|
|
| Pagina 475 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 473 474 475 476 477 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
anathema76 schreef: Citeer: Nu zijt ge hier al 2 dagen aant melken maar waar blijft uw oplossing of voorstel om nog voetbal te zien in Aalst? Aan roepers die zelf geen oplossing aandragen hebben we inderdaad niets. Als individu zonder financiële middelen kan je geen oplossingen uitwerken, enkel vorostellen aandragen, en dat hebben we al genoeg gedaan. Uit alle oplossingen die potentieel mogleijk waren is er een groep supporters die gaat voor de fusie - mogelijks omdat andere opties niet/moeilijker haalbaar waren of volgens hen minder kans op slagen hadden - en voorlopig trekken zij aan 't langste eind. Of dit betekent 'eind goed, al goed' zal de toekomst uitwijzen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 01 Jul 2024, 9:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik begrijp niet goed waarom het hier blijkbaar alleen wit of zwart (ja, ik zie de ironie) kan bekeken worden en waarom er kampen en wederzijdse verwijten moeten zijn...
Ja, met mijn verstand besef ik dat de enorme schuldenberg niet meer weg te werken is en dat de piste Lede waarschijnlijk de enige manier is om volgend seizoen al voetbal van enig niveau te zien in het PC. Maar mag het even dat mijn hart daarvan bloedt? En mag het ook even dat ik het moeilijk heb met het feit dat ik jaren aan een stuk mijn club tegenover iedereen verdedigd heb als zijnde een club die tenminste alleen verder deed, weliswaar in lagere reeksen, maar met een 'zuiver geweten'? Dat mijn club immers geen kleinere club had opgepeuzeld om zichzelf te redden? Dat mijn club niet verantwoordelijk was voor de dood van een kleinere club genre Jong Lede? Als alles doorgaat zoals het er nu naar uit ziet, zal ik dat opgeheven hoofd niet meer kunnen aanhouden. Wil dat zeggen dat ik me er per definitie uiteindelijk toch niet zal achter scharen? Neen. Maar mag het even dat ik wat tijd nodig heb om te aanvaarden dat ook mijn club dezelfde truc van de foor heeft toegepast die ik zo vele andere clubs heb verweten? Vooraleer ik dat kan aanvaarden, zal ik toch eerst nog door een rouwproces moeten... Ik zie voor mezelf wel hoe en of ik daar doorgeraak... Maar laten we toch vooral onthouden dat we hier ALLEMAAL uiteindelijk toch iendrachtsupporters zijn! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 01 Jul 2024, 14:21 |
|
|
Vaste Waarde
[quote="Vicky"]Ik begrijp niet goed waarom het hier blijkbaar alleen wit of zwart (ja, ik zie de ironie) kan bekeken worden en waarom er kampen en wederzijdse verwijten moeten zijn...
Ja, met mijn verstand besef ik dat de enorme schuldenberg niet meer weg te werken is en dat de piste Lede waarschijnlijk de enige manier is om volgend seizoen al voetbal van enig niveau te zien in het PC. Maar mag het even dat mijn hart daarvan bloedt? En mag het ook even dat ik het moeilijk heb met het feit dat ik jaren aan een stuk mijn club tegenover iedereen verdedigd heb als zijnde een club die tenminste alleen verder deed, weliswaar in lagere reeksen, maar met een 'zuiver geweten'? Dat mijn club immers geen kleinere club had opgepeuzeld om zichzelf te redden? Dat mijn club niet verantwoordelijk was voor de dood van een kleinere club genre Jong Lede? Als alles doorgaat zoals het er nu naar uit ziet, zal ik dat opgeheven hoofd niet meer kunnen aanhouden. Wil dat zeggen dat ik me er per definitie uiteindelijk toch niet zal achter scharen? Neen. Maar mag het even dat ik wat tijd nodig heb om te aanvaarden dat ook mijn club dezelfde truc van de foor heeft toegepast die ik zo vele andere clubs heb verweten? Vooraleer ik dat kan aanvaarden, zal ik toch eerst nog door een rouwproces moeten... Ik zie voor mezelf wel hoe en of ik daar doorgeraak... Maar laten we toch vooral onthouden dat we hier ALLEMAAL uiteindelijk toch iendrachtsupporters zijn![/quote Dit is zonder enige twijfel een van de meest integere en klassevolle posts in jaren op dit forum. Klasse Vicky ! ![]() |
| 01 Jul 2024, 15:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Vicky schreef: Ik begrijp niet goed waarom het hier blijkbaar alleen wit of zwart (ja, ik zie de ironie) kan bekeken worden en waarom er kampen en wederzijdse verwijten moeten zijn... Ja, met mijn verstand besef ik dat de enorme schuldenberg niet meer weg te werken is en dat de piste Lede waarschijnlijk de enige manier is om volgend seizoen al voetbal van enig niveau te zien in het PC. Maar mag het even dat mijn hart daarvan bloedt? En mag het ook even dat ik het moeilijk heb met het feit dat ik jaren aan een stuk mijn club tegenover iedereen verdedigd heb als zijnde een club die tenminste alleen verder deed, weliswaar in lagere reeksen, maar met een 'zuiver geweten'? Dat mijn club immers geen kleinere club had opgepeuzeld om zichzelf te redden? Dat mijn club niet verantwoordelijk was voor de dood van een kleinere club genre Jong Lede? Als alles doorgaat zoals het er nu naar uit ziet, zal ik dat opgeheven hoofd niet meer kunnen aanhouden. Wil dat zeggen dat ik me er per definitie uiteindelijk toch niet zal achter scharen? Neen. Maar mag het even dat ik wat tijd nodig heb om te aanvaarden dat ook mijn club dezelfde truc van de foor heeft toegepast die ik zo vele andere clubs heb verweten? Vooraleer ik dat kan aanvaarden, zal ik toch eerst nog door een rouwproces moeten... Ik zie voor mezelf wel hoe en of ik daar doorgeraak... Maar laten we toch vooral onthouden dat we hier ALLEMAAL uiteindelijk toch iendrachtsupporters zijn! Ik begrijp je maar niet vergeten dat Jong Lede hier zelf vragende partij was. Jong Eendracht Aalst-Lede is in de maak.. Mss ga ik uit nieuwsgierigheid eens kijken en blijf ik wel plakken.. mss blijft het bij 1 keer om dat het unieke ‘Iendracht’ gevoel volledig weg is. |
| 01 Jul 2024, 17:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Vicky schreef: Ik begrijp niet goed waarom het hier blijkbaar alleen wit of zwart (ja, ik zie de ironie) kan bekeken worden en waarom er kampen en wederzijdse verwijten moeten zijn... Ja, met mijn verstand besef ik dat de enorme schuldenberg niet meer weg te werken is en dat de piste Lede waarschijnlijk de enige manier is om volgend seizoen al voetbal van enig niveau te zien in het PC. Maar mag het even dat mijn hart daarvan bloedt? En mag het ook even dat ik het moeilijk heb met het feit dat ik jaren aan een stuk mijn club tegenover iedereen verdedigd heb als zijnde een club die tenminste alleen verder deed, weliswaar in lagere reeksen, maar met een 'zuiver geweten'? Dat mijn club immers geen kleinere club had opgepeuzeld om zichzelf te redden? Dat mijn club niet verantwoordelijk was voor de dood van een kleinere club genre Jong Lede? Als alles doorgaat zoals het er nu naar uit ziet, zal ik dat opgeheven hoofd niet meer kunnen aanhouden. Wil dat zeggen dat ik me er per definitie uiteindelijk toch niet zal achter scharen? Neen. Maar mag het even dat ik wat tijd nodig heb om te aanvaarden dat ook mijn club dezelfde truc van de foor heeft toegepast die ik zo vele andere clubs heb verweten? Vooraleer ik dat kan aanvaarden, zal ik toch eerst nog door een rouwproces moeten... Ik zie voor mezelf wel hoe en of ik daar doorgeraak... Maar laten we toch vooral onthouden dat we hier ALLEMAAL uiteindelijk toch iendrachtsupporters zijn! Ik heb begrip voor deze woorden, maar Eendracht Aalst hield op te bestaan toen de club verkocht werd aan een groep Turkse investeerders die we in de komende weken of maanden criminelen zullen gaan noemen. Wat nu gebeurt, is een moedige - maar misschien nutteloze - poging om nog te redden van wat er overblijft van Eendracht Aalst. |
| 01 Jul 2024, 18:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Vicky schreef: Ik begrijp niet goed waarom het hier blijkbaar alleen wit of zwart (ja, ik zie de ironie) kan bekeken worden en waarom er kampen en wederzijdse verwijten moeten zijn... Ja, met mijn verstand besef ik dat de enorme schuldenberg niet meer weg te werken is en dat de piste Lede waarschijnlijk de enige manier is om volgend seizoen al voetbal van enig niveau te zien in het PC. Maar mag het even dat mijn hart daarvan bloedt? En mag het ook even dat ik het moeilijk heb met het feit dat ik jaren aan een stuk mijn club tegenover iedereen verdedigd heb als zijnde een club die tenminste alleen verder deed, weliswaar in lagere reeksen, maar met een 'zuiver geweten'? Dat mijn club immers geen kleinere club had opgepeuzeld om zichzelf te redden? Dat mijn club niet verantwoordelijk was voor de dood van een kleinere club genre Jong Lede? Als alles doorgaat zoals het er nu naar uit ziet, zal ik dat opgeheven hoofd niet meer kunnen aanhouden. Wil dat zeggen dat ik me er per definitie uiteindelijk toch niet zal achter scharen? Neen. Maar mag het even dat ik wat tijd nodig heb om te aanvaarden dat ook mijn club dezelfde truc van de foor heeft toegepast die ik zo vele andere clubs heb verweten? Vooraleer ik dat kan aanvaarden, zal ik toch eerst nog door een rouwproces moeten... Ik zie voor mezelf wel hoe en of ik daar doorgeraak... Maar laten we toch vooral onthouden dat we hier ALLEMAAL uiteindelijk toch iendracht supporters zijn! Wijze tekst waar ik volledig achter sta, maar zoals je schrijft moet het stoppen met elkaar verwijten te maken en na jaren krakeel eens aan hetzelfde zjiel te trekken. De financiële toestand is dermate dramatisch dat we tegen de muur staan en geen andere oplossing meer mogelijk is. Het nieuwe project zal wel onder de hoede staan van een betrouwbaar iemand, dat heeft hij in zijn vorige club al bewezen. Ik heb elk bestuur een kans gegeven, maar na 49jaar supporter zijn er hier de laatste jaren allerlei zaken gebeurd die elke misdaadserie doen verbleken. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 02 Jul 2024, 9:23 |
|
|
forumlegende
Vicky schreef: Ik begrijp niet goed waarom het hier blijkbaar alleen wit of zwart (ja, ik zie de ironie) kan bekeken worden en waarom er kampen en wederzijdse verwijten moeten zijn... Ja, met mijn verstand besef ik dat de enorme schuldenberg niet meer weg te werken is en dat de piste Lede waarschijnlijk de enige manier is om volgend seizoen al voetbal van enig niveau te zien in het PC. Maar mag het even dat mijn hart daarvan bloedt? En mag het ook even dat ik het moeilijk heb met het feit dat ik jaren aan een stuk mijn club tegenover iedereen verdedigd heb als zijnde een club die tenminste alleen verder deed, weliswaar in lagere reeksen, maar met een 'zuiver geweten'? Dat mijn club immers geen kleinere club had opgepeuzeld om zichzelf te redden? Dat mijn club niet verantwoordelijk was voor de dood van een kleinere club genre Jong Lede? Als alles doorgaat zoals het er nu naar uit ziet, zal ik dat opgeheven hoofd niet meer kunnen aanhouden. Wil dat zeggen dat ik me er per definitie uiteindelijk toch niet zal achter scharen? Neen. Maar mag het even dat ik wat tijd nodig heb om te aanvaarden dat ook mijn club dezelfde truc van de foor heeft toegepast die ik zo vele andere clubs heb verweten? Vooraleer ik dat kan aanvaarden, zal ik toch eerst nog door een rouwproces moeten... Ik zie voor mezelf wel hoe en of ik daar doorgeraak... Maar laten we toch vooral onthouden dat we hier ALLEMAAL uiteindelijk toch iendrachtsupporters zijn! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Jul 2024, 23:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Sommige denken dat ze nu "een statement" maken met tegen die "fusie" te zijn
maar een boycot om de club te redden en als je het nu allemaal leest was het feitelijk het stamnummer dat belangrijker was .Over die 10 maand dat ze die Turken hun bek opengehouden hebben daar zullen we het maar niet over hebben. Hadden sommigen opgestaan als er iets moest gedaan worden en aan een zjiel getrokken dan was het waarschijnlijk anders afgelopen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Jul 2024, 13:47 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Bakkie schreef: Sommige denken dat ze nu "een statement" maken met tegen die "fusie" te zijn maar een boycot om de club te redden en als je het nu allemaal leest was het feitelijk het stamnummer dat belangrijker was .Over die 10 maand dat ze die Turken hun bek opengehouden hebben daar zullen we het maar niet over hebben. Hadden sommigen opgestaan als er iets moest gedaan worden en aan een zjiel getrokken dan was het waarschijnlijk anders afgelopen. Kunnen we dat eireken nu stoppen... En trouwens mijn twijfels of dat iets ahd veranderd. Mss alles wat versnelt maar uitkomst zou toch tzelfde geweest zijn. Vanaf dat PJL heeft overgenomen was het achteraf bekeken eigenlijk al te laat want de schulden waren al veel te groot om nog een 'deftige' overnemer te vinden. Snap ook niet waarom er steeds contact is met de turken, want is PJL niet officieel nog altijd de eigenaar? Enkel mocht die alles willen overlaten zonder schuld is er een mogelijkheid. Snap ook niet waarom die dat niet zou willen. Nog 2% recupereren is toch beter dan failliet en alles kwijt? Maar ik zal wel dingen over het hoofd zien zeker. EDIT: Op termijn zal nummer 90 wel weer beschikbaar komen zeker, want die poef krijgen ze toch nooit weg. Alleen triest dat het x jaar zonder is natuurlijk. |
| 03 Jul 2024, 14:40 |
|
|
Vaste Waarde
Het is niet omdat PLJ plots zijn rekening courant zou laten vallen dat alle andere problemen met de achterstallige lonen, vergoedingen, BTW aangiftes, RSZ schulden, lopende rechtszaken en komende boetes van BTW, belastingen ook plots als sneeuw voor de zon verdwijnen.
De kans zit er trouwens dik in dat het stamnummer om bovenstaande redenen gewoon geschrapt wordt en dan kan je het nooit nog terughalen. Aan het stamnummer hangen ook alle rechten, logo's, geschiedenis, titels verbonden. dit is meestal de reden dat men een stamnummer terugkoopt als merknaam. Een zeer bittere pil zoals Vicky het zeer mooi verwoord heeft. Niemand zat te wachten op dat scenario maar je zag het wel van mijlenver aankomen. Tijd zal raad brengen om alles te laten bezinken. De berichten op sociale media en de persoonlijke aanvallen naar mensen die een realistische oplossing zochten doen in ieder geval geen deugd. Een oplossing zoeken is blijkbaar meteen Eigenbelang en Ego gericht. Wel ik kan die mensen die dat vinden gerust stellen ik ben in belang van een oplossing de eerste die er de brui wil aan geven en in de achtergrond verdwijnen. Meer wil ik daar voorlopig niet meer over kwijt. Succes allemaal met het vinden van een betere oplossing. |
| 03 Jul 2024, 15:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
kheiremans schreef: Bakkie schreef: Sommige denken dat ze nu "een statement" maken met tegen die "fusie" te zijn maar een boycot om de club te redden en als je het nu allemaal leest was het feitelijk het stamnummer dat belangrijker was .Over die 10 maand dat ze die Turken hun bek opengehouden hebben daar zullen we het maar niet over hebben. Hadden sommigen opgestaan als er iets moest gedaan worden en aan een zjiel getrokken dan was het waarschijnlijk anders afgelopen. Kunnen we dat eireken nu stoppen... En trouwens mijn twijfels of dat iets ahd veranderd. Mss alles wat versnelt maar uitkomst zou toch tzelfde geweest zijn. Vanaf dat PJL heeft overgenomen was het achteraf bekeken eigenlijk al te laat want de schulden waren al veel te groot om nog een 'deftige' overnemer te vinden. Snap ook niet waarom er steeds contact is met de turken, want is PJL niet officieel nog altijd de eigenaar? Enkel mocht die alles willen overlaten zonder schuld is er een mogelijkheid. Snap ook niet waarom die dat niet zou willen. Nog 2% recupereren is toch beter dan failliet en alles kwijt? Maar ik zal wel dingen over het hoofd zien zeker. EDIT: Op termijn zal nummer 90 wel weer beschikbaar komen zeker, want die poef krijgen ze toch nooit weg. Alleen triest dat het x jaar zonder is natuurlijk. Kunnen we dat gezaag over dat stamnummer dan ook meteen stoppen,er is toch niets meer aan te veranderen,misschien kunnen we deze discussie over het stamnummer binnen enkele jaren terug heropenen als het ooit nog beschikbaar zal zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Jul 2024, 15:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
kheiremans schreef: Bakkie schreef: Sommige denken dat ze nu "een statement" maken met tegen die "fusie" te zijn maar een boycot om de club te redden en als je het nu allemaal leest was het feitelijk het stamnummer dat belangrijker was .Over die 10 maand dat ze die Turken hun bek opengehouden hebben daar zullen we het maar niet over hebben. Hadden sommigen opgestaan als er iets moest gedaan worden en aan een zjiel getrokken dan was het waarschijnlijk anders afgelopen. Kunnen we dat eireken nu stoppen... En trouwens mijn twijfels of dat iets ahd veranderd. Mss alles wat versnelt maar uitkomst zou toch tzelfde geweest zijn. Vanaf dat PJL heeft overgenomen was het achteraf bekeken eigenlijk al te laat want de schulden waren al veel te groot om nog een 'deftige' overnemer te vinden. Snap ook niet waarom er steeds contact is met de turken, want is PJL niet officieel nog altijd de eigenaar? Enkel mocht die alles willen overlaten zonder schuld is er een mogelijkheid. Snap ook niet waarom die dat niet zou willen. Nog 2% recupereren is toch beter dan failliet en alles kwijt? Maar ik zal wel dingen over het hoofd zien zeker. EDIT: Op termijn zal nummer 90 wel weer beschikbaar komen zeker, want die poef krijgen ze toch nooit weg. Alleen triest dat het x jaar zonder is natuurlijk. ik lees hier dan misschien een terechte feedback dat "anti-fusieclub" hier nu wel zeer hypocriet zou gaan worden. persoonlijk had ik ook gedacht dat anti-fusieclub enkel maar gezongen werd om ons af te zetten tegen de andere clubs waarbij een stamnummer inpikken inderdaad schaamteloos werd bovengehaald op het moment dat het eigen beleid (alweer) faalde MAAR ik had ook gedacht dat we "anti-fraudeurclub" *dan niet zongen omdat we dat zodanig logisch of evident vonden. En zodus, dat op het moment dat die situatie zich zou voordoen was mijn verwachting dan dat aangezien het zodanig logisch was om daar nooit over te zingen, dat het front nog strijdvaardiger zou geweest zijn tegen wie zich daar aan bezondigde. * (anti-fraudeursclub is ook cummuleerbaar met anti-leugensclub, anti-witwasclub of anti-oplichtingsclub) Maar dus om één of andere reden die mij nog steeds niet daagt is dat er riet van gekomen. Minstens moet je dan toch de correctheid hebben om toe te geven dat ook bovenstaande hypocriet is (en ik deel de gedachte dat vandaag fusioneren dat ook is ! ). Je kan onmogelijk het één hypocriet noemen en het andere onder de tafel vegen.. Zonder dat ikzelf zover zal gaan als spreken over gradaties van hypocrisie De pragmaat in mezelf weet namelijk dat we op één of andere manier verder moeten en liefst met een brede basis . Ik ben er dan ook rotsvast van overtuigd dat het goed definiëren, doorspreken,afstemmen en laten bezinken van een nieuwe identiteit essentieel zal zijn voor gelijk welke doorstart. De fundamenten zijn hier de laatste jaren immers ofwel volledig uitgehold of volledig verrot. Had je ten tijde van Garré, de naam Goethals (laat staan onbekende turken met een louche achtergrond) vernoemd als een nieuwkomer in het bestuur, je had nog meer verweer gekregen dan het front die zich vormde toen hij de ballonen over fusie op liet. Toch is dat met de jaren weggeëbd tot een hatelijke "no one likes us, we don't care" mentaliteit DAAR moet moet eens grondig over voor de spiegel worden gestaan en bedacht worden of je wilt doorstarten met dergelijk wereldvreemde visie van enkele radicale denkers of terug een volkse club worden zoals die waar ik als kind zot van geworden ben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Jul 2024, 0:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ninove wil nog altijd een fusie met Voorde Appelterre. Zal natuurlijk niet meer voor dit jaar zijn en er is geen garantie dat het er uiteindelijk komt, maar kans bestaat dus dat volgend jaar ofzo stamnummer Voorde Appelterre vrijkomt
|
| 04 Jul 2024, 9:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Ninove wil nog altijd een fusie met Voorde Appelterre. Zal natuurlijk niet meer voor dit jaar zijn en er is geen garantie dat het er uiteindelijk komt, maar kans bestaat dus dat volgend jaar ofzo stamnummer Voorde Appelterre vrijkomt Nogal moeilijk om daar een jaar op te wachten. Als de fusie dan toch niet doorgaat heb je een jaar verloren... |
| 04 Jul 2024, 10:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het Nieuwsblad (3 juli)
KVC Jong Lede op weg naar Pierre Cornelisstadion, onderhandelingen in een stroomversnelling De onderhandelingen tussen Eendracht Aalst, KVC Jong Lede en het Aalsterse stadsbestuur zitten in een stroomversnelling. Tegen volgende week wordt witte rook verwacht. Het eerste elftal van KVC Jong Lede zou volgend seizoen naar het Aalsterse Pierre Cornelisstadion trekken en de jeugdwerking van Eendracht Aalst maakt een doorstart op de Zandberg onder het stamnummer van Jong Lede. Bij de achterban wordt kritisch gereageerd op de nieuwe constructie. Het huidige bestuur beschikt nog steeds over de vzw Eendracht Aalst en het stamnummer 90, maar moet op zoek naar een ander stadion en spelers. (rwd) |
| 04 Jul 2024, 10:49 |
|
| Pagina 475 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 473 474 475 476 477 … 497 Volgende |