|
|
| Pagina 480 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 478 479 480 481 482 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef: Smeirff schreef: Volgens een Engelsman kunnen we de vorige ploeg van onze Pakistaan vergelijken met 3de provinciale hier. Wat een vreemde transfers man… Nabi zit nu 1 jaar zonder ploeg. Daarvoor Redditch United, 7de niveau in Engeland. Daarvoor weer één jaar zonder ploeg. Dan weer een ploeg in de lagere reeksen (Alvechurch), en daarvoor weer een half jaar zonder ploeg. Opleiding en jeugdploegen inderdaad bij West Bromwich Albion en Burnley, maar dat is van 2018 geleden. Moet dus hoogstwaarschijnlijk wel kunnen shotten, maar nu toch al 5 jaar op de dool. Een speler dus die bij ons gaat proberen om zijn leven en zijn carrière weer op de rails te krijgen. Kan meevallen, kan tegenslaan. Het kan meevallen, maar dat is toch al een mooi brokkenparcours. Ik zou er niet teveel op rekenen. |
| 29 Aug 2023, 9:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Daarom volgens mij contract van 3 jaar. Zal tijd krijgen om zich te bewijzen, vermoedelijk met de invallers.
|
| 29 Aug 2023, 9:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
.
Laatst gewijzigd door iendrachter op 29 Aug 2023, 9:41, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Aug 2023, 9:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Als er nog wat spelers bijkomen kan je een volledig nieuwe ploeg opstellen.
Tegen dat die ploeg dan op elkaar ingespeeld is zijn we al in de helft van het seizoen. Daar nog Carl als trainer bij en je weet wel hoe laat het is. Er is ook geen overleg tussen trainer en wie de spelers binnenhaalt, ze doen maar wat. In die Schelfhout als keeper heb ik wel vertrouwen, de verdediging is ook sterk maar ons middenveld bestaat hoofdzakelijk uit centrale middenvelders. Flankaanvallers Straetman en Ayaz. Centrumspitsen Angelov en Dekuyper. Het zal kampioen zijn of failliet. Wie of wat er achter de club zit weet niemand…. |
| 29 Aug 2023, 9:40 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
iendrachter schreef: Als er nog wat spelers bijkomen kan je een volledig nieuwe ploeg opstellen. Tegen dat die ploeg dan op elkaar ingespeeld is zijn we al in de helft van het seizoen. Daar nog Carl als trainer bij en je weet wel hoe laat het is. Er is ook geen overleg tussen trainer en wie de spelers binnenhaalt, ze doen maar wat. In die Schelfhout als keeper heb ik wel vertrouwen, de verdediging is ook sterk maar ons middenveld bestaat hoofdzakelijk uit centrale middenvelders. Flankaanvallers Straetman en Ayaz. Centrumspitsen Angelov en Dekuyper. Het zal kampioen zijn of failliet. Wie of wat er achter de club zit weet niemand…. Ik veronderstel dat die mikulic wel in het doel zal staan zeker ? Ik zou er graag nog een diepe spits bij hebben , iemand zoals een type Nguekam. Angelov zou op rechts kunnen spelen en diene ayaz op links kan je straetman misschien achter de spits zetten ? Ook heb ik gehoord dat die Race ook in het middenveld kan spelen ? Zou je Bursens dan ook terug kunnen inzetten achterin. Er zijn wel verschillende mogelijlkheden met deze ploeg. Maar een echte lang centrumspits zou ik er nog bij willen maja ![]() |
| 29 Aug 2023, 11:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Ja, ne grote spits met een goed schot en die kan koppen.
Dus een type Salvador |
| 29 Aug 2023, 12:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jMs schreef: iendrachter schreef: Als er nog wat spelers bijkomen kan je een volledig nieuwe ploeg opstellen. Tegen dat die ploeg dan op elkaar ingespeeld is zijn we al in de helft van het seizoen. Daar nog Carl als trainer bij en je weet wel hoe laat het is. Er is ook geen overleg tussen trainer en wie de spelers binnenhaalt, ze doen maar wat. In die Schelfhout als keeper heb ik wel vertrouwen, de verdediging is ook sterk maar ons middenveld bestaat hoofdzakelijk uit centrale middenvelders. Flankaanvallers Straetman en Ayaz. Centrumspitsen Angelov en Dekuyper. Het zal kampioen zijn of failliet. Wie of wat er achter de club zit weet niemand…. Ik veronderstel dat die mikulic wel in het doel zal staan zeker ? Ik zou er graag nog een diepe spits bij hebben , iemand zoals een type Nguekam. Angelov zou op rechts kunnen spelen en diene ayaz op links kan je straetman misschien achter de spits zetten ? Ook heb ik gehoord dat die Race ook in het middenveld kan spelen ? Zou je Bursens dan ook terug kunnen inzetten achterin. Er zijn wel verschillende mogelijlkheden met deze ploeg. Maar een echte lang centrumspits zou ik er nog bij willen maja ![]() Die Race is toch nog niet wedstrijdfit, anders heb je geen krampen na 60 minuten. Ik zou starten aan de competitie met Schelfhout in doel en Burssens naast De Backer. Kan natuurlijk zijn dat die nieuwe spelers contractueel moeten spelen…. Een targetspits moet er idd bij en nog een flankspeler. Ik zou met wat er nu is spelen in een 4-3-3 met een middenveld Fabris,Jilke en Arne en voorin Straetman,Angelov en Ayaz. |
| 29 Aug 2023, 12:42 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Ze zullen niet lang noch ver moeten zoeken naar een nieuwe trainer, er lopen
er hier genoeg rond op het forum |
| 29 Aug 2023, 13:09 |
|
|
Mij niet bellen zou Martien Meiland zeggen.
Dat is een hondenjob. Anderen beslissen welk spelersmateriaal je krijgt door ingaande en uitgaande transfers, en misschien zeggen ze ook wie zeker moet spelen. En dan gaan ze u objectieven opleggen: kampioen spelen, Europees spelen, degradatie vermijden, noem maar op, ... En als je de opgelegde doelstellingen niet haalt krijg je een trap onder je achterste en kun je het afbollen. |
| 29 Aug 2023, 13:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Al meer dan 24h geen transfer, moeten we ons zorgen maken
? |
| 29 Aug 2023, 13:25 |
|
|
Vaste Waarde
wevege schreef: Ja, ne grote spits met een goed schot en die kan koppen. Dus een type Salvador Ik ben hier wel al hé… ![]() |
| 29 Aug 2023, 13:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: wevege schreef: Ja, ne grote spits met een goed schot en die kan koppen. Dus een type Salvador Ik ben hier wel al hé… ![]() Tranjde gij wel nog? |
| 29 Aug 2023, 13:48 |
|
|
Vaste Waarde
Moses Chunga schreef: mamananeto schreef: wevege schreef: Ja, ne grote spits met een goed schot en die kan koppen. Dus een type Salvador Ik ben hier wel al hé… ![]() Tranjde gij wel nog? Ge meegt gerest zen - alien men moustache es awa vettiger as vroeger ![]() |
| 29 Aug 2023, 15:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: Moses Chunga schreef: mamananeto schreef: Ik ben hier wel al hé… ![]() Tranjde gij wel nog? Ge meegt gerest zen - alien men moustache es awa vettiger as vroeger ![]() 'k em ewwa 't zelde... |
| 29 Aug 2023, 15:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Moses Chunga schreef: mamananeto schreef: Moses Chunga schreef: Tranjde gij wel nog? Ge meegt gerest zen - alien men moustache es awa vettiger as vroeger ![]() 'k em ewwa 't zelde... Gij kroop vroeger al op handen en voeten ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Aug 2023, 16:04 |
|
| Pagina 480 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 478 479 480 481 482 … 515 Volgende |