|
|
| Pagina 50 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Nice
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 29 Aug 2008, 22:21 |
|
|
Junior
Tester Kabonga zal aangeworven worden.
|
| 29 Aug 2008, 22:52 |
|
|
forumlegende |
uiteindelijk 5-4...
3 goals van kabonga die toch wel sterk speelde hoor(speelde wel maar 1 helft mee) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Aug 2008, 23:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Dries schreef: uiteindelijk 5-4... 3 goals van kabonga die toch wel sterk speelde hoor(speelde wel maar 1 helft mee) amai, daar hebben ons mannen een ganse voorbereiding voor nodig gehad! kan iemand wat meer info geven? leeftijd? ex-club(s)? _________________ MCMXIX |
| 30 Aug 2008, 0:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
In de krant stond 19 jaar en afkomstig van club Tubeke.
Ik hoop volgende week zondag speelgerechtigd. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 30 Aug 2008, 0:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
69 schreef: Dries schreef: uiteindelijk 5-4... 3 goals van kabonga die toch wel sterk speelde hoor(speelde wel maar 1 helft mee) amai, daar hebben ons mannen een ganse voorbereiding voor nodig gehad! kan iemand wat meer info geven? leeftijd? ex-club(s)? Ik kon deze avond niet gaan kijken doch prestatie van Kabonga is natuurlijk niet in de wind te slaan . Als je 3 maal kan scoren in 1 helft spreekt boekdelen . Een testspeler geeft zich natuurlijk 200 % , en natuurlijk een dosis geluk in je maidenmatch de bal op een goede manier te krijgen om deze af te werken . Misschien wat meer reacties van forumbezoekers die deze speler aan het werk gezien hebben . Ja de transfermarkt sluit einde augustus dus er rest niet veel tijd om beslissing te nemen . Aanvallend moet er wel iets bijkomen bij onze Iendracht dacht ik toch te concluderen na zwakke oefenperiode . Jerôme Mezine straalde ook met 2 doelpunten in Opwijk in zijn debuutwedstrijd . Spijtig ging dit niet door want zag in Jerôme een goede aanvaller en hoop dat Kabonga een evenwaardige vervanger wordt . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Aug 2008, 0:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Onderkroiper schreef: 69 schreef: Dries schreef: uiteindelijk 5-4... 3 goals van kabonga die toch wel sterk speelde hoor(speelde wel maar 1 helft mee) amai, daar hebben ons mannen een ganse voorbereiding voor nodig gehad! kan iemand wat meer info geven? leeftijd? ex-club(s)? Ik kon deze avond niet gaan kijken doch prestatie van Kabonga is natuurlijk niet in de wind te slaan . Als je 3 maal kan scoren in 1 helft spreekt boekdelen . Een testspeler geeft zich natuurlijk 200 % , en natuurlijk een dosis geluk in je maidenmatch de bal op een goede manier te krijgen om deze af te werken . Misschien wat meer reacties van forumbezoekers die deze speler aan het werk gezien hebben . Ja de transfermarkt sluit einde augustus dus er rest niet veel tijd om beslissing te nemen . Aanvallend moet er wel iets bijkomen bij onze Iendracht dacht ik toch te concluderen na zwakke oefenperiode . Jerôme Mezine straalde ook met 2 doelpunten in Opwijk in zijn debuutwedstrijd . Spijtig ging dit niet door want zag in Jerôme een goede aanvaller en hoop dat Kabonga een evenwaardige vervanger wordt . ![]() Kabonga is in elk geval een totaal ander type spits dan Mézine of Arnold maar deed het op zijn zachtst gezegd niet slecht daar alleen vooraan. Is explosief en snel (vooral op de eerste meters) en vooral, weet waar hij moet lopen - omzeild goed de buitenspelval. Is wel geen echte targetman die de bal bijhoudt en kaatst. Bij zijn eerste doelpunt krijgt hij de bal aan de zestien aangespeeld, snijdt naar binnen, houdt drie man af en schuift de bal beheerst onder de doelman binnen. Tweede goal was een mooie combinatie op het middenveld met een sublieme doorsteekbal van onze rechtermiddenvelder nr 7 (gevaarlijkste man op die plaats die ik dit seizoen bij Aalst al heb zien acteren op die plaats) naar Kabonga die het straatje wordt ingestuurd, de keeper ziet uitkomen en de bal knap van net buiten de zestien over de doelman lobt. Derde doelpunt dwingt hij zelf af door de rechtsback op te jagen (na alweer een sublieme doorsteekbal van onze nr 7), het duel wint en zo de bal ontfutselt...trekt naar doel waar hij zowel door de centrale verdediger als de doelman naar buiten wordt gedreven, maar vanuit een onmogelijke hoek de bal toch nog knap overhoeks binnen weet te leggen. Het zou me niet verwonderen, mocht onze nr 7 overmorgen op de bank plaatsnemen (want vervangen na 55 minuten). De laatste goal (Spotbeen) mocht er anders ook zijn - op links de actie maken op zijn Lord's, dreigen om naar binnen te komen en zijn man buitenom passeren tot tegen de doellijn, van daar naar binnen snijden in de kleine back en ipv dan te passen, zelf de bal knap laag in de korte hoek knallen. Mooiste match (passing, spel, drang naar voren) wat ik deze voorbereiding van een EA team heb gezien... De verdediging stond echter niet op punt. Voor de geïnteresseerden, het scoreverloop: 0-1; 1-1; 2-1; 2-2; 3-2; 4-2; 4-3; 5-3; 5-4 |
| 30 Aug 2008, 1:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Kabonga ??
Ik ben de testmatch niet kunnen gaan kijken maar blijkbaar zit er wel iets in die kerel. Indien het financieel mogelijk is, aanwerven! Daar vooraan kunnnen we wel wat extra gebruiken. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Aug 2008, 1:36 |
|
|
Vaste Waarde
Rupelboom schreef: die heeft 2 weken bij ons meegedaan.stuurt hem maar al door. Wat die kerel heeft laten zien op 45 min, jawadde. Stond natuurlijk niet tegenover de beste verdediging van België, maar heeft toch wel bewezen dat hij een meerwaarde zou kunnen zijn. Zou blijkbaar de 100m lopen in 11sec Usain, u weze gewaarschuwd ![]() _________________ Broer van ja |
| 30 Aug 2008, 1:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik heb het grootste stuk van de eerste helft gezien.
Ik vond het in eerste instantie niet overweldigend, paar slechte controles, paar slechte passes... maar dan krijgt hij zijn eerste kans (die hij grotendeels zelf afdwingt) en scoort hij. Een paar minuten later de twede kans, en knap binnen en iets later nog een derde. Als tester kunt ge moeilijk beter doen. Om hem nu te bombarderen tot superspits die alles gaat doen keren bij ons lijkt het mij wat vroeg. we hebben hem uiteindelijk maar 45' minuten aan het werk gezien. Maar van de andere kant, hij kan wel degelijk iets, en de sluiting van de transfermarkt komt zeer dichtbij. Als het financieel haalbaar is mogen ze er hem van mij absoluut bijnemen. |
| 30 Aug 2008, 9:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nieven ajoin schreef: Rupelboom schreef: die heeft 2 weken bij ons meegedaan.stuurt hem maar al door. Wat die kerel heeft laten zien op 45 min, jawadde. Stond natuurlijk niet tegenover de beste verdediging van België, maar heeft toch wel bewezen dat hij een meerwaarde zou kunnen zijn. Zou blijkbaar de 100m lopen in 11sec Usain, u weze gewaarschuwd ![]() Rupelboom heeft zich ondertussen al verbeterd, het ging over een andere speler. |
| 30 Aug 2008, 11:33 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
Heb enkel de eerste helft gezien. In een helft waar wetteren het meeste druk zette raakte Kabonga slechts 7 maal de bal. miste 1 kans(probeerde buitenkant voet de keeper te passeren) en maakte er drie. Drie goals die hij zelf afdwong.(ik wil zeggen geen intikkers). hij is snel vooral de eerste meters. komt ook geregelt voor de verdedigers. denk niet dat hij een kaatser is. Laat een goede indruk op 45 minuten.
Geert De Ridder zei vooraf goed ingelicht te zijn over de speler en ik denk dat hij er de bevestiging van zal gekregen hebben. nu nog hopen dat hij financieel haalbaar is. |
| 30 Aug 2008, 11:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
maximke schreef: Heb enkel de eerste helft gezien. In een helft waar wetteren het meeste druk zette raakte Kabonga slechts 7 maal de bal. miste 1 kans(probeerde buitenkant voet de keeper te passeren) en maakte er drie. Drie goals die hij zelf afdwong.(ik wil zeggen geen intikkers). hij is snel vooral de eerste meters. komt ook geregelt voor de verdedigers. denk niet dat hij een kaatser is. Laat een goede indruk op 45 minuten. Geert De Ridder zei vooraf goed ingelicht te zijn over de speler en ik denk dat hij er de bevestiging van zal gekregen hebben. nu nog hopen dat hij financieel haalbaar is. Zo te horen, iemand die ideaal functioneert naast iemand als Arnold, die de bal aangespeeld krijgt en kan verlengen. |
| 30 Aug 2008, 11:59 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
misschien wel maar dan moet de trainer zijn manier van spelen veranderen.
|
| 30 Aug 2008, 12:01 |
|
|
forumlegende |
janos schreef: maximke schreef: Heb enkel de eerste helft gezien. In een helft waar wetteren het meeste druk zette raakte Kabonga slechts 7 maal de bal. miste 1 kans(probeerde buitenkant voet de keeper te passeren) en maakte er drie. Drie goals die hij zelf afdwong.(ik wil zeggen geen intikkers). hij is snel vooral de eerste meters. komt ook geregelt voor de verdedigers. denk niet dat hij een kaatser is. Laat een goede indruk op 45 minuten. Geert De Ridder zei vooraf goed ingelicht te zijn over de speler en ik denk dat hij er de bevestiging van zal gekregen hebben. nu nog hopen dat hij financieel haalbaar is. Zo te horen, iemand die ideaal functioneert naast iemand als Arnold, die de bal aangespeeld krijgt en kan verlengen. kheb da gisteren ook nog enkele keren gezegd tijdens de match _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Aug 2008, 12:09 |
|
| Pagina 50 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 130 Volgende |