|
|
| Pagina 49 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Stadion
lolo4ever schreef: Voor mij is er slechts één oplossing voor het ogenblik en dat is de huur van die dure staantribune. Naar Dender gaan kost ook geld aan huur en bovendien heb je minder ontvangsten(toeschouwers en kantine).Het verschil moet dan maar bijgepast worden door een besparing en/of extra inkomsten. Maar Dender:no way. 500.000 voor een staantribune te HUREN, een pak meer van dat bedrag betalen om de lichtsterkte inorde te krijgen, en dan nog ettelijke tienduizenden euro's voor de zittribune opnieuw conform te krijgen. Wie gaat dat betalen denkt ge? |
| 26 Apr 2013, 14:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Jeroen schreef: lolo4ever schreef: Voor mij is er slechts één oplossing voor het ogenblik en dat is de huur van die dure staantribune. Naar Dender gaan kost ook geld aan huur en bovendien heb je minder ontvangsten(toeschouwers en kantine).Het verschil moet dan maar bijgepast worden door een besparing en/of extra inkomsten. Maar Dender:no way. 500.000 voor een staantribune te HUREN, een pak meer van dat bedrag betalen om de lichtsterkte inorde te krijgen, en dan nog ettelijke tienduizenden euro's voor de zittribune opnieuw conform te krijgen. Wie gaat dat betalen denkt ge? Awel jong, dezelfden die gans die santenboetiek van denjer gaan huren... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Apr 2013, 14:54 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Dat ze er hunne plan mee trekken,die zit en europa tribune,dat is zeker geen nieuws,dit is al enkele jaren geweten (betonrot wegens goedkope bouw materialen enz....) er zijn hier mensen die dat zeker kunnen bevestigen.Een van onze vorige bestuurs mensen heeft dit probleem al eens aangekaart,zelfs het stads bestuur was hier van op de hoogte. En diene zever van Wetteren is dikke larie,da plein is volledig in orde voor tweede klasse. En nu ga ik erover zwijgen,voetbal op Dender is enkel nog voetbal op verplaatsing voor nonkel bakkie over het stadion spreek ik mij niet uit, maar verlichting is NIET in orde voor tweede klasse. ![]() Als jij dan komt is er tenminste toch één GROOT licht!! Binnenkopperke...shit, ik kan mijnen post nie meer aanpassen. ![]() |
| 26 Apr 2013, 14:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
DavidSeal schreef: Jeroen schreef: lolo4ever schreef: Voor mij is er slechts één oplossing voor het ogenblik en dat is de huur van die dure staantribune. Naar Dender gaan kost ook geld aan huur en bovendien heb je minder ontvangsten(toeschouwers en kantine).Het verschil moet dan maar bijgepast worden door een besparing en/of extra inkomsten. Maar Dender:no way. 500.000 voor een staantribune te HUREN, een pak meer van dat bedrag betalen om de lichtsterkte inorde te krijgen, en dan nog ettelijke tienduizenden euro's voor de zittribune opnieuw conform te krijgen. Wie gaat dat betalen denkt ge? Awel jong, dezelfden die gans die santenboetiek van denjer gaan huren... Dat zal ongetwijfeld evenveel kosten Blijkbaar zijn er hier enkelen die EA liever volledig kapot zien dan een tijdelijke verhuis te ondergaan. De club staat met de rug tegen de muur hoor... |
| 26 Apr 2013, 14:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Jeroen schreef: DavidSeal schreef: Jeroen schreef: 500.000 voor een staantribune te HUREN, een pak meer van dat bedrag betalen om de lichtsterkte inorde te krijgen, en dan nog ettelijke tienduizenden euro's voor de zittribune opnieuw conform te krijgen. Wie gaat dat betalen denkt ge? Awel jong, dezelfden die gans die santenboetiek van denjer gaan huren... Dat zal ongetwijfeld evenveel kosten Blijkbaar zijn er hier enkelen die EA liever volledig kapot zien dan een tijdelijke verhuis te ondergaan. De club staat met de rug tegen de muur hoor... Dàt is waar IK zie dàt liever ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Apr 2013, 14:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bij den bond zullen ze het ook graag horen,ne kalender maken waarin ge rekening moet houden met het feit dat er 3ploegen in hetzelfde stadion spelen
![]() |
| 26 Apr 2013, 15:01 |
|
|
Freak
de club treft geen schuld in dit probleem, maar staat met de rug tegen de muur.
ik blijf gaan ook in Denderleeuw, mijn liefde voor de club is groter dan mijn haat voor Dender. ![]() |
|
|
Reserve
Ook al eens aan gedacht wat een pak inkomsten we zouden verliezen bij een verhuis
Het is het eerste jaar dat alle reclame borden zijn betaald en de meerste een contract van 3 jaar hebben Denk je dat Dender er zo maar content mee zou zijn als we die daar zouden komen hangen dus weer een pak sponsers minder. Denk ook niet dat er veel van onze oudere sup de verplaatsing zullen maken naar dender Plus het restaurant wie of welke catering mag dat daar uitbaten En wie gaat er na de match nog blijven hangen rond het stadion,niemand recht naar aalst om daar nog een pintje te kunnen drinken En moeilijker om aan kantine personeel te geraken of ze zullen dik moeten betaald worden Verhuizen word financieel een ramp hoe je het draaid of keerd |
|
|
Freak
willempie schreef: Ook al eens aan gedacht wat een pak inkomsten we zouden verliezen bij een verhuis Het is het eerste jaar dat alle reclame borden zijn betaald en de meerste een contract van 3 jaar hebben Denk je dat Dender er zo maar content mee zou zijn als we die daar zouden komen hangen dus weer een pak sponsers minder. Denk ook niet dat er veel van onze oudere sup de verplaatsing zullen maken naar dender Plus het restaurant wie of welke catering mag dat daar uitbaten En wie gaat er na de match nog blijven hangen rond het stadion,niemand recht naar aalst om daar nog een pintje te kunnen drinken En moeilijker om aan kantine personeel te geraken of ze zullen dik moeten betaald worden Verhuizen word financieel een ramp hoe je het draaid of keerd financieel gaat het een ramp worden... |
| 26 Apr 2013, 15:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor schreef: waar ze ook spelen, ik ga kijken, desnoods op de Schroevers ![]() respect voor jou voor de club, onder welke vorm dan ook, maar ikke krijg het niet over mijn hart _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 15:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
de bom is duidelijk ontploft! we weten meer als een jaar dat ze vak K gaan slopen ... de laaste maanden was het verdacht stil , geen kat wist wanneer er ze zouden beginnen of er wel gesloopt ging worden .. nu lezen we dat er mogelijks een verhuis nr fc stinkkot eraan komt , hoe kan men dit een supporter van ons geliefde club dit aandoen , zelfs het gedacht alleen al vind ik er al over! Volgend jaar spelen we er en voor dat we het weten zijn we gefusioneerd ..zo simpel is het! Ik zet daar geen voet binnen ! Wat met de cafès rond ons stadion , hun broodwinning die zomaar verdwijnt ? Laten we nu niet naiëf doen maar denken jullie nu echt dat er 1000 supporters van aalst om de 14 dagen naar denderleeuw zullen gaan .... !! een schande voor onze stad !!!!!!!!!!!!!!
|
| 26 Apr 2013, 15:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: lolo4ever schreef: Voor mij is er slechts één oplossing voor het ogenblik en dat is de huur van die dure staantribune. Naar Dender gaan kost ook geld aan huur en bovendien heb je minder ontvangsten(toeschouwers en kantine).Het verschil moet dan maar bijgepast worden door een besparing en/of extra inkomsten. Maar Dender:no way. 500.000 voor een staantribune te HUREN, een pak meer van dat bedrag betalen om de lichtsterkte inorde te krijgen, en dan nog ettelijke tienduizenden euro's voor de zittribune opnieuw conform te krijgen. Wie gaat dat betalen denkt ge? Snap al die reacties hier wel maar al wie in de huidige economische situatie garanties vraagt en denkt ze te kunnen krijgen dat wanneer Aalst in een ander stadion zal spelen, er in de tussentijd hier aan de bouw van een stadion wordt gewerkt, die lijkt mij toch ook wel heel goedgelovig. Er is de laatste jaren in geen enkel heet dossier vooruitgang geboekt, maar voor den Iendracht zal het plots in sneltreinvaart gaan? Hoe erg het ook klinkt hé - de stad Aalst is veel te lang blijven talmen en Denderleeuw heeft gedaan wat het moest doen: ook al heeft de plaatselijke club er weinig baat bij gehad, die gemeente heeft de investeringen in een stadion gedaan. Die beslissing geeft hen nu gewoon de beste papieren in de hele streek om de oplossing te bieden. Aalst moest al lang het momentum genomen hebben... Nog iets: hoe lang heeft het in Denderleeuw geduurd om een stadion te zetten? Niet zo gek lang hé, in Aalst gaat dat inderdaad niet... Ik denk zelfs dat Denderleeuw de laatste 20 jaar al twee stadions heeft gezet als ik mij niet vergis... En wat die andere locaties betreft - allemaal mooi en wel, maar wie gaat de noodzakelijke investeringen op die pleinen bekostigen? Want dat is nog meer weggesmeten geld natuurlijk. Zouden ook kunnen uitwijken naar de oude terreinen van Red Star Waasland bijvoorbeeld - groot stadion, goeie bereikbaarheid, terreinen ernaast, grote kantines, enz. Maar nog eens: ook op die terreinen moeten investeringen gebeuren en die gaat de club Aalst toch niet bekostigen? Ik vrees dus dat Dender heel dichtbij komt... Tenzij dat er in dergelijke noodscenario's, uitstel kan worden bekomen om aan bepaalde voorwaarden te voldoen... En wat die zittribune betreft: wel erg als je weet hoe lang die er eigenlijk nog maar staat... Laatst gewijzigd door DT op 26 Apr 2013, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Apr 2013, 15:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
![]() _________________
|
| 26 Apr 2013, 15:07 |
|
|
Freak
tsjoep schreef: de bom is duidelijk ontploft! we weten meer als een jaar dat ze vak K gaan slopen ... de laaste maanden was het verdacht stil , geen kat wist wanneer er ze zouden beginnen of er wel gesloopt ging worden .. nu lezen we dat er mogelijks een verhuis nr fc stinkkot eraan komt , hoe kan men dit een supporter van ons geliefde club dit aandoen , zelfs het gedacht alleen al vind ik er al over! Volgend jaar spelen we er en voor dat we het weten zijn we gefusioneerd ..zo simpel is het! Ik zet daar geen voet binnen ! Wat met de cafès rond ons stadion , hun broodwinning die zomaar verdwijnt ? Laten we nu niet naiëf doen maar denken jullie nu echt dat er 1000 supporters van aalst om de 14 dagen naar denderleeuw zullen gaan .... !! een schande voor onze stad !!!!!!!!!!!!!! zo simpel is dat helaas niet, maar dat schijn je niet te snappen. 5 minuten, rationeel nadenken is dat teveel gevraagd? ik dacht dat FDR zelfs in de statuten van de club liet zetten dat er NOOIT een fusie komt? Dat staat toch op papier, en was dacht ik (verbeter maar als dit niet klopt) een voorwaarde van die gasten die die 15.000 euro gestort hebben om jowwan in het bestuur te krijgen. |
| 26 Apr 2013, 15:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor schreef: berthez schreef: Waarom Aalst nooit in Denderleeuw zal spelen: 1) Afstand is te groot 2) Sfeer van de cafés rond het stadion is er niet zoals bij ons --> er zijn er geen 3) Sfeer van spionkop gaat verloren 4) Kans dat ze u positief doen blazen, wordt bijzonder groot 5) Wij gaan Dender hun schulden niet afbetalen!! 6) … veel supporters zullen er thuis (eigenlijk uit) niet overblijven allen op verplaatsing dan maar dit werd geschreven in een moment van ontgoocheling. Zal het niet aanpassen. dat klopt dus niet, want ook Dender is geen eigenaar van hun stadion. Je betaalt huur aan de gemeente DDL, net zoals je dat nu doet aan de stad Aalst. ik verwacht eigenlijk vandaag wel een bericht op de officiële site hieromtrent. hoe graag ik het ook zou willen, en hoe hard ik er ook tegen ben, er zijn weinig tot geen alternatieven. Wetteren misschien, en als dat mag en kan, moeten ze dat doen. Maar als dat echt niet gaat, zit er niets anders op vrees ik. Eigenlijk wel heel vreemd dat ze nu opeens met die afgekeurde zittribune afkomen, sinds wanneer is dat geweten eigenlijk? Hoe ga je in hemelsnaam abonnementen aan de man brengen als je niet weet in welk stadion je je supporters gaat huisvesten. Echt stront aan de knikker. kijk naar mijn vorige posts, heb ik daar al gezegd ! _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 15:11 |
|
| Pagina 49 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 462 Volgende |