VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 50 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Telbar schreef:
Mij lijkt het duidelijk.

Er heeft hier enen euromillions gewonnen en hij durft het zijn vrouw niet vertellen dat hij zijn eerste 2 miljoen in de voetbal "geïnvesteerd" heeft.

Mea culpa, dat is inderdaad een voorbeeld, dat verantwoord is voor dergelijke 'geheimzinnige communicatie''.
Maar ik geloof niet ... dat dit iemand uit Denderleeuw zou kunnen zijn....

22 Dec 2015, 11:14
Nationale Ploeg

witteken schreef:
Telbar schreef:
Mij lijkt het duidelijk.

Er heeft hier enen euromillions gewonnen en hij durft het zijn vrouw niet vertellen dat hij zijn eerste 2 miljoen in de voetbal "geïnvesteerd" heeft.

Volgens hln zou het om een vermogensbeheerder gaan uit antwerpen.

wie gelooft er nu nog de gazetten :D

22 Dec 2015, 11:24
Nationale Ploeg

anathema76 schreef:
Telbar schreef:

Goeike :lol:

Geduld, geduld, geduld. Van zodra de vzw de overnemers de kleren van het lijf heeft gevraagd, zullen de antwoorden worden gecommuniceerd.

Maar heb nu toch in hemelsnaam een beetje geduld! Een goeie overname vraagt veel papierwerk, er komen advocaten bij te pas, de verantwoordelijkheden moeten bij de juiste personen gelegd worden...

Goed werk van de VZW dat zij mee betrokken worden, de juiste informatie van de overname en de toekomstvisie proberen te achterhalen en te communiceren naar de supporters.
En dat er thans werk voor de boeg is, om alles in de juiste plooi te strijken; is volledig normaal.
Maar het bestuur zou er ook goed aan doen, ten einde het vertrouwen te winnen, dat zij hun visie snel en eerlijk communiceren via een (pers)conferentie, of website; mét de optie dat er vragen mogen gesteld worden door de VZW, en de supporters.
Want die vorige show : van vragen stellen aan de voorzitter, ... die uiteindelijk niet beantwoord werden; kan zich toch weer niet herhalen?

22 Dec 2015, 11:31
Ancien

Leeftijd: 46
pattaboem schreef:
anathema76 schreef:
Telbar schreef:

Goeike :lol:

Geduld, geduld, geduld. Van zodra de vzw de overnemers de kleren van het lijf heeft gevraagd, zullen de antwoorden worden gecommuniceerd.

Maar heb nu toch in hemelsnaam een beetje geduld! Een goeie overname vraagt veel papierwerk, er komen advocaten bij te pas, de verantwoordelijkheden moeten bij de juiste personen gelegd worden...

Goed werk van de VZW dat zij mee betrokken worden, de juiste informatie van de overname en de toekomstvisie proberen te achterhalen en te communiceren naar de supporters.
En dat er thans werk voor de boeg is, om alles in de juiste plooi te strijken; is volledig normaal.
Maar het bestuur zou er ook goed aan doen, ten einde het vertrouwen te winnen, dat zij hun visie snel en eerlijk communiceren via een (pers)conferentie, of website; mét de optie dat er vragen mogen gesteld worden door de VZW, en de supporters.
Want die vorige show : van vragen stellen aan de voorzitter, ... die uiteindelijk niet beantwoord werden; kan zich toch weer niet herhalen?

Met die melding ga ik er dus vanuit dat het al geweten is wie het bestuur dan is?

Ik zou denken dat alle bovenstaande zaken worden gecommuniceerd als ze effectief beklonken zijn, wat niet evident is deze periode van het jaar...

22 Dec 2015, 11:50
Nationale Ploeg

We hebben niet veel informatie en we weten niet goed hoe de nieuwe constructie juist in mekaar zit. Maar ik onthoud nu even dit: FDR is onze voorzitter niet meer. Dat kan toch alleen maar een stap in de juiste richting zijn? Dat is toch waar zoveel mensen nu al weken, of zelfs maanden om vragen?

Ik wil nu gerust nog een paar weken wachten om te weten wat de plannen juist zijn. Wat de visie is van het nieuwe bestuur en wie aan die visie zal meewerken. Daar kunnen inderdaad nog een paar dingen verkeerd lopen, maar dat zullen we dan wel zien.

In plaats van dus te zitten zagen, stel ik voor dat de criticasters al wat voorsprong nemen en hier eens uit de doeken doen wat voor plannen ze verwachten van ons nieuw bestuur. Hoe zouden jullie het aanpakken? Meer eigen jeugd? Goedkopere pinten? Extra transfers?

22 Dec 2015, 11:57
Ancien

Leeftijd: 46
De Jean schreef:
We hebben niet veel informatie en we weten niet goed hoe de nieuwe constructie juist in mekaar zit. Maar ik onthoud nu even dit: FDR is onze voorzitter niet meer. Dat kan toch alleen maar een stap in de juiste richting zijn? Dat is toch waar zoveel mensen nu al weken, of zelfs maanden om vragen?

Ik wil nu gerust nog een paar weken wachten om te weten wat de plannen juist zijn. Wat de visie is van het nieuwe bestuur en wie aan die visie zal meewerken. Daar kunnen inderdaad nog een paar dingen verkeerd lopen, maar dat zullen we dan wel zien.

In plaats van dus te zitten zagen, stel ik voor dat de criticasters al wat voorsprong nemen en hier eens uit de doeken doen wat voor plannen ze verwachten van ons nieuw bestuur. Hoe zouden jullie het aanpakken? Meer eigen jeugd? Goedkopere pinten? Extra transfers?

(y)

22 Dec 2015, 12:20
forumlegende

Moeilijk eh, om te zeggen wat er van het nieuwe bestuur/voorzitter verwacht wordt.
Worden de schulden verder afbetaald? Of is de inbreng zo groot dat er geen schulden meer zijn (lijkt me onmogelijk, maar een mens weet nooit)? Welke richting wil het bestuur zelf uitgaan?
Het enige wat men kan doen, is afwachten. En als het kan zonder te veel te zagen. ;)

22 Dec 2015, 12:57
Ancien

Ik kan zowel de "kreftende viswijven" als de mensen van de vzw begrijpen, m.a.w. de vragende partij tegenover de stilzwijgende partij.
Dat we met een groot probleem zitten qua herstructurering en herfinanciering is duidelijk en dat de vzw en nieuwe investeerders, niet over één nacht ijs zullen/willen gaan is nu ook duidelijk.
Misschien komt de vraag om dit stilzwijgen zolang mogelijk aan te houden totdat er 110% zekerheid is, wel van de investeerders zelf.
Dus pak ik mij ne grote zak chips en wacht rustig af.

22 Dec 2015, 13:31
forumlegende

geduld is een schone deugd. We zitten al maanden te wachten op een oplossing. Nu is deze er mogelijks. Die paar dagen/weken extra tijd om de inhoud van de mogelijke oplossing te kennen, mag toch niet onoverkomelijk zijn?

Er is eindelijk iemand die iets wil doen, en nu is 't voor velen precies weeral niet goed. Begrijpen wie begrijpen kan: zit FDR aan 't bewind, hij moet weg. Is FDR dan eindelijk voorzitter af en komt er ne nieuwen, dan is at ook al op voorhand ne slechte, terwijl den helft van de mensen hier op 't forum hem niet eens kent, waarschijnlijk (net zo min als ik trouwens).

Geef die mensen even de tijd om hun plan uit de doeken te doen alvorens het met grof geschut af te schieten. Het is hier precies 't zelfde als met inkomende transfers. Nog voor ze ne voet op 't veld gezet hebben is 't al ne slechte.

Om bij den iendracht komen - ongeacht of het als speler, investeerder, bestuurder, ... of wat dan ook is - moet ge eigenlijk stekezot zijn, want niets of niemand is goed genoeg en iedereen wordt overladen met kritiek en krijgt niets van respijt noch 't voordeel van de twijfel.

Geef mensen aub de tijd om hun te bewijzen ipv hun levend te villen.

De vzw zal ten gepasten tijde wel samenzitten met Sven Van den Bogaerd om te weten te komen hoe de vork nu juist aan de steel zit. Laat in afwachting van het resultaat van dit overleg het wantrouwen dat er heerst, de smaak van uw kerstkalkoen niet ontnemen ;).

22 Dec 2015, 14:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
jammen schreef:
Ik kan zowel de "kreftende viswijven" als de mensen van de vzw begrijpen, m.a.w. de vragende partij tegenover de stilzwijgende partij.
Dat we met een groot probleem zitten qua herstructurering en herfinanciering is duidelijk en dat de vzw en nieuwe investeerders, niet over één nacht ijs zullen/willen gaan is nu ook duidelijk.
Misschien komt de vraag om dit stilzwijgen zolang mogelijk aan te houden totdat er 110% zekerheid is, wel van de investeerders zelf.
Dus pak ik mij ne grote zak chips en wacht rustig af.

en een pintjen

22 Dec 2015, 14:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Dat er nog mensen zijn die nog in den iendracht willen investeren vind ik op zich al heel fantastisch,dus wil ik gerust nog even afwachten wat de plannen zijn van de investeerder(s)!!!Ik vind ook dat de mensen van de VZW gerust eens een pluim mogen krijgen want wat die allemaal doen voor onze club chapeau he!!!heb er het volste vertrouwen in dat ze alles zullen doen wat in hun macht valt om het beste voor onzen iendracht uit de brand te slepen :EA: :EA: :EA:

22 Dec 2015, 14:22
Nationale Ploeg

wtf ?

wa is da hier toch altijd ?

failliet gaan, ruzie maken, geen licenties krijgen, anonieme Lottowinnaars... allemaal ok maar als da gezaag over chips blijft voorduren gon ik ontploffen ! :D

22 Dec 2015, 14:25
Nationale Ploeg

Still standing ! schreef:
wtf ?

wa is da hier toch altijd ?

failliet gaan, ruzie maken, geen licenties krijgen, anonieme Lottowinnaars... allemaal ok maar als da gezaag over chips blijft voorduren gon ik ontploffen ! :D

amaai, da goot oeijk giejn zicht zèn :D

22 Dec 2015, 15:47
Ancien

Om te ontstressen, kijk eens op de off. site naar de warme kerstwensen van de spelers en technische staf, echt tof. (y) :EA:

22 Dec 2015, 21:21
Junior

Laat ons voorzichtig positief zijn.... als alles in orde komt en het blijkt geen hocus pocus van fdr, dan zal ik zeker terug komen kijken. :EA:
Wel straf wat de pers betreft... hoeveel uitspraken van het forum ze zomaar overnemen zonder meer. :nieje:

Dus hoop doet leven. Iendracht veroit!
:boks: :EA: :love:

22 Dec 2015, 21:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 152