|
|
| Pagina 484 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 482 483 484 485 486 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bericht Re: Artikels
jMs schreef: Dag Jongens veel plezier zondag met jullie groen sjalleke ![]() Jij veel plezier met... Ja, met wat eigenlijk? |
| 12 Jul 2024, 19:29 |
|
|
Alsof iemand droomde van dit scenario... Grootste vragende partij zal vermoedelijk nog Lede zijn.
Het is ofwel dit, ofwel niets meer. Of een ander alternatief van de "die-hards" die in vierde provinciale gaan starten. Ben benieuwd met welke sponsors, vrijwilligers en spelers dat allemaal zal zijn. En het zal ook niet meer stamnummer 90 zijn maar een compleet nieuwe club. Ik begrijp perfect dat mensen op dit moment afhaken. Het is een zure pil om te slikken. Maar de ronduit kinderachtige reacties begrijp ik niet. Als je je niet kan vereenzelvigen kom dan niet meer zien of volg het vanop een afstand. Wie weet wordt er deze keer wel gebroken met het verleden en zal je op een moment toch nog is komen zien. Wie weet ook niet en is het "game over" voor jou... Dat is eenieders recht. Wat als dit verhaal wel succesvol is, we rustig en gezond naar boven klimmen. Zal nog altijd Eendracht Aalst in het wit & zwart zijn aan 't heilig hart. Maar dan met gezonde financiën en realistische ambities en inderdaad ook een verwijzing naar Lede waar we een extra jeugdwerking gaan hebben ... Ik snap echt niet de mensen die jarenlang bandieten als Le Juste en de Turken krediet hebben gegeven en dit al afschieten van voor het begonnen is. |
| 12 Jul 2024, 19:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Smeirff schreef: Niet koppig. Kan me gewoon niet vereenzelvigen met het feit dat ik heel mijn leven lang gezongen heb tegen RWetterenDM, Wilrijk, Kempenzonen en Temse om het dan nu doodleuk zelf te worden Kijk, dat is iets wat ik niet begrijp. Ik heb nooit tegen clubs gezongen, altijd gezongen om MIJN club te steunen en vooruit te stuwen tijdens een match. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 12 Jul 2024, 19:58 |
|
|
Freak
jong lei back to glorie.
![]() |
| 12 Jul 2024, 20:00 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: Timoilsjt schreef: Neutralboy schreef: Jammer om te lezen dat er nog steeds koppig blijven over iets wat niet meer bestaat. Maar bon tleven gaat verder het gaat jullie goed in de nieuwe hobby’s. Koppigheid is hier niet het juiste woord. Eerder niet akkoord zijn met de nieuwe beleidskeuzes die gemaakt zijn. Jij deed dacht ik toch mee aan de boycot onder PLJ? Moet ik dat dan ook koppigheid noemen, omdat je niet meer naar den iendracht kwam kijken? Of was dat omdat je U niet langer kon vinden in het beleid van de club (en PLJ zo rap mogelijk buiten wou)? Nu, ik kan mij ook niet vinden in het nieuwe beleid en kan mij daarom niet meer opwarmen om te komen kijken. Het ontgaat mij nog steeds welke link er ook maar in de verste verte zou mogen bestaan tussen Eendracht Aalst en Lede (buiten dat we in de voorbereiding van tijd eens een oefenmatch tegen hen speelden ,en dat was dan nog op 't plein van Lee). Voor mij komt er gewoon een totaal vreemde ploeg van buiten Aalst in ons stadion sjotten, niet meer of niet minder. De boycot onder PLJ van mij was omdat toen al de alarmbellen afgingen maar vooral omdat toen bij een faillissement alleen PLJ daar last ging van hebben en men een doorstart kon maken met het eigen Stamnummer want plj betaalde wel de nodige bondsschulden en dergelijke om de vzw over te kunnen nemen. Dat hoefde niet persé een lange boycot te zijn maar wel een signaal en op zijn minst protest in de tribunes. Maar ook dat leek al niet meer mogelijk ondanks dat die weg in het verleden altijd wel succes heeft gehad om van bestuur te kunnen wisselen. Na PLJ hebben de turken er een zodanige pot van gemaakt en vooral alle bruggen opgeblazen met alle instanties dat zelfs het stamnummer niet meer kon gered worden met een nieuwe vzw. Ik heb dit nochtans meermaals hier gepost maar werd uitgelachen en vermeden. Daar kan ik niet aan doen. De enige realistische optie die nu nog rest is met een ander stamnummer zo hoog mogelijk beginnen met alle partijen die nodig zijn op 1lijn. Dat wil zeggen de nodige lokale onderners, de jeugd en medewerkers die nog willen blijven, supporters die inzien dat er anders niks meer is, en vooral de stad die haar medewerking verleent en gelooft in het plan van de nieuwe lokale investeerders. Er is initieel bekeken om dit te kunnen doen met de vzw van de jeugd maar al snel bleekndat niet te gaan want alle 3 de vzws zijn verloren en zijn gekoppeld aan het stamnummer 90 met alle schulden en rechtszaken eraan gekoppeld. Ook dat heb ik hier meermaals proberen uitleggen maar de titel primeerde. Is dit 100’procent want we willen ? NEEN maar wel 80 procent, wacht de vergadering af. Geen binding kan ik in volgen dat zal moeten groeien maar 1 ding is wel zeker Georges Arts heeft een Aalst verleden en de rest zal je wel horen op de vergadering. Schieten naar diegenen die ervoor waarschuwden en ook het verwijt kregen geen oplossing te hebben is natuurlijk het makkelijkst. Wel die oplossing is er wel, het is de enige die realistisch en juridisch kan. Bedankt voor de uitgebreide uitleg Neutralboy! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 12 Jul 2024, 20:07 |
|
|
Vaste Waarde
Geen probleem, gewoon praten kan dus ook
|
| 12 Jul 2024, 20:29 |
|
|
Duivelke
Alle begrip voor de supporters die nu afhaken, ieder zen keuze!
Ik kies voor een realistische toekomst. Totti zijn debuut én eerste Europese goal was inderdaad tegen Eendracht Aalst. Fantastische anekdote voor de mensen die daar bij waren en dat vandaag kunnen navertellen. Maar toch ook even een wake-up call, Totti is intussen al zeven jaar gestopt met voetballen. Koppig vast blijven houden aan het verleden zonder vooruit te durven kijken is nooit gezond. En veel positief is er niet meer aan stamnummer 90. Het is verloren. In het nieuwe verhaal zit veel potentieel. Maar opnieuw, ieder zijn keuze. Ik ben in ieder geval blij met een schuldenvrij verhaal en mensen aan het roer die mij capabel lijken. |
| 12 Jul 2024, 20:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik wil het zeker ook een kans geven, want lijkt me de beste en enige realistische optie
Momenteel wel nog veel vragen, maar denk/hoop dat volgende vrijdag veel duidelijk zal worden op de vergadering. Momenteel enkel de naam van Valckenier gehoord. Heel blij dat hij erbij is en benieuwd wie de andere (4?) zijn Naar binding toe is het spijtig dat we de naam voor volgend seizoen niet meer konden aanpassen. Beerschot, Lokeren, ... hadden het geluk vroeger met hun project te kunnen starten en dus direct de nieuwe naam te kunnen gebruiken. Maar hopelijk toch al een verwijzing in de truitjes (eventueel wit/zwart als 2de truitje). Had graag ook paar spelers zien meestappen in het project, maar verstaanbaar dat de meeste al eieren voor hun geld kozen. Gezond en realistisch blijven is natuurlijk het belangrijkste, maar hopelijk toch ook de ambitie om redelijk snel naar tweede amateur te gaan en op termijn (minstens) eerste amateur. Zonder grootspraak of gekke dingen natuurlijk. |
| 12 Jul 2024, 21:52 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Wie betaalt er hier om het forum levendig te houden ?
|
| 12 Jul 2024, 22:23 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: Geen probleem, gewoon praten kan dus ook En nog gemakkelijker aan den toog bij een frisse pint ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 12 Jul 2024, 22:24 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Ik wil het zeker ook een kans geven, want lijkt me de beste en enige realistische optie Momenteel wel nog veel vragen, maar denk/hoop dat volgende vrijdag veel duidelijk zal worden op de vergadering. Momenteel enkel de naam van Valckenier gehoord. Heel blij dat hij erbij is en benieuwd wie de andere (4?) zijn Naar binding toe is het spijtig dat we de naam voor volgend seizoen niet meer konden aanpassen. Beerschot, Lokeren, ... hadden het geluk vroeger met hun project te kunnen starten en dus direct de nieuwe naam te kunnen gebruiken. Maar hopelijk toch al een verwijzing in de truitjes (eventueel wit/zwart als 2de truitje). Had graag ook paar spelers zien meestappen in het project, maar verstaanbaar dat de meeste al eieren voor hun geld kozen. Gezond en realistisch blijven is natuurlijk het belangrijkste, maar hopelijk toch ook de ambitie om redelijk snel naar tweede amateur te gaan en op termijn (minstens) eerste amateur. Zonder grootspraak of gekke dingen natuurlijk. Ik denk dat de tot nu toe gebleven spelers gewoonweg gebonden zijn door een doorlopend contract, en bang zijn om contractbreuk te plegen: Voor je het weet, moeten ze aan de Turken nog een bom geld betalen. |
| 12 Jul 2024, 22:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kalamaki2014 schreef: Wie betaalt er hier om het forum levendig te houden ? Forum zal (zolang het technisch kan) altijd online blijven en iedereen zal hier zonder enige censuur zijn gedacht kunnen zeggen... Zo is het al 20 jaar |
| 12 Jul 2024, 22:55 |
|
|
Freak
maar ge moet wel de naam veranderen.
|
| 12 Jul 2024, 23:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: maar ge moet wel de naam veranderen. Jij weet al wat er volgende week vrijdag gaat gezegd worden? Vertel het ons aub meneer de intellectueel! ![]() |
| 13 Jul 2024, 0:26 |
|
|
Freak
is er een vergadering van jong lede ?
![]() |
| 13 Jul 2024, 8:31 |
|
| Pagina 484 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 482 483 484 485 486 … 497 Volgende |