|
|
| Pagina 492 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 490 491 492 493 494 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Bericht Re: Artikels
zwawi schreef: De Turken blijven intussen verklaren dat ze met de jeugd gewoon op Zandberg blijven. Het kan daar nog plezant worden als ze er gaan opduiken. worstelen live op Zandberg TV in het nieuws, Turkije is altijd al een sterke natie geweest in het WORSTELEN ![]() |
| 18 Jul 2024, 18:14 |
|
|
Miniem
Ik ga niet supporteren voor een vreemde ploeg van andere stad in mijn stadion.
En t is niet dat het een fusie is van 2 teams hé want t is gewoon Lede dat hier komt spelen, Eendracht Aalst heeft daar niets mee te maken. Een fusie met Dender was uitgesloten... al spelen die nu wel in eerste en hebben die wel een deftig stadion. Maar in plaats van een fusie gewoon een vreemde ploeg in ons stadion laten spelen, vinden de supporters wel ok ?! "on t oleg ert spelt wit en zwet" ? Moest het nog Meldert of Erembodegem zijn, dat zijn ten minste nog Aalsterse gemeenten maar nu is het gewoon een vreemde stad en vreemde ploeg in ons stadion. Neen merci. Mij zien ze daar nooit meer!!! Das het laatste dat ik hier ga schrijven. Veel succes voor jullie maar voor mij eindigt het hier en is eendracht aalst dood en begraven (tenzij er in de toekomst toch een aalsterse ploeg komt) |
| 18 Jul 2024, 23:32 |
|
|
Vaste Waarde
Lede een vreemde stad?
Een van onze gekste en grootste supportersclubs was ooit gevestigd in Lede en hoeveel inwoners van lede waren of zijn supporter van EA? Enig idee hoeveel ex iendrachters er bij lede nog steeds actief zijn? Lede behoort tot het arrondissement Aalst. Jij doet alsof eupen naar Aalst komt . Een tijd terug werd zelfs een stamnummer uit Geraardsbergen als optie genoemd en dat zou ok geweest zijn? Een nieuw stamnummer aanvragen en dat dan doen alsof dat EA zou zijn ? EA zijn de supporters, spelers,jeugd en talloze medewerkers die hier zijn of ooit gepasseerd zijn . Respect voor uw mening maar je moet ze dan wel juist funderen. Ik kijk uit naar morgen en de komende maanden . Grtz |
| 19 Jul 2024, 0:19 |
|
|
Ancien
DDay schreef: Ik ga niet supporteren voor een vreemde ploeg van andere stad in mijn stadion. En t is niet dat het een fusie is van 2 teams hé want t is gewoon Lede dat hier komt spelen, Eendracht Aalst heeft daar niets mee te maken. Een fusie met Dender was uitgesloten... al spelen die nu wel in eerste en hebben die wel een deftig stadion. Maar in plaats van een fusie gewoon een vreemde ploeg in ons stadion laten spelen, vinden de supporters wel ok ?! "on t oleg ert spelt wit en zwet" ? Moest het nog Meldert of Erembodegem zijn, dat zijn ten minste nog Aalsterse gemeenten maar nu is het gewoon een vreemde stad en vreemde ploeg in ons stadion. Neen merci. Mij zien ze daar nooit meer!!! Das het laatste dat ik hier ga schrijven. Veel succes voor jullie maar voor mij eindigt het hier en is eendracht aalst dood en begraven (tenzij er in de toekomst toch een aalsterse ploeg komt) Dag vreemde man. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Jul 2024, 6:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ze zijn daar in Merelbeke nog niet aan de nieuwe patatten toe.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Jul 2024, 7:40 |
|
|
DDay schreef: Ik ga niet supporteren voor een vreemde ploeg van andere stad in mijn stadion. En t is niet dat het een fusie is van 2 teams hé want t is gewoon Lede dat hier komt spelen, Eendracht Aalst heeft daar niets mee te maken. Een fusie met Dender was uitgesloten... al spelen die nu wel in eerste en hebben die wel een deftig stadion. Maar in plaats van een fusie gewoon een vreemde ploeg in ons stadion laten spelen, vinden de supporters wel ok ?! "on t oleg ert spelt wit en zwet" ? Moest het nog Meldert of Erembodegem zijn, dat zijn ten minste nog Aalsterse gemeenten maar nu is het gewoon een vreemde stad en vreemde ploeg in ons stadion. Neen merci. Mij zien ze daar nooit meer!!! Das het laatste dat ik hier ga schrijven. Veel succes voor jullie maar voor mij eindigt het hier en is eendracht aalst dood en begraven (tenzij er in de toekomst toch een aalsterse ploeg komt) Eerst en vooral respect voor jouw beslissing - net zoals ik respect heb voor iedereen die het de afgelopen jaren al niet meer kon opbrengen om te kijken. Ik wil dan wel de vraag stellen: wat maakt een club "Aalsters"? Is dat het stamnummer of de maatschappelijke zetel en maakte dat voor jou Eendracht Aalst uniek, was dat de reden dat je bent gaan supporteren en waarom je elke zondag naar het stadion trok? Of is dat de club, de uitstraling, de sfeer, de mensen op en naast het plein, het clublied, de clubkleuren, ... ? Indien het dat laatste is dan vind ik het voorbarig om af te haken, maar zoals gezegd is het jouw goed recht en heb ik daar begrip voor. Als ik voor mezelf persoonlijk spreek kan ik me meer vinden in een project met een buurgemeente zoals Lede, zolang het als "Eendracht Aalst" aanvoelt. Zijnde in het P.C. , in het zwart-wit, als roepnaam "Eendracht Aalst". En liefst zonder arrogante bestuurders en absoluut met inspraak van de supporters. Bovendien hebben wij geen enkele vete met Lede en ik denk dat we misschien wel gebaat zijn met wat realisme die dat bestuur hopelijk aan de dag kan leggen. Voor mij zijn we sinds 2016 niet meer "Aalsters", want onze arrogante Dilbekenaar (PLJ) heeft alles om zeep geholpen. Geen beleving meer in en rond het stadion, nauwelijks nog een sponsor, veel vrijwilligers en fans vertrokken, ... We konden ons optrekken aan het "wij tegen de wereld" gevoel maar op zich begon dat ook wel een zielig verhaal te worden en eerder op een calimero complex te lijken. Je dacht erger kan niet, tot onze vriend de club overlaat aan een bende malafide Turken, dit terwijl er andere deftige partijen zijn komen luisteren (één van die partijen is nu in KSK Hasselt een fantastisch verhaal aan het schrijven ...) Een bloemlezing van vorig jaar: - De Turken konden geen woord Nederlands en konden zelfs in hun officiële communicatie niets deftig uitbrengen - Ongeziene grootheidswaanzin, met "kampioenentruitjes" vanaf de maand september - Een totaal wanbeheer, waarbij de kantine of restaurant geen één keer vol zat, zelfs met de carnavalsmatch jaagden ze de mensen vroegtijdig buiten - Een totaal gebrek aan affiniteit van sponsors en supporters - Nauwelijks een lokale vrijwilliger die overbleef, het waren Gentse Turken die nog nooit van EA hadden gehoord die achter de togen stonden bijvoorbeeld - Een transferbeleid waar in vierde klasse quasi enkel buitenlandse transfers werden gerealiseerd - Een financieel drama, waar elke LOKALE sponsor zijn centen niet heeft gehad en niet bepaald positief naar Eendracht Aalst kijkt. Sta me toe om te zeggen dat - voor mij althans - dit niet een club is waar ik achter kan staan en wat - opnieuw voor mij - niet als "Aalsters" aanvoelt. Het is verdomd spijtig dat een club, opgericht in 1919, zo om zeep is geholpen. Ik vind dat je daar terecht kwaad op kan zijn op de laatste 2 besturen. Grootheidswaanzin en wanbeleid zijn al decennia eigen aan de beleidsvoering van onze club en dat heeft ons gebracht waar we nu staan. Als men vanavond praat over een coherent verhaal dat als Eendracht Aalst aanvoelt en waar men hopelijk vanaf dag 1 hamert op realisme en een gezond beleid, dan geef ik het een kans. Als er meteen wordt begonnen over "binnen 5 jaar 1B" dan hoeft het voor mij niet, want dat hebben we nu al genoeg gehoord. Ik hoop wel dat de mensen die vertrekken, dat met respect doen voor diegene die het wel een kans geven. Net zoals de afhakers diegene die wel in de tribune zijn blijven staan niet moesten belagen de vorige seizoenen. Dat is wat "Eendracht" zou moeten betekenen. |
| 19 Jul 2024, 7:58 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Lucas schreef: DDay schreef: Ik ga niet supporteren voor een vreemde ploeg van andere stad in mijn stadion. En t is niet dat het een fusie is van 2 teams hé want t is gewoon Lede dat hier komt spelen, Eendracht Aalst heeft daar niets mee te maken. Een fusie met Dender was uitgesloten... al spelen die nu wel in eerste en hebben die wel een deftig stadion. Maar in plaats van een fusie gewoon een vreemde ploeg in ons stadion laten spelen, vinden de supporters wel ok ?! "on t oleg ert spelt wit en zwet" ? Moest het nog Meldert of Erembodegem zijn, dat zijn ten minste nog Aalsterse gemeenten maar nu is het gewoon een vreemde stad en vreemde ploeg in ons stadion. Neen merci. Mij zien ze daar nooit meer!!! Das het laatste dat ik hier ga schrijven. Veel succes voor jullie maar voor mij eindigt het hier en is eendracht aalst dood en begraven (tenzij er in de toekomst toch een aalsterse ploeg komt) Eerst en vooral respect voor jouw beslissing - net zoals ik respect heb voor iedereen die het de afgelopen jaren al niet meer kon opbrengen om te kijken. Ik wil dan wel de vraag stellen: wat maakt een club "Aalsters"? Is dat het stamnummer of de maatschappelijke zetel en maakte dat voor jou Eendracht Aalst uniek, was dat de reden dat je bent gaan supporteren en waarom je elke zondag naar het stadion trok? Of is dat de club, de uitstraling, de sfeer, de mensen op en naast het plein, het clublied, de clubkleuren, ... ? Indien het dat laatste is dan vind ik het voorbarig om af te haken, maar zoals gezegd is het jouw goed recht en heb ik daar begrip voor. Als ik voor mezelf persoonlijk spreek kan ik me meer vinden in een project met een buurgemeente zoals Lede, zolang het als "Eendracht Aalst" aanvoelt. Zijnde in het P.C. , in het zwart-wit, als roepnaam "Eendracht Aalst". En liefst zonder arrogante bestuurders en absoluut met inspraak van de supporters. Bovendien hebben wij geen enkele vete met Lede en ik denk dat we misschien wel gebaat zijn met wat realisme die dat bestuur hopelijk aan de dag kan leggen. Voor mij zijn we sinds 2016 niet meer "Aalsters", want onze arrogante Dilbekenaar (PLJ) heeft alles om zeep geholpen. Geen beleving meer in en rond het stadion, nauwelijks nog een sponsor, veel vrijwilligers en fans vertrokken, ... We konden ons optrekken aan het "wij tegen de wereld" gevoel maar op zich begon dat ook wel een zielig verhaal te worden en eerder op een calimero complex te lijken. Je dacht erger kan niet, tot onze vriend de club overlaat aan een bende malafide Turken, dit terwijl er andere deftige partijen zijn komen luisteren (één van die partijen is nu in KSK Hasselt een fantastisch verhaal aan het schrijven ...) Een bloemlezing van vorig jaar: - De Turken konden geen woord Nederlands en konden zelfs in hun officiële communicatie niets deftig uitbrengen - Ongeziene grootheidswaanzin, met "kampioenentruitjes" vanaf de maand september - Een totaal wanbeheer, waarbij de kantine of restaurant geen één keer vol zat, zelfs met de carnavalsmatch jaagden ze de mensen vroegtijdig buiten - Een totaal gebrek aan affiniteit van sponsors en supporters - Nauwelijks een lokale vrijwilliger die overbleef, het waren Gentse Turken die nog nooit van EA hadden gehoord die achter de togen stonden bijvoorbeeld - Een transferbeleid waar in vierde klasse quasi enkel buitenlandse transfers werden gerealiseerd - Een financieel drama, waar elke LOKALE sponsor zijn centen niet heeft gehad en niet bepaald positief naar Eendracht Aalst kijkt. Sta me toe om te zeggen dat - voor mij althans - dit niet een club is waar ik achter kan staan en wat - opnieuw voor mij - niet als "Aalsters" aanvoelt. Het is verdomd spijtig dat een club, opgericht in 1919, zo om zeep is geholpen. Ik vind dat je daar terecht kwaad op kan zijn op de laatste 2 besturen. Grootheidswaanzin en wanbeleid zijn al decennia eigen aan de beleidsvoering van onze club en dat heeft ons gebracht waar we nu staan. Als men vanavond praat over een coherent verhaal dat als Eendracht Aalst aanvoelt en waar men hopelijk vanaf dag 1 hamert op realisme en een gezond beleid, dan geef ik het een kans. Als er meteen wordt begonnen over "binnen 5 jaar 1B" dan hoeft het voor mij niet, want dat hebben we nu al genoeg gehoord. Ik hoop wel dat de mensen die vertrekken, dat met respect doen voor diegene die het wel een kans geven. Net zoals de afhakers diegene die wel in de tribune zijn blijven staan niet moesten belagen de vorige seizoenen. Dat is wat "Eendracht" zou moeten betekenen. |
| 19 Jul 2024, 8:42 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: Lucas schreef: DDay schreef: Ik ga niet supporteren voor een vreemde ploeg van andere stad in mijn stadion. En t is niet dat het een fusie is van 2 teams hé want t is gewoon Lede dat hier komt spelen, Eendracht Aalst heeft daar niets mee te maken. Een fusie met Dender was uitgesloten... al spelen die nu wel in eerste en hebben die wel een deftig stadion. Maar in plaats van een fusie gewoon een vreemde ploeg in ons stadion laten spelen, vinden de supporters wel ok ?! "on t oleg ert spelt wit en zwet" ? Moest het nog Meldert of Erembodegem zijn, dat zijn ten minste nog Aalsterse gemeenten maar nu is het gewoon een vreemde stad en vreemde ploeg in ons stadion. Neen merci. Mij zien ze daar nooit meer!!! Das het laatste dat ik hier ga schrijven. Veel succes voor jullie maar voor mij eindigt het hier en is eendracht aalst dood en begraven (tenzij er in de toekomst toch een aalsterse ploeg komt) Eerst en vooral respect voor jouw beslissing - net zoals ik respect heb voor iedereen die het de afgelopen jaren al niet meer kon opbrengen om te kijken. Ik wil dan wel de vraag stellen: wat maakt een club "Aalsters"? Is dat het stamnummer of de maatschappelijke zetel en maakte dat voor jou Eendracht Aalst uniek, was dat de reden dat je bent gaan supporteren en waarom je elke zondag naar het stadion trok? Of is dat de club, de uitstraling, de sfeer, de mensen op en naast het plein, het clublied, de clubkleuren, ... ? Indien het dat laatste is dan vind ik het voorbarig om af te haken, maar zoals gezegd is het jouw goed recht en heb ik daar begrip voor. Als ik voor mezelf persoonlijk spreek kan ik me meer vinden in een project met een buurgemeente zoals Lede, zolang het als "Eendracht Aalst" aanvoelt. Zijnde in het P.C. , in het zwart-wit, als roepnaam "Eendracht Aalst". En liefst zonder arrogante bestuurders en absoluut met inspraak van de supporters. Bovendien hebben wij geen enkele vete met Lede en ik denk dat we misschien wel gebaat zijn met wat realisme die dat bestuur hopelijk aan de dag kan leggen. Voor mij zijn we sinds 2016 niet meer "Aalsters", want onze arrogante Dilbekenaar (PLJ) heeft alles om zeep geholpen. Geen beleving meer in en rond het stadion, nauwelijks nog een sponsor, veel vrijwilligers en fans vertrokken, ... We konden ons optrekken aan het "wij tegen de wereld" gevoel maar op zich begon dat ook wel een zielig verhaal te worden en eerder op een calimero complex te lijken. Je dacht erger kan niet, tot onze vriend de club overlaat aan een bende malafide Turken, dit terwijl er andere deftige partijen zijn komen luisteren (één van die partijen is nu in KSK Hasselt een fantastisch verhaal aan het schrijven ...) Een bloemlezing van vorig jaar: - De Turken konden geen woord Nederlands en konden zelfs in hun officiële communicatie niets deftig uitbrengen - Ongeziene grootheidswaanzin, met "kampioenentruitjes" vanaf de maand september - Een totaal wanbeheer, waarbij de kantine of restaurant geen één keer vol zat, zelfs met de carnavalsmatch jaagden ze de mensen vroegtijdig buiten - Een totaal gebrek aan affiniteit van sponsors en supporters - Nauwelijks een lokale vrijwilliger die overbleef, het waren Gentse Turken die nog nooit van EA hadden gehoord die achter de togen stonden bijvoorbeeld - Een transferbeleid waar in vierde klasse quasi enkel buitenlandse transfers werden gerealiseerd - Een financieel drama, waar elke LOKALE sponsor zijn centen niet heeft gehad en niet bepaald positief naar Eendracht Aalst kijkt. Sta me toe om te zeggen dat - voor mij althans - dit niet een club is waar ik achter kan staan en wat - opnieuw voor mij - niet als "Aalsters" aanvoelt. Het is verdomd spijtig dat een club, opgericht in 1919, zo om zeep is geholpen. Ik vind dat je daar terecht kwaad op kan zijn op de laatste 2 besturen. Grootheidswaanzin en wanbeleid zijn al decennia eigen aan de beleidsvoering van onze club en dat heeft ons gebracht waar we nu staan. Als men vanavond praat over een coherent verhaal dat als Eendracht Aalst aanvoelt en waar men hopelijk vanaf dag 1 hamert op realisme en een gezond beleid, dan geef ik het een kans. Als er meteen wordt begonnen over "binnen 5 jaar 1B" dan hoeft het voor mij niet, want dat hebben we nu al genoeg gehoord. Ik hoop wel dat de mensen die vertrekken, dat met respect doen voor diegene die het wel een kans geven. Net zoals de afhakers diegene die wel in de tribune zijn blijven staan niet moesten belagen de vorige seizoenen. Dat is wat "Eendracht" zou moeten betekenen. Bosj erop da ! Persoonlijk heb ik dan ook nooit gesnapt dat er toch nog mensen waren die deze randdebielen ernstig wouden nemen... Dus ieder zijn ding inderdaad , maar voor mij vanaf nu vol mee in dat nieuw - @ least naar beleving en geest veel meer Aalsters project dan het gedrocht dat Lejuste creëerde ! ![]() |
| 19 Jul 2024, 9:47 |
|
|
Scholier
DDay schreef: Ik ga niet supporteren voor een vreemde ploeg van andere stad in mijn stadion. En t is niet dat het een fusie is van 2 teams hé want t is gewoon Lede dat hier komt spelen, Eendracht Aalst heeft daar niets mee te maken. Een fusie met Dender was uitgesloten... al spelen die nu wel in eerste en hebben die wel een deftig stadion. Maar in plaats van een fusie gewoon een vreemde ploeg in ons stadion laten spelen, vinden de supporters wel ok ?! "on t oleg ert spelt wit en zwet" ? Moest het nog Meldert of Erembodegem zijn, dat zijn ten minste nog Aalsterse gemeenten maar nu is het gewoon een vreemde stad en vreemde ploeg in ons stadion. Neen merci. Mij zien ze daar nooit meer!!! Das het laatste dat ik hier ga schrijven. Veel succes voor jullie maar voor mij eindigt het hier en is eendracht aalst dood en begraven (tenzij er in de toekomst toch een aalsterse ploeg komt) Was in Molenbeek ook zo met Strombeek dat ondertussen ook al weer gedaan is. Daar zijn ze al een paar keer herbegonnen.................... Het is wat het is. Er zijn in het verleden veel fouten gemaakt en dit is nu het resultaat. We zullen er moeten mee leren leven. |
| 19 Jul 2024, 10:33 |
|
|
Vaste Waarde
Onze Turkse vriendjes zijn nog niet in Merelbeke denk ik dan...
Zonet in HLN... Sportschepen Egbert Lachaert ziet verhuis van Eendracht Aalst naar Merelbeke niet zitten: “Onze gemeente is op geen enkele manier betrokken of verwittigd” Egbert Lachaert, schepen van Sport in Merelbeke, plaatst enkele vraagtekens achter de verhuis van Eendracht Aalst naar een voetbalveld in Merelbeke. “We vernamen het in de krant”, zegt hij. Rutger Lievens 19-07-24, 10:53 De Turkse investeerders van Eendracht Aalst, die door het stadsbestuur van Aalst uit het Pierre Cornelisstadion werden gezet, hebben met FCA Gent een akkoord om dit seizoen in de Kloosterstraat in Merelbeke op het veld van Anatolia te voetballen. De stad Aalst, Jong Lede en enkele lokale Aalsterse ondernemers zijn ondertussen nieuw verhaal gestart in Aalst dat ‘Eendracht Aalst - Lede’ zal heten. |
| 19 Jul 2024, 11:07 |
|
|
forumlegende
Dit is toch werkelijk ongezien. Die kerels doen maar op en alle Vlaamse en Belgische voetbalinstanties staan er naar te kijken.
|
| 19 Jul 2024, 11:51 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
mamananeto schreef: Onze Turkse vriendjes zijn nog niet in Merelbeke denk ik dan... Zonet in HLN... Sportschepen Egbert Lachaert ziet verhuis van Eendracht Aalst naar Merelbeke niet zitten: “Onze gemeente is op geen enkele manier betrokken of verwittigd” Egbert Lachaert, schepen van Sport in Merelbeke, plaatst enkele vraagtekens achter de verhuis van Eendracht Aalst naar een voetbalveld in Merelbeke. “We vernamen het in de krant”, zegt hij. Rutger Lievens 19-07-24, 10:53 De Turkse investeerders van Eendracht Aalst, die door het stadsbestuur van Aalst uit het Pierre Cornelisstadion werden gezet, hebben met FCA Gent een akkoord om dit seizoen in de Kloosterstraat in Merelbeke op het veld van Anatolia te voetballen. De stad Aalst, Jong Lede en enkele lokale Aalsterse ondernemers zijn ondertussen nieuw verhaal gestart in Aalst dat ‘Eendracht Aalst - Lede’ zal heten. En dan beweren ze bij Anatolia dat er na uitgebreide analyse beslist is om ze toestemming te geven. Maar ze wisten wel ook nog niet of ze er willen trainen. Zoals Bakkie al zei...ze zijn daar in Merelbeke nog niet aan de nieuwe patatjes met de Iendracht Turken. Welke speler die zichzelf een beetje serieus neemt wil daar nog voor spelen? |
| 19 Jul 2024, 12:50 |
|
|
Vaste Waarde
Het ideale scenario volgens mij:
* Eendracht Aalst (90) vindt toch een plein, speelt een jaartje zonder supporters (behalve enkele Gentse Turken) in 1ste provinciale, en dan bollen de Turken het af. * Eendracht Aalst (90) fusioneert op het einde van het seizoen met Jong Aalst-Lede (3957) onder stamnummer 90, hernoemt zich naar Eendracht Land van Aalst en gaat weer in het PC-stadion spelen. Vroeger moest de fusieploeg dan spelen in de reeks waarin het overblijvende stamnummer speelde, maar dat is enkele jaren geleden veranderd bv. fusie UR Namur met Fosses-la-Ville. De nieuwe club mag (met de nadruk op "mag") in de hoogste reeks van de 2 spelen, ongeacht welk stamnummer blijft bestaan. |
| 19 Jul 2024, 14:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
filip.dhose schreef: Het ideale scenario volgens mij: * Eendracht Aalst (90) vindt toch een plein, speelt een jaartje zonder supporters (behalve enkele Gentse Turken) in 1ste provinciale, en dan bollen de Turken het af. * Eendracht Aalst (90) fusioneert op het einde van het seizoen met Jong Aalst-Lede (3957) onder stamnummer 90, hernoemt zich naar Eendracht Land van Aalst en gaat weer in het PC-stadion spelen. Fusioneren met een club met 7 miljoen schulden?? Op uwe kop gevallen en blijven botsen? Echt waar, ik hoop dat zoveel mogelijk supporters meestappen in het nieuwe verhaal, we hebben iedereen nodig, en ik wil niemand met de vinger wijzen omdat ze uit clubliefde te lang achter de Turken geloofd hebben. Maar wat dat "we hebben iedereen nodig" betreft, daar wil ik in jouw geval graag een uitzondering op maken ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 19 Jul 2024, 14:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik heb het gevoel dat de meerderheid van de supporters zich achter het nieuwe project kan en zal zetten. Lede is inderdaad een gemeente met een grote EA gezinde supprters schare. Die is vele malen groter dan het aantal supporters van Jong lede zelf.
Guy Valckenier zal heus niet beginnen te fantaseren om binnen 5 jaar in de JPL league te staan. Hij zal GEEN ENKEL risico nemen, wees daar maar gerust op. |
| 19 Jul 2024, 14:57 |
|
| Pagina 492 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 490 491 492 493 494 … 497 Volgende |