|
|
| Pagina 479 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 477 478 479 480 481 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Moses Chunga schreef: Mirallas? Die is 45 jaar en heeft geen enkele kruisband meer. Is 35 j en speelde vorig seizoen nog voor Limmasol |
| 28 Aug 2023, 13:11 |
|
|
Ancien
Er spelen hier toch genoeg Belgen van Turkse origine enz.. die al in een hogere afdeling gespeeld hebben dat je ze dan moet gaan halen in Bulgarije of Pakistan versta ik niet. Toch geen goed signaal naar je eigen jeugd toe, als je als jonge belofte de plaats moet ruimen voor ne klasbak uit hogere klasse daar kan je mee leven en 't is aan jou om te bewijzen dat je beter bent. Daarentegen den hoop rommel die ze nu aankopen zullen moeten spelen veronderstel ik en in het slechtste geval als bankzitter fungeren dan kan je toch niet meer spreken van een eerlijke strijd, mede hierdoor verwacht nog een paar vertrekkers van het A-team en beloftes.
Ik kan de bal misschien mis slaan, en zijn het plots allemaal Maradona's en Benzema's nee serieus ik heb geen goed gevoel bij de huidige gang van zaken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Aug 2023, 13:18 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Hugo schreef: Er spelen hier toch genoeg Belgen van Turkse origine enz.. die al in een hogere afdeling gespeeld hebben dat je ze dan moet gaan halen in Bulgarije of Pakistan versta ik niet. Toch geen goed signaal naar je eigen jeugd toe, als je als jonge belofte de plaats moet ruimen voor ne klasbak uit hogere klasse daar kan je mee leven en 't is aan jou om te bewijzen dat je beter bent. Daarentegen den hoop rommel die ze nu aankopen zullen moeten spelen veronderstel ik en in het slechtste geval als bankzitter fungeren dan kan je toch niet meer spreken van een eerlijke strijd, mede hierdoor verwacht nog een paar vertrekkers van het A-team en beloftes. Ik kan de bal misschien mis slaan, en zijn het plots allemaal Maradona's en Benzema's nee serieus ik heb geen goed gevoel bij de huidige gang van zaken. ![]() Denk dat er niet veel uit die hogere afdelingen zin hebben om te komen... Mannen lezen ook kranten enzo. Voor hetzelfde geld geraakt ge nooit aan uw geld. |
| 28 Aug 2023, 13:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De laatste jaren gingen transfers niet door omwille van afspraken rond tankkaarten, EUR 50 in de maand en gingen er terechte vragen op waarom gasten als Lentz of Fabris hier moesten rondlopen... Moet je in onze amateurklasse spelers van de andere kant van België laten komen, voor dat niveau? Terechte vraag me dunkt.
Nu ga je mannen in het buitenland halen, die vermoedelijk niet alleen vervoer willen in België maar toch ook graag een dakje boven hun hoofd hebben... Sommigen al met een heel gezin. Mag ik dan verbaasd zijn dat de mensen die zich wel vragen stellen bij die eerder geciteerde clubs (die allemaal in het profvoetbal actief waren/zijn bovendien), zich geen vragen stellen hoe een amateurclub op het vierde niveau in België die al jaren geen nagel heeft om aan het gat te krabben, plots al vier (Race zat al sinds de winter in België dus die zie ik door de vingers ook al betreft dit een Noor en dus geen EU-speler) buitenlanders kan aantrekken, zijnde een Kroaat, een Turkse Zweed, een Bulgaar en een Anglo-Paki? Vrije spelers die al in België actief waren, krijgen korte contracten en de buitenlanders die geen kat hier heeft zien spelen, worden voor minimaal 2 jaar vastgelegd?? Dus akkoord dat boodschappen op andere manieren kunnen worden gecommuniceerd hier op het forum, maar de boodschap zelf is toch om achterdochtig van te worden of niet? En liefst geen dwaze vergelijkingen met Belgische eersteklassers hé of dooddoeners dat dit "eigen is aan het hedendaagse voetbal"... Er is geen enkele vierdeklasser in België die op deze manier wordt gerund, punt. Laatst gewijzigd door DT op 28 Aug 2023, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Aug 2023, 13:35 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Er spelen hier toch genoeg Belgen van Turkse origine enz.. die al in een hogere afdeling gespeeld hebben dat je ze dan moet gaan halen in Bulgarije of Pakistan versta ik niet. Toch geen goed signaal naar je eigen jeugd toe, als je als jonge belofte de plaats moet ruimen voor ne klasbak uit hogere klasse daar kan je mee leven en 't is aan jou om te bewijzen dat je beter bent. Daarentegen den hoop rommel die ze nu aankopen zullen moeten spelen veronderstel ik en in het slechtste geval als bankzitter fungeren dan kan je toch niet meer spreken van een eerlijke strijd, mede hierdoor verwacht nog een paar vertrekkers van het A-team en beloftes. Ik kan de bal misschien mis slaan, en zijn het plots allemaal Maradona's en Benzema's nee serieus ik heb geen goed gevoel bij de huidige gang van zaken. ![]() je zag het zondag al, zowel Burssens als Jelle op de bank tegen Bergen terwijl de verdediging de paar matchen die ik daarvoor heb gezien, vrij goed ineen zat. De nieuwen moeten spelen, dat is duidelijk. Ge kunt die transfers ook positief bekijken: hoe meer dure transfers, hoe rapper we (opnieuw) failliet zijn en misschien opnieuw kunnen beginnen (met die hele horde Belgische investeerders die blijkbaar klaarstonden...) Enfin, voor mij geen abo dit jaar. En de matchen dat we gaan zien wat meer in de café 's drinken en minder in ' t stadion. Als ge nu al de bierprijzen zo drastisch moet verhogen om uw transfers en lonen zogezegd betaald te krijgen, dan vorospelt dat weinig goeds, of juist wel..; 't is maar hoe je het bekijkt ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Aug 2023, 13:42 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Hugo schreef: Er spelen hier toch genoeg Belgen van Turkse origine enz.. die al in een hogere afdeling gespeeld hebben dat je ze dan moet gaan halen in Bulgarije of Pakistan versta ik niet. Toch geen goed signaal naar je eigen jeugd toe, als je als jonge belofte de plaats moet ruimen voor ne klasbak uit hogere klasse daar kan je mee leven en 't is aan jou om te bewijzen dat je beter bent. Daarentegen den hoop rommel die ze nu aankopen zullen moeten spelen veronderstel ik en in het slechtste geval als bankzitter fungeren dan kan je toch niet meer spreken van een eerlijke strijd, mede hierdoor verwacht nog een paar vertrekkers van het A-team en beloftes. Ik kan de bal misschien mis slaan, en zijn het plots allemaal Maradona's en Benzema's nee serieus ik heb geen goed gevoel bij de huidige gang van zaken. ![]() Met je eigen jeugd speelde geen kampioen he !? Ons doel is toch om hogerop te geraken niet om de jeugd de kans te geven..(natuurlijk kan je eens een speler laten proberen versta me niet verkeer maar niet om ons ploeg te leiden , ons goei jeugd gaat toch naar gent , anderlecht of brugge dus veel goei blijven er ni over.. |
| 28 Aug 2023, 13:43 |
|
|
Ancien
jMs schreef: Hugo schreef: Er spelen hier toch genoeg Belgen van Turkse origine enz.. die al in een hogere afdeling gespeeld hebben dat je ze dan moet gaan halen in Bulgarije of Pakistan versta ik niet. Toch geen goed signaal naar je eigen jeugd toe, als je als jonge belofte de plaats moet ruimen voor ne klasbak uit hogere klasse daar kan je mee leven en 't is aan jou om te bewijzen dat je beter bent. Daarentegen den hoop rommel die ze nu aankopen zullen moeten spelen veronderstel ik en in het slechtste geval als bankzitter fungeren dan kan je toch niet meer spreken van een eerlijke strijd, mede hierdoor verwacht nog een paar vertrekkers van het A-team en beloftes. Ik kan de bal misschien mis slaan, en zijn het plots allemaal Maradona's en Benzema's nee serieus ik heb geen goed gevoel bij de huidige gang van zaken. ![]() Met je eigen jeugd speelde geen kampioen he !? Ons doel is toch om hogerop te geraken niet om de jeugd de kans te geven..(natuurlijk kan je eens een speler laten proberen versta me niet verkeer maar niet om ons ploeg te leiden , ons goei jeugd gaat toch naar gent , anderlecht of brugge dus veel goei blijven er ni over.. Blijkbaar ben jij er van overtuigd dat je met deze mannen resoluut voor de titel gaat spelen of zijn er nog een paar van een hoger niveau op komst? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Aug 2023, 13:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jMs schreef: Met je eigen jeugd speelde geen kampioen he !? Ons doel is toch om hogerop te geraken niet om de jeugd de kans te geven..(natuurlijk kan je eens een speler laten proberen versta me niet verkeer maar niet om ons ploeg te leiden , ons goei jeugd gaat toch naar gent , anderlecht of brugge dus veel goei blijven er ni over.. Steek jij je hand in het vuur dat de spelers die zijn aangetrokken, dat wel gaan kunnen? Mag ik ook vragen wie jij bent eigenlijk: sinds uw accountcreatie in 2014 amper berichten hier en sinds de Turkse invasie nagenoeg dagelijkse berichten en ook veel insight (zelfs al gesprekken gehad met onze Bulgaarse aanvalsleider)... Is altijd handig om te zien met wie we de eer hebben... |
| 28 Aug 2023, 13:49 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
DT schreef: jMs schreef: Met je eigen jeugd speelde geen kampioen he !? Ons doel is toch om hogerop te geraken niet om de jeugd de kans te geven..(natuurlijk kan je eens een speler laten proberen versta me niet verkeer maar niet om ons ploeg te leiden , ons goei jeugd gaat toch naar gent , anderlecht of brugge dus veel goei blijven er ni over.. Steek jij je hand in het vuur dat de spelers die zijn aangetrokken, dat wel gaan kunnen? Mag ik ook vragen wie jij bent eigenlijk: sinds uw accountcreatie in 2014 amper berichten hier en sinds de Turkse invasie nagenoeg dagelijkse berichten en ook veel insight (zelfs al gesprekken gehad met onze Bulgaarse aanvalsleider)... Is altijd handig om te zien met wie we de eer hebben... Ik ben 33 jaar oud , ex jeugd speler van eendracht aalst maar nooit niet doorgebroken , en ook al meer dan 20 jaar supporter die alle weken ging kijken (ook op verplaatsting) . dit account is idd van 2014 maar had nog een vroegere account maar voor de een of andere reden heb ik een nieuwe aangemaakt. Ik volgde het forum af en toe maar zoals je zegt was ik niet heel actief hier op maar leesde wel alles regelamtig) Sinds de turkse invasie ben ik idd wat meer actiever , geen idee waarom misschien door de corona en boy cot le juste tijden dat ik de motivatie heb gevonden ? Ik heb idd gesprekken gehad met spelers en met iemand van het bestuur (denk ik) maar veel moet je daar niet achter zoeken.. is een telefoon gesprek en wat berichten op social media. |
| 28 Aug 2023, 14:07 |
|
|
forumlegende
Geen idee wat de nieuwe aanwinsten in hun mars hebben. Maar iedereen aan wie ik de gang van zaken hier vertel trekt grote ogen. En hun eerste vraag is...oei, dat mag ik hier niet zeggen zeker? Ondertussen zijn we toch al enkele weken verder, en het blijft wachten op enige duidelijkheid.
|
| 28 Aug 2023, 14:27 |
|
|
Junior
1 ding is zeker, de spelers zullen moeten winnen de komende weken/maanden. Of het is goed mis.
|
| 28 Aug 2023, 15:34 |
|
|
Ancien
Smeirff schreef: 1 ding is zeker, de spelers zullen moeten winnen de komende weken/maanden. Of het is goed mis. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Aug 2023, 16:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Anders zal dat de kop van de trainer kosten zoals overal.
|
| 28 Aug 2023, 17:07 |
|
|
Vaste Waarde
Smeirff schreef: Volgens een Engelsman kunnen we de vorige ploeg van onze Pakistaan vergelijken met 3de provinciale hier. Wat een vreemde transfers man… Nabi zit nu 1 jaar zonder ploeg. Daarvoor Redditch United, 7de niveau in Engeland. Daarvoor weer één jaar zonder ploeg. Dan weer een ploeg in de lagere reeksen (Alvechurch), en daarvoor weer een half jaar zonder ploeg. Opleiding en jeugdploegen inderdaad bij West Bromwich Albion en Burnley, maar dat is van 2018 geleden. Moet dus hoogstwaarschijnlijk wel kunnen shotten, maar nu toch al 5 jaar op de dool. Een speler dus die bij ons gaat proberen om zijn leven en zijn carrière weer op de rails te krijgen. Kan meevallen, kan tegenslaan. |
| 28 Aug 2023, 21:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
jMs schreef: Met je eigen jeugd speelde geen kampioen he !? Ons doel is toch om hogerop te geraken niet om de jeugd de kans te geven..(natuurlijk kan je eens een speler laten proberen versta me niet verkeer maar niet om ons ploeg te leiden , ons goei jeugd gaat toch naar gent , anderlecht of brugge dus veel goei blijven er ni over.. Beetje de kip en het ei verhaal. Een goede eerste ploeg trekt veel jeugdspelers aan waardoor de kans groter is dat er talenten tussen zitten. Talentvolle jeugdspelers stromen door naar de eerste ploeg waar ze een meerwaarde zijn, of worden verkocht waardoor een weer geld binnen komt. |
| 29 Aug 2023, 8:56 |
|
| Pagina 479 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 477 478 479 480 481 … 515 Volgende |