Stadion - Pagina 50 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Stadion
Bram schreef:
anathema76 schreef:
Bram schreef:
Nog eens: het is niet enkel de staantribune hé.
Misschien dat het pas druppelsgewijs gaat doordringen, maar ook de zittribune en ook de lichtinstallatie zijn afgekeurd voor 2de klasse !

Bram, die staantribune kunnen ze vervangen door een mobiel exemplaar met staanplaatsen én zitjes hé.

Sorry, maar ik geloof echt niet dat er 3000 man gaat meeverhuizen naar DDL zenne.
Misschien vindt het EA-bestuur dat nu een goed idee, gedwongen door de omstandigheden, maar ik raad ze toch aan om eens héél goed na te denken, want ik denk dat ze dan best een nieuw budget opmaken voor volgend seizoen. Met een daling van de inkomsten, wel te verstaan!

Jij stelt het voor alsof het voor het EA-bestuur een keuze is ?
Think again zou ik zeggen...

Kan zijn dat het bestuur geen keuze heeft en met de rug tegen de muur staat, maar toch zal iedereen zich in het geval van een verhuis er moeten bij neerleggen dat de club verschillende stappen terug zal moeten zetten en zich misschien zal moeten schikken in de rol van pakweg een modale derde klasser. Als je het geld dat je aan spelers kan uitgeven nu zou moeten uitgeven aan de huur van een stadion waarin nog nauwelijks supporters zitten en bovendien in andermans stadion ook niet meer op je eigen sponsors kan rekenen, welke inkomsten blijven er dan in godsnaam nog over?

26 Apr 2013, 15:11
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
Jeroen schreef:
lolo4ever schreef:
Voor mij is er slechts één oplossing voor het ogenblik en dat is de huur van die dure staantribune.
Naar Dender gaan kost ook geld aan huur en bovendien heb je minder ontvangsten(toeschouwers en kantine).Het verschil moet dan maar bijgepast worden door een besparing en/of extra inkomsten.
Maar Dender:no way.

500.000 voor een staantribune te HUREN, een pak meer van dat bedrag betalen om de lichtsterkte inorde te krijgen, en dan nog ettelijke tienduizenden euro's voor de zittribune opnieuw conform te krijgen. Wie gaat dat betalen denkt ge?

Snap al die reacties hier wel maar al wie in de huidige economische situatie garanties vraagt en denkt ze te kunnen krijgen dat wanneer Aalst in een ander stadion zal spelen, er in de tussentijd hier aan de bouw van een stadion wordt gewerkt, die lijkt mij toch ook wel heel goedgelovig. Er is de laatste jaren in geen enkel heet dossier vooruitgang geboekt.

Hoe erg het ook klinkt hé - de stad Aalst is veel te lang blijven talmen en Denderleeuw heeft gedaan wat het moest doen: ook al heeft de plaatselijke club er weinig baat bij gehad, die gemeente heeft de investeringen in een stadion gedaan. Die beslissing geeft hen nu gewoon de beste papieren in de hele streek om de oplossing te bieden. Aalst moest al lang het momentum genomen hebben... Nog iets: hoe lang heeft het in Denderleeuw geduurd om een stadion te zetten? Niet zo gek lang hé, in Aalst gaat dat inderdaad niet...

En wat die andere locaties betreft - wie gaat de investeringen op die pleinen bekostigen? Want dat is nog meer weggesmeten geld natuurlijk. Zouden ook kunnen uitwijken naar de oude terreinen van Red Star Waasland bijvoorbeeld - groot stadion, goeie bereikbaarheid, terreinen ernaast, grote kantines, enz. Maar nog eens: ook op die terreinen moeten investeringen gebeuren en die gaat de club Aalst toch niet bekostigen? Ik vrees dus dat Dender heel dichtbij komt... Tenzij dat er in dergelijke gevallen, uitstel kan worden bekomen om aan bepaalde voorwaarden te voldoen...

En wat die zittribune betreft: wel erg als je weet hoe lang die er eigenlijk nog maar staat...

de nagel op de kop!

jaren VLD , CDV heeft de stad Aalst echt vooruitgeholpen. Jarenlang geruzie. Als er nu ook maar enen is die dat stadiondossier in de schoenen van de NVA gaat smijten... :boks:

Ancien

Leeftijd: 56
El Corredor schreef:
tsjoep schreef:
de bom is duidelijk ontploft! we weten meer als een jaar dat ze vak K gaan slopen ... de laaste maanden was het verdacht stil , geen kat wist wanneer er ze zouden beginnen of er wel gesloopt ging worden .. nu lezen we dat er mogelijks een verhuis nr fc stinkkot eraan komt , hoe kan men dit een supporter van ons geliefde club dit aandoen , zelfs het gedacht alleen al vind ik er al over! Volgend jaar spelen we er en voor dat we het weten zijn we gefusioneerd ..zo simpel is het! Ik zet daar geen voet binnen ! Wat met de cafès rond ons stadion , hun broodwinning die zomaar verdwijnt ? Laten we nu niet naiëf doen maar denken jullie nu echt dat er 1000 supporters van aalst om de 14 dagen naar denderleeuw zullen gaan .... !! een schande voor onze stad !!!!!!!!!!!!!!

zo simpel is dat helaas niet, maar dat schijn je niet te snappen. 5 minuten, rationeel nadenken is dat teveel gevraagd?

ik dacht dat FDR zelfs in de statuten van de club liet zetten dat er NOOIT een fusie komt? Dat staat toch op papier, en was dacht ik (verbeter maar als dit niet klopt) een voorwaarde van die gasten die die 15.000 euro gestort hebben om jowwan in het bestuur te krijgen.

In tijden dat vele bedrijven, banken en zelfs landen op de fles draaien, durf ik wel eens twijfelen wat op papier staat, ja!

Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Als we al rekening moeten houden met de café's rondom het stadion dan wordt het helemaal te gek natuurlijk....

Denderleeuw is een stadion op 10 minuten van Aalst dat volledig conform de regelgeving voor 1ste nationale is. Alle alternatieven hier genoemd (eigen stadion, Hamme, Wetteren, RS Waasland, ...) vereisen eveneens een investering van meerdere honderdduizenden euro's om het conform te krijgen voor de komende jaren. Dat is weggegooid geld waar je écht niets mee bent... Bovendien ga je daar ook gewone "huur" moeten betalen, net zoals je die in Denderleeuw zal moeten betalen.

Denderleeuw heeft trouwens ook een NVA burgemeester. Als we daar enkele jaren dat stadion aan een normale prijs kunnen huren, dan is dat zuiver economisch de beste oplossing.

Voor elke supporter zal't niet plezant zijn om naar daar te trekken, maar als hier tegenover staat dat we binnen x aantal jaar een nieuwe infrastructuur in Aalst hebben, waarmee we terug de stap naar eerste kunnen wagen, dan zou niemand hier toch een probleem mee mogen hebben...

We zitten trouwens aan het begin van een nieuwe termijn met een stadsbestuur dat mij de zaken concreter lijkt aan te pakken dan het vorige. Op zich een ideaal moment om eindelijk een finale oplossing voor ons stadiondossier te vinden...

26 Apr 2013, 15:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
zandbergske schreef:
nu zo ineens ofwat??? heb eerlijk gezegd op andere plaatsen al slechtere zittribunes gezien ze!!! maar mss reageer ik hier wat te emotioneel voel me int zak gezet!!!

dat laatste mag je wel zeggen !

26 Apr 2013, 15:15
Ancien

Leeftijd: 56
Jeroen schreef:
Als we al rekening moeten houden met de café's rondom het stadion dan wordt het helemaal te gek natuurlijk....

Denderleeuw is een stadion op 10 minuten van Aalst dat volledig conform de regelgeving voor 1ste nationale is. Alle alternatieven hier genoemd (eigen stadion, Hamme, Wetteren, RS Waasland, ...) vereisen eveneens een investering van meerdere honderdduizenden euro's om het conform te krijgen voor de komende jaren. Dat is weggegooid geld waar je écht niets mee bent... Bovendien ga je daar ook gewone "huur" moeten betalen, net zoals je die in Denderleeuw zal moeten betalen.

Denderleeuw heeft trouwens ook een NVA burgemeester. Als we daar enkele jaren dat stadion aan een normale prijs kunnen huren, dan is dat zuiver economisch de beste oplossing.

Voor elke supporter zal't niet plezant zijn om naar daar te trekken, maar als hier tegenover staat dat we binnen x aantal jaar een nieuwe infrastructuur in Aalst hebben, waarmee we terug de stap naar eerste kunnen wagen, dan zou niemand hier toch een probleem mee mogen hebben...

We zitten trouwens aan het begin van een nieuwe termijn met een stadsbestuur dat mij de zaken concreter lijkt aan te pakken dan het vorige. Op zich een ideaal moment om eindelijk een finale oplossing voor ons stadiondossier te vinden...

:zzz: :zzz: :zzz:

26 Apr 2013, 15:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Denken de meesten nu echt niet meer na? ALS wij op Dender zouden gaan spelen dan zal daar wel een deftige commerciële deal rond gemaakt worden waar beide partijen beter van worden. Ze kunnen daar toch ook een deel van de reclame inkomsten opeisen (voor sponsers van EA), parkingkosten tijdens onze matchen kunnen voor EA zijn, alsook de winsten in de kantines en de inkomtickets. Wij gaan daar echt niet gewoon 'gaan spelen' é, dat zal volgens een goed uitgewerkt financieel systeem zijn. Althans zo zie ik het.

Het enige waar ik zekerheid wil over hebben is over de verdere toekomst, waar daar is totaal geen duidelijkheid over. Over de nabije toekomst mogen we zeker zijn, het zal spelen zijn op Dender amen en uit.

Beetje realisme mag wel.

Laatst gewijzigd door Zienaa op 26 Apr 2013, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Snap al die reacties hier wel maar al wie in de huidige economische situatie garanties vraagt en denkt ze te kunnen krijgen dat wanneer Aalst in een ander stadion zal spelen, er in de tussentijd hier aan de bouw van een stadion wordt gewerkt, die lijkt mij toch ook wel heel goedgelovig. Er is de laatste jaren in geen enkel heet dossier vooruitgang geboekt, maar voor den Iendracht zal het plots in sneltreinvaart gaan?

Inderdaad, dit blijken er velen niet te snappen. Er zijn er hier die denken dat we 2 of 3 jaar in Denderleeuw gaan spelen en daarna gewoon in ons nieuw stadion trekken :crazy: . Als we verhuizen, is het om niet meer terug te keren, hou daar maar rekening mee.

Trouwens, dat stadion van Dender stond er misschien snel, maar dat was wel een verbouwing van een bestaand stadion en dat is toch iets heel anders dan vanop nul een nieuw stadion opbouwen en veel belangrijker, dan een locatie te vinden voor een nieuw stadion en daar alle toestemmingen voor te krijgen.

Iendracht.be - beheer

DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:
tsjoep schreef:
de bom is duidelijk ontploft! we weten meer als een jaar dat ze vak K gaan slopen ... de laaste maanden was het verdacht stil , geen kat wist wanneer er ze zouden beginnen of er wel gesloopt ging worden .. nu lezen we dat er mogelijks een verhuis nr fc stinkkot eraan komt , hoe kan men dit een supporter van ons geliefde club dit aandoen , zelfs het gedacht alleen al vind ik er al over! Volgend jaar spelen we er en voor dat we het weten zijn we gefusioneerd ..zo simpel is het! Ik zet daar geen voet binnen ! Wat met de cafès rond ons stadion , hun broodwinning die zomaar verdwijnt ? Laten we nu niet naiëf doen maar denken jullie nu echt dat er 1000 supporters van aalst om de 14 dagen naar denderleeuw zullen gaan .... !! een schande voor onze stad !!!!!!!!!!!!!!

zo simpel is dat helaas niet, maar dat schijn je niet te snappen. 5 minuten, rationeel nadenken is dat teveel gevraagd?

ik dacht dat FDR zelfs in de statuten van de club liet zetten dat er NOOIT een fusie komt? Dat staat toch op papier, en was dacht ik (verbeter maar als dit niet klopt) een voorwaarde van die gasten die die 15.000 euro gestort hebben om jowwan in het bestuur te krijgen.

In tijden dat vele bedrijven, banken en zelfs landen op de fles draaien, durf ik wel eens twijfelen wat op papier staat, ja!

De supporters gaan uiteraard waakzaam moeten blijven voor een fusie, dat ontken ik niet. Ik had ook liever gezien dat we nog 5 jaar in ons huidig stadion mochten spelen en dat er ondertussen aan de bouw van een nieuw zou begonnen worden. Maar daarvoor is't nu allemaal te laat hé!

26 Apr 2013, 15:18
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
DT schreef:
Snap al die reacties hier wel maar al wie in de huidige economische situatie garanties vraagt en denkt ze te kunnen krijgen dat wanneer Aalst in een ander stadion zal spelen, er in de tussentijd hier aan de bouw van een stadion wordt gewerkt, die lijkt mij toch ook wel heel goedgelovig. Er is de laatste jaren in geen enkel heet dossier vooruitgang geboekt, maar voor den Iendracht zal het plots in sneltreinvaart gaan?

Inderdaad, dit blijken er velen niet te snappen. Er zijn er hier die denken dat we 2 of 3 jaar in Denderleeuw gaan spelen en daarna gewoon in ons nieuw stadion trekken :crazy: . Als we verhuizen, is het om niet meer terug te keren, hou daar maar rekening mee.

Trouwens, dat stadion van Dender stond er misschien snel, maar dat was wel een verbouwing van een bestaand stadion en dat is toch iets heel anders dan vanop nul een nieuw stadion opbouwen en veel belangrijker, dan een locatie te vinden voor een nieuw stadion en daar alle toestemmingen voor te krijgen.

En wie moet dan de 4-5 miljoen euro betalen om ons huidige stadion aan de minimumeisen te laten voldoen? Waarna je nog steeds een verouderd stadion ga hebben met nauwelijks parking, slechte ligging in een woonwijk, ...

Schieten op mogelijke alternatieven is makkelijk, maar ik zou dan graag zelf een tegenvoorstel zien?

26 Apr 2013, 15:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
hoelang is ons bestuur hiervan op de hoogte dat er geen enkele wedstrijd meer mocht gespeeld worden na tubeke???

26 Apr 2013, 15:22
Iendracht.be - beheer

Waar de voorstanders van ne verhuis naar Dender misschien toch ook moeten rekening mee houden, is dat ge vanaf die moment uw lot niet meer in eigen handen hebt en elke keer moogt kruipen voor die mannen van Dender om hun stadion nog te moeten huren, want anders staan we gewoon op straat. Als dat het lot is voor de rest van ons clubgeschiedenis. Bah, ik walg al van de gedachte.

Soit, den Onderkroiper kan ginder misschien al eens op verkenning gaan voor te zien of er daar een geschikte ruimte is voor den Expo 100.

26 Apr 2013, 15:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Bartos schreef:
Waar de voorstanders van ne verhuis naar Dender misschien toch ook moeten rekening mee houden, is dat ge vanaf die moment uw lot niet meer in eigen handen hebt en elke keer moogt kruipen voor die mannen van Dender om hun stadion nog te moeten huren, want anders staan we gewoon op straat. Als dat het lot is voor de rest van ons clubgeschiedenis. Bah, ik walg al van de gedachte.

Florent Beeckmanstadion is eigendom van de gemeente Denderleeuw.

26 Apr 2013, 15:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Voor mij is het duidelijk: verhuis naar Denderleeuw betekent op termijn het einde van Eendracht Aalst.
Hoe ze het dan verder gaan noemen interesseert mij geen fluit meer. :EA:

26 Apr 2013, 15:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Voorstander van een verhuis naar Denderleeuw, tsja 't is maar aan het uitleggen gelegen zeker.
Veel dromers zie ik hier inderdaad, met al dat :zzz:

26 Apr 2013, 15:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 462