.dhose schreef: Kalamaki2014 schreef: Petroe69, kijk 2 berichten hoger Maar wat bedoel je daar toch mee? Niemand begrijpt het, hoor! Stop eens met dat sibillijns gedoe! Als hier geschreven wordt dat onze nieuwe voorzitster ooit een veroordeling opgelopen heeft wegens fraude en witwassen, dan zou ik daar graag een bronvermelding bij zien. Ofwel heeft de schrijver het uit eerste hand ervaren als slachtoffer, getuige, mededader ![]() volledig mee akkoord, graag bronvermelding aub |
| 26 Aug 2023, 12:48 |
|
|
filip.dhose schreef: Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Maar wat bedoel je daar toch mee? Niemand begrijpt het, hoor! Stop eens met dat sibillijns gedoe! Als hier geschreven wordt dat onze nieuwe voorzitster ooit een veroordeling opgelopen heeft wegens fraude en witwassen, dan zou ik daar graag een bronvermelding bij zien. Ofwel heeft de schrijver het uit eerste hand ervaren als slachtoffer, getuige, mededader ![]() Top bronnen Brusselsestraat 100, 9660 Brakel Niet lachen met de Top Bronnen! Ik heb daar 5 zomers lang gewerkt als jobstudent! Wie lacht er met top bronnen? ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Aug 2023, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde
Zoals bakkie zei, ook hier geldt een geheimhoudingsplicht
De tijd zal het uitwijzen wie hier de leugenaars, wolven en naïevelingen zijn. 1 tip: de zitting was openbaar . |
| 26 Aug 2023, 13:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Neutralboy schreef: Zoals bakkie zei, ook hier geldt een geheimhoudingsplicht De tijd zal het uitwijzen wie hier de leugenaars, wolven en naïevelingen zijn. 1 tip: de zitting was openbaar .Om eerlijk te zijn: I couldnt care less. Kan deze nieuwe anti-campagne onder de topic ‘overname’ verder gezet worden, aub ? Na al die jaren gezaag over het vorige, het voor-vorige en voor-voor-vorige besturen ben ik, als EA supporter, een paar fazen verder dan die eeeeeeeeeeeeeeeuwige ‘gezond kritische klokkenluider’ -of hoe da ge uw eigen ook wilt noemen- houding, om niet te zeggen zeer beu. Twee weken verder en we moeten alweer de barricades op. Ga ik overigens ook doen, morgen op de tribune se. Hier iets verder zitten ze al een decennium of zoiets met een internationaal veroordeeld mensensmokkelaar. Hier zijn ook al méérdere onwaarheden gepost waar -toch wel zeer inconsequent inzake de eigen geroemde kritische waarheidsgetrouwe houding- dan losjes over gegaan wordt -want het past in het kraam, I guess. Ik supporter voor EA, wie dat er voorzitter is kan ik niet helpen en ik laat dat gaan. Zelfs bij Club, Standaard, Anderlecht & zowat de ganse proleague dienen ze dat te onder gaan. De voorzitter die EA het verste gebracht heeft destijds was Goethals, ook geen onbeschreven blad. Van mij moogt ge u in alles ergeren (hetgeen hier ook de gewoonte is) maar laat anderen aub gerust seg ! Iemand weet van speelgerechtigheden ? Decuyper junior zal niet mogen spelen allicht ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 26 Aug 2023, 13:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jordy Schelfhout (Keeper ex KVO) naar EA.
|
| 26 Aug 2023, 13:57 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
iendrachter schreef: Jordy Schelfhout (Keeper ex KVO) naar EA. Bron ? ![]() |
| 26 Aug 2023, 14:14 |
|
| Pagina 474 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 472 473 474 475 476 … 515 Volgende |